The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
(OT) Poker - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- Thread: (OT) Poker (/showthread.php?tid=86)



- harry_bierdop - 03-08-2007

Je moet Tree ook altijd geloven..


- harry_bierdop - 04-08-2007

Mijn bad run gaat zelfs door tot op de tennisclub! Ik ga een kijkje nemen op de feestavond, wat denk je... ze zitten te pokeren! 1/2 cent cashgame, 1 euro buy in!!! :Big Grin

Ik wilde helemaal niet meedoen omdat het nergens over ging, iedereen deed alles door elkaar, foldde voor de beurt etc, kaarten werden al open gegooid voor de showdown.. maar ze wisten van "mij en poker" en ze stonden er op dat ik mee deed.

Na half uur spelen zit ik al met 4,5 euro maar de meeste zaten al een tijd te spelen en hadden dus 8 of 9 euro staan. Die 4,5 euro echt met de meest belachelijke handen gewonnen, bottom pair, all in op een FD en dan winnen met me A-hoog omdat die andere gast gewoon met niks callde etc =D> .

Dan zit ik met KK op de BB en gaan er, weer eens, 3 man voor me all in... was al een keer of 8 gebeurd dus ik call in de hoop dat ze blijven staan tegen al die random kaarten.

Situatie: KK vs Q4s vs QQ vs 44! (Wat wil je nog meer?)

1e kaart flop Q!! 2 outer hahahahaha... ik kon er natuurlijk om lachen want het interesseerde me niks maar toch... weer ff ge-2outerd! (eigelijk 1outer want die gast met 44 was maar voor een euro all in ofzo).

Maar zo mooi om zo te spelen... de meest bizarre dingen zie je =D>


- Ad Wim - 04-08-2007

harry_bierdop Wrote:Je moet Tree ook altijd geloven..
Ik kap er maar even mee, denk ik... :cry:



Zitplaats arrangement:

IronMaidon is op zitplaats 1 met 710.
Fufaru2_ is op zitplaats 3 met 2270.
Wanted50 is op zitplaats 4 met 625.
YellowPecora is op zitplaats 5 met 1940.
pierredef is op zitplaats 7 met 1940.
VyS is op zitplaats 9 met 1565.
AdWim is op zitplaats 10 met 950.

Blinds plaatsen:

De knop is bij zitplaats 4.
YellowPecora plaatst de small blind van 15.
pierredef plaatst de big blind van 30.

Deel de pocketkaarten uit:

IronMaidon: -- --
Fufaru2_: -- --
Wanted50: -- --
YellowPecora: -- --
pierredef: -- --
VyS: -- --
AdWim: Qh Qc

Pre-flop:
VyS verhoogt 60.
AdWim verhoogt 120.
IronMaidon folds.
Fufaru2_ calls 120.
Wanted50 folds.
YellowPecora folds.
pierredef calls 90.
VyS calls 60.


Flop (8d 10c 9s):
pierredef checks.
VyS verhoogt 495.
AdWim verhoogt 830.
Fufaru2_ folds.
pierredef folds.
VyS calls 335.


Turn (8d 10c 9s 10s Ac):

Onthulling:
VyS vertoont 10d Kd.
VyS heeft 10d 10c 10s Kd Ac: Three of a Kind
AdWim vertoont Qh Qc.
AdWim heeft 10c 10s Qh Qc Ac: Twee Paar
AdWim zegt "omfg"
AdWim is ter zijde gesteld.


Pot Samenvatting:
Totale pot: 2155
VyS wint 2155.
Er is geen huisaandeel voor deze ronde.


- Tripplexxx - 04-08-2007

Ik vind pocket vrouwen een dermate lastige hand, dat ik geen mini reraise maak zoals jij dat hierboven doet. Ik zou eerder kiezen voor een grotere re-raise zodat hij wat te denken heeft. Daarnaast krijg je vaak ook de informatie die je wil.

Nu zorg je ook voor de odds van de andere spelers en zit er ineens 4 man in die pot en volgens mij wil je dat met 2 ladies niet.


- Depor - 05-08-2007

Lazarus op een 1/2 ct tafel gaan zitten is humor!


During current Hold'em session you were dealt 31 hands and saw flop:
- 7 out of 8 times while in big blind (87%)
- 5 out of 6 times while in small blind (83%)
- 10 out of 17 times in other positions (58%)
- a total of 22 out of 31 (70%)


ff met 2 dollar kloten, 18 dollar geëindigd, all in op 6-3 hit je een straat etc etc


- harry_bierdop - 07-08-2007

Ik heb vaak Noah afgekraakt, vrijwel altijd vanwege z'n toernooi spel maar wat kan die gast limit pokeren zeg. Zo ziek.. ik heb hem denk ik al wel 20 tot 25 sessies gevolgd en hij wint gewoon ALTIJD! En snel en veel, als je hem ziet spelen besef je pas dat limit poker ook iets is... iets waarin het heel, heel erg hard kan gaan!


- Treesong - 07-08-2007

harry_bierdop Wrote:Ik heb vaak Noah afgekraakt, vrijwel altijd vanwege z'n toernooi spel maar wat kan die gast limit pokeren zeg. Zo ziek.. ik heb hem denk ik al wel 20 tot 25 sessies gevolgd en hij wint gewoon ALTIJD! En snel en veel, als je hem ziet spelen besef je pas dat limit poker ook iets is... iets waarin het heel, heel erg hard kan gaan!

In goed limit spelen bestaat limpen zga niet... Vanuit een goeie positie altijd knallen en voor elke hand gaan. Kan best zenuwslopend zijn :razz:


- harry_bierdop - 07-08-2007

Treesong Wrote:
harry_bierdop Wrote:Ik heb vaak Noah afgekraakt, vrijwel altijd vanwege z'n toernooi spel maar wat kan die gast limit pokeren zeg. Zo ziek.. ik heb hem denk ik al wel 20 tot 25 sessies gevolgd en hij wint gewoon ALTIJD! En snel en veel, als je hem ziet spelen besef je pas dat limit poker ook iets is... iets waarin het heel, heel erg hard kan gaan!

In goed limit spelen bestaat limpen zga niet... Vanuit een goeie positie altijd knallen en voor elke hand gaan. Kan best zenuwslopend zijn :razz:

Vannacht ook weer ff kijken... zit ie $200/$400 te spelen en het meeste van de tijd was het 3-handed! Het gaat zooo verschrikkelijk snel.. lijkt wel of ze gewoon niet nadenken maar het is gewoon de autopilioot denk ik... hij speelt ook maar 1 tafel tegelijk!


- Treesong - 07-08-2007

Tja... aan een kleine tafel is het gewoon alle goeie suited/connected/high cards (re)raisen en dan doorstampen... alleen als de flop je totaal mist, heeft het geen zin meer. Kan ook alleen met een goeie bankroll want de variance is echt enorm... zag ooit Boeke thuis spelen op AT5, gewoon doorgaan tijdens een interview en dan vraagt die vrouw: Heb je nu wat gewonnnen de afgelopen 5 minuten? Zegt-ie totaal blasé: eigenlijk heb ik 2000 verloren... doodse stilte van dat mens uiteraard :lol:


- Mac - 07-08-2007

pokernews.nl Wrote:De laydown van de avond wordt denk ik door HarryBierdop gemaakt. Iedereen zal uiteraard bevestigen dat het een prima laydown is, maar ik zie bijna niemand deze laydown maken.... Ik zelf had ook op call gedrukt.... HarryBierdop krijgt en reraised lograyNL die er net bij blinden 15-30 90 van gemaakt heeft. HarryBierdop vindt 270 een mooi getal. Hij krijgt alleen een insta-allin... HarryBierdop: folds. Geen zin om een coinflip aan te gaan en dat is nog het beste resultaat, waarschijnlijk loop je fors achter. Netjes hoor!

=D>


- Tripplexxx - 07-08-2007

Tegelijk gepost Mac :razz:


- harry_bierdop - 07-08-2007

Mac Wrote:
pokernews.nl Wrote:De laydown van de avond wordt denk ik door HarryBierdop gemaakt. Iedereen zal uiteraard bevestigen dat het een prima laydown is, maar ik zie bijna niemand deze laydown maken.... Ik zelf had ook op call gedrukt.... HarryBierdop krijgt en reraised lograyNL die er net bij blinden 15-30 90 van gemaakt heeft. HarryBierdop vindt 270 een mooi getal. Hij krijgt alleen een insta-allin... HarryBierdop: folds. Geen zin om een coinflip aan te gaan en dat is nog het beste resultaat, waarschijnlijk loop je fors achter. Netjes hoor!

=D>

hehe... komt van pokernews zeker? Heb het zelf nog niet gelezen..


- Ad Wim - 23-08-2007

Ik heb echt gezeik met HU de laatste weken. Ik win echt maar 2 van de afgelopen 13 HUs, terwijl ik daarvoor zeker meer dan de helft won, ongelofelijk. De helft is pech, net weer met AT van A2 verloren en daarna met KQ van J8. Bij HU is het altijd wel meer geluk, maar het zit wel heel erg tegen. Nu de afgelopen drie SnGs 2e geworden, dat scheelt je zo al $60...
Soms speel ik ook gewoon slecht, toegegeven, te agressief of juist te passief. Maar je hebt soms van die agressieve gasten die met alles raisen HU. En als je dan 6 handen niks krijgt en de blinds zijn al 150/300...
Net ook zo'n hand. Krijg AJ op BB, hij limpt, ik raise 3x BB. Hij callt, flop 446. Ik zet de halve pot, hij gaat all in voor resterende 3000. Ik call, heeft ie J6... Hij callt dus gewoon zo'n dikke raise met J6...

Iemand nog concrete tips?


- Treesong - 23-08-2007

Ad Wim Wrote:Iemand nog concrete tips?

Ad Wim Wrote:Krijg AJ op BB, hij limpt, ik raise 3x BB. Hij callt, flop 446.

Fout 1:
Ad Wim Wrote:Ik zet de halve pot

hij gaat all in voor resterende 3000.

Fout 2:
Ad Wim Wrote:Ik call

:waf:


- Depor - 23-08-2007

Hoe kun je nu de halve pot inzetten terwijl je niets hit?
HU is gewoon hitten, hit je niets meteen wegmikken.


- Ad Wim - 23-08-2007

Dat ben ik niet met je eens. De kans is namelij kleiner dat iemand wat hit, dus dan zit je met AJ goed.
Bovendien is het gewoon een c-bet na mijn raise preflop. Ik kan hier best een middle pair hebben.


- Treesong - 23-08-2007

Ad Wim Wrote:Dat ben ik niet met je eens. De kans is namelij kleiner dat iemand wat hit, dus dan zit je met AJ goed.
Bovendien is het gewoon een c-bet na mijn raise preflop. Ik kan hier best een middle pair hebben.

Prachtfilosofie weer :lol: De kans dat je HU met AJ de flop hit is kleiner dan de kans dat je met 46 de flop hit. Maar goed... HU gelden gewoon andere regels. Een tip, Ad... HU speel je alles. ALLES. En je callt bijna alle raises. En niet meer all-ins callen als je geen drol of draw hebt...


- Ad Wim - 23-08-2007

Het is toch zo dat met twee man aan tafel de kans dat iemand iets hit op de flop kleiner is dan met meer man aan tafel? Dus de kans is groter dat geen van beiden niet hit dan wel, dus zit je goed als je een aas hebt. Dat is toch niet zo'n gekke gedachte?


- Depor - 23-08-2007

Ad Wim Wrote:Het is toch zo dat met twee man aan tafel de kans dat iemand iets hit op de flop kleiner is dan met meer man aan tafel? Dus de kans is groter dat geen van beiden niet hit dan wel, dus zit je goed als je een aas hebt. Dat is toch niet zo'n gekke gedachte?

Aangezien men HU ALLES speelt, is het juist andersom, die gast kan alles hitten.


- Mac - 23-08-2007

op pokerstars kun je tegenwoordig HU toernooitjes spelen voor 1$ misschien niet helemaal representatief maar toch een goeie leerschool. HU vind ik vaak heel erg een kwestie van gevoel en reads.


- Depor - 23-08-2007

Mac Wrote:op pokerstars kun je tegenwoordig HU toernooitjes spelen voor 1$ misschien niet helemaal representatief maar toch een goeie leerschool. HU vind ik vaak heel erg een kwestie van gevoel en reads.

Ik speel vaak of cash of HU, vind HU wat interessanter online dan die SnG's


- Ad Wim - 23-08-2007

Depor Wrote:
Ad Wim Wrote:Het is toch zo dat met twee man aan tafel de kans dat iemand iets hit op de flop kleiner is dan met meer man aan tafel? Dus de kans is groter dat geen van beiden niet hit dan wel, dus zit je goed als je een aas hebt. Dat is toch niet zo'n gekke gedachte?

Aangezien men HU ALLES speelt, is het juist andersom, die gast kan alles hitten.
Het gaat er niet om dat men alles speelt, het gaat erom dat de kans kleiner is dat iemand iets hit, dat zijn twee verschillende dingen.


- harry_bierdop - 05-09-2007

Nu kunnen we echt knallen :razz: ! 24 inch schermpje erbij gehaald van Acer... 6 tafels is een makkie zo :8:


- _Tampie - 05-09-2007

harry_bierdop Wrote:Nu kunnen we echt knallen :razz: ! 24 inch schermpje erbij gehaald van Acer... 6 tafels is een makkie zo :8:

:Big Grin :Big Grin


- harry_bierdop - 07-09-2007

harry_bierdop Wrote:Nu kunnen we echt knallen :razz: ! 24 inch schermpje erbij gehaald van Acer... 6 tafels is een makkie zo :8:

hehe.. ook nog maar een Nitendo Wii gehaald.. das pas lachen speelgoed :Big Grin!

Medal of Honour is wel vet.. bietje duitsers afknallen!


- harry_bierdop - 08-09-2007

Hehe... ik heb gewoon dikke spierpijn in me rechterarm en schouder van het Honkballen op de Wii... Is natuurlijk ook nooit goed om te doen zonder warming up!


- kooltje - 20-09-2007

<!-- m --><a class="postlink" href="http://img221.imageshack.us/my.php?image=poker4x9ms7.png">http://img221.imageshack.us/my.php?imag ... 4x9ms7.png</a><!-- m -->

altijd lekker op de bb


- kuiper - 20-09-2007

harry_bierdop Wrote:Hehe... ik heb gewoon dikke spierpijn in me rechterarm en schouder van het Honkballen op de Wii... Is natuurlijk ook nooit goed om te doen zonder warming up!

Lijkt mij ook leuk. Ik heb voor Michel (Musse) zijn verjaardag van komende zaterdag een Wii gekocht. Gaan we samen tennissen en honkballen. :Big Grin


- harry_bierdop - 20-09-2007

Haha het is echt leuk.. heb je een 2e controller?

Je hebt een spel dat heet Wii Play en das een spel met wat leuke onzin spellen als vissen, koerijden, tafeltennis en weet ik wat meer alleen bij dat spel krijg je een controller gratis. Spel kost €48 en een aparte controller kost al €40. Probleem is echter dat Nitendo in NL zware problemen heeft met belevering en al helemaal met dat spel omdat iedereen die wil hebben. In Duitsland (Hoogeveen vlak bij de grens?) echter heb je ze nog wel. In Kleve (bij ons over de grens) hing gewoon een halve wand vol met alleen maar dat spel (+ controller) hehe..


- Treesong - 20-09-2007

Bah, een beetje slechte zaak met den Duitscher maken [-X