The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Oranje-topic - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+---- Forum: Voetbal internationaal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=12)
+---- Thread: Oranje-topic (/showthread.php?tid=908)



- Bocaloca - 23-10-2006

Klaas Jan ook Notworthy


- Ricochan - 23-10-2006

Bocaloca Wrote:Klaas Jan ook Notworthy


nee die scoorde tegen feijenoord dat is wat anders dan barcelona.


- Mukkus - 23-10-2006

Ricochan Wrote:
Bocaloca Wrote:Klaas Jan ook Notworthy


nee die voetbalt bij Ajax dat is wat anders dan Real Madrid.



- Ricochan - 23-10-2006

Mukkus Wrote:
Ricochan Wrote:
Bocaloca Wrote:Klaas Jan ook Notworthy


nee die heeft een incestkop en ruud niet



- Voyou - 23-10-2006

Ricochan Wrote:
Mukkus Wrote:
Ricochan Wrote:
Bocaloca Wrote:Klaas Jan ook Notworthy


nee die heeft een incestkop en ruud niet

=D> Geweldig argument =D> :roll:


- Ricochan - 23-10-2006

Voyou Wrote:
Ricochan Wrote:
Mukkus Wrote:
Ricochan Wrote:
Bocaloca Wrote:Klaas Jan ook Notworthy


nee die heeft een incestkop en ruud niet

=D> Geweldig =D>



- Vret Mien Gras - 31-10-2006

Boschker in Oranje!


- Ad Wim - 31-10-2006

Quote:Van der Sar laat interland tegen Engeland schieten

31/10/2006 16:20

Gezien de voorlopige selectie gaat Marco van Basten de oefeninterland tegen Engeland gebruiken om te experimenteren. Vijf nieuwe namen staan op de lijst, waarop Edwin van der Sar op eigen verzoek ontbreekt.
Bondscoach Marco van Basten heeft 28 spelers opgenomen in zijn voorlopige selectie voor de vriendschappelijke interland tegen Engeland. Evander Sno is een van de opvallendste namen. De oud-Feyenoorder verdiende een uitverkiezing met zijn spel bij Celtic.

De naam Ibrahim Afellay viel de laatste weken vaker, omdat de PSV'er met zijn sterke spel nadrukkelijk solliciteerde naar promotie uit Jong Oranje. Van Basten gaf gehoor aan deze roep, al blijft nog de vraag of Afellay kiest voor Marokko of Nederland.

Ook Danny Koevermans staat op de lijst van 28 man. De AZ-aanvaller was voor de interlands tegen Bulgarije en Albanië al dicht bij een uitnodiging. Het herstel van Jan Vennegoor of Hesselink stond toen een mogelijke entree in de weg. Naast Koevermans mag ook zijn ploeggenoot David Mendes da Silva hopen op een uitnodiging.

De afwezigheid van Van der Sar is minder opmerkelijk dan op het eerste gezicht lijkt. 'Toen Edwin afgelopen zomer aangaf nog door te willen gaan bij het Nederlands elftal, hebben we afgesproken dat we in het geval van oefenwedstrijden per duel zouden kijken of hij er wel of niet bij is', vertelt van Basten. 'Deze keer heeft hij aangegeven geen gebruik te maken van de uitnodiging.'

Als derde keeper heeft Van Basten geopteerd voor een routinier. FC Twente-keeper Sander Boschker, die 422 competitiewedstrijden op zijn naam heeft staan, is naast Maarten Stekelenburg en Henk Timmer opgeroepen.

Op vrijdag 10 november maakt Van Basten zijn definitieve selectie bekend. Nederland speelt vijf dagen later in de Amsterdam Arena tegen Engeland.


VOORLOPIGE SELECTIE

Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax), Henk Timmer (Feyenoord) en Sander Boschker (FC Twente).
Verdediging: Urby Emanuelson en John Heitinga (beiden Ajax), Tim de Cler, Kew Jaliens en Barry Opdam (allen AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), André Ooijer (Blackburn Rovers), Khalid Boulahrouz (Chelsea) en Joris Mathijsen (HSV).

Middenveld: Hedwiges Maduro en Wesley Sneijder (beiden Ajax), David Mendes da Silva, Stijn Schaars en Demy de Zeeuw (allen AZ), Evander Sno (Celtic), Ibrahim Afellay (PSV), Rafael van der Vaart (HSV) en Denny Landzaat (Wigan Athletic).

Aanval: Ryan Babel en Klaas Jan Huntelaar (beiden Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Danny Koevermans (AZ), Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic), Arjen Robben (Chelsea) en Dirk Kuijt (Liverpool).
Eindelijk, Stekelenburg eerste doelman!

Verder: Sno en Mendes :eeeek: #-o :crazy:


- Ricochan - 31-10-2006

Boschker eerste keepert ! =D>


- Genomico - 01-11-2006

Ricochan Wrote:Boschker eerste keepert ! =D>

Lijkt me logisch!! Die andere 2 bakken er ook weinig van, of krijg ik nu Ad en de rest van 020 over me heen? :roll:

Nee, eindelijk Lichtenvoorde in het Nederlands elftal sinds Dave Bus daar niet voor in aanmerking komt :Big Grin


- Lamme Lennie - 01-11-2006

Doet Stekelenburg het zo slecht dan de laatste tijd? Lijkt me dat hij gewoon de eerste keeper is.


- Bocaloca - 01-11-2006

Ad Wim Wrote:
Quote:Verhaal
Bla bla bla

mendes doet het toch echt niet slecht hoor.


- FC Petr - 01-11-2006

Bocaloca Wrote:
Ad Wim Wrote:
Quote:Verhaal
Bla bla bla

mendez doet het toch echt niet slecht hoor.

Ik vond 'm gisteren anders één van de minste. :wink:


- Bocaloca - 01-11-2006

Niet mijn lettertjes omdraaien.


- EJR - 02-11-2006

Genomico Wrote:
Ricochan Wrote:Boschker eerste keepert ! =D>

Lijkt me logisch!! Die andere 2 bakken er ook weinig van, of krijg ik nu Ad en de rest van 020 over me heen? :roll:

Nee, eindelijk Lichtenvoorde in het Nederlands elftal sinds Dave Bus daar niet voor in aanmerking komt :Big Grin

Deef zijn tijd komt nog wel. :wink:

Heb net de verschrikkelijke inmaakpot zitten kijken tussen Benfica en Celtic. Was waren die Schotten poor zeg. Maar nou zat ik mij dus af te vragen wat Evander Sno (wie?) E-van-der Sno ja, bij de fucking voorselectie van Oranje doet, met zijn 14 wedstrijden voor NAC 1 en 7 voor Celtic 1. Totdat ik hoorde dat jongetje Evander in de neuzenjeugd heeft gespeeld. Marco, Marco toch... Puke


- Ricochan - 02-11-2006

Hij deed het gisteren idd niet al te best...


- de nieuwe - 02-11-2006

EJR Wrote:Totdat ik hoorde dat jongetje Evander in de neuzenjeugd heeft gespeeld.
Ricochan Wrote:Hij deed het gisteren idd niet al te best...
Kun je zien waar van Bastens prioriteiten liggen.


- Ricochan - 02-11-2006

Oefenduel Engeland tóch bindend voor Afellay

2/11/2006 8 :50

Als Ibrahim Afellay op 15 november met het Nederlands elftal meespeelt tegen Engeland, dan is dat oefenduel tóch bindend voor de middenvelder.
Bondscoach Marco van Basten nam Afellay dinsdag op in de voorlopige selectie van Oranje, dat over twee weken oefent tegen de Engelsen. De twintigjarige jeugdinternational twijfelt nog over zijn interlandtoekomst. Qua voetbal lokt Nederland het meest, qua gevoel gaat zijn voorkeur uit naar Marokko, het land waar zijn ouders geboren zijn. 'Dat is toch mijn vaderland', meldde hij eerder deze week.

Omdat Afellay al namens Oranje onder-20 aan een WK heeft meegedaan, zou een optreden bij het 'echte' Nederlands elftal direct bindend zijn, meldt PSV via de eigen website. Dat het duel met Engeland vriendschappelijk is, maakt geen verschil.

Voor Afellay zal deze kennis weinig veranderen aan zijn definitieve oordeel. 'Dit is voor mij zo'n belangrijke beslissing, dat dit gegeven niet veel verandert voor de overwegingen die ik in acht neem om tot een voor mij goed besluit te komen', verklaarde Afellay op de website van PSV.

Zijn situatie is anders dan die van Ugur Yildirim. Die twijfelde lange tijd tussen Turkije en Nederland en koos voor Oranje. Omdat de aanvaller van SC Heerenveen voor zijn debuut nog nooit voor een Nederlandse jeugdselectie had gespeeld én niet verder kwam dan een vriendschappelijke interland (tegen Engeland) mag hij nog steeds uitkomen voor de Turkse nationale ploeg.


- waf - 02-11-2006

mooi. qua gevoel kiest hij voor zijn vaderland (waar hij nooit geweest is). oprotten dan.

dus. qua gevoel gaat mijn voorkeur er ook naar uit dat hij in marokko gaat wonen. en zijn nederlandse paspoort verscheurt.


- Ricochan - 02-11-2006

Ik vind het wel een goede gozert, goed voorbeeld voor al die rotte appels die hier wonen.


- Mukkus - 02-11-2006

waf Wrote:mooi. qua gevoel kiest hij voor zijn vaderland (waar hij nooit geweest is). oprotten dan.

dus. qua gevoel gaat mijn voorkeur er ook naar uit dat hij in marokko gaat wonen. en zijn nederlandse paspoort verscheurt.

Dat wordt een knappe kostenpost voor PSV. Qua vergoeding woon-werkverkeer.


- Mukkus - 02-11-2006

Ricochan Wrote:Ik vind het wel een goede gozert, goed voorbeeld voor al die rotte appels die hier wonen.

Affelay heet ie. Geen Appelay.


- waf - 02-11-2006

Ricochan Wrote:Ik vind het wel een goede gozert, goed voorbeeld voor al die rotte appels die hier wonen.

ik vind het ook een leuk ventje. ook een goede voetballer. maar ondanks het feit dat hij hier is opgegroeid zegt zijn gevoel dat hij voor marokko moet kiezen. dat is helemaal zijn goed recht, maar dan moet hij het ook doen.


- Ricochan - 02-11-2006

Ik denk eerder dat zijn vader de dienst uitmaakt en dat die zijn "gevoel" bepaalt, maar misschien zit ik ernaast...


- Lamme Lennie - 02-11-2006

Als hij alleen voor Nederland wil spelen omdat die beter zijn dan Marokko (want dat zegt hij) dan mag hij van mij opsidemieteren, leuk ventje of niet.


- Gerben Zonderland - 02-11-2006

Lamme Lennie Wrote:Als hij alleen voor Nederland wil spelen omdat die beter zijn dan Marokko (want dat zegt hij) dan mag hij van mij opsidemieteren, leuk ventje of niet.

Side ligt toch in Turkije? Icon_question


- FC Petr - 02-11-2006

Gerben Zonderland Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Als hij alleen voor Nederland wil spelen omdat die beter zijn dan Marokko (want dat zegt hij) dan mag hij van mij opsidemieteren, leuk ventje of niet.

Side ligt toch in Turkije? Icon_question

Yep, een leuk dorpje om een weekje vakantie te houden.


- Ad Wim - 02-11-2006

Genomico Wrote:
Ricochan Wrote:Boschker eerste keepert ! =D>

Lijkt me logisch!! Die andere 2 bakken er ook weinig van, of krijg ik nu Ad en de rest van 020 over me heen? :roll:
Stekelenburg is gewoon duidelijk de beste Nederlandse keeper na VDS.


- Vret Mien Gras - 02-11-2006

VD Schaaf is toch geen keeper Ad.....


- centre court - 02-11-2006

Stekelenburg is zo onzeker als maar zijn kan. Nee dan nog liever even Timmertje, al is dat ook een ex ajacied. Het Ajax-gehalte blijft maar stijgen en stijgen. Wat een drama die van basten.