The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Cappie van deze week
Voyou Wrote:
Peter Wrote:
FC Petr Wrote:Volgens mij gaan er een aantal spelers van PSV met `kleine pijntjes` hun verdiende rust krijgen, waaronder misschien enkele aanvoerders.

Zoetebier-Alcides,Alex, Salcido, Sun-Mendez,Simons,Culina,Afellay-Tardelli,Farfan ofzo. :8: Cocu, Gomes en Koné lijken me niet fit en Kromkamp en Da Costa waren dat al niet. Boeiend. Hakkuh Alex en Afellay hadden trouwens ook pijntjes.

Zoetebier??

Moens. Zoetebier. Wat zal t mij bommen.. :lol:
Reply
Peter Wrote:
Voyou Wrote:
Peter Wrote:
FC Petr Wrote:Volgens mij gaan er een aantal spelers van PSV met `kleine pijntjes` hun verdiende rust krijgen, waaronder misschien enkele aanvoerders.

Zoetebier-Alcides,Alex, Salcido, Sun-Mendez,Simons,Culina,Afellay-Tardelli,Farfan ofzo. :8: Cocu, Gomes en Koné lijken me niet fit en Kromkamp en Da Costa waren dat al niet. Boeiend. Hakkuh Alex en Afellay hadden trouwens ook pijntjes.

Zoetebier??

:cheers:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:
Peter Wrote:
Voyou Wrote:
Peter Wrote:

Zoetebier??

:cheers:

Triest als je niet weet wie er bij je eigen cluppie spelen. Een beetje teletekst-supporter zou dit toch al moeten weten.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Dre Wrote:Sun Hakkuh

Het zonnetje in huis!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Alex =D>
Bangkok resident.
Reply
Grygera draagt deze week de band!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Grygera draagt deze week de band!

-3 x 2 = ?
Reply
Bumme Wrote:Grygera draagt deze week de band!

Ik hoop dat je je lesje leert. Volgende week maakt Kluivert bij afwezigheid van Koné een hattrick. :waf:
Reply
Geen feest maar rust voor sun staat op vi bij vi tv....krijgt ie rust dit weekend?
Bangkok resident.
Reply
Zal wel gaan over dat er laatste een Chinese feestdag was toen Sun moest spelen. Heb ik wel wat over gehoord.. maar hoe het precies zat?
Reply
Ik kan dat filmpie namelijk niet afspelen/openen maar het zal idd wel met chinees nieuwjaar te maken hebben.
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Ik kan dat filmpie namelijk niet afspelen/openen maar het zal idd wel met chinees nieuwjaar te maken hebben.

Wanneer is het eigenlijk weer Festivus? :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Ricochan Wrote:Ik kan dat filmpie namelijk niet afspelen/openen maar het zal idd wel met chinees nieuwjaar te maken hebben.

13 april is het iig thais nieuwjaar dat is voor mij belangrijker :wink:
Reply
Ricochan Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:

13 april is het iig thais nieuwjaar dat is voor mij belangrijker :wink:

Doet me denken aan die mop:

Man 1: Ik houd meer van Thais Nieuwjaar dan van sex met mijn vrouw

Man 2: Waarom?

Man 1: Tis vaker
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Hij zegt dat ie niet gaat feesten maar rust neemt want hij is moe en dit weekend wacht Excelsior weer Hakkuh
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Van al dat vuurwerk wordt-ie zo doof als een poepsjinees... dat wordt dus niks met de communikaasie. Voorts raakt ie tijdens de feestelijkheden geïnfecteerd met het gif dat gek maakt en zal door geweldpleging binnen 10 seconden een rode kaart hebben ontvangen...

[Image: DSCN3058_edited.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Van al dat vuurwerk wordt-ie zo doof als een poepsjinees... dat wordt dus niks met de communikaasie. Voorts raakt ie tijdens de feestelijkheden geïnfecteerd met het gif dat gek maakt en zal door geweldpleging binnen 10 seconden een rode kaart hebben ontvangen...

[Image: DSCN3058_edited.jpg]

[-X
Reply

Forum Jump: