The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Markus von Bommel?
#1
Van Bommel overweegt Duitser te worden

21/8/2007 8 :40

Neemt Mark van Bommel de hele wereld in de maling of is hij bloedserieus in zijn poging een Duits paspoort te bemachtigen? In ieder geval vertelt de middenvelder van Bayern München en veertigvoudig Nederlands international voor de camera van TV Limburg dat de voorbereidingen al getroffen zijn.
'Die ontwikkelingen zijn nu een week of twee in volle gang', zegt Van Bommel. 'We moeten even afwachten of dat überhaupt mogelijk is, maar Bayern München en DFB (Duitse voetbalbond, red.) zijn daar volop mee bezig.'

Van Bommels kans op een rentree in Oranje is nihil zo lang Marco van Basten bondscoach is. Hij wil zelf absoluut niet meer uitkomen voor Nederland met Van Basten aan het roer. En gezien het feit dat de KNVB en Van Basten erover denken met elkaar door te gaan na het EK in 2008, begint de tijd te dringen voor de dertigjarige Limburger.

'Het Nederlands elftal wordt vrij lastig en ik heb er met Joachim Löw (Duitse bondscoach, red) over gesproken. Hij heeft me er graag bij', benadrukte Van Bommel nog eens het opmerkelijke plan. De kans van een geslaagde overstap is namelijk miniem.

De wereldvoetbalbond wil dat spelers voor hun 21ste kiezen voor welk land ze uitkomen als ze over meerdere paspoorten beschikken. En als ze eenmaal het shirt van een nationale A-ploeg hebben gedragen, is een verandering van land niet meer mogelijk

:razz:
Reply
#2
Was een grap en de kranten hebben direct geloofd dat het waar was.
Bangkok resident.
Reply
#3
SLotje. Staat al in ander topic.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#4
De grap is dan zeker dat het altijd al een Duitser is geweest en dat hij stiekem voor Oranje is uitgekomen?

Fantastisch wat een witz !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#5
Woede over grap Van Bommel
AMSTERDAM -
De grap die Mark van Bommel uithaalde door voor een Limburgs radiostation te zeggen dat hij Duitser wil worden, heeft tot woedende reacties geleid. Van Bommel heeft dan ook ernstige spijt van het geintje. "Ik dacht dat iedereen wel zou begrijpen dat het niet serieus was."




Mark van Bommel


Van Bommel, die zijn 'verklaring' tegenover oud-profvoetballer Maurice Graef deed, had een dergelijke impact van zijn grap nooit verwacht. "Ik dacht dat iedereen wel zou begrijpen dat het om een grap ging. Ik kon mijn lach zelfs niet inhouden op de radio. Achteraf baal ik nu wel van alle commotie die is ontstaan."
Bangkok resident.
Reply
#6
Wie is er woedend dan en waarom? :roll:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#7
Jammer, ik had gehoopt dat hij Duitser zou worden. Ik heb nu al een schijt hekel aan hem en dat was dan alleen nog maar rechtvaardiger geweest. Daarom mocht hij van mij ook wel naar Bayern, dat is ook de club waar ik het meest hekel aan heb.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#8
Typisch gevalletje van duitse humor.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: