The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
(OT) Poker - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- Thread: (OT) Poker (/showthread.php?tid=86)



- Ricochan - 07-10-2006

harry_bierdop Wrote:Trouwens is lees nu dit:

If you choose to unregister from this tournament your account will be credited
with $215.00 Tournament dollars. Tournament dollars can be used to buy into
any tournament.

----

Wat houden die tournament dollars in?? Die zijn zeker niet uit te cashen, ALS ik dat zou willen!


Je geeft zelf het antwoord al.


- harry_bierdop - 07-10-2006

Hmm ja ok maar stel ik speel van die 200 dollar 20 sng's van 10 dollar, daarmee win ik 150 dollar, kan ik die dan wel uitcashen??


- harry_bierdop - 07-10-2006

Ik heb me uitgeschreven.. 215 dollar vind ik ook mooi! De kans dat ik morgen iets win is toch niet zo groot, en die kans op die sunday million zal ik nog miss nog wel een keer krijgen! (tenminste als die amerikaanse wet geen roet in het eten gooit)!

En dan kan ik morgen ook gewoon zuipen na het voetballen! =D>


- Treesong - 07-10-2006

harry_bierdop Wrote:Ik heb me uitgeschreven.. 215 dollar vind ik ook mooi!

Chicken :wink:

En feli gitter! Je speelde tegen goeie gasten... :cheers:


- Ricochan - 08-10-2006

harry_bierdop Wrote:Ik heb me uitgeschreven.. 215 dollar vind ik ook mooi! De kans dat ik morgen iets win is toch niet zo groot, en die kans op die sunday million zal ik nog miss nog wel een keer krijgen! (tenminste als die amerikaanse wet geen roet in het eten gooit)!

En dan kan ik morgen ook gewoon zuipen na het voetballen! =D>


Die 215 dollar zal je nu in andere dingen in moeten zetten lijkt me en dan kan je daarna cashen....


Wel jammer want zo'n kans krijg je niet vaak en als je net in een lucky periode zit dan moet je er gebruik van maken...


- harry_bierdop - 08-10-2006

Ricochan Wrote:
harry_bierdop Wrote:Ik heb me uitgeschreven.. 215 dollar vind ik ook mooi! De kans dat ik morgen iets win is toch niet zo groot, en die kans op die sunday million zal ik nog miss nog wel een keer krijgen! (tenminste als die amerikaanse wet geen roet in het eten gooit)!

En dan kan ik morgen ook gewoon zuipen na het voetballen! =D>


Die 215 dollar zal je nu in andere dingen in moeten zetten lijkt me en dan kan je daarna cashen....


Wel jammer want zo'n kans krijg je niet vaak en als je net in een lucky periode zit dan moet je er gebruik van maken...

Ja ok, maar ik zit ook helemaal niet in een lucky periode!! Van die 215 dollar speel ik gewoon 10 en 20 $ toernooitjes en dan heb ik het terug! Ik weet/denk gewoon dak nog niet realistisch zoveel kans maak om bij de eerste 180 te komen! Daarom pak k ze..


- gittermaster - 08-10-2006

Quote:En feli gitter! Je speelde tegen goeie gasten...
Thx Tree... Speel jij eigenlijk nog wel eens een tourney bij pokerroom?


- Ricochan - 08-10-2006

net 71e geworden bij een 5000 dollar tourney freeroll... 10 $ verdiend :|

harrybierknop zat er nog in....


- harry_bierdop - 09-10-2006

5e geworden! 230 euro...

Beetje jammer, hand na mij ging de volgende eruit scheelt toch 125 euro!

Dollars bedoel ik :wink:


- Treesong - 09-10-2006

harry_bierdop Wrote:5e geworden! 230 euro...

Beetje jammer, hand na mij ging de volgende eruit scheelt toch 125 euro!

Dollars bedoel ik :wink:

Hup Harry! Enneuh, als je de Sunday Million had aangedurfd was het 65.000 geweest heh :wink:


- harry_bierdop - 09-10-2006

hehe you never know ( Of wel, volgend DENIZ :wink: )


- Ricochan - 09-10-2006

Ik had weer schijtpech wat ik de laatste weken steeds heb, dan sta ik de hele tijd in de top 20 en krijg ineens klop na klop met kaarten als QQ KK en KA en finish ik iedere keer wel in het geld maar krijg slechts een allmoes ipv een lekkere prijs, dat bedoel ik met pechperiode of lucky periode.
:letitallout:


- Treesong - 09-10-2006

Ricochan Wrote:en krijg ineens klop na klop met kaarten als QQ KK en KA

KK is pech, maar QQ en vooral AK kun je natuurlijk ook folden als je nog geen paniekoffensief hoeft te beginnen


- kuiperinho - 09-10-2006

Treesong Wrote:
harry_bierdop Wrote:Tree, welk deel van Harrington kan je het best eerst lezen, I of II?? Heb gehoord dat I nogal simpel is en echt voor beginnende spelers??

Er staat genoeg in voor mensen die al langere tijd spelen... deel 1 is gericht op het begin/midden gedeelte van een groot toernooi... preflop-spel, postflopspel etc.

Deel 2 gaat over het eindspel, final table, spelen met 3 man en heads-up.

Zijn die boeken echt zo handig Treesong? Ik heb altijd het idee dat je maar beter je eigen speelstijl kunt ontwikkelen, ipv dit soort richtlijnen te volgen.

Uiteindelijk draait het toch vaak om kansberekening en een beetje geluk uiteraard.

Ben net begonnen bij Pokerstars.com. Speel vooral de 1 dollar sit-ins. Starten met 45 man, eerste 7 worden uitbetaald. Geen geweldige bedragen, maar toch leuk om het zo te leren. Van de 10x dat ik gespeeld heb toch 4 keer de final table bereikt. Zonder enige pokerervaring (wel kaartervaring, rikken, black jack, hartenjagen).


- gittermaster - 09-10-2006

m.i. is het belangrijkste aspect bij pokeren het kunnen lezen van je tegenstanders.
Net heb ik behoorlijk gewonnen bij cash games. Ik speelde aan een tight table en was redelijk aggressief. Ik had door dat mijn buurman links van mij dat doorhad. Ik stal veel blinds en pakte veel potjes naar de flop door hoge bets.
Nu had ik dit image en was het wachten op een goeie kaart.
Uiteindelijk kwam KK en inderdaad mijn buurman links ging tot het einde mee.
Ik wou dat ik wist hoeveel er gebluft werd. Volgens mij is dit veel meer dan iedereen dnekt en verwacht


- Treesong - 09-10-2006

kuiperinho Wrote:Zijn die boeken echt zo handig Treesong? Ik heb altijd het idee dat je maar beter je eigen speelstijl kunt ontwikkelen, ipv dit soort richtlijnen te volgen.

Uiteindelijk draait het toch vaak om kansberekening en een beetje geluk uiteraard.

Tuurlijk, maar die twee boeken zijn juist handig omdat je leert spelen met die kansberekening in het achterhoofd plus de belangrijkste factor - die gittermaster net noemt - het lezen van je tegenstander. En niemand is ooit slechter geworden van tips en truuks van de profs toch?


- harry_bierdop - 10-10-2006

Heb een neteller account geopend en geactiveerd, nu staat er ook nog dit (hieronder)! Is dit ook noodzakelijk? Zo ja, waar is dit voor?

----------------
When you register your bank account, your NETELLER Account will be upgraded to the Premier level. The benefits of the Premier Account include:
maximum account balance of up to €36,300.00, higher deposit, withdrawal and transfers limits
funds withdrawal directly to your bank account
free NETELLER Card to withdraw funds from any ATM machine
peer-to-peer transfers
To register your bank account:

Step 1: Enter your bank details on the next page. You might require a recent bank statement to help with this step.

Step 2: We deposit a small amount into your bank account. The deposit will appear in your account in 2-5 business days. You can find out the amount of the deposit by:
Checking your account details online at your bank website or from your bank statement
Calling your bank branch

Step 3: Log in to your NETELLER Account, click on the "Verify Bank Account" link in the QuickLinks menu, and enter the amount of the deposit.


- gittermaster - 10-10-2006

ik heb dat wel gedaan en er nog geen nadelen van ondervonden...
Dan kan je ook een pas thuisgestuurd krijgen.


- Treesong - 10-10-2006

Ja, zo weten ze zeker dat het de juiste bankrekening is omdat jij de enige bent die weet hoe hoog het bedrag(je) is... ik kreeg bijv. 23 ct :Big Grin


- harry_bierdop - 10-10-2006

Maar is dit zeg maar nodig als ik van Neteller naar me (abn)rekening wil cashen?


- gittermaster - 10-10-2006

Volgens mij is het puur een check om te kijken of jij echt Harry Bierdop bent...


- Treesong - 10-10-2006

jep


- harry_bierdop - 10-10-2006

Hmm kan nu nog niet zo veel doen want uitcashen naar neteller duurt meestal 24 uur ofzo toch?

Als er wat op staat ben ik toch wel benieuwd hoe het allemaal werkt want ik snap er nog niet veel van :waf: !


- Treesong - 10-10-2006

harry_bierdop Wrote:Hmm kan nu nog niet zo veel doen want uitcashen naar neteller duurt meestal 24 uur ofzo toch?

Als er wat op staat ben ik toch wel benieuwd hoe het allemaal werkt want ik snap er nog niet veel van :waf: !

Het varieert... Bij Party Poker heb je het al binnen een paar uur, Pokerroom duurt een werkdag, Pokerstars zit daar ergens tussenin...


- EJR - 10-10-2006

Kan je met je Netteller pas ook gewoon pinnen? :razz:


- Treesong - 10-10-2006

EJR Wrote:Kan je met je Netteller pas ook gewoon pinnen? :razz:

Ja :razz:


- Ricochan - 11-10-2006

gittermaster Wrote:ik heb dat wel gedaan en er nog geen nadelen van ondervonden...
Dan kan je ook een pas thuisgestuurd krijgen.


Bij mij is het toendertijd fout gegaan met die bank koppelen maar ik heb wel gewoon een debitcard gekregen.


- FC Wageningen - 11-10-2006

verschillende mensen Wrote:www.partypoker.com

Ik zie alleen niet waar je online tegen andere kunt spelen (gratis)?

Er staat wel een Poker Trainer (links in de balk) onder het kopje "Play Money Games", maar dat is tegen de pc.

EDit : gevonden


- Ricochan - 13-10-2006

<!-- m --><a class="postlink" href="http://nl.pokernews.com/poker-strategy/poker-limit-nolimit-slotboom-series1">http://nl.pokernews.com/poker-strategy/ ... om-series1</a><!-- m -->


Goed stuk van Rolf Slotboom
(1e deel)


- Treesong - 13-10-2006

Ricochan Wrote:http://nl.pokernews.com/poker-strategy/poker-limit-nolimit-slotboom-series1


Goed stuk van Rolf Slotboom
(1e deel)

Quote:Vertaling door Filip Frederiks

:Big Grin

Weinig nieuws verder