The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Challengers/satellites etc - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Challengers/satellites etc (/showthread.php?tid=792)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41


- THE MAILMAN - 13-11-2006

Elikian Wrote:Ja, is de zoon van.

En legt hij de lat net zo hoog als zijn vader Icon_question Icon_question
Een metertje of 6 Icon_question


- Tripplexxx - 14-11-2006

Huta Galung verliest na zijn halve finale op de challenger van Aken, nu twee weken op rij in de eerste ronde van een future. Deze keer was de nummer 1429 van de wereld te sterk.

Hoezo wisselvallig :|


- Elikian - 15-11-2006

THE MAILMAN Wrote:
Elikian Wrote:Ja, is de zoon van.

En legt hij de lat net zo hoog als zijn vader Icon_question Icon_question
Een metertje of 6 Icon_question
Nee, zijn stokje is korter Wink


- Tripplexxx - 25-11-2006

De Bakker verliest zojuist de finale van het future-toernooi in Israel. Derde finale, 2x winst, in een korte tijd. Netjes....


- Tripplexxx - 28-11-2006

Nederland krijgt er een tweede challenger bij. Het 50.000 toernooi van Alphen aan de Rijn... =D>


- Bocaloca - 29-11-2006

ha dat is maar 10 minuten met de auto :8:


- Elikian - 29-11-2006

We hadden er tot vorig jaar 3 Sad

(Hilversum, Scheveningen en Groningen)


- Ad Wim - 02-12-2006

Fred Hemmes jr. en Michel Koning staan beiden in de finale van een future, ook weer netjes. Ik dacht trouwens dat Hemmer gestopt was met proftennis.


- Tripplexxx - 02-12-2006

Ad Wim Wrote:Fred Hemmes jr. en Michel Koning staan beiden in de finale van een future, ook weer netjes. Ik dacht trouwens dat Hemmer gestopt was met proftennis.

Hemmes is begin dit jaar weer begonnen. Eerst met competitie in de hoofdklasse en nu dus weer internationaal.

Hij verliest de finale overigens met 3 en 4.


- Tripplexxx - 03-01-2007

Haase en Sijsling zijn het jaar niet goed begonnen.

Sijsling verliest in de 2de ronde quali's, Haase in het hoofdtoernooi met 6-7 en 4-6 van Lacko.


- centre court - 26-01-2007

Haase doet 't goed op 't toernooi waar ie deze week speelt.


- _Tampie - 26-01-2007

centre court Wrote:Haase doet 't goed op 't toernooi waar ie deze week speelt.

Prziezhny is te doen en dan tegen de thuisspelende Bloomfield lijkt me.
Mooie kans om zijn eerste toernooiwinst van het jaar te boeken. 291 entry punten, nog even en hij is te koop bij tennismanager.


- Tripplexxx - 05-02-2007

De Bakker(WC), Van Scheppingen(WC) en Haase spelen deze week een grote challenger in Bergamo.

De Bakker wint zojuist de eerste set van Luzzi met 7-5.


- Tripplexxx - 05-02-2007

De Bakker wint met 7-5 en 6-3. Volgende ronde waarschijnlijk tegen Bracciali.


- Tripplexxx - 06-02-2007

Haase verliest met 0 en 4 van Troicki(208).


- Vret Mien Gras - 06-02-2007

Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Fred Hemmes jr. en Michel Koning staan beiden in de finale van een future, ook weer netjes. Ik dacht trouwens dat Hemmer gestopt was met proftennis.

Hemmes is begin dit jaar weer begonnen. Eerst met competitie in de hoofdklasse en nu dus weer internationaal.

Hij verliest de finale overigens met 3 en 4.

Fred Hemmes jnr. tennisde ik vroeger nog tegen in de jeugdtoernooien. Zijn zus was altijd de concurrent van mijn zus.


- Tripplexxx - 06-02-2007

Bracciali(2) heeft zich teruggetrokken in Bergamo. Zijn plaats wordt ingenomen door de LL Bachinger, 19 jaar en nr 284 v/d wereld. Bachinger speelt tegen Tourte(220), winnaar speelt dus tegen De Bakker.

De Bakker pakt trouwens nu al 8 punten, evenveel als je krijgt voor het winnen van een 10.000 Future. Wint hij dan pakt hij er nog eens 11 bij.

Kans op veel punten en om Krajicek te overtuigen om hem een wildcard te geven voor Rotterdam.


- XL - 06-02-2007

Die Bachinger timmert als LL wel Tourte er met 6-0, 6-0 af.


Dennis van Scheppingen (Jaja!) won in de eerste ronde van Davide Sanguinetti. Misschien hem een wild card gaan geven voor Rotterdam :roll:


- _Tampie - 07-02-2007

Liever Thiemo de Bakker in Rotterdam, beetje ervaring opdoen en misschien een rondje pakken.
Van Scheppingen is in principe kansrijker om een ronde door te komen, maar heeft geen toekomst (in het tennis).


- Ad Wim - 07-02-2007

Wel gek dat Haase zo dik verliest trouwens.

Maar zeker liever De Bakker. Ook denk ik dat hij meer kans heeft dan Schep hoor. Maar spelen ze dit keer niet weer een minitoernooitje om een WC?


- Tripplexxx - 07-02-2007

Ad Wim Wrote:Wel gek dat Haase zo dik verliest trouwens.

Maar zeker liever De Bakker. Ook denk ik dat hij meer kans heeft dan Schep hoor. Maar spelen ze dit keer niet weer een minitoernooitje om een WC?

Zo gek is dat verlies van Haase niet. Die Troicki is jong en een uitstekende speler. Verloor vorig jaar met 6-7, 6-7 van federer.


- Ad Wim - 07-02-2007

Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Wel gek dat Haase zo dik verliest trouwens.

Maar zeker liever De Bakker. Ook denk ik dat hij meer kans heeft dan Schep hoor. Maar spelen ze dit keer niet weer een minitoernooitje om een WC?

Zo gek is dat verlies van Haase niet. Die Troicki is jong en een uitstekende speler. Verloor vorig jaar met 6-7, 6-7 van federer.
Oke, opkomend talent, maar dat is Haase ook. En hij was eind vorig seizoen zo goed in vorm. En dan zo hard verliezen op tapijt nog wel...


- Tripplexxx - 07-02-2007

Bakker verloren 6 en 5......


- _Tampie - 28-02-2007

Haase naar de QF in Wolfsburg. Komende ronde tegen Berrer/Luczak, dat wordt lastig. Als hij wint gaat hij de top 150 in, en kunnen jullie hem dus kopen bij TM.


- centre court - 03-03-2007

_Tampie Wrote:Haase naar de QF in Wolfsburg. Komende ronde tegen Berrer/Luczak, dat wordt lastig. Als hij wint gaat hij de top 150 in, en kunnen jullie hem dus kopen bij TM.

Haase nu in de finale! Pakt eerst Berrer en nu Waske in 2 setjes in de halve finale. In de finale tegen de onbekende D.Brandts.


- Ad Wim - 03-03-2007

=D>


- centre court - 03-03-2007

Op steveG staat trouwens dat brandts verloor van renquist in de kwartfinale. maar beide moet ie kunnen hebben lijkt me.


- Tripplexxx - 04-03-2007

Haase wint toernooi van Wolsfburg en zal naar plek 135 stijgen ongeveer. =D>


- Ad Wim - 04-03-2007

=D>
En nou doorzetten! Gaat hij toevallig quali's spelen voor IW en Miami?


- Tripplexxx - 04-03-2007

Ad Wim Wrote:=D>
En nou doorzetten! Gaat hij toevallig quali's spelen voor IW en Miami?

Indian Wells niet, in Miami speelt hij wel quali's.