The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Heracles - Feyenoord
#31
En....het is zoooo verdiend, dat prutsvoetbal wordt de laatste tijd eindelijk afgestraft.


Hup SC H´alves =D>
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#32
Ik kom nu pas terug uit Almelo, wat een feest wat een feest. Dit valt niet in woorden te omschrijven. Als RKC volgende week punten verspeeld en wij winnen in eigen huis van Excelsior zijn we veilig!

Heracles, we love you. Het was weer een memorabele dag. Het feest wordt nu voortgezet, even wat eten naar binnen werken en ik ga weer in stappen.

Volgende week is het alles of niets. Of handhaving of de nacompetitie. I'm looking forward to it. GRENZELOZE LIEFDE
Reply
#33
=D>
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#34
feli d'r an. ik reed vrijdag nog langs dat fietsenhok van jullie in almelo en had al zo'n vermoeden.

het is werkelijk schandalig hoe koeman fainoid prepareert voor een uitwedstrijd. ik mag inderdaad hopen dat hij uit zichzelf opflikkert. dat hij dan de schuld bij een ander lagt door te wijzen naar 'het gebrek aan mogelijkheden' neem ik dan maar op de koop toe.
Reply
#35
waf Wrote:feli d'r an. ik reed vrijdag nog langs dat fietsenhok van jullie in almelo en had al zo'n vermoeden.

het is werkelijk schandalig hoe koeman fainoid prepareert voor een uitwedstrijd. ik mag inderdaad hopen dat hij uit zichzelf opflikkert. dat hij dan de schuld bij een ander lagt door te wijzen naar 'het gebrek aan mogelijkheden' neem ik dan maar op de koop toe.

En dan moet je de play-offs dadelijk ook nog starten met een uitduel tegen nr. 9 FC Utrecht of NAC Breda. Ben je daarin ook meteen uitgeschakeld vrees ik voor jullie.
Reply
#36
Feli lippe! En feli Mukkus.

Einde seizoen, en wat een seizoen, afsluiten zonder Europees Voetbal, want in die playoffs van 6tm9 gaat dit zooitje ook niets klaar maken.

koeman bosz brard woerts jacobs rot op.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#37
Dank je cc. Strijd is nog niet gelopen. Kat in het nauw maakt rare sprongen. Voor Heerenveen overigens wel lekker dat er bij AZ verloren mag worden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#38
Voor AZ ook lekker, voor Amsterdam en Eindhoven wat minder Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#39
Bedankt voor de felicitaties.
Ik hoop oprecht dat Feyenoord er weer bovenop komt. Het zou een verlies voor het Nederlandse voetbal zijn als een club van het kaliber Feyenoord definitief niet meer zou terug keren in de top. Maar aan dat gegeven had ik gisteren natuurlijk geen boodschap. Sneu ook voor Bosz dat hij verketterd wordt in Rotterdam, Feyenoord is toch zijn cluppie. Maar kampioenen worden nooit vergeten, hij werd gisteren ook weer toegezongen. Voor Heracles heeft hij heel goed werk verricht.

Zondag thuis tegen Excelsior. We zijn er nog niet, als we dat verliezen sta je met één been in de nacompetitie. En Excelsior heeft ons dit seizoen al eerder verpletterd. Maargoed, als Heraclied heb ik vertrouwen in een goede afloop. In eigen huis handhaving veilig stellen door een concurrent te verslaan (moet RKC ook punten verspelen) is eigenlijk een droomscenario. Handhaving is voor een club als Heracles nog altijd een soort kampioenschap. Maar nogmaals, we zijn er nog niet. Excelsior verslaan is een lastige klus.
Reply
#40
centre court Wrote:......
koeman bosz brard woerts jacobs rot op.

Tuurlijk, eerst is het v.d. Herik z'n schuld en waren dit de verlossers! En nu moeten zij weer oprotten?!?! Geloof niet dat je met constant iedereen weg willen hebben een goeie structuur gaat krijgen! Dat dit een drama seizoen is staat als een paal boven water, maar ik ben van mening dat al het gezeik eromheen door de supporters niet helpt!! Als 't met de volgende niet goed gaat moeten die ook weer oprotten en zo blijf je bezig.... Wat wel de oplossing is weet ik ook niet hoor, maar ik vind dit van dat makkelijke geroep.
:cry: :| :letitallout: :roll:
Reply
#41
Woutiknout Wrote:
centre court Wrote:......
koeman bosz brard woerts jacobs rot op.

Tuurlijk, eerst is het v.d. Herik z'n schuld en waren dit de verlossers! En nu moeten zij weer oprotten?!?! Geloof niet dat je met constant iedereen weg willen hebben een goeie structuur gaat krijgen! Dat dit een drama seizoen is staat als een paal boven water, maar ik ben van mening dat al het gezeik eromheen door de supporters niet helpt!! Als 't met de volgende niet goed gaat moeten die ook weer oprotten en zo blijf je bezig.... Wat wel de oplossing is weet ik ook niet hoor, maar ik vind dit van dat makkelijke geroep.
:cry: :| :letitallout: :roll:

daar word ik ook een beetje kriegelig van, almaar dat negatieve gezeik, dat overigens wel gevoed wordt door de media en toch echt niet andersom.

alleen maar dat schoppen naar alles wat macht heeft is een beetje exemplarisch voor deze tijd. bij ajakkes was toch ook jaakke de kop van jut? en bij psvee timmer? het gepeupel past louter nederigheid, maar kan het niet uitstaan dat anderen de dienst uitmaken. het is nooit goed. pim fortuyn is er groot mee geworden. zowat iedereen heeft 2 auto's en gaat 3x per jaar op vakantie, maar nog was het een pretens zooitje.

laat natuurlijk onverlet dat koeman moet oppleuren.
Reply
#42
Moet Erwin Koeman aanblijven als trainer van Feyenoord?

49% Ja
50% Nee

19172 antwoorden
-------
Regio Amsterdam, Alkmaar
89% Ja
11% Nee

Regio Eindhoven
35% Ja
5% Nee
60% Witney

Regio Rotterdam
1% Ja
99% Nee
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#43
Bumme Wrote:Witney
Volgens mij moet dat zijn wiknie. :lol:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#44
Woutiknout Wrote:
centre court Wrote:......
koeman bosz brard woerts jacobs rot op.

Tuurlijk, eerst is het v.d. Herik z'n schuld en waren dit de verlossers! En nu moeten zij weer oprotten?!?! Geloof niet dat je met constant iedereen weg willen hebben een goeie structuur gaat krijgen! Dat dit een drama seizoen is staat als een paal boven water, maar ik ben van mening dat al het gezeik eromheen door de supporters niet helpt!! Als 't met de volgende niet goed gaat moeten die ook weer oprotten en zo blijf je bezig.... Wat wel de oplossing is weet ik ook niet hoor, maar ik vind dit van dat makkelijke geroep.
:cry: :| :letitallout: :roll:

de verlossers? hou op schei uit. alle lijken moeten uit de kast. we moeten helemaal opnieuw beginnen, van de grond af aan. flikker op met dat vriendengroepje van bosz, brard en jansen enz. Echte Feyenoorders moeten er komen. Behalve Jansen zitten er nu alleen passanten. Gasten zonder clubgevoel. Als ik vanavond Willem zie zitten bij VI, vol emotie door de puinhoop bij zijn club, dan besef ik dat ''we'' op de goede weg zijn. GKL was de 1e en er zullen vele zijn die gaan sneuvelen. Fraser ontslaan, hoe durven ze. Geen enkel sportief argument om hem te ontslaan. Alleen een gevaar voor bosz/brard door zijn grote mond. Hij heeft Feyenoord verdomme gered door in EHV de winnende te maken in de beker jaren geleden. Feyenoord is nu stuurloos. Wie is de baas? Wie staat er op? Niemand. 5 kut-commisarissen zitten er onzichtbaar te zijn. Jansen hoor je niet. Bosz zit in Mexico als 't slecht gaat. Jacobs(wie?) loopt de Rotterdam Marathon en Woerts zie je ook niet als 't slecht gaat. Alle beleidsbepalers die deze puinhoop hebben veroorzaakt moeten eruit. Of ligt dit ook aan de supporters?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#45
Wie zouden ze moeten vervangen dan?
Reply
#46
centre court Wrote:de verlossers? hou op schei uit. alle lijken moeten uit de kast. we moeten helemaal opnieuw beginnen, van de grond af aan. flikker op met dat vriendengroepje van bosz, brard en jansen enz. Echte Feyenoorders moeten er komen. Behalve Jansen zitten er nu alleen passanten. Gasten zonder clubgevoel. Als ik vanavond Willem zie zitten bij VI, vol emotie door de puinhoop bij zijn club, dan besef ik dat ''we'' op de goede weg zijn. GKL was de 1e en er zullen vele zijn die gaan sneuvelen. Fraser ontslaan, hoe durven ze. Geen enkel sportief argument om hem te ontslaan. Alleen een gevaar voor bosz/brard door zijn grote mond. Hij heeft Feyenoord verdomme gered door in EHV de winnende te maken in de beker jaren geleden. Feyenoord is nu stuurloos. Wie is de baas? Wie staat er op? Niemand. 5 kut-commisarissen zitten er onzichtbaar te zijn. Jansen hoor je niet. Bosz zit in Mexico als 't slecht gaat. Jacobs(wie?) loopt de Rotterdam Marathon en Woerts zie je ook niet als 't slecht gaat. Alle beleidsbepalers die deze puinhoop hebben veroorzaakt moeten eruit. Of ligt dit ook aan de supporters?

stel je niet zo aan. hoe kun je nou een commissaris verwijten dat hij onzichtbaar is? een commissaris hoort onzichtbaar te zijn. hoe kun je nou oordelen over de trainerscapaciteiten van fraser? waarom geen vriendenclubje, misschien werkt dat wel beter? waarom heeft bosz geen feyenoordgevoel, hoe kom je daarbij? hou me te goede, ik ben ook geen brard fan (maar hij zat ook in een kampioenselftal hoor!) en ook geen boszfan (doet wel erg veel stomme uitspraken), maar alleen maar zeiken op het beleid heeft geen enkele zin, vooral niet als ze er nog maar ongeveer een half jaar zitten.

er is altijd wat te zeiken, uiteraard als het slecht gaat, maar het is toch te treurig voor woorden als je dit soort gasten uitleg moet gaan zitten geven...

[Image: kuip_110270h.jpg]

het is gewoon asociaal om de bal in te slikken, dan kunnen ze niet trainen.
Reply
#47
Quote:het is gewoon asociaal om de bal in te slikken, dan kunnen ze niet trainen.

:lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
#48
waf Wrote:er is altijd wat te zeiken, uiteraard als het slecht gaat, maar het is toch te treurig voor woorden als je dit soort gasten uitleg moet gaan zitten geven...

Ik denk dat die balslikker en zijn vrienden wel over meer zaken uitleg nodig hebben of denk je dat die gasten überhaupt iets kunnen bevatten?
Reply
#49
Het rare vind ik dat E. Koeman maar blijft hameren op een gebrek aan kwaliteit van de spelergroep.....daarmee geef je ze ook niet echt veel vertrouwen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#50
Mukkus Wrote:Het rare vind ik dat E. Koeman maar blijft hameren op een gebrek aan kwaliteit van de spelergroep.....daarmee geef je ze ook niet echt veel vertrouwen.

dit is dus iets wat ik het hele jaar al toep. en als je er even over nadenkt is het helemaal niet zo raar dat hij dat zegt. het komt hem toch niet slecht uit dat de media zeggen dat het niet aan hem ligt? dat moet hij in zijn eigen belang zo snel mogelijk beamen.
Reply
#51
Hoef Wrote:
waf Wrote:er is altijd wat te zeiken, uiteraard als het slecht gaat, maar het is toch te treurig voor woorden als je dit soort gasten uitleg moet gaan zitten geven...

Ik denk dat die balslikker en zijn vrienden wel over meer zaken uitleg nodig hebben of denk je dat die gasten überhaupt iets kunnen bevatten?

hij heeft anders een mooi shirt uit de kast getrokken, maar je kunt niet uitsluiten dat er maar 1 shirt in zijn kast lag.

tuurlijk hebben ze veel uitleg nodig, maar lijkt me geen taak van danny en piair, hoewel ik het moedig vindt dat ze er staan en het proberen.
Reply
#52
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Het rare vind ik dat E. Koeman maar blijft hameren op een gebrek aan kwaliteit van de spelergroep.....daarmee geef je ze ook niet echt veel vertrouwen.

dit is dus iets wat ik het hele jaar al toep. en als je er even over nadenkt is het helemaal niet zo raar dat hij dat zegt. het komt hem toch niet slecht uit dat de media zeggen dat het niet aan hem ligt? dat moet hij in zijn eigen belang zo snel mogelijk beamen.

Lekker je eigen onvermogen verdoezelen, dus. Las ergens (volgens mij de sportweek) een aardige vergelijking tussen E. Koeman en L. van Gaal: "van Gaal had maar 1 wedstrijd nodig om Demy de Zeeuw te beoordelen, Koeman heeft een jaar met Maarten Martens gewerkt en niet ingezien dat ie rijp was voor een topclub."
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#53
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Het rare vind ik dat E. Koeman maar blijft hameren op een gebrek aan kwaliteit van de spelergroep.....daarmee geef je ze ook niet echt veel vertrouwen.

dit is dus iets wat ik het hele jaar al toep. en als je er even over nadenkt is het helemaal niet zo raar dat hij dat zegt. het komt hem toch niet slecht uit dat de media zeggen dat het niet aan hem ligt? dat moet hij in zijn eigen belang zo snel mogelijk beamen.

Lekker je eigen onvermogen verdoezelen, dus. Las ergens (volgens mij de sportweek) een aardige vergelijking tussen E. Koeman en L. van Gaal: "van Gaal had maar 1 wedstrijd nodig om Demy de Zeeuw te beoordelen, Koeman heeft een jaar met Maarten Martens gewerkt en niet ingezien dat ie rijp was voor een topclub."

zelfs ik vond martens een goeie kandidaat op basis van televisiebeelden.

en wat denk je dan van het vertrek van sno, lazovic, ghali. ook lekker ingeschat.

hij lijkt wat dat betreft wel op zijn broer, ook niet erg gelukkig in zijn aankopen. en ook geen held in het geven van vertrouwen...
Reply
#54
Quote:Dwight Tiendalli terug na liesblessure

17/4/2007 10:05

Dwight Tiendalli is eindelijk hersteld van een maanden durende liesblessure. Hij maakte zijn rentree met Jong Feyenoord.
Tiendalli ontbrak sinds begin december in de selectie van Feyenoord-trainer Erwin Koeman. In januari maakte hij ook een rentree, maar door overbelasting kreeg hij toen last van een schaambeenontsteking.

Tiendalli, bezig aan zijn eerste seizoen in Rotterdam-Zuid, speelde met Jong Feyenoord tegen Jong AZ als verdedigende middenvelder.

De redding is nabij cry
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#55
Tripplexxx Wrote:
Quote:Dwight Tiendalli terug na liesblessure

17/4/2007 10:05

Dwight Tiendalli is eindelijk hersteld van een maanden durende liesblessure. Hij maakte zijn rentree met Jong Feyenoord.
Tiendalli ontbrak sinds begin december in de selectie van Feyenoord-trainer Erwin Koeman. In januari maakte hij ook een rentree, maar door overbelasting kreeg hij toen last van een schaambeenontsteking.

Tiendalli, bezig aan zijn eerste seizoen in Rotterdam-Zuid, speelde met Jong Feyenoord tegen Jong AZ als verdedigende middenvelder.

De redding is nabij cry

gelukkig voor dwight staat de uitslag van dit duel er niet bij......
Reply
#56
0 - 3 :wink:
Reply
#57
waf Wrote:gelukkig voor dwight staat de uitslag van dit duel er niet bij......

Ja Waf, jong Heracles rukt ook op. Sinds de winterstop wint de ploeg vaker dan dat ze verliezen. Jammer alleen dat het voor de winterstop zo slecht ging waardoor jong Feyenoord al een aardig gat had geslagen.

10. Vitesse 23 - 27
11. N.E.C. 23 - 24
12. Willem II 23 - 24
13. Feyenoord 23 - 22
14. Heracles Almelo 23 - 18

Met nog 3 wedstrijden te spelen, nummer 13 en 14 degraderen.
Ik vrees dat onze wederopstanding te laat is gekomen.
Opzouten met de gezamenlijke jeugd met fct Icon_evil
Het geld wat er in wordt gepompt kun je net zo goed in de sloot gooien.
Reply
#58
volgende wedstrijd is nec-feyenoord. ga wellicht even kijken. potje grolsch met harry drinken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: