The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Speed server - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Travian (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=27)
+---- Thread: Speed server (/showthread.php?tid=699)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36


- plopje - 30-05-2006

Quote:____________
BigMjr schreef:

over inactiviteit gesproken van hem kan best kloppen. Maar hij is heel en speciaal lid van ons ook al is hij niet zo actief.
Het komt omdat hij medeoprichter was, en dan voel ik me geroepen om op te komen.
Maar ik zal dit bespreken met de vedere alliantie leden.
Dus antwoord komt nog.

En PS. die schrijf fout komt omdat ik dislextie hebWink
____________

en de diplo
Quote:____________
Dikke noob schreef:

hoi Tiny Bob,

een oorlog beginnen vanwege een inactief lid lijkt mij ook een zeer slecht plan.
ik zou graag de brieven wisseling willen lezen en als ik het aan de hand van die brieven wisseling nodig vind, zal ik BigMjr erop aanspreken
____________
Tiny Bob schreef:

Dikke noob,

ik mocht net een igm ontvangen van jullie lid BigMjr. Deze voegde een igm wisseling met een lid van ons, Adder, bij waarin te lezen was dat adder een inactief lid van jullie aan het farmen was en BigMjr zijn 150 clubswingers, 100 bijlvechters en 200 paladijnen op adder af zou sturen. Nou weet ik niet hoe bekend deze speler is, maar een aanval met paladijnen is sowiezo niet iets waar ik voor zou kiezen, dat terzijde.
Van de speler in kwestie is nooit bericht gehad, althands niet voor zover ik weet, en BigMjr begint meteen met dreigen. Nou ken ik adder en die is niet voor een kleintje vervaard dus die gaf aan dat de troepen gestuurd mochten worden en dat de koffie klaar stond. Blijkbaar is dit voor BigMjr reden genoeg om te dreigen met een oorlog, zonder ook maar eerst een poging gedaan te hebben tot het aanhalen van de diplomatieke betrekkingen.
In hoeverre zijn deze dreigenmenten reeel, want om vanwege een inactieve speler een oorlog op te zetten, lijkt mij niet de meest nuttige actie.

Met vriendelijke groet

Tiny Bob
Diplomaat DHB



- Box Brother - 30-05-2006

ik wordt een beetje gestoord van die lul die wederom mijn imps heeft gesloopt... ik was 3 seconden te laat met ze weg sturen Sad


OVerigens staan hem nu 200 preato's te wachten dus laat hem maar nog een keer komen...


- Adder - 30-05-2006

Hé vuile kolerelijer....
Je zit al die berichten te ondertekenen met Adder. Lekkere naam krijg ik zo. :wink:

Was juist de laatste weken bezig om de brave Romein uit te hangen, krijg je dit....


- uniek - 30-05-2006

stelletje pestkoppen Icon_twisted


- Adder - 30-05-2006

uniek Wrote:stelletje pestkoppen Icon_twisted

ja eehhhh Uniek, Saar en ik hebben niet bepaald vrienden gemaakt met jouw account in jou hoekje. Sorry......... :lol: :lol: :lol:

Hoe kan je nou 2 36+ je account toevertrouwen? :wink:


- uniek - 30-05-2006

waren mijn vrienden toch al niet
alleen lonsdale was een oud dhb er Icon_twisted


- uniek - 30-05-2006

Topic: Jakkeraar`s dorp viel Project Omeaga aan
Verstuurd: bij 30.05.06 om 17:00:12

Aanvaller JakkeraarMsg van het dorp Jakkeraar`s dorpAtt
[Legionnair] [Praetoriaan] [Imperiaan] [Equites Legati] [Equites Imperatoris] [Equites Caesaris] [Gedegen ram] [Vuurkatapult] [Senator] [Kolonist]
troepen 0 0 46 0 0 0 0 0 0 0
slachtoffers 0 0 7 0 0 0 0 0 0 0
Opbrengst 0 0 1949 0
Total: 1949/1950 [99.9%]

Verdediger tim0thy7Msg van het dorp Project OmeagaAtt
[Clubswinger] [Speervechter] [Bijlvechter] [Scout] [Paladijn] [Germaanse ridder] [Ram] [Katapult] [Leider] [Kolonist]
troepen 44 0 0 0 0 0 0 0 0 0
slachtoffers 37 0 0 0 0 0 0 0 0 0






jullie waren er een paar vergeten
ik heb het maar even afgemaakt













Topic: Jakkeraar`s dorp viel Project Omeaga aan
Verstuurd: bij 30.05.06 om 22:53:54

Aanvaller JakkeraarMsg van het dorp Jakkeraar`s dorpAtt
[Legionnair] [Praetoriaan] [Imperiaan] [Equites Legati] [Equites Imperatoris] [Equites Caesaris] [Gedegen ram] [Vuurkatapult] [Senator] [Kolonist]
troepen 0 0 52 0 0 0 0 0 0 0
slachtoffers 0 0 3 0 0 0 0 0 0 0
Opbrengst 0 411 1105 0
Total: 1516/2450 [61.9%]

Verdediger tim0thy7Msg van het dorp Project OmeagaAtt
[Clubswinger] [Speervechter] [Bijlvechter] [Scout] [Paladijn] [Germaanse ridder] [Ram] [Katapult] [Leider] [Kolonist]
troepen 20 0 0 0 0 0 0 0 0 0
slachtoffers 20 0 0 0 0 0 0 0 0 0


- Saartje - 30-05-2006

uniek Wrote:waren mijn vrienden toch al niet
alleen lonsdale was een oud dhb er Icon_twisted

Dat van Lonsdale was Adder.... !!! Ik zou zoiets nooooooooit doen ! :8:


- uniek - 31-05-2006

Saartje Wrote:
uniek Wrote:waren mijn vrienden toch al niet
alleen lonsdale was een oud dhb er Icon_twisted

Dat van Lonsdale was Adder.... !!! Ik zou zoiets nooooooooit doen ! :8:

DHB= De Hakkenbar toch?

hakkuh met die handel dan Icon_twisted


- T00L - 31-05-2006

damn, die speed server is stiekem toch wel verslavend Wink

ik hou bolle's account bij als die moet werken en hij overdag niet in kan loggen.. heb vandaag ff z'n paleis van 2 naar 10 geschopt en er gaan vandaag waarschijnlijk ook nog 3 kolo's uitgepoept worden...


- plopje - 31-05-2006

kolo's??? gewoon meteen senatoren Wink is maar een dagje extra werk


- T00L - 31-05-2006

klopt, maar er zitten niet echt veel boeiende doelwitten rondom z'n graandorp...


- Adder - 31-05-2006

2e dorp?

Daar heeft Saddertje geen tijd voor.
HAKKEN!!!

Saar, als er weer berichten komen, gaan we allebei reageren op iemand. Dan weten die gasten helemaal niet meer wat ze aan ons hebben.


- bolleb77 - 31-05-2006

Ha tweede dorp? je bedoelt derde dorp.


- Saartje - 01-06-2006

Adder Wrote:2e dorp?

Daar heeft Saddertje geen tijd voor.
HAKKEN!!!

Saar, als er weer berichten komen, gaan we allebei reageren op iemand. Dan weten die gasten helemaal niet meer wat ze aan ons hebben.

Prima......!!

moet weer verder.... Hakkuh

:wink:


- Depor - 01-06-2006

Quote: Pff die legers van jou zijn zo traag als dikke stront door een trechter kan je ze niet wat harder laten lopen?
Ik zal in de tussen tijd je vriendjes leeg roven oke?



- uniek - 02-06-2006

jongens jullie doen net alsof jullie er plezier in hebben :wink:


- Depor - 02-06-2006

Quote:Niet beschermen, opvoeden en zorgen dat ze actief zijn, zodat het voor mij geen nut heeft om 5k van alles op te halen...tot die tijd doe ik me best op de pakhuizen niet te laten overstromen
____________
xxxkingxxx schreef:

ik was een week weg Smile


maar nu zal ik er alles aan doen om mijn leden te beschermen!
____________
136C83+ schreef:

Zou jij niet beter je leden aan het werk kunnen zetten zodat ik geen reden heb om aan te vallen?
____________
xxxkingxxx schreef:

zo jij geen leden van mijn willen aanvallen voor dat de unie jouw aanvalt vriendelijk dank Smile



- bolleb77 - 02-06-2006

Quote: xxxkingxxx 02.06.06
geen onderwerp 21:44:13
een bericht voor jullie leider ik kan hem niet vinden dus stuur ik naar jouw en geef hem dit!


ik val jouw leden aan voor wangedrag en hun einde is nabij
ik laat ze farme en er komt geen stop teken aan

ze vielen ons elke keer aan adders en die gast met die nummbers en die + op het einde we zetten er een . achter en laten zien dat we om onze leden geven en beschermen
dat is de reden waarom ik die 2 personnen aanval over en uit


groeten xxxkingxxx founder of .bad.

Dit vreemde bericht kreeg ik binnen, ik ben ineens een leider?? Maar ff hebben jullie nu hulp nodig?

Komen er bijvoorbeeld al aanvallen aan?


- Adder - 02-06-2006

Nou, ik liep een beetje te fucken. Zal zo het hele verhaal copy/paste. Ondertussen komen er 8 aanvallen binnen, dus wie speren/prato's heeft, graag.


- Adder - 02-06-2006

Alles van onderen naar boven:

Kutje King schreef:

ja wat jij wilt :p
____________
Adder schreef:

kom nou maar op met je pannekoeken ally. Heb een leuke verrassing voor jullie.
____________
xxxkingxxx schreef:

jij bent hoog Smile en verwacht nou maar niet dat alles is Smile
____________
Adder schreef:

tuurlijk, jij komt met je vriendjes. Wij doen het wel alleen.
____________
xxxkingxxx schreef:

gelijk mijn dorpje aanvalle Tongue


- Adder - 02-06-2006

Lulletje lampenkatoen King schreef:

haha okay Wink
____________
Adder schreef:

kom maar binnen met je knecht.
____________
xxxkingxxx schreef:

jammer dat mijn 500 preatorianen er niet op tijd waren Smile

was veel leuker geweest Smile nu ga jij pijn lijden op jouw kamp Smile


- bolleb77 - 02-06-2006

Hahaha wat een eikel.


- plopje - 03-06-2006

nou, ik heb me er ook maar even mee bemoeid, was wel weer in een bui om maar eens wat onzin op te stellen, ik zou zeggen, lees mee

edit:
tool, ga nou niet naast je schoenen lopen Wink

Quote:Heer hateha,

het ligt er helemaal aan hoe je de manier van communicatie bekijkt. Van mijn ouderen (de langere sperlers dus) op de eerdere servers heb ik altijd geleerd, dat in geval van een probleem je eerst zelf contact zoekt met de aanvaller (het is dus nooit door de speler zelf gebeurt) en als dat niet werkt dat dan de diplomaat of diplomaten van de alliantie worden aangesproken.
Deze communicatie is er nooit geweest dus in die zin kan je zeggen dat er niets is misgegaan, ik ga er vanuit dat deze handelswijze wel plaats vind dus is er naar mijn idee wel iets misgegaan. Het is maar hoe je het bekijkt

Ditzelfde geld voor het stuk dat jij "de grootste onzin ooit" noemt, ik heb namelijk wel grotere onzin gehoord, maar dat terzijde. De speedserver vereist namelijk grote activiteit, als dit niet wordt opgemerkt dan is de kans groot dat je aangevallen wordt, als er dan geen verdediging staat en dat herhaaldelijk het geval is, is de kans groot dat je gefarmed wordt.

Wat mij betreft blijft het hierbij, maar ik ben slechts de spreekbuis van de alliantie dus dat zal intern besproken moeten worden.
Mijn voorstel is dan ook om de aanvallen te staken totdat ik met de personen in kwestie heb gesproken. Ik kom namelijk net thuis en het is in het weekend altijd lastig kijken wanneer je iemand treft.
Mocht ik maandag om 19:00 uur geen bericht gestuurd hebben, dan heb ik mijn taak verzaakt en is het jullie goed recht om verder te gaan waar jullie zijn gebleven. Als kanttekening wil ik er wel bij plaatsen dat ik de heren goed genoeg ken, dat mocht deze overeenkomst tot stand komen, maar niet nageleefd worden zij alsnog vergelding komen halen. Uiteraard zal het andersom niet anders zijn.

Is dit een acceptabele (tussen) oplossing?

Met groet
Tiny
____________
Hateha schreef:

Heer Tiny Bob,

naar mijn mening is er weinig mis gegaan in de
communicatie, uiteraard val je wel eens iemand
aan! dat is het spel!
maar je valt niet iemand onophoudelijk aan,
dat is onsportief !!
maar als jij zegt dat het probleem nu opgelost is,
dan ga ik daar vanuit!!

maar geef toe:
'Onze leden adder en 136C83+ waren klaarblijkelijk tot ontdekking gekomen dat een aantal van jullie leden niet de activiteit bezitten die nodig is om op de speed server te spelen.'
dit is de grootste onzin ooit, of niet soms!

maar vertel eens wat is je voorstel?

____________
Tiny Bob schreef:

Heer Hateha,

Blijkbaar is er iets mis gegaan in de communicatie tussen onze 2 allianties. Onze leden adder en 136C83+ waren klaarblijkelijk tot ontdekking gekomen dat een aantal van jullie leden niet de activiteit bezitten die nodig is om op de speed server te spelen. Zij hadden dit echter wel en hadden daardoor een chronisch tekort aan grondstoffen. Aangezien jullie leden dit ruimschoots genoeg hadden en zelfs de opslagfaciliteiten lieten overstromen zijn zij bereid geweest de helpende hand te bieden en hun van de eccessen van extra grondstoffen af te helpen.

Een ander lid van jullie xxxkingxxx kwam terug van vakantie en besloot de 2 te sommeren te stoppen met aanvallen. Nou ken ik de beide heren en als het de speler zelf was geweest die (met een onderbouwde igm, zoals jullie ze ook ongetwijfelf verwachten) hadden zij er geen probleem mee gehad om te stoppen. Het was echter een ander lid en daarin lag de reden dat ze besloten door te gaan met het verhelpen van de overlopende opslagfaciliteiten.

Dit lid heeft zonder ook maar de diplomatieke weg geprobeerd te bewandelen besloten om de 2 heren aan te vallen. Nou hoop ik dat dit alsnog door verstandige allianties op te lossen is via de diplomatieke weg. Ik ben namelijk geen voorstander van een oorlog om niet actieve alliantie leden, maar geen voorstander van iets zijn betekend niet dat er niet meegedaan zal worden.

Ik hoop snel van u te horen en samen tot een oplossing te kunnen komen

Met vriendelijke groet
Tiny Bob
Diplomaat DHB



- plopje - 03-06-2006

en het gesprek ging verder

ook knurftje king ging zich ermee bemoeien
Quote: ik wil nog effe een week door aanvalle

mijn leden willen nog graag effe hun legers nog lekker hard op dorpen slaan straks komen er nog 50 mensen met kata`s erachteraan en dan stopt de aanvalle zodat ze hebben geleert dat er niet valt te sollen Smile

dus die andere swans maar weer wat gestuurd (van onder naar boven)

Quote:Hateha schreef:

afgesproken, spreek je dan!
____________
Tiny Bob schreef:

daar ben ik mee accoord, zorg dan alleen wel dat dat nader bericht morgen na 22 uur komt, dan ben ik weer present. Zoals gezegd heb ik een sitter, maar wil het allemaal wel persoonlijk afhandelen, vind ik wel zo netjes
____________
Hateha schreef:

laten we dat afspreken tot nader bericht!
____________
Tiny Bob schreef:

ook de leider is niet de ally in zijn eentje. mag ik daaraan toevoegen dat hij zich dan niet als een "echte" leider gedraagt, maar dat is ook weer een ander verhaal. Ik heb ook heel wijs niet gereageerd op zijn bericht, dat zou alleen maar meer kwaad bloed zetten.

ik zal in gesprek gaan met de 2 leden in kwestie, maar k an ik er van op aan dat er voor de komende 48 uur een wapenstilstand is?

de communicatie zal en moet eigenlijk nu ook allemaal via mij of bolleb77 verlopen, ik moet morgen overdag helaas werken maar bolle is mijn sitter dus dat komt ook goed.
____________
Hateha schreef:

xxxkingxxx is de leider van onze ally en is
op dit moment alleen nog maar geinterresseerd
in vergelding!!
laten we het zo afspreken:
ga jij in gesprek met de mensen waarmee je in
gesprek moet gaan!
ik ga hier proberen de gemoederen te bedaren!!

ik kan je wel beloven dat die adder en c123nog wat..
beter even niks meer van zich kunnen laten horen!

spreek je morgen! Wink
____________
Tiny Bob schreef:

heer hateha (laatste keer dat ik een aanhef doe, blijf typen zo Wink dus de volgende keer moet je me dat maar vergeven)

tuurlijk wil ik daar begrip voor opbrengen maar hij moet ook begrijpen hoe het spel in elkaar steekt, gezien zijn populatie en uitlatingen heeft hij al meer ervaring met het spel dus weet hij ondertussen hoe het gespeelt wordt en gespeelt dient te worden. Een man is namelijk niet de alliantie en als hij persoonlijk maar 1 oplossing ziet is hij meer dan welkom om in zijn eentje vergelding te halen, maar op het moment dat er diplomatieke betrekkingen bezig zijn, zijn dit niet de meest handige berichten

(ook het afsluiten doe ik voor de laatste keer Wink)

met groet
Tiny
____________
Hateha schreef:

Heer Tiny Bob,

ik zal zelf contact opnemen met xxxkingxxx
dat die nog helemaal over de rooie is omdat leden
van jouw ally actieve spelers van onze ally op
non-stop basis hebben aangevallen en hij nog
maar één oplossing ziet, daar moet je dan maar
heel even begrip voor opbrengen!

groet Hateha
____________
Tiny Bob schreef:

Heer hateha,

ik ben met u een goed gesprek aan het voeren waarin wij gezamelijk naar een oplossing aan het zoeken zijn en dit verliep, naar mijn mening, zeer aangenaam en op een niet agressieve toon.
Nu krijg ik een bericht van king welke vooralsnog geen bewuste partij was in dit gesprek dat hij een week lang wil aanvallen en met cata's wil komen.
Er werd aan mij de mogelijkheid gegeven om met een oplossing te komen en dat kwam ik, dus verwacht ik een bericht van u terug met een accoord of een tegenvoorstel, niet een bijna directe oorlogsverklaring van een andere speler.
Mijn voorstel staat nog steeds en ik hoor graag UW antwoord

Met groet
Tiny


na dit hele verhaal moet ik nog 1 ding kwijt
Bumme, Fabian HULDE!!!! =D>=D>=D>=D>=D> ik snap nu wat jullie allemaal op je bord krijgen


- Depor - 03-06-2006

PIA gaat zich ermee bemoeien...BAD gaat klappen krijgen stelletje gore BLOEDHONDEN GAAN KAPOT!


- Adder - 03-06-2006

Deportivo Wrote:PIA gaat zich ermee bemoeien...BAD gaat klappen krijgen stelletje gore BLOEDHONDEN GAAN KAPOT!

Doe toch eens rustig. We hebben de grootste gein hier. Diverse kolo's geslacht van ze en ik heb gisteren de boel een klein beetje uitgedaagd met King.
Nu ff defensief bouwen en vanaf Dinsdagochtend mag Saar weer los gaan :wink:

Hé Saar, we staan mooi nr. 4 in de verdedigingslijst. Heb alle IGMS bewaard, heb je wat te lezen en misschien dat je ook nog wat olie op het vuur kan gooien :wink:
Wij zullen iig niet aanvallen, voorlopig


- Box Brother - 03-06-2006

ben al nonstop preato's aan het poepen ... zal Adder opzichter maken zodat hij ze zelf kan sturen... have fun Wink

btw sta nu op 840 met 200 in de maak die per 50 seconden getrained worden...


- Box Brother - 03-06-2006

Ok Adder was al opzichter van 2 accounts ... heb nu Depor opzichter gemaakt aangezien hij ook wel preato's kan gebruiken....


- Depor - 03-06-2006

Adder Wrote:
Deportivo Wrote:PIA gaat zich ermee bemoeien...BAD gaat klappen krijgen stelletje gore BLOEDHONDEN GAAN KAPOT!

Doe toch eens rustig. We hebben de grootste gein hier. Diverse kolo's geslacht van ze en ik heb gisteren de boel een klein beetje uitgedaagd met King.
Nu ff defensief bouwen en vanaf Dinsdagochtend mag Saar weer los gaan :wink:

Hé Saar, we staan mooi nr. 4 in de verdedigingslijst. Heb alle IGMS bewaard, heb je wat te lezen en misschien dat je ook nog wat olie op het vuur kan gooien :wink:
Wij zullen iig niet aanvallen, voorlopig

Ehm ik heb een zooitje cata's op mijn dak gehad, houtveld en residentie gesloopt.