The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Het grote had ik nou maar wel/niet... Topic 2006-2007 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Het grote had ik nou maar wel/niet... Topic 2006-2007 (/showthread.php?tid=971)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8


Het grote had ik nou maar wel/niet... Topic 2006-2007 - FC Wageningen - 13-09-2006

Waar is dat oude topic (ik meen dat Ekslem die startte) gebleven?

als iemand die nog kan vinden, mag deze dicht.


Op Petrs advies: Blondelle --> Verhaegh.
Verder heb ik het gevoel dat ik Mendez (en Lazovic) had moeten opstellen.
Van Mosselveld --> Van Diemen

Laatste twijfel:
Van Dieren/Reuser of Bruins/Vd Velden.

we zullen zien hoe 't uitpakt Smile .


- de nieuwe - 13-09-2006

Mijn dilemma: wie mag de koffie gaan rondbrengen, wie wordt mijn juffrouw Jannie ?
Edit: Zuiverloon of Luirink (of...........) ?


- FC Petr - 13-09-2006

de nieuwe Wrote:Mijn dilemma: wie mag de koffie gaan rondbrengen, wie wordt mijn juffrouw Jannie ?

Dat is ook mijn dilemma. :-k ik zit tussen twee dure spelers te twijfelen.


- Peter - 13-09-2006

FC Petr Wrote:
de nieuwe Wrote:Mijn dilemma: wie mag de koffie gaan rondbrengen, wie wordt mijn juffrouw Jannie ?

Dat is ook mijn dilemma. :-k ik zit tussen twee dure spelers te twijfelen.

En het is de weinig scorende Cziommer geworden. Icon_twisted En waarom verwacht je een grote zege van Ajax uit bij Roda?


- de nieuwe - 13-09-2006

Zuiverloon it is :oops:


- Peter - 13-09-2006

WEL Verhaegh GEEN Blondelle
WEL Mulder GEEN van Diemen


- FC Petr - 13-09-2006

Peter Wrote:
FC Petr Wrote:
de nieuwe Wrote:Mijn dilemma: wie mag de koffie gaan rondbrengen, wie wordt mijn juffrouw Jannie ?

Dat is ook mijn dilemma. :-k ik zit tussen twee dure spelers te twijfelen.

En het is de weinig scorende Cziommer geworden. Icon_twisted En waarom verwacht je een grote zege van Ajax uit bij Roda?

Mijn zoontje heb ik om 18.45 uur laten kiezen uit Sneijder, Huntelaar en Cziommer. :lol:
&
Ajax speelt op 't moment een paar klasse beter dan de rest, zodoende.


- Ad Wim - 13-09-2006

Ik ben voor Cziommer en Sneijder gegaan. Ajax zal minder kansen krijgen tegen Roda dan in de voorgaande wedstrijden en ik ben niet overtuigd van de winst. Sneijder pakt echter altijd wel zijn puntjes mee.

Ondanks zijn gele kaarten, heb ik toch maar Blondelle ipv Verhaegh. Ach, het is lood om oud ijzer. Hopelijk houden ze gewoon de 0.

Ik heb niemand van RKC, hopelijk komt dat me niet te duur te staan.

Ik denk dat AZ, Vitesse en PSV de enige echt duidelijke winnaars zijn en daarom twee van hen in mijn team. Hoop dat Arveladze het niet op zijn heupen krijgt. Hopelijk wordt het zo'n 8-1 als in het begin van het seizoen, dan zit ik met Cziommer en Koevermans goed :Big Grin


- Ed united - 13-09-2006

FC Petr Wrote:
Peter Wrote:
FC Petr Wrote:
de nieuwe Wrote:Mijn dilemma: wie mag de koffie gaan rondbrengen, wie wordt mijn juffrouw Jannie ?

Dat is ook mijn dilemma. :-k ik zit tussen twee dure spelers te twijfelen.

En het is de weinig scorende Cziommer geworden. Icon_twisted En waarom verwacht je een grote zege van Ajax uit bij Roda?

Mijn zoontje heb ik om 18.45 uur laten kiezen uit Sneijder, Huntelaar en Cziommer. :lol:
&
Ajax speelt op 't moment een paar klasse beter dan de rest, zodoende.
ik heb maar gekozen voor onze nieuwe aanwinst,en gok ik op feyenoord,let op die komen altijd onverwacht terug


- FC Petr - 13-09-2006

Ad Wim Wrote:Ik ben voor Cziommer en Sneijder gegaan. Ajax zal minder kansen krijgen tegen Roda dan in de voorgaande wedstrijden en ik ben niet overtuigd van de winst. Sneijder pakt echter altijd wel zijn puntjes mee.

Ondanks zijn gele kaarten, heb ik toch maar Blondelle ipv Verhaegh. Ach, het is lood om oud ijzer. Hopelijk houden ze gewoon de 0.

Ik heb niemand van RKC, hopelijk komt dat me niet te duur te staan.

Wees niet bang RKC verliest. :wink:


- Ad Wim - 13-09-2006

Elke keer als ik de selectie van ADO zie, denk ik dat ze toch echt wel van veel mensen kunnen winnen. Hopelijk komt dat er tegen RKC uit. En dik ook!


- Treesong - 13-09-2006

De Grote Ziener Wrote:Wees niet bang RKC verliest. :wink:

Dankzij je briljante voorspelling van afgelopen ronde, ga ik opeens een stuk geruster slapen vannacht :lol:


- FC Petr - 13-09-2006

Ad Wim Wrote:Elke keer als ik de selectie van ADO zie, denk ik dat ze toch echt wel van veel mensen kunnen winnen. Hopelijk komt dat er tegen RKC uit. En dik ook!

Ado is niet een team wat er met een nulletje of 5 overheen gaat, maar met een nulletje of 2 ben ik ook dik tevreden. :8:


- FC Petr - 13-09-2006

Treesong Wrote:
De Grote Ziener Wrote:Wees niet bang RKC verliest. :wink:

Dankzij je briljante voorspelling van afgelopen ronde, ga ik opeens een stuk geruster slapen vannacht :lol:

Jij hebt nog nooit rustig geslapen... :|


- Treesong - 13-09-2006

FC Petr Wrote:
Treesong Wrote:
De Grote Ziener Wrote:Wees niet bang RKC verliest. :wink:

Dankzij je briljante voorspelling van afgelopen ronde, ga ik opeens een stuk geruster slapen vannacht :lol:

Jij hebt nog nooit rustig geslapen... :|

Nog mooier, ik slaap bijna nooit. Maar na het zien van dat team van je zou het vannacht zo maar es kunnen gaan lukken Hakkuh


- FC Petr - 13-09-2006

Treesong Wrote:
FC Petr Wrote:
Treesong Wrote:
De Grote Ziener Wrote:Wees niet bang RKC verliest. :wink:

Dankzij je briljante voorspelling van afgelopen ronde, ga ik opeens een stuk geruster slapen vannacht :lol:

Jij hebt nog nooit rustig geslapen... :|

Nog mooier, ik slaap bijna nooit. Maar na het zien van dat team van je zou het vannacht zo maar es kunnen gaan lukken Hakkuh

No no, always that fucking demons you know.... :lol:


- Ad Wim - 13-09-2006

Sneijder heeft trouwens koorts. Spaar hem maar lekker, dan is hij lekker fit voor zondag.


- FC Petr - 13-09-2006

Ad Wim Wrote:Sneijder heeft trouwens koorts. Spaar hem maar lekker, dan is hij lekker fit voor zondag.

:cheers: Go on Wim go...


- Treesong - 13-09-2006

FC Petr Wrote:No no, always that fucking demons you know.... :lol:

Hou het nou maar gewoon bij Nederlands... daar heb je het al moeilijk genoeg mee


- FC Petr - 13-09-2006

You know it is so. Hakkuh


- Treesong - 13-09-2006

prutser


- FC Petr - 13-09-2006

The only thing I put in my whisky,is more whisky. :cheers:


- Kleine Jan - 13-09-2006

bruins-->Guijo-Velasco
zuiverloon -> Dingsdag


- de nieuwe - 13-09-2006

Kleine Jan Wrote:zuiverloon -> Dingsdag
:eeeek:


- FC Petr - 13-09-2006

de nieuwe Wrote:
Kleine Jan Wrote:zuiverloon -> Dingsdag
:eeeek:

:eeeek:


- Kleine Jan - 13-09-2006

de nieuwe Wrote:
Kleine Jan Wrote:zuiverloon -> Dingsdag
:eeeek:

ben te veel beinvloed door die 0-teams-onzin :x


- Kleine Jan - 13-09-2006

FC Petr Wrote:
de nieuwe Wrote:
Kleine Jan Wrote:zuiverloon -> Dingsdag
:eeeek:

:eeeek:

jij moet echt overal op reageren he?


- FC Petr - 13-09-2006

Ja Jantje, vervelend hè.

Op jou heb ik nog niet zo vaak gereageerd hoor....


- Kleine Jan - 13-09-2006

FC Petr Wrote:Ja Jantje, vervelend hè.

beetje wel ja....


- FC Petr - 13-09-2006

Kleine Jan Wrote:
FC Petr Wrote:Ja Jantje, vervelend hè.

beetje wel ja....

Dan laat ik jou voortaan links liggen.