The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick herstart
#1
Heren,

Dat is nou echt lang geleden!
Wie zijn er hier nog actief?

Ik heb mijn team laten lopen omdat ik me toen met Travian en HT samen teveel achter de pc bevond. Nu begint Travian me echter te vervelen en ga ik HT weer oppakken omdat je daar toch minder actief voor hoeft te zijn.
Maarreh, alles is weer weggezakt. Help me, update me... Hoe zat het ook alweer in elkaar, een quick overview van handige punten....
Hoeveel assistent trainers, wat trainen, leeftijdsinvloeden etc. Wie helpt me met de herstart?

gr
Marshall
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#2
=D> =D>
Leuk dat je weer gaat spelen Marshall

Misschien handig om de laatste artikelen betreffende structurele wijzigingen door te lezen op HT zelf.
Ik gebruik altijd 8 assistenten en 2 keeperstrainers.
Speel je nog met je oude team of speel je met helemaal nieuwe spelers?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#3
Alles nieuw... Dus weer niveau redelijk-slecht Big Grin
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#4
Big Grin

ik zou toch met PM training beginnen omdat je met middenveld zeker in de lage divisies veel kunt winnen. Of eventueel keepers zodat je meer ervaring kan spelen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#5
Ik weet nog dat er een enorme discussie ooit was over starten met keepers trainen. Kwam daar niet uit dat het financieel minder interessant was? En hoezo meer ervaring?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#6
Ik ben laatst ook weer begonnen Marsh, speel nu in de IXe en train keepers. Het spel is de eerste 3 seizoenen redelijk simpel. Je hebt de spelers die je hebt en alleen je trainees aankopen is de eerste week belangrijk. Daarna heb je 3 seizoenen geen reet te doen omdat je je stadion niet kan uitbereiden, geen geld hebt voor vervangers, en je opstelling niet kan varieren Wink

Al met al dus succes ! :lol:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#7
Kijk eens aan. Alle oudjes komen weer terug op hun vertrouwde nest.
Leuk dat je weer met HT begint Marsh. Er is in tussen aardig wat veranderd. Kan er nu niet echt dieper op ingaan, maar zoals elke beginner als tip krijgt....lezen...lezen en nog een lezen.

http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=54
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#8
Marshall Wrote:Ik weet nog dat er een enorme discussie ooit was over starten met keepers trainen. Kwam daar niet uit dat het financieel minder interessant was? En hoezo meer ervaring?

dan kan je voor je middjes ervaring kopen en dat telt ook wel aardig mee in ratings
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#9
Dat topic zocht ik Big Grin

Meteen vraag 1:
Percentage conditietraining: 40% ???
Conditietraining nu verwerkt in de normale training?

Ik heb nu 4 19jarige mids (eentje al in de verkoop, alles matig misschien leuk maar overbodig voor mij): 2x redelijk, 2x matig.
Hoeveel trainden de vleugels ook alweer mee op midtraining? 50%?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#10
Ik zou de conditietraining niet zo hoog zetten, behalve als je conditie echt drama is in je team.

En het antwoord op die laatste vraag is ja.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Conditie is echt drama Wink Een enkeling heeft redelijk maar verder alles zwak en slecht.
Heeft die 40% conditietraining nog invloed op de hoeveelheid normale training? Dus 40% conditie betekent logischerwijs slechts 60% normale training?
Dan is het de afweging namelijk, sta nu 7 punten achter op nrs 1 en 2. Speel tegen een nieuw team zondag maar wat dan te doen? Alles op training gooien of nog proberen de achterstand in te halen (dus zondag bijv ook met een 25jarige goed positiespel te spelen)?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#12
Marshall Wrote:Heeft die 40% conditietraining nog invloed op de hoeveelheid normale training? Dus 40% conditie betekent logischerwijs slechts 60% normale training?
Affirmative.

En ik zou toch gewoon eerst je team op peil krijgen, het seizoen is bijna halverwege. Je zou moeten kijken of je nog echt serieuze kansen hebt op promotie. Anders zou ik gewoon je team proberen op peil te krijgen en volgend jaar keihard kampioen worden. Je bent namelijk toch nog wel even bezig, dus ik denk dat dat zich wel uitbetaalt.

Maar ik ben niet de meest ervaren speler hier...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
:lol:

Wat zullen we nou krijgen... ik dacht gisteren nog: wat jammer dat Mac en Marsh niet meer spelen. Mac is inmiddels alweer een héél klein beetje bezig, en nu ook Marshall. Hoezee!

Succes!
Reply
#14
In de lage divisies zou ik juist gaan voor verdedigen trainen. Meeste mensen kunnen dan getraind worden en als je een beetje actief bent kun je ook makkelijk winnen...

Ok ok, ben zelf begonnen met spitsen, maar als ik nu opnieuw zou beginnen zou ik iig kiezen voor def.....
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#15
Tsja, verdedigen heb ik ooit eerder geprobeerd Jansoe, was niet zo'n succes. Ik ga nu een paar seizoenen mid trainen om daarna op spitsen over te stappen.
Dan heb ik als het goed is formidabel of hogere mids waarmee ik voorlopig even vooruit kan... Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#16
Jo Marsh.

Bekijk ook vooral de artikels van Hattrick onder mijn hattrick. Je zal daar veel zien staan over jeugdopleiding. Is wel interessant, maar vooral voor wat later in de week. Wink Is een alternatief voor het ouderwets pullen.

Maar bekijk vooral nu de artikels van 16-07, 08-10 (2x) en 02-11. Gaan over conditie en de vaardigheden die je per positie nodig hebt.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#17
Thanks! Ga ik mee bezig!

Ehrm, op die data zijn geen artikelen!?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#18
Welcome back,

Marshall.

Als ik dit zo lees ben ik blij dat ik nooit helemaal gestopt ben.
Reply
#19
Gaan we nu oook weer met zn allen op zondag Chattuuuuuh Icon_twisted
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#20
Marshall Wrote:Thanks! Ga ik mee bezig!

Ehrm, op die data zijn geen artikelen!?

Bij mij wel.
02-11-2007 Gids voor het nieuwe seizoen
08-10-2007 Veranderingen voor het nieuwe seizoen
08-10-2007 Bijdrage spelers aan linies: gedetailleerde info
16-07-2007 Conditie en spelerontwikkeling: veranderingen

Wel op lijst met alle artikels clicken.
Reply
#21
Welkom back Marsh. Er is veel veranderd zoals bv de mogelijkheid een aparte jeugdopleiding te starten.

Ik zit nog steeds in de wingerhoek dus als je specifieke vragen over deze spelers hebt, shoot!

Succes!!
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#22
Marshall terug! =D>

Sluit me overigens bij Jansoe aan: als ik opnieuw zou moeten beginnen absoluut verdedigers trainen. Speel nu helaas te hoog voor een wekelijkse 5-4-1 opstelling, en om 'maar' acht spelers in de week te trainen zie ik ook niet zitten.

Marsh, lees even de 'achtergrondverhalen' op Hattrick, staat heel veel in wat betreft de veranderingen in het laatste jaar.
Reply
#23
Welcome Mars. Gezellig dat je er weer bij bent.
Insane life.
Reply
#24
hehe, welkom terug Marsh Smile
Leuk dat je'r weer bent!

De achtergrondverhalen lezen en je daar vooral op focussen. De rest komt wel terug Wink


Veel plezier
Reply
#25
Marshall, marshall, marshall! Welkom (terug).

Als je maar weet dat ik niet een half jaar op je account ga letten :wink:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#26
Lol lib, no worries! Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: