The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
(OT) Poker - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- Thread: (OT) Poker (/showthread.php?tid=86)



- harry_bierdop - 20-12-2007

Sorry was er niet! What happend?? Sick potje iig als ik het zo lees... KK vs KK bah :| .

Plaiboi en aairline spelen wel hoog geloof ik. Weet het verder ook niet... speel niet op PP dus.. en veel gasten hebben daar weer andere naam als op stars!

gg iig... nog maar een keer proberen!


- gittermaster - 20-12-2007

kk tegen kk was niet van mij.
Heb 1 x KK ghad en alles blinds mee gepakt.
Wel een mooie reraise bluf waar ik een dikke pot mee won. Maar gewoon te tight gespeeld.
Moet gewoon mijn eigen spel spelen...
aan t einde raak ik redelijk shortstacked. nog 4 x bb die inmiddels 300 was en kreeg werkleijk geen 1 kans om te bluffen, elke hand 1 van de chipleaders... kebang...
Uiteindelijk kreeg ik 1 x de kans op button en werd geclled door 88. Had 9 10 dus was nog 50/50, maar geen hit...


- Mac - 20-12-2007

damn zonde gitter! maar goed heeft je maar 10$ ofzo gekost toch moet je maar denken. Was iig een mooie ervaring.


- gittermaster - 20-12-2007

ja zeker, heb meteen weer ticket gekocht voor stap 3 ditmaal Smile
was net 10e bij 20 dollar toernooi, dus dat was wel lekker...


Re: (OT) Poker - harry_bierdop - 23-12-2007

Ruzie maken in de chat is best leuk soms... zeker als je nog wint ook Smile


Re: (OT) Poker - Ad Wim - 24-12-2007

Die cash games gaan wel lekker de laatste weken, en ik dacht: laat ik weer eens wat toernooitjes proberen. In beide handen ben ik redelijk short, maar toch. Ik hou het gewoon bij cash hoor voorlopig :|


Zitplaats arrangement:

GrouchySmurf is op zitplaats 1 met 865.
lgs20 is op zitplaats 2 met 1435.
hotzapping is op zitplaats 3 met 1500.
AdWim is op zitplaats 4 met 660.
ceccec is op zitplaats 5 met 3940.
nonosteve is op zitplaats 6 met 1585.
granchampion is op zitplaats 7 met 1610.
adek69 is op zitplaats 8 met 960.
loripoker is op zitplaats 9 met 1270.
alambic17 is op zitplaats 10 met 845.

Blinds plaatsen:

De knop is bij zitplaats 8.
loripoker plaatst de small blind van 30.
alambic17 plaatst de big blind van 60.

Deel de pocketkaarten uit:

GrouchySmurf: -- --
lgs20: -- --
hotzapping: -- --
AdWim: Ac Qs
ceccec: -- --
nonosteve: -- --
granchampion: -- --
adek69: -- --
loripoker: -- --
alambic17: -- --

Pre-flop:
GrouchySmurf folds.
lgs20 calls 60.
hotzapping folds.
AdWim verhoogt 660.
ceccec folds.
nonosteve folds.
granchampion folds.
adek69 folds.
loripoker folds.
alambic17 folds.
lgs20 calls 600.


Flop (10h Kd 2s 6c 7d):

Onthulling:
AdWim vertoont Ac Qs.
AdWim heeft 7d 10h Qs Kd Ac: Hoge Kaart
lgs20 vertoont 10c As.
lgs20 heeft 7d 10c 10h Kd As: Paar
AdWim zegt "pfff"
AdWim is ter zijde gesteld.


Pot Samenvatting:
Totale pot: 1410
lgs20 wint 1410.
Er is geen huisaandeel voor deze ronde.

-------------------------------------------------------------


Zitplaats arrangement:

annecy02 is op zitplaats 1 met 2185.
nicolas1112 is op zitplaats 2 met 1160.
Oliomobile is op zitplaats 3 met 1400.
carmichel is op zitplaats 4 met 700.
fsharp is op zitplaats 8 met 3320.
FASHIONIST1 is op zitplaats 9 met 835.
AdWim is op zitplaats 10 met 400.

Blinds plaatsen:

De knop is bij zitplaats 1.
nicolas1112 plaatst de small blind van 30.
Oliomobile plaatst de big blind van 60.

Deel de pocketkaarten uit:

annecy02: -- --
nicolas1112: -- --
Oliomobile: -- --
carmichel: -- --
fsharp: -- --
FASHIONIST1: -- --
AdWim: Qs Ac

Pre-flop:
carmichel folds.
fsharp calls 60.
FASHIONIST1 folds.
AdWim verhoogt 400.
annecy02 folds.
nicolas1112 folds.
Oliomobile calls 340.
fsharp folds.


Flop (Kd 9d 7d 3s 6s):

Onthulling:
AdWim vertoont Qs Ac.
AdWim heeft 7d 9d Qs Kd Ac: Hoge Kaart
Oliomobile vertoont 7s As.
Oliomobile heeft 7s 7d 9d Kd As: Paar
AdWim is ter zijde gesteld.


Pot Samenvatting:
Totale pot: 890
Oliomobile wint 890.
Er is geen huisaandeel voor deze ronde.


Re: (OT) Poker - Mac - 28-12-2007

op 2+2 was er een draadje met daarin grafieken van hoeveel mensen verdiend hebben dit jaar...amazing!

laat ik maar beginnen met de sickste van allemaal:
[Image: 2007yearend.jpg]
[Image: 2007yearendpt.jpg]
just plain sick! denk dat ik overstap naar limit.

[Image: 2007th8.png]
[Image: eaidkaabh.jpg]
[Image: 2007_graph.png]

nou ja ik zal wel stoppen dit geeft t beeld aardig weer...als je de rest wil zien: <!-- m --><a class="postlink" href="http://forumserver.twoplustwo.com/showthread.php?t=89877&page=3">http://forumserver.twoplustwo.com/showt ... 877&page=3</a><!-- m -->


Re: (OT) Poker - Mac - 02-01-2008

voor de mensen met stars account...ga even kijken bij ozenc op de FT van de 11$ rebuy...gozer heeft gigantische chiplead en stampt echt alles en iedereen aan. Hij hit ook echt alles en het is een feest in de chat. Fantastisch om te zien.


Re: (OT) Poker - Ekslem - 02-01-2008

Hij hit echt alles! Maar wie is het eigenlijk? haha


Re: (OT) Poker - harry_bierdop - 02-01-2008

Ekslem Wrote:Hij hit echt alles! Maar wie is het eigenlijk? haha

Gast van Team Supa (waar ook Joep (pappe_ruk) bij zit. Gast is wel de ziekste van allemaal denk ik.. die gast kan zo verschrikkelijk tafels aanstampen daar kan je echt met de pet niet bij..


Re: (OT) Poker - Mac - 02-01-2008

ozenc is ook zn naam irl Tongue behoorlijk zieke gast. ROI van 55% op een avg buyin van 108$...dan kun je wel wat


Re: (OT) Poker - Ekslem - 02-01-2008

En wat is dat team psies? Hij verdient dus aaridg wat knaken bij als ik het goed begrijp? of is het een pro?


Re: (OT) Poker - harry_bierdop - 02-01-2008

Ekslem Wrote:En wat is dat team psies? Hij verdient dus aaridg wat knaken bij als ik het goed begrijp? of is het een pro?

Hij, of eigelijk op zijn account, is in de laatste +/- $38k gewonnen...

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.officialpokerrankings.com/pokerstars/ozenc/poker/results/61AD1EB8F8874D999C3F67FAAC00100B.html?t=2">http://www.officialpokerrankings.com/po ... B.html?t=2</a><!-- m -->


Re: (OT) Poker - Mac - 06-01-2008

ik ben een nit...1 hand gekregen dat was TT en die werd gekraakt door een runner runner straat. zo'n leuk spel dat poker! zoveel actie!

[Image: nitza4.jpg]


Re: (OT) Poker - Ekslem - 07-01-2008

Mac, als ik gametime+ aan knal dan zie ik mijn eigen statistieken niet (de andere wel gewoon). Jij blijkbaar wel. Moet je dit apart instellen of gaat er bij mij gewoon iets niet goed?


Re: (OT) Poker - Mac - 07-01-2008

volgens mij moet je dat apart instellen ja...ik weet iig zeker dat je kan kiezen tussen je statistieken per tafel of je algemene statistieken. Ik doe altijd statistieken per tafel omdat ik dan mn eigen imago weet aan tafel.


Re: (OT) Poker - Ekslem - 07-01-2008

Mac Wrote:volgens mij moet je dat apart instellen ja...ik weet iig zeker dat je kan kiezen tussen je statistieken per tafel of je algemene statistieken. Ik doe altijd statistieken per tafel omdat ik dan mn eigen imago weet aan tafel.

Aha ik zal eenc checken. Uiteraard weet ik ook mijn eigen image, maar vind het wel heel handig om daar ter vergelijking mijn precieze statistieken te zien.


Re: (OT) Poker - harry_bierdop - 09-01-2008

Joris (Jazzyface) heeft nu als guestpro nu een filmpje gemaakt voor nederpoker. ff een sessietje NL5000 op full tilt.

Fantastisch gewoon om te zien dat die gast 1,5 jaar geleden, toen ik echt net voor het eerst (live) poker ging spelen waar ik vaak speel, hij zeg maar net daar voor de laatste keren kwam omdat het gewoon niet +EV meer voor hem was en nu speelt ie gewoon op $25/$50 of wel de top... in 2 jaar tijd.

Laatst was ie (klein beetje voor de gein maar ook niet echt helemaal) op full tilt gaan zitten voor de dead mans match. 100k gaan zitten en dan wachten of Phil Ivey komt... maar die kwam niet haha


Re: (OT) Poker - Lamme Lennie - 10-01-2008

editted


Re: (OT) Poker - buurs - 10-01-2008

Weet iemand ook of je bij Everest een "buddy list" kunt aanmaken,
waar je spelers in kunt selecteren/zetten waar je wel/niet bij aan tafel wil zitten?


Re: (OT) Poker - Ekslem - 10-01-2008

buurs Wrote:Weet iemand ook of je bij Everest een "buddy list" kunt aanmaken,
waar je spelers in kunt selecteren/zetten waar je wel/niet bij aan tafel wil zitten?

Buurs, jij hebt het laatste strategie artikel gelezen op PN :razz:


Re: (OT) Poker - buurs - 10-01-2008

Ekslem Wrote:
buurs Wrote:Weet iemand ook of je bij Everest een "buddy list" kunt aanmaken,
waar je spelers in kunt selecteren/zetten waar je wel/niet bij aan tafel wil zitten?

Buurs, jij hebt het laatste strategie artikel gelezen op PN :razz:

:wink:


Re: (OT) Poker - Mac - 11-01-2008

om antwoord te geven: ik heb t ook nog niet kunnen vinden


Re: (OT) Poker - harry_bierdop - 11-01-2008

Is er nooit geweest..

Je hebt wel van die programma's, zoals spade it, die je aansluit op pokertracker en die dan automatisch alle tafels die op dat moment runnen nazoekt naar fish. Alles gesorteerd op stats etc etc


Re: (OT) Poker - buurs - 11-01-2008

Oke, zo'n programma is zeker handig


Re: (OT) Poker - harry_bierdop - 11-01-2008

Tafel selectie software
Naast het selecteren uit buddy lists en rechtstreeks vanuit de lobby is er ook software ontwikkeld die het selecteren van tafels, eventueel met buddies, heel erg makkelijk maakt. Bekende softwarepaketten voor tafelselectie zijn Sixth Sense, Table Shark en Spade It. Ik zal op het gebruik van Spade It ingaan. Dit is een tafelselectie tool en kan tegelijk ook gebruikt worden voor datamining. Ik gebruik dit voor iPoker.

Voor verschillende sites koop je verschillende pakketten om in eerste instantie te dataminen. Dit betekent dat er handen geïmporteerd worden in je pokerdatabase, zonder dat je zelf speelt. Deze software werkt in samenwerking met Pokertracker. Op de limiet die jij geselecteerd hebt worden vervolgens de handen geïmporteerd volgens een filter dat jij hebt vastgesteld. Op basis van de handen in de pokertracker database wordt informatie opgehaald van de actieve tafels op de iPoker site.



Je hebt dan informatie over de spelers per tafel. Voor de hierboven geselecteerde tafels op 200NL is onder andere zichtbaar hoeveel spelers er aan de tafel zitten, de average pot, average VP$IP, average pre flop raise. Alle tafels worden gescand en vervolgens geördend op average VP$IP. Dit is samengesteld op basis van het aantal "reads" op spelers. Een read heb je hier pas als je 100 handen in de database hebt staan. Voor deze tafel zijn dat drie spelers. In deze software bestaat ook de mogelijkheid buddies aan te maken en het geeft aan of spelers winnend/ verliezend zijn.

Als we deze tafel bekijken dan zijn er een aantal constateringen. Van vier spelers heb je een indicatie van het spel. Op één speler is geen enkele read. Aan deze tafels zitten twee buddies. Eentje met TAG statistieken (22/18/3) en eentje met erg LAG statistieken (45/24/3). Er is een mix van grotere stacks en kleinere stacks. Gebaseerd op deze gegevens zou ik aan de tafel plaatsnemen, indien ik een plek zou krijgen met positie op de speler met een $236 stack.

Het onderste scherm geeft tot een filtering op speler niveau aan. Hier kan men een filter instellen op bijvoorbeeld spelers met een hoge VP$IP. Vervolgens kun je vanuit de speler kijken aan welke tafel je moet plaatsnemen.

Het pakket kost $40. Net als Pokeroffice of Pokertracker is zoiets erg handig om je te helpen bij het winstgevend spelen van poker. Het selecteren van de juiste tafels kan je een aanvullend voordeel geven bij het spelen. Op de lange termijn zul je hier veel profijt van hebben.


Re: (OT) Poker - Mac - 17-01-2008

Apple iPod Touch - 16 GB smokingjoep

tssss de luckbox!
ik trouwens voor 75$ voor 2000 summit points..ik dacht dat je een stapje omlaag ging als je t niet haalde.


Re: (OT) Poker - Ad Wim - 17-01-2008

Ik heb het nog nooit gehaald en ik zit ook nog steeds op die 2000. Ik heb echt veel gespeeld afgelopen maand, maar toch maar 1300... :|


Re: (OT) Poker - harry_bierdop - 17-01-2008

Mac Wrote:Apple iPod Touch - 16 GB smokingjoep

tssss de luckbox!
ik trouwens voor 75$ voor 2000 summit points..ik dacht dat je een stapje omlaag ging als je t niet haalde.

Wat is er met die ipod???

Ik heb deze maand weer maar $300 bonus... voor 6.5k SP. Vorige maand zelfde voor 6k SP :x


Re: (OT) Poker - Mac - 17-01-2008

smokingjoep heeft die ipod gewonnen bij everest met de kerstloting