03-10-2005, 09:32 AM 

Vette achternaam man  =D>  =D>

And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.

| The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.29 (Linux) 

| 
| 
					Als ik een Hattrick-speler was...
				 | 
| 

03-10-2005, 09:32 AM 

Vette achternaam man  =D>  =D>

And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.

03-10-2005, 03:53 PM 

hehe, dank u, kan er ook niet aan doen.. niet in de U20 van België, wel in die van Antwerpen    

23-01-2009, 02:44 PM 

Triest vooral     :lol:

Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen  -  Fabio Capello

23-01-2009, 02:45 PM 

El Parasito Wrote:Koen Maaskant (20071986)Koen Maaskant, was dat niet die oude keeper die Mukkus laatst verkocht? :-k 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen  -  Fabio Capello

23-01-2009, 05:04 PM 

Ad Wim Wrote:Triest vooral :lol: Nee ad, toen was een gezellige club mensen met "liefde" voor het spelletje 

23-01-2009, 05:48 PM 

Die fantaseerden hoe ze zelf als Hattrick-speler zouden zijn     :lol:

18-05-2011, 10:25 PM 

Heb ik mijn eigen naam nog steeds niet gezien in het spel, maar heb ik wel een Adder in mijn team.

Winnen is niet alles, maar verliezen is NIETS!!! 

25-10-2011, 07:04 AM 

inmiddels 2 Adders in mijn team.

Winnen is niet alles, maar verliezen is NIETS!!! | 
| 
					« Next Oldest | Next Newest »
				 |