The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
TRAVIAN 4 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Travian (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=27)
+---- Thread: TRAVIAN 4 (/showthread.php?tid=904)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33


- Lib - 15-11-2006

toch leuk dat iedereen in een andere ally zit :lol:


- Riekki - 15-11-2006

:lol: :lol:


- Riekki - 15-11-2006

Hier het hele verhaal.


Hij had het over een pers. Alli en niet een NAV Wink

Ik blijf bij wat ik heb gezegd, bij de volgende aanval kom ik ook bij jou langs..
____________
Riekki schreef:

Oke zijn we het daar in ieder geval over eens dat die nav er in ieder geval is geweest. En een nav is geen samenwerkingsverband maar een NIET AANVALS VERDRAG. Heeft volgens mij vrij weinig met samenwerking te maken.
Dus nu nog even bevestigen dat ik meteen na het beeindigen van de nav wat aanvallen kreeg en we zijn eruit.

Overigens heb ik ook grondstoffen nodig. Dus waarom mijn aanvallen wel veroordelen en die van je zelf niet? (beetje dom dus)
____________
thoop schreef:

Ja, we vallen aan omdat we altijd grondstoffen willen hebben. Ik heb trouwens van Blademaster gehoord dat jullie in de 1e week een pers alli hebben gehad en dat hij die heeft verbroken omdat jullie totaal geen samenwerking hadden.
____________
Riekki schreef:

ow nu hebben we volgens hem ineens nooit een nav gehad. Misschien moet blademaster dan eens wat dieper in zijn mailbox graven, daarin staan igm's waaruit blijken dat we die wel degelijk hebben gehad. Toendertijd zelfs in ons beiden profielen gestaan.

Daarnaast geef je zelf al aan dat jullie aanvallen (wat zou ik namelijk anders moeten blokken???).
____________
thoop schreef:

voor zover ik weet heeft hij nooit een NAV gehad met jou, ik spreek hem ook als sinds het begin van de server en heb het daarnet nog voor de zekerheid nagevraagd. Tuurlijk mag je al onze aanvallen blokken, maar als je ons gaat aanvallen, dan komen wij ook bij jou langs.
____________
Riekki schreef:

Beste Thoop,

Ik zal je even op de hoogte brengen van de volledige geschiedenis van het hele verhaal zodat je wellicht wat meer begrip hebt voor de hele situatie.

Allereerst nog voordat hij en ik uberhaupt nog maar in een alliantie zaten hadden wij een persoonlijke nav. Deze is toen hij bij Amici ging onmiddelijk beeindigd waarop ik meteen diverse aanvallen binnen kreeg. Dit heeft een tijdje zo geduurd. Gister kreeg ik een x-aantal bijlen op bezoek die hij nagenoeg volledig is kwijtgeraakt. Je begrijpt waarschijnlijk wel dat voor mij de maat ook eens vol is. Zeker het schenden van het persoonlijke nav ben ik niet vergeten.
Vind het nogal kinderachtig om nu tegen mij te gaan zeggen dat ik anders met blademaster moet omgaan. Volgens mij kun je beter tegen blademaster zeggen: "foei, dat was niet zo heel slim om hem de hele tijd aan te vallen en een persoonlijk nav te schenden. Daar krijg je hommeles mee."

mvg. Riekki
____________
thoop schreef:

Nog 1 aanval op blademaster en ik kom even bij jou op theebezoek. Ik heb je tot nu toe gespaard omdat een kennis van jou dat vroeg, maar als jij zo omgaat met blademaster, ga ik op een vergelijkbare manier om met jou...


- Jansoe - 15-11-2006

Banaan Nieuw dorp stichten (125|-111)
Eenheden 3 Kolonisten
Aankomst in 0:08:42 Uur om 22:13:58 uur

Hakkuh


- Lib - 16-11-2006

ik ben al weken aan het sparen voor nieuwe klojo's. Schiet maar niet op, helemaal niet met die farmpjes die ineens al hun grondstoffen verstoppen! Sad


- Jansoe - 16-11-2006

Grondstoffen versturen vanaf je hoofddorp werkt makkelijker Wink


- Marshall - 16-11-2006

Ghehehe, dat dacht ik ook... Tot ik erachter kwam dat je je hoofddorp boven grondstoflevel 10 kan uppen.. Daar gaan nu alle grondstoffen aan op Big Grin


- T00L - 16-11-2006

da's alleen interessant als je huidige hoofddorp nog langere tijd je hoofddorp blijft...


- Marshall - 16-11-2006

Voorlopig wel...


- Saartje - 16-11-2006

T00L Wrote:da's alleen interessant als je huidige hoofddorp nog langere tijd je hoofddorp blijft...

Let daar bij wel op het feit, dat als je een ander dorp tot hoofddorp bombardeert, alle velden terugvallen naar lvl 10.... en die upgrades dus verloren gaan..


- T00L - 16-11-2006

Voor lvl 11 is de terugverdientijd (met als uitgangspunt dat alle grondstoffen 1:1 te handelen zijn) tussen de 14 en 17 dagen ofzo..


- JAZZ - 16-11-2006

T00L Wrote:Voor lvl 11 is de terugverdientijd (met als uitgangspunt dat alle grondstoffen 1:1 te handelen zijn) tussen de 14 en 17 dagen ofzo..

minus de opbrengsten van veldje die je in andere dorpen ipv lvl 11 upgrade doet Wink deze vallen btw nooit terug naar 10 dus lange termijn geloof ik niet in het uppen van tijdelijke lvl 11 veldjes


- JAZZ - 23-11-2006

binnenkort komt er een account vrij bij T.E. (germaan)
account van 3 dorpen met als hoofddorp een 3-3-3-9, T.E.

mochten er nog SDers zijn die serieus op s4 willen spelen en bij een topalliantie willen, laat het dan mac of mij weten


- Aragorn - 23-11-2006

overloper.


- Mac - 23-11-2006

oei dan ga je t nog druk krijgen ara als je alle overlopers op s4 daarop wilt aanspreken. Tool Jansoe Hitchhiker om er maar even een paar te noemen.


- Jansoe - 24-11-2006

Mac Wrote:oei dan ga je t nog druk krijgen ara als je alle overlopers op s4 daarop wilt aanspreken. Tool Jansoe Hitchhiker om er maar even een paar te noemen.

Ach ja, net zoals jij en jazz is s4 nu niet echt een serieuze server voor me. Ik kloot maar wat aan en ik Hakkuh wat in het rond.

:wink:


- Aragorn - 02-12-2006

Dringend uitegebreide hulp nodig, ik kan nits meer opbouwen zo.


- Marshall - 05-12-2006

Reeds geregeld...
Ben benieuwd: Adder, zie IGM op S4!


- Jansoe - 05-12-2006

Marshall Wrote:Reeds geregeld...
Ben benieuwd: Adder, zie IGM op S4!

Ja, hier ziet die dat niet meer :wink:


- Marshall - 05-12-2006

??? Que?


- Fabian - 05-12-2006

Gebanned vanwege de nsb-praktijk met T00L samen...


- Marshall - 05-12-2006

??? Que?


- Marshall - 05-12-2006

lama/al gelezen in 'ik stop'


- Marshall - 28-12-2006

fukking hell... Kom er nu achter dat er geen toernooiveld meer is in S4?! Verzamelplaats naar l10: niks... Mmm... Misschien dan op 15 of 20? Verzamelplaats l20: niks!!! :letitallout: Lekker, flinke hap grondstoffen en tijd weggegooid!


- Mac - 28-12-2006

ja 5 min de tijd nemen om t op te zoeken en je had t ook geweten Wink


- Detecteddestiny - 28-12-2006

Kata's maken in het dorp Hakkuh


- Lib - 28-12-2006

juist!!! dan kan je op 2 gebouwen tegelijk vuren!!!!


- Marshall - 29-12-2006

Mac Wrote:ja 5 min de tijd nemen om t op te zoeken en je had t ook geweten Wink

Ik was uitgegaan (aannames doen, wat leer ik nou dagelijks in mijn werk: geen aannames doen! Stom stom stom!!!) van dezelfde gebouwenboom met een aantal extra gebouwen maar nee dus... Sad


- Aragorn - 30-12-2006

eh, ik heb grote pc-problemen en ben dus weinig inline sitters leef je uit, zowel op S4 als op de speed.


- Detecteddestiny - 30-12-2006

Dorp 10 net overgenomen Hakkuh