The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Heracles Almelo - De Graafschap
Veel spanning en strijd in het 1e half uur, maar geen goals.
Reply
Peter Wrote:Veel spanning en strijd in het 1e half uur, maar geen goals.

Maak nu niet anderen belachelijk omdat je zelf elke keer de lul bent. Nu begin ik jou zelfs een beetje triest te vinden beste Peter.....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Mag ik nou ook al niet meer mijn objectieve mening over een wedstrijd posten? :cry:
Reply
1-0 Gloessefiets

Nu gaat het spannend worden!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Spanning weer weg:

2-0 Kwamie Kwansa
Reply
Als de 2-1 snel valt kan er nog vanalles gebeuren Mukkie.. ik kan de spanning hier voelen!
Reply
Peter Wrote:Als de 2-1 snel valt kan er nog vanalles gebeuren Mukkie.. ik kan de spanning hier voelen!

De strijd is er niet bij de Graafschap. Dan wordt het niks meer.
Reply
Tarvajarvi komt erin! Die gaat voor strijd zorgen!
Reply
Het lijkt erop dat je een vriendje hebt gevonden Peter. Wat is dat toch lekker he om samen met iemand te gaan provoceren terwijl jij een keer niet het doelwit bent? Ik kan het me voorstellen. Excuses voor mijn eerste post in dit topic, ik begrijp het nu.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
On topic, D'r an proficiat.
Was 't nen goeie pot?
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Het lijkt erop dat je een vriendje hebt gevonden Peter. Wat is dat toch lekker he om samen met iemand te gaan provoceren terwijl jij een keer niet het doelwit bent? Ik kan het me voorstellen. Excuses voor mijn eerste post in dit topic, ik begrijp het nu.

Icon_question

Ik heb gewoon een pot met veel spanning en strijd van Almelose zijde gezien, mss kan Lippe dit beamen?
Reply
Peter Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Het lijkt erop dat je een vriendje hebt gevonden Peter. Wat is dat toch lekker he om samen met iemand te gaan provoceren terwijl jij een keer niet het doelwit bent? Ik kan het me voorstellen. Excuses voor mijn eerste post in dit topic, ik begrijp het nu.

Icon_question

Ik heb gewoon een pot met veel spanning en strijd van Almelose zijde gezien, mss kan Lippe dit beamen?

Dildo!
Reply
Hoe weet jij eigenlijk of er al dan geen strijd was? Heb je niet gewoon naar FCT zitten kijken? :|
Reply
Vret Mien Gras Wrote:On topic, D'r an proficiat.
Was 't nen goeie pot?

Vret Mien Gras Wrote:Het lijkt erop dat je een vriendje hebt gevonden.
Reply
Tukkers he.
Reply
Minderheidsgroepen in Nederland zoeken elkaar toch op.
Reply
Vret Mien Gras Wrote:On topic, D'r an proficiat.
Was 't nen goeie pot?

Dubbel bedankt Vret!

Nee, het was geen beste pot maar damn, wat heb ik een prachtavond gehad. Ik rekende op maximaal een gelijkspel en bij rust leek het dan ook aardig weer die richting op te gaan. De Graafschap was in de eerste helft dreigend en Heracles kon daar in ons eigen vertrouwde Polman niks tegenover zetten. Het was weer afzien in de kou. Na de rust ging het publiek er weer behoorlijk achter staan wat mij in ieder geval nog enigzins een warm gevoel bezorgde. Heracles leek dit op te pakken want er werden meer risico's genomen en langzaam maar zeker moest De Graafschap achteruit. Maar nog altijd veel fouten en geknoei. De goal van Gluscevic kwam uit de lucht vallen maar o wat een opluchting was het. Meteen na het doelpunt begon De Graafschap met een soort van offensief maar Heracles overleefde dit en begon weer grip te krijgen op de wedstrijd. Totaal gekkenhuis toen de 2-0 viel en daarna nooit meer echt in gevaar geweest, op een schot van de superboeren tegen de lat aan na.

Genoeg van de achterhoekers gehoord de laatste tijd via o.a. fansites. Natuurlijk doen ze het dit jaar een stuk beter dan ons maar juist daarom voelt deze overwinning als een enorme opluchting, zeker omdat ik het niet had verwacht. Heerlijk om die relatief verwende boeren in het uitvak is flink te jennen :razz: Maar het spel bied mij ernstige kopzorgen, de overwinning overschaduwd het maar diep in het mijn hart doet het veel pijn om dit elftal ook weer vanavond te zien knoeien. Maar daar wil ik de komende dagen niet aan denken, geen gelul 2-0.

Volgende week met de bus naar Utrecht. Hoop doet leven.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Volgende week met de bus naar Utrecht. Hoop doet leven.

Utrecht heeft geen kunstgras, pik. Of hoop je dat ze dat deze week alsnog gaan aanleggen? :|
Reply
Flixieluv Wrote:pik

[gay]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Heracles kon daar in ons eigen vertrouwde Polman niks tegenover zetten.

Je maakt mij niet wijs dat je vond dat er geen strijd was (dit is een serieuze opmerking). Confused
Reply
Peter Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Heracles kon daar in ons eigen vertrouwde Polman niks tegenover zetten.

Je maakt mij niet wijs dat je vond dat er geen strijd was (dit is een serieuze opmerking). Confused

Dat beweer ik niet, de spelers willen dolgraag. Het spel kan en moet echter beter en gisteren was daar geen uitzondering op. Maar ondanks dat zal ik nog wel even nagenieten van dit resultaat, ik had het werkelijk niet meer verwacht.
Reply

Forum Jump: