The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax-Groningen
#61
Lamme Lennie Wrote:
Tripplexxx Wrote:Ajax mist voor het tweede jaar achtereen de CL, verkoopt zo'n beetje alle creatieve spelers en krijgt er feitelijk maar 1 goede vervanger voor terug, de verdediging staat te schutteren en er staat een elftal op de mat dat niet Ajax-waardig is.

De meeste van deze spelers speelden vorig jaar ook bij Ajax, toen hoorde ik daar niemand over :-k Dus een elftal dat niet Ajax-waardig is, lijkt me wat overdreven.

En met ALLE creatieve spelers bedoel je Sneijder en Babel neem ik aan? Met Kennedy en Suarez (en wellicht Luque), heb je daar toch leuke spelers voor terug.

Dat de verdediging niet staat klopt, maar het zijn wel dezelfde spelers als vorig jaar, met uitzondering van Colin (die daar staat omdat er niets beters is, wat ook vrij triest is)

Urby is geen schim van de speler die hij vorig jaar was. Onzeker, onrustig en nonchalant.
Colin gaan we het niet eens over hebben. Over Stam wordt veel geschreven in de media. Wil dit niet na-praten maar hij oogt minder goed dan vorig seizoen. Vermaelen vind ik redelijk spelen.
Suarez is een topper, maar hij is meer een spits. Luque heb ik geen vertrouwen in, Delorge en Kennedy zijn te licht voor Ajax en dat ze Maduro nog geen schop onder de kont hebben gegeven is onbegrijpelijk.

Grootste probleem is in mijn ogen de bank. De wissels maken Ajax niet sterker.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#62
Tripplexxx Wrote:De wissels maken Ajax niet sterker.
Als dat wel zo zou zijn zouden ze waarschijnlijk geen wisselspeler zijn :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#63
de nieuwe Wrote:
Tripplexxx Wrote:De wissels maken Ajax niet sterker.
Als dat wel zo zou zijn zouden ze waarschijnlijk geen wisselspeler zijn :wink:

De 2e keus is iig niet opgewassen tegen de 2e keus van PSV:

Jong PSV verslaat Jong Ajax met 3-1
Jong PSV heeft op de Herdgang gewonnen van Jong Ajax. Bij rust was het al 3-0 voor de Eindhovenaren. Jong PSV opende al na een twaalf minuten de score door John de Jong. Daarna scoorde Jonathan Reis (pen) en Género Zeefuik. Pas na rust maakte het team van Adri Koster de eretreffer.

opstelling Jong PSV:
Cassio Ramos, Fagner, Van Eijden, Marcellis, Van Berlo, Achenteh, Zeefuik, Neevoort, Jonathan Reis, De Jong en Voss.
Reply
#64
feyenoord heeft lekker van den bosch gewonnen :razz: .

met 3-5. :letitallout:
Reply
#65
waf Wrote:ik snap trouwens sowieso niet waarom je az behandelt als het over topclubs gaat.


Misschien is het voor jou handig als je de eindstand van vorig seizoen er even bijpakt voordat je dit soort uitlatingen doet.
Reply
#66
Dommel Wrote:
waf Wrote:ik snap trouwens sowieso niet waarom je az behandelt als het over topclubs gaat.


Misschien is het voor jou handig als je de eindstand van vorig seizoen er even bijpakt voordat je dit soort uitlatingen doet.

Als je zo redeneert is PSV de enige topclub in Nederland. Ajax, AZ en Feyenoord zijn de laatste 25 jaar alledrie geregeld buiten de top 3 geeindigd, PSV nooit. :yeah:
Reply
#67
Peter Wrote:
Dommel Wrote:
waf Wrote:ik snap trouwens sowieso niet waarom je az behandelt als het over topclubs gaat.


Misschien is het voor jou handig als je de eindstand van vorig seizoen er even bijpakt voordat je dit soort uitlatingen doet.

Als je zo redeneert is PSV de enige topclub in Nederland. Ajax, AZ en Feyenoord zijn de laatste 25 jaar alledrie geregeld buiten de top 3 geeindigd, PSV nooit. :yeah:

Zit wat in, maar ik doel meer over het verschil in punten in de eindstand van vorig jaar. 3 ploegen vlak bij elkaar en de rest op grote achterstand.
Reply
#68
kuiper Wrote:Nu vinden niet-ajaxieden Sneijder ook in één keer een topper. :roll:
Stelletje hypocrieten!!!

Dat hier veel reacties op zou komen had ik wel verwacht, maar ik heb toch vaak hier op het forum uitlatingen over Sneijder gezien die iets anders zeiden dan dat het een topper was. Zeker in verband met het nederlands elftal.

Er zijn nogal wat forummers die alleen maar kijken in clubverband, voetbalt hij bij Ajax, PSV of Feyenoord. Ook de kritiek op Stam snap ik niet. Tuurlijk zie ik ook wel dat hij een aantal slippertjes had, maar Jaap is en blijft natuurlijk een topper die dit seizoen echt nog wel van waarde is voor Ajax.
Ik kan heel goed zien of er een speler bij PSV of Feyenoord goed is en dat wil ik dan ook wel openlijk toegeven. Maar ik hoop dan ook altijd dat alle nederlandse ploegen in europa ver komen. Daar denkt ook iedereen niet hetzelfde over.

Ik vind trouwens dat Ajax (mits iedereen fit is) best een goed team heeft en zeker mee gaat doen voor de titel. Stam en Vermaelen zijn echte toppers en met Heitinga, Davids en Gabri een goed middenveld en Suarez, Huntelaar en wellicht straks Leonardo ook geen slechte aanvallers. Ik snap de paniek dan ook niet zo goed. Jammer en sneu van de CL, dat mocht ook eigenlijk niet maar er is nog genoeg te winnen.

Trouwens ik heb ook één uitzondering. Marcus von Bommel. Dat is en blijft voor mij een eikel. Ik was ook blij dat hij naar Bayern vertrok, want dat is ook een club waarvan ik hoop dat ze alle wedstrijden verliezen (dat zal dit seizoen wel niet vaak voorkomen). Dit kwam dus niet dat hij bij PSV voetbalde. Daar moet ik van Basten gelijk ingeven. Ik had hem ook per definitie niet geselecteerd.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#69
de inhoudelijk sterke poster Wrote:Zit wat in, maar ik doel meer over het verschil in punten in de eindstand van vorig jaar. 3 ploegen vlak bij elkaar en de rest op grote achterstand.

zo was het in 1981 ook. en ajakkes is ook al eens 6de geworden. en roda, heerenveen en willem II een keer 2de.
Reply
#70
kuiper Wrote:Dat hier veel reacties op zou komen had ik wel verwacht, maar ik heb toch vaak hier op het forum uitlatingen over Sneijder gezien die iets anders zeiden dan dat het een topper was.

:roll: als je iemands uitspraak wilt veroordelen moet je dat doen op het moment dat hij hem hier neerzet, en als je daar niet ad rem (of zo) genoeg voor bent moet je een uitspraak quoten, en niet vervallen in laffe algemene beschuldigingen. noem man en paard, wie heeft wat gezegd, dan kun je erover discussieren.

ik weet er een aantal die sneijder een teringventje vinden, maar ik weet hier op het forum niemand die het geen goeie voetballer vindt.
Reply
#71
v Bommel is idd ook vaak een kwal, maar dan alleen in het veld. Zulke spelers heb je nodig in je team om prijzen te pakken. Iemand die over lijken gaat. Helaas ziet Bassie dat niet zo en denkt hij dat hij met een nationaal team net zo kan gaan ballen als een clubteam zoals b.v. Barcelona.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#72
Ekslem Wrote:v Bommel is idd ook vaak een kwal, maar dan alleen in het veld. Zulke spelers heb je nodig in je team om prijzen te pakken. Iemand die over lijken gaat. Helaas ziet Bassie dat niet zo en denkt hij dat hij met een nationaal team net zo kan gaan ballen als een clubteam zoals b.v. Barcelona.

Nou, ik kan mij juist herinneren dat hij door beslissende fouten PSV en Nederland al een keer genekt heeft. Hoezo heb je zulke jongens nodig.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#73
kuiper Wrote:
Ekslem Wrote:v Bommel is idd ook vaak een kwal, maar dan alleen in het veld. Zulke spelers heb je nodig in je team om prijzen te pakken. Iemand die over lijken gaat. Helaas ziet Bassie dat niet zo en denkt hij dat hij met een nationaal team net zo kan gaan ballen als een clubteam zoals b.v. Barcelona.

Nou, ik kan mij juist herinneren dat hij door beslissende fouten PSV en Nederland al een keer genekt heeft. Hoezo heb je zulke jongens nodig.

Als je geen clubteam traint waar je het evt. kunt redden met alleen maar echte voetballers moet er gebikkeld worden zo nu en dan. Doel niet zo zeer op alleen v Bommel, maar meer op zo'n type speler dus die fouten er bij halen heeft in dezen geen zin volgens mij. Meeste topclubs hebben trouwens ook zo'n type in hun team staan.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#74
Real Madrid miste de laatste jaren zo'n speler en nu ze die weer hebben verwacht ik ze bij de laatste 4 in de CL.
Bangkok resident.
Reply
#75
Lamme Lennie Wrote:
Tripplexxx Wrote:Ajax mist voor het tweede jaar achtereen de CL, verkoopt zo'n beetje alle creatieve spelers en krijgt er feitelijk maar 1 goede vervanger voor terug, de verdediging staat te schutteren en er staat een elftal op de mat dat niet Ajax-waardig is.

De meeste van deze spelers speelden vorig jaar ook bij Ajax, toen hoorde ik daar niemand over :-k Dus een elftal dat niet Ajax-waardig is, lijkt me wat overdreven.

En met ALLE creatieve spelers bedoel je Sneijder en Babel neem ik aan? Met Kennedy en Suarez (en wellicht Luque), heb je daar toch leuke spelers voor terug.

Dat de verdediging niet staat klopt, maar het zijn wel dezelfde spelers als vorig jaar, met uitzondering van Colin (die daar staat omdat er niets beters is, wat ook vrij triest is)

Er is wel beters hoor, Ogararu is erg goed, echter hij is geblesseerd. Zondag had HTC gewoon met van der Wiel moeten beginnen.
The great old Ludwig von...
Reply
#76
gittermaster Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Tripplexxx Wrote:Ajax mist voor het tweede jaar achtereen de CL, verkoopt zo'n beetje alle creatieve spelers en krijgt er feitelijk maar 1 goede vervanger voor terug, de verdediging staat te schutteren en er staat een elftal op de mat dat niet Ajax-waardig is.

De meeste van deze spelers speelden vorig jaar ook bij Ajax, toen hoorde ik daar niemand over :-k Dus een elftal dat niet Ajax-waardig is, lijkt me wat overdreven.

En met ALLE creatieve spelers bedoel je Sneijder en Babel neem ik aan? Met Kennedy en Suarez (en wellicht Luque), heb je daar toch leuke spelers voor terug.

Dat de verdediging niet staat klopt, maar het zijn wel dezelfde spelers als vorig jaar, met uitzondering van Colin (die daar staat omdat er niets beters is, wat ook vrij triest is)

Er is wel beters hoor, Ogararu is erg goed, echter hij is geblesseerd. Zondag had HTC gewoon met van der Wiel moeten beginnen.

Vd Wiel is ook beter, of gewoon John er zetten, voor de time being... Maar NOOIT meer colin... :roll:
Reply
#77
Nu doen we net of het vooral aan Colin ligt...
Tuurlijk, hij heeft tot nu toe matig gespeeld en een fout gemaakt tegen Slavia, maar zondag stond hij er niet in en staat het nog steeds kut achterin en krijgt Ajax nog steeds 2 goals tegen tegen een matig Groningen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
Natuurlijk zit er momenteel meer fout dan alleen Colin, maar afgelopen zondag als al eerder vermeld begint hij met Gabri??? als rechtsback.
Heijtinga kan daar idd ook spelen, maar die doet t gewoon heel goed als verdedigende middenvelder.
Ik zeg ook gewoon beginnen met van der Wiel zolang Ogarau nog geblesseerd is.
Maar los van dat alles heeft Colin echt niet kunnen brengen wat er van hem verwcaht werd. Is dit zijn fout?
In mijn ogen niet, het is gewoon een slechte paniekaankoop geweest
The great old Ludwig von...
Reply
#79
gittermaster Wrote:het is gewoon een slechte paniekaankoop geweest

Paniekaankoop kun je het niet noemen....Ajax had nog 4 weken de tijd om een rechtsback te halen.

Misschien toch Boakye moeten houden? Colin is gewoon een vriendje van ten Cate.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#80
Het was inderdaad geen paniekaankoop want hij is ruim van tevoren gehaald. Ik denk dat ook Boakye te licht is. Ze hadden gewoon een goede verdediger moeten halen die zowel centraal als op back kan spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
Volgens mij loopt er ene H. Trabelsi transfervrij rond, aangezien z'n contract bij Man City afgelopen/afgekocht is
Reply
#82
Lijkt me niet dat die nog voor Ajax wil spelen.
Reply
#83
Peter Wrote:
de nieuwe Wrote:
Tripplexxx Wrote:De wissels maken Ajax niet sterker.
Als dat wel zo zou zijn zouden ze waarschijnlijk geen wisselspeler zijn :wink:

De 2e keus is iig niet opgewassen tegen de 2e keus van PSV:

Jong PSV verslaat Jong Ajax met 3-1
Jong PSV heeft op de Herdgang gewonnen van Jong Ajax. Bij rust was het al 3-0 voor de Eindhovenaren. Jong PSV opende al na een twaalf minuten de score door John de Jong. Daarna scoorde Jonathan Reis (pen) en Género Zeefuik. Pas na rust maakte het team van Adri Koster de eretreffer.

opstelling Jong PSV:
Cassio Ramos, Fagner, Van Eijden, Marcellis, Van Berlo, Achenteh, Zeefuik, Neevoort, Jonathan Reis, De Jong en Voss.

Volgens wat PSV supporters die er waren speelde Reis echt een weergaloze pot. Mooi om te zien dat een Ajax-site gewoon eerlijk durft te berichten over een wedstrijd/speler:

PSV versloeg maandagavond Jong Ajax met 3-1. Niks geflatteerd, de overwinning was verdiend en had zelfs nog groter kunnen zijn. Adrie Koster was teleurgesteld in zijn spelers, die zijn jongens kon verwijten dat ze “PSV zelf in het zadel hielpen door ongelooflijke fouten.”

Vijf maanden geleden speelden Ajax en PSV gelijk. De Amsterdammers waren beter, maar ze verzuimden afstand te nemen. Maandagavond begonnen ze weer goed. Vanaf het begin werd de thuisploeg onder druk gezet, maar het was na 12 minuten toch PSV dat op voorsprong kwam. Een moment van onachtzaamheid in de Amsterdamse defensie en veteraan John de Jong had Jong PSV al op een 1-0 voorsprong gezet. Daarmee was Jong Ajax nog niet verslagen, want er bleef gevochten worden. Maar de Amsterdammers waren te gretig. Spelers wachtten niet af tot teamgenoten mee naar voren waren opgekomen, maar schoten van afstand lukraak op doel. De laatste pass bleef uit. Aan de andere kant zorgden individuele kwaliteiten voor een tweede fraaie actie bij Jong PSV. Baltovenaar Jonathan Reiss, die vorig jaar nog bij Ajax op stage was, denderde het strafschopgebied binnen. Donovan Slijngard, al een paar keer gepasseerd door de Braziliaan, liet zich wederom in de luren leggen. Reiss hield even in, Slijngard raakte uit balans, leek zijn tegenspeler te duwen (“hij liep tegen mijn been aan”) en die ging keurig onderuit in het strafschopgebied. Een terechte penalty, die door Reiss zelf als een Panelka, met een slap boogballetje, doeltreffend raak geschoten werd, 2-0. Nog was de ellende niet voorbij. Zeven minuten voor rust liet Jeffrey Sarpong nogal knullig zijn mannetje van zich wegdraaien. Die ging met gemak naar het doel van Marco van Duin, die kansloos was op de inzet van oud-Ajacied Genero Zeefuik, 3-0. Na rust nam de thuisploeg gas terug en liet Ajax steeds meer het spel maken. Dat leverde te weinig op, omdat ook nu weer gekozen werd voor afstandschoten en geen laatste pass. Het was aan een mooie individuele actie van Javier Martina dat Jong Ajax toch nog een eretreffer kon bijschrijven, 3-1.

Met 3-1 klop krijgen van PSV is geen kleinigheidje, vooral niet na de goede seizoensstart vorige week. “Natuurlijk ben ik teleurgesteld”, uit coach Adrie Koster zijn frustratie over de nederlaag. “Zeker als je het verschil ziet met hoe we vorige week speelden en je ziet dat dan vandaag. Dan stel je jezelf de vraag wat is er veranderd in een week tijd?” Koster is realistisch en beschermt zijn aanvallend ingestelde ploeg niet. “We helpen PSV natuurlijk in het zadel door ongelooflijke fouten. Door zelf te gaan lopen met de bal. Alles denkt op dat moment dan aanvallend en dat is logisch. Je loopt dan bij je vent weg, omdat je aanspeelbaar bent, maar als een ander de bal verliest, betekent dat al heel snel een 2-0 achterstand. De 3-0 was ook al een fout door het centrum, inspelen bij de tegenstander in de voeten. Daar kun je niet tegen voetballen.” Volgens Koster lag het maandag vooral aan coaching en passing. “Ik vind dat we te weinig coachen onderling. Er zijn er dan teveel bezig met hun eigen man, maar je moet een beetje meer met elkaar meedenken. Dat moet gewoon veel beter, vind ik.” En dan die afstandschoten in plaats van een effectieve voorzet, de eindpass. “Ik vond sowieso dat we vandaag heel slordig waren in de passing”, stelt Koster nuchter vast. “Dat we mekaar heel moeilijk konden bereiken. Passes waren onnauwkeurig, niet zuiver en of dat nou over 5 of over 10 meter was, ik vond dat we heel veel onnodig balverlies leden. Bijvoorbeeld in de individuele acties terwijl je die niet moet maken, terwijl je moet spelen. Het gaat altijd om de eindpassen!”

Na rust bleef Ajax strijden, maar Koster was niet tevreden over wat hij zag. “We moeten de duels veel agressiever aangaan. We geven gewoon veel teveel ruimte weg. Ook een stukje strijd hoort erbij. We moeten het van het voetbal hebben, dat hebben we vorige week laten zien. Als het dan voetballend een keer niet lukt, dan zul je wat anders moeten brengen.” Jong Ajax is met de voormalige RKC en Excelsiorcoach een stuk aanvallender gaan spelen. Ook de verdediging denkt veel meer vooruit. Ligt daar het probleem? “Het heeft misschien ook een beetje te maken met de kwaliteiten van PSV en hoe wij daar mee om moeten gaan. Dat is weer een leermoment, maar wel een hele dure les, want je verspeelt drie kostbare punten.” Centrale verdediger Toby Alderweireld onderschrijft de stelling dat de verdediging anders moet omgaan met die nieuwe aanvallende manier van spelen. “We kwamen al heel snel achter. Dat aanvallende kan wel als we goed druk zetten, maar op een bepaald moment kwamen we te laat en dan speelt PSV het heel goed uit. Als het middenveld niet mee gaat, dan kom je achterin 2 tegen 1 te staan, dan maak je een verkeerde keuze welke man je dekt en dan kunnen ze eenvoudig scoren. Dat is jammer.”

Met 3-1 verliezen van Jong PSV is een zogeheten leermoment, erkent Koster. “Ik heb het liefst zo min mogelijk van deze wedstrijden, dat lijkt me duidelijk, maar je leert ook de groep kennen over wat ze wel en wat ze niet kunnen. Je leert ze kennen in goede tijden, maar ook in mindere tijden.” Na het verlies werd even stevig gebaald door spelers en technische staf. Dat de drie punten in Eindhoven bleven, was voor de Amsterdammers vervelend, maar ze bleven wel tot de laatste snik strijden voor meer. Daardoor was het een heel aardige wedstrijd met soms erg mooi voetbal. Jong PSV heeft een aantal begenadigde talenten in haar selectie, maar Jong Ajax ook. En dat leverde een wedstrijd op met hoge amusementswaarde. Je kunt je alleen afvragen, waarom Ajax Jonathan Reiss vorig jaar naar PSV heeft laten gaan. Wat een prachtige speler, wat een balkunstenaar! Met zoveel techniek en zoveel voetbalgemak had hij zeker niet misstaan in de talentvolle ploeg van Jong Ajax. Nu moet je als liefhebber naar Eindhoven om van deze jonge Braziliaanse virtuoos te mogen genieten. Amsterdam was zoveel beter geweest, denk je dan. Gevoegd bij de toch al vervelende nederlaag, voelt zijn aanwezigheid bij PSV nog meer als een gemiste kans. Maar… ondanks het verlies is Jong Ajax dit seizoen goed bezig en dat mag de ploeg aanstaande maandag alweer laten zien in Almere. Dan spelen de Amsterdamse beloftes om 18.30 uur een bekerwedstrijd tegen Jong Omniworld. In die pool staat Jong Ajax wel bovenaan…
Reply
#84
T00L Wrote:Volgens mij loopt er ene H. Trabelsi transfervrij rond, aangezien z'n contract bij Man City afgelopen/afgekocht is

Ik hoorde laatst ergens dat die zijn knie(ën) verrot heeft en vermoedelijk niet meer op niveau kan voetballen.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#85
Reiss en Zeefuik van Ajax naar PSV en Rommedahl en Colin van PSV naar Ajax...waarom heb ik het gevoel dat hier iets mis is gegaan...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#86
Depor Wrote:Reiss en Zeefuik van Ajax naar PSV en Rommedahl en Colin van PSV naar Ajax...waarom heb ik het gevoel dat hier iets mis is gegaan...

Ik heb het gevoel dat Huntelaar en in mindere mate Stam dat ruimschoots compenseren. Reis is niet van Ajax geweest, maar wel afgetest na een stageweek. :wink:
Reply
#87
Peter Wrote:
Depor Wrote:Reiss en Zeefuik van Ajax naar PSV en Rommedahl en Colin van PSV naar Ajax...waarom heb ik het gevoel dat hier iets mis is gegaan...

Ik heb het gevoel dat Huntelaar en in mindere mate Stam dat ruimschoots compenseren. Reis is niet van Ajax geweest, maar wel afgetest na een stageweek. :wink:

Dat is waar, nu ik erover nadenk:

Kluivert - Reiziger
Rommedahl - Colin
Reiss - Zeefuik
Huntelaar - Reiss
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#88
Wat is een 'Panelka'

:roll:
Reply
#89
Fabian Wrote:Wat is een 'Panelka'

:roll:

Amsterdams voor een Panenka net als dat Reiss blijkbaar Amsterdams is voor Reis?
Reply
#90
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Wat is een 'Panelka'

:roll:

Amsterdams voor een Panenka net als dat Reiss blijkbaar Amsterdams is voor Reis?

Sinds wanneer typ jij 'Amsterdams', achterlijke Brabo... ?
Reply


Forum Jump: