Threads: 122
Feyenoord-trainer Erwin Koeman zal het in het competitieduel tegen Roda JC van zondag moeten stellen zonder Henk Timmer en Theo Lucius. De inzetbaarheid van Alfred Schreuder en Jonas Kolkka is bovendien nog twijfelachtig.
Timmer en Lucius ontbraken vandaag bij de afsluitende training. Eerstgenoemde is afwezig vanwege familie-omstandigheden, terwijl middenvelder Lucius met een hamstringblessure kampt.
Of Schreuder en Kolkka kunnen aantreden tegen Roda, is nog onduidelijk. Nadat het duo vandaag apart van de groep trainde, zal morgen een laatste test meer moeten vertellen.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Threads: 14
Threads: 208
Lucius gewoon in de basis.... jammer :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Threads: 89
wat nou jammer.... helemaal goed juist! =D>
Wie dit leest is gek
Threads: 18
0-1 siesee
Bangkok resident.
Threads: 13
godverdomme!
I believe in Jim Jones.
We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Threads: 89
hoerezooi
Wie dit leest is gek
Kleine Jan Wrote:hoerezooi
nou nou nou [-X
pi-air !
Bangkok resident.
Threads: 74
Een roda verdediger schijnt de bal met 2 vuisten uit zijn eigen 16 geslagen te hebben. Heel het stadion zag het, behalve van sichem. 's kijken hoe belangrijk Barbera, Jack en Genee dit vinden vanavond.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Threads: 14
Ben meer benieuwd wat voor kutsmoes de scheids heeft.
Insane life.
EJR Wrote:Een roda verdediger schijnt de bal met 2 vuisten uit zijn eigen 16 geslagen te hebben. Heel het stadion zag het, behalve van sichem. 's kijken hoe belangrijk Barbera, Jack en Genee dit vinden vanavond.
daar wordt niet eens over geluld, het is toch geen ajaks.
Threads: 4
EJR Wrote:Een roda verdediger schijnt de bal met 2 vuisten uit zijn eigen 16 geslagen te hebben. Heel het stadion zag het, behalve van sichem. 's kijken hoe belangrijk Barbera, Jack en Genee dit vinden vanavond.
 Jouw complottheorie is na de vrijspraak van tyfusinho toch wel onderuitgehaald, mag ik hopen?
Threads: 137
Dankzij Jan van Halst en meneer Uilezeik en niet te vergeten Sloerie Mulder heeft Feyenoord vandaag punten laten liggen waardoor FC Twente weer verder uitloopt op Feyenoord.
Ook mooi dat ze invloed hadden op de wedstrijd van Ajax waardoor wij nu 3de staan. Helaas konden ze Utrecht niet helpen wegens goede contacten met de heer Van Gaal.
Heren bedankt he =D>
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Threads: 21
Gelukkig toch nog een punt... wat een armoede. Als Roda had gewonnen vanmiddag waren we geen 5e geworden. Nu 6 punten los van Roda Nac en Heerenveen geloof ik. Scheelt dat die clubs ook bij elke willekeurige middenmotor kunnen verliezen. Blijft tot eind toe spannend.
Twente(2)-Feyenoord(5)
Az(3)-Ajax(4)
Komt steeds dichterbij!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Threads: 76
wat een kutscheids die van sichem. als iemand een tegenstander raakte floot hij. op twee keer na (in het voordeel van fainoid). loepzuivere overtreding waar hj door liet spelen.
het was hands maar zijn verklaring tov van piair sloeg nergens op. gelukkig liet talpa de andere 2 mogelijke pingels uit de samenvatting, werd hij nog een beetje gespaard.
oh ja, fainoid was slecht, maar toch vond ik dat we verdienden te winnen. ik kan niet zeggen dat het aan de scheids lag, want ook roda had nadeel van deze krotenkoker.
Threads: 114
centre court Wrote:Gelukkig toch nog een punt... wat een armoede. Als Roda had gewonnen vanmiddag waren we geen 5e geworden. Nu 6 punten los van Roda Nac en Heerenveen geloof ik. Scheelt dat die clubs ook bij elke willekeurige middenmotor kunnen verliezen. Blijft tot eind toe spannend.
Twente(2)-Feyenoord(5)
Az(3)-Ajax(4)
Komt steeds dichterbij!
Met als afsluiter van dit seizoen: Heerenveen - Feyenoord. Als Heerenveen die wint is het Feyenoord voorbij op doelsaldo. Het is tenslotte een 6-puntenwedstrijd!
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 93
Hoorde het ook op de radio maar toen ik het zag kon ik goed begrijpen dat er geen strafschop gegeven werd. Het enige dat de scheids daar fout deed was dat hij een vrije trap tegen Pi-Air had moeten geven. Nu leek het alsof hij die hele handsbal niet gezien had.
Als Pi-Ar geen overtreding maakt raakt die gozer die bal niet met zijn hand.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Bumme Wrote:EJR Wrote:Een roda verdediger schijnt de bal met 2 vuisten uit zijn eigen 16 geslagen te hebben. Heel het stadion zag het, behalve van sichem. 's kijken hoe belangrijk Barbera, Jack en Genee dit vinden vanavond.
Hoorde het ook op de radio maar toen ik het zag kon ik goed begrijpen dat er geen strafschop gegeven werd. Het enige dat de scheids daar fout deed was dat hij een vrije trap tegen Pi-Air had moeten geven. Nu leek het alsof hij die hele handsbal niet gezien had.
Als Pi-Ar geen overtreding maakt raakt die gozer die bal niet met zijn hand.
knap dat jij kon zien dat piair een overtreding maakte. :roll: ook knap dat jij kon zien dat als hij hem al raakte die gast daardoor hands maakte.
ik zag het iig niet, noch in het stadon, noch in de samenvatting.
Ik weet niet waar jij gekeken hebt maar op Talpa was dit toch echt heel duidelijk. Iets niet "willen" zien is iets anders dan iets niet "kunnen" zien.............(tenzij je Jules de Korte heet)
Bumme Wrote:Ik weet niet waar jij gekeken hebt maar op Talpa was dit toch echt heel duidelijk. Iets niet "willen" zien is iets anders dan iets niet "kunnen" zien.............(tenzij je Jules de Korte heet)
tuurlijk, en moet ik nu zeggen: iets willen zien is iets anders dan iets zien? :roll:
jij kan iig niet beoordelen of die gast onreglementair uit balans wordt gebracht door piair. ik zag gewoon een duel, er gebeurde helemaal niets. of schopte hij hem of duwde hij hem weg met zijn handen? als het zaalvoetbal was geweest had je iig gelijk, daar mag je mekaar niet aanraken.
niet dat het veel uitmaakt, als een evt pingel er in gegaan was hadden we echt niet gewonnen. wel wrang was dat hij nog 2 pingels had kunnen geven. ook dat maakt dat deze situatie niet op zichzelf staat.
Net nog even goed voor gaan zitten en ik zie toch echt dat die Roda verdediger onreglementair uit balans wordt gebracht door Pi-Air.
Jij al van standpunt veranderd?
Threads: 114
Had je je nieuwe trui aan, waf?
Oh, my god, we bought Kenny!
wel een mooie trui =D>
Bangkok resident.
Threads: 137
Vette trui!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
|