The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nec vs FC Twente
#1
Dankzij Jan van Halst en meneer Uilezeik en niet te vergeten Sloerie Mulder hebben wij gewonnen gisteren en staan we nu (tijdelijk) 2de, toch Waffie.......

Nou Harry, ontevreden over Nec?
Ik vind dat Nec teveel ruimte gaf aan FC Twente waardoor we rustig de aanval konden opbouwen. Het leek er duidelijk op dat Nec bang was voor FC Twente en met een gelijkspel al wel tevreden was. Jammer voor jullie want in eigen huis moet je toch echt wel het spel zelf maken, al is het voor het publiek. Liever strijdend ten onder gaan dan deze gemiste kans, vindt je ook niet?

Maar goed, ik heb deze wedstrijd moeten laten schieten. Hierdoor klopt mijn bijgeloof wel; VMG niet aanwezig is gelijk aan een goed resultaat.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#2
Ik heb een stuk van deze pot gezien en ik moet zeggen dat het positiespel er van twente met vlagen zeer goed uitzag. Mijn complimenten =D>
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#3
Vanochtend kaart gehaald voor Twente uit volgende week. Was binnen de minuut uitverkocht hoorde ik, maar ik ben erbij ! :lol:
Reply
#4
Tuurlijk was Twente beter en NEC speelde dan ook met 3 controlerende middenvelders maar ik vond Twente, itt eerder dit seizoen, wat tegenvallen! Je zag heel duidelijk dat Twente veel verder is dan NEC maar twente was, vooral in de 1e helft, ook slordig. Voor de rust vrijwel geen gevaar van Twente ondanks dat ze positieoneel veel beter waren (alleen de kans van kennedy)!

Als Denneboom na rust die dot van eens kans maakt wil ik het nog wel eens zien... een minuut later staan ze te slapen bij een corner en wordt het 0-1! Daarna was het afgelopen...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#5
Fabian Wrote:Vanochtend kaart gehaald voor Twente uit volgende week. Was binnen de minuut uitverkocht hoorde ik, maar ik ben erbij ! :lol:

Dat hele teringeind naar Duitsland, ik dacht dat je na Werder Bremen niet weer over de grens zou willen :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#6
Vret Mien Gras Wrote:
Fabian Wrote:Vanochtend kaart gehaald voor Twente uit volgende week. Was binnen de minuut uitverkocht hoorde ik, maar ik ben erbij ! :lol:

Dat hele teringeind naar Duitsland, ik dacht dat je na Werder Bremen niet weer over de grens zou willen :wink:

Liever niet nee, maar het blijft m'n cluppie hè...
Volgende week kaarten halen voor psv, mot ik nog naar België ook dit jaar... :wink:
Reply
#7
Een vriend van mij schrijft blogs op voetbal.nl, vandaag een mooi stuk over FC Twente:

----------

Een magisch middenveld
Magische middenvelden. De voetbalgeschiedenis kent enkele fraaie voorbeelden. Frankrijk in 1984 met Alain Giresse, Luis Fernández, Jean Tigana en Michel Platini. Of Brazilië in 1982 met Zico, Sócrates, Toninho Cerezo en Roberto Falcão. Een niveau lager brachten FC Twente-spelers Frans Thijssen, Arnold Mühren en Kick van der Vall de Nederlandse liefhebber halverwege de jaren zeventig in vervoering. Twente heeft weer zo’n trio.

Vrijdagavond lieten de Tukkers NEC in Nijmegen kansloos en ze deden dat met bij vlagen prachtig positiespel. Tikkie breed, tikkie terug, tikkie vooruit, breed, terug, vooruit, terug, vooruit, breed, terug, vooruit... Orlando Engelaar, Ismail Aissati en Karim El Ahmadi zijn in staat om de bal minutenlang rond te spelen zonder ook maar enig moment zenuwachtig te worden. Een schitterend schouwspel.

Stuk voor stuk compleet en samen meer dan de som der delen. Dat zijn Engelaar, Aissati en El Ahmadi. De drie wisselen constant van positie en drijven de tegenstander daarmee tot wanhoop. Totaalvoetbal in Tukkerland. En dan zit Otman Bakkal nog op de bank. Deze speler van Jong Oranje, die na de komst van Aissati zijn basisplaats verloor, maakt het Twentse middenveld met zijn diepgang en scorend vermogen nog rijker.

Zal het huidige middenveld over dertig jaar net zo tot de verbeelding spreken als het trio van dertig jaar geleden? Nee, daarvoor blijft PSV-huurling Aissati waarschijnlijk te kort. Maar met een plek in de (voorronde) van de Champions League blijft dit middenveld wel altijd op het netvlies van de Twente-fan staan.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#8
Inderdaad een mooi geschreven stuk.
Hij heeft ook gelijk, het is weer eens genieten in ons stadion. Normaliter ben ik zeer zenuwachtig, maar tegenwoordig heb ik de zenuwen aardig onder controle aangezien het vertrouwen groter is geworden mede dankzij ons goed-lopende middenveld. Aissati zal denk ik niet langer blijven, maar misschien halen de gloeilampen wel versterking na dit seizoen en dan zal Aisatti graag willen blijven ballen bij ons aangezien hij zich prima vermaakt in Tukkerland.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#9
Laat ze aub dit weekend weer spelen zoals ze een tijdje geleden ook deden tegen groningen, dan wordt het zeker een nulletje of 5 !
Bangkok resident.
Reply
#10
En wie zien we hier fanatiek zijn :8:
http://www.vakp.nl/data/video/NEC-FC%20Twente06-07.wmv

Kennedy =D>
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: