The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - PSV
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Treesong Wrote:maar om dan te reageren met een antisemitische opmerking vind ik ongepast

ik vind het een hoog frits barend-gehalte om de opmerking over de avater als antisemitisch te duiden. :| je kan veel van bredanaar zeggen, maar niet dat hij antisemiet is als ik het goed zie...

Mja, kan dat ook niet als antisemitisch duiden, en heb 't ook niet zo ervaren. Toch bedankt, Frits Treesong! :razz:

Ging mij er meer om dat breda-nar een repliek plaatst over mijn avatar, terwijl we het helemaal niet over avatars hadden maar over jeugdopleidingen. @waf en @hoef: in het kader van "nee jij, met je boxershort!" :wink:

En @breda-nar: als ik elke keer zout op de domme slakken die jij uitzet moet leggen, krijg ik een lamme arm. Ik cherry-pick ze dus. Icon_twisted

(waar slaat dat "ventje" trouwens op, en dat "kinderlijk"? Hoe oud ben jij wel niet, als je iem. van 31 al een ventje vindt!)

zeg ventje, met je avator, iemand van 31 die pas sinds 3 maanden zijn eerste vriendin heeft, moet niet nu opeens gaan klagen over een lamme arm.
Reply
hij is de forum opa, dat weet je inmiddels toch wel...
The great old Ludwig von...
Reply
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Treesong Wrote:maar om dan te reageren met een antisemitische opmerking vind ik ongepast

ik vind het een hoog frits barend-gehalte om de opmerking over de avater als antisemitisch te duiden. :| je kan veel van bredanaar zeggen, maar niet dat hij antisemiet is als ik het goed zie...

Mja, kan dat ook niet als antisemitisch duiden, en heb 't ook niet zo ervaren. Toch bedankt, Frits Treesong! :razz:

Ging mij er meer om dat breda-nar een repliek plaatst over mijn avatar, terwijl we het helemaal niet over avatars hadden maar over jeugdopleidingen. @waf en @hoef: in het kader van "nee jij, met je boxershort!" :wink:

En @breda-nar: als ik elke keer zout op de domme slakken die jij uitzet moet leggen, krijg ik een lamme arm. Ik cherry-pick ze dus. Icon_twisted

(waar slaat dat "ventje" trouwens op, en dat "kinderlijk"? Hoe oud ben jij wel niet, als je iem. van 31 al een ventje vindt!)

zeg ventje, met je avator, iemand van 31 die pas sinds 3 maanden zijn eerste vriendin heeft, moet niet nu opeens gaan klagen over een lamme arm.

? (smilie vergeten?)
Reply
Ik weet het zeker Bredanaar is een vrouw!

Slaat een hoop onzin en flauwekul uit, en reageert ongesteld.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Treesong Wrote:maar om dan te reageren met een antisemitische opmerking vind ik ongepast

ik vind het een hoog frits barend-gehalte om de opmerking over de avater als antisemitisch te duiden. :| je kan veel van bredanaar zeggen, maar niet dat hij antisemiet is als ik het goed zie...

Mja, kan dat ook niet als antisemitisch duiden, en heb 't ook niet zo ervaren. Toch bedankt, Frits Treesong! :razz:

Ging mij er meer om dat breda-nar een repliek plaatst over mijn avatar, terwijl we het helemaal niet over avatars hadden maar over jeugdopleidingen. @waf en @hoef: in het kader van "nee jij, met je boxershort!" :wink:

En @breda-nar: als ik elke keer zout op de domme slakken die jij uitzet moet leggen, krijg ik een lamme arm. Ik cherry-pick ze dus. Icon_twisted

(waar slaat dat "ventje" trouwens op, en dat "kinderlijk"? Hoe oud ben jij wel niet, als je iem. van 31 al een ventje vindt!)

zeg ventje, met je avator, iemand van 31 die pas sinds 3 maanden zijn eerste vriendin heeft, moet niet nu opeens gaan klagen over een lamme arm.

? (smilie vergeten?)

:razz:
Reply
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Treesong Wrote:maar om dan te reageren met een antisemitische opmerking vind ik ongepast

ik vind het een hoog frits barend-gehalte om de opmerking over de avater als antisemitisch te duiden. :| je kan veel van bredanaar zeggen, maar niet dat hij antisemiet is als ik het goed zie...

Mja, kan dat ook niet als antisemitisch duiden, en heb 't ook niet zo ervaren. Toch bedankt, Frits Treesong! :razz:

Ging mij er meer om dat breda-nar een repliek plaatst over mijn avatar, terwijl we het helemaal niet over avatars hadden maar over jeugdopleidingen. @waf en @hoef: in het kader van "nee jij, met je boxershort!" :wink:

En @breda-nar: als ik elke keer zout op de domme slakken die jij uitzet moet leggen, krijg ik een lamme arm. Ik cherry-pick ze dus. Icon_twisted

(waar slaat dat "ventje" trouwens op, en dat "kinderlijk"? Hoe oud ben jij wel niet, als je iem. van 31 al een ventje vindt!)

zeg ventje, met je avator, iemand van 31 die pas sinds 3 maanden zijn eerste vriendin heeft, moet niet nu opeens gaan klagen over een lamme arm.

? (smilie vergeten?)

:razz:

:razz:
Reply
Treesong Wrote:
Bredanaar Wrote:Ach hulp uit de bekende hoek. Over vies gesproken.
Ik moet mezelf zomaar door zo'n ventje laten beledigen zeker?

Dat jij je beledigd voelt als iemand je verwijt open deuren in te trappen, is jouw probleem... maar om dan te reageren met een antisemitische opmerking vind ik ongepast en dit forum onwaardig :|

Waar haal je het lef vandaan om mij van een antisemitische opmerking te betichten? Het is juist het tegengestelde. Ik vind het misplaatst en afstotelijk om een afbeelding van de jodenster te misbruiken om aan te duiden dat je ajaxfan bent. Verder kan ik echt wel tegen de opmerking dat iemand vindt dat ik open deuren intrap, maar ik reageerde meer op de kleinerende opmerking van (de ongetwijfeld veel intelligentere) flixieluv:
Quote:Trap jij anders weer es op de jou kenmerkende niet zo slimme wijze niet een open deur in, maar zelfs naast een open deur

Dit omdat ik het voorbeeld van Knopper nu niet een geslaagd voorbeeld vind. Er zijn wel betere voorbeelden te vinden van voetballers die via de Ajax-opleiding WEL de ECHTE top hebben bereikt, niet dan?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:
Treesong Wrote:
Bredanaar Wrote:Ach hulp uit de bekende hoek. Over vies gesproken.
Ik moet mezelf zomaar door zo'n ventje laten beledigen zeker?

Dat jij je beledigd voelt als iemand je verwijt open deuren in te trappen, is jouw probleem... maar om dan te reageren met een antisemitische opmerking vind ik ongepast en dit forum onwaardig :|

Waar haal je het lef vandaan om mij van een antisemitische opmerking te betichten? Het is juist het tegengestelde. Ik vind het misplaatst en afstotelijk om een afbeelding van de jodenster te misbruiken om aan te duiden dat je ajaxfan bent. Verder kan ik echt wel tegen de opmerking dat iemand vindt dat ik open deuren intrap, maar ik reageerde meer op de kleinerende opmerking van (de ongetwijfeld veel intelligentere) flixieluv:
Quote:Trap jij anders weer es op de jou kenmerkende niet zo slimme wijze niet een open deur in, maar zelfs naast een open deur

Dit schreef hij blijkbaar omdat ik het voorbeeld van Knopper nu niet een geslaagd voorbeeld vind. Er zijn wel betere voorbeelden te vinden van voetballers die via de Ajax-opleiding WEL de ECHTE top hebben bereikt, niet dan?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:
Treesong Wrote:
Bredanaar Wrote:Ach hulp uit de bekende hoek. Over vies gesproken.
Ik moet mezelf zomaar door zo'n ventje laten beledigen zeker?

Dat jij je beledigd voelt als iemand je verwijt open deuren in te trappen, is jouw probleem... maar om dan te reageren met een antisemitische opmerking vind ik ongepast en dit forum onwaardig :|

Waar haal je het lef vandaan om mij van een antisemitische opmerking te betichten? Het is juist het tegengestelde. Ik vind het misplaatst en afstotelijk om een afbeelding van de jodenster te misbruiken om aan te duiden dat je ajaxfan bent. Verder kan ik echt wel tegen de opmerking dat iemand vindt dat ik open deuren intrap, maar ik reageerde meer op de kleinerende opmerking van (de ongetwijfeld veel intelligentere) flixieluv:
Quote:Trap jij anders weer es op de jou kenmerkende niet zo slimme wijze niet een open deur in, maar zelfs naast een open deur

Dit omdat ik het voorbeeld van Knopper nu niet een geslaagd voorbeeld vind. Er zijn wel betere voorbeelden te vinden van voetballers die via de Ajax-opleiding WEL de ECHTE top hebben bereikt, niet dan?

Gast, ontzettende jankebal! :cry: Misplaatst en afstotelijk :cry: maarliefst, tjongejonge... Loop niet zo te piepen, ontzettende salonethicus! :roll: En wat heeft misplaatst en afstotelijk met kinderlijk te maken? Duidelijk is weer eens dat verstand niet noodzakelijk met de jaren komt, opa Bakema.

Verder gaf ik Knopmans gewoon als voorbeeld om aan te duiden, dat ook een feienooittrainer als Wasiman indertijd (medio / eind jaren '90) van mening was dat Ajax voor een speler van (TOEN) de kwaliteiten en mogelijkheden van Knoppert qua jeugdopleiding meer te bieden had dan (bij voorbeeld) feinooit. Jij gaat daarop in met te stellen dat Knopper "een slecht voorbeeld is", omdat hij later niet geslaagd is. Dat noem ik naast een open deur trappen, en wel om de volgende redenen.

Ik weet net als ieder ander dat Knopper later niet veel heeft gebracht in de eredivisie, maar daar ging het totaal niet om in dit topic: het ging erom of trainers in Nederland "vroegah" van mening waren dat Ajax een goede/betere/beste jeugdopleiding had. Als ik "gewoon" stel dat Cruijff uit de Ajax-opleiding komt en dat de Ajax-opleiding DUS de beste van NL was/is, geef ik een loos argument voor die stelling, omdat men in reactie op dit argument prima zal kunnen zeggen dat iem. als Cruijff bij (bij voorbeeld) NEC net zo goed was geworden als bij Ajax. M.a.w. Ajax-opleiding of niet: de speler slaagt toch. Knopper voerde ik zoals gezegd alleen maar aan ter staving van mijn stelling dat trainers als Wasiman toen vonden dat de Ajax-opleiding beter was dan die van bijv. feienooit, en dat argument geeft weer voeding aan mijn stelling dat dat laatste (Ajax-opleiding beter/beste) toen inderdaad ook zo was (onder het motto: (jeugd)trainers hebben - redelijk - verstand van (jeugd)voetbal).

Je voor de hand liggende maar in het kader van deze discussie dus niet bijster snuggere opmerking zou "een open deur in trappen zijn geweest" (dat is bij voorbeeld je opmerking dat ik veel intelligenter ben dan jij :razz: ) als ik die "deur open had gezet", maar zelfs dat doe ik dus niet. Met enige dichterlijke vrijheid stel ik dus, dat jij naast een open deur trapt.

Snap je? Ik hoop het wel, want ik blijf je maar steeds niet gratis cursus geven.

:lol:
Reply
meester flixiluv,

Ik heb 'kinderlijk' geschreven omdat ik het plaatsen van de jodenster als avatAr (thx), om aan te geven dat je ajaxfan bent, een poging vind om stoer/macho/uitdagend over te komen. Dat vind ik onvolwassen. Ik heb dat op dat moment gebruikt als reactie op jouw denigratie naar mij toe. Iets wat je ook nog in je laatste post blijf volhouden.

Wat betreft de jeugdtrainer van weleer Wasiman, die dus de 'beste leerling van de opleiding' Richard Knopper adviseerde om naar de grote concurrent Ajax over te lopen en Wasiman hierdoor zijn club Feyenoord (die Wasiman in dienst had en salaris betaalde) hiermee verraadde en ernstig dupeerde: lijkt me niet betrouwbaar als DE gemiddelde Nederlandse trainer.

Jammer dat je het in jouw post prettig schijnt te vinden mij op allerlei manieren te kleineren en te beledigen. Ik ga hier niet in mee. Jij bent immers de slimste.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Flixieluv Wrote:Knopper voerde ik zoals gezegd alleen maar aan ter staving van mijn stelling dat trainers als Wasiman toen vonden dat de Ajax-opleiding beter was dan die van bijv. feienooit, en dat argument geeft weer voeding aan mijn stelling dat dat laatste (Ajax-opleiding beter/beste) toen inderdaad ook zo was (onder het motto: (jeugd)trainers hebben - redelijk - verstand van (jeugd)voetbal).

filmans, ik vind het werkelijk waar een ontzettende kaasredenering.

omdat trainers als wasiman (hoedefuk is wasiman?) redelijk verstand hebben van voetbal en wasiman toen vond dat de ajakkes opleiding beter was dan die van fainoid, was de ajakkesopleiding beter/de beste. wat een misplaatst en afstotelijk geleuter :razz: . en heeft 'autoriteit wasiman' dat precies zo gezegd, of zei danwel bedoelde hij misschien dat het beter was voor knopper te voetballen tussen de beste leeftijdsgenoten? dat zegt nog altijd niets over de kwaliteit van de opleiding.

ik denk echt dat je mijn stelling eens moet laten bezinken en ik denk ook dat je dan tot de conclusie komt dat het helemaal niet zo raar is wat ik zeg. iedereen praat elkaar maar na in nederland. ajakkes speelt het beste voetbal, ajakkes heeft de beste jeugdopleiding, kindvall was de laatste echte spits van fainoid. je kan dit soort napraterijen wel blind tot de waarheid bombarderen (uiteraard nadat je het proefschrift van wasiman hebt geraadpleegd), je kan er ook wat langer over nadenken en dan kijken of deze mediaverzinsels wel hout snijden.

overigens speelt de zoon van wasiman op dit moment in de jeugd van fainoid. ik stel vast dat wij nu de beste jeugdopleiding hebben. :razz:
Reply
Quote:iedereen praat elkaar maar na in nederland. ajakkes speelt het beste voetbal, ajakkes heeft de beste jeugdopleiding, kindvall was de laatste echte spits van fainoid.
helemaal mee eens...
Nep supporters van Ajax, KNJB, ongezellige snelkookpan, Ajax-media, Ajax-arbitrale trio's... Wink
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:helemaal mee eens...
Nep supporters van Ajax, KNJB, ongezellige snelkookpan, Ajax-media, Ajax-arbitrale trio's... Wink

dat lees je niet in de krant. dat lees je niet in de vi. dat hoor je niet op studio voetbal of studio neus. de mensen die tegengeluid laten horen praten elkaar niet na, maar hebben een zelf ontwikkelde mening. en als je ergens voorzichtig deze mening ventileert en onderbouwt, blijken meer mensen zo te denken. :razz:
Reply
hehe, in mijn optiek is het meer het alom bekende afzetten tegen het heersende... Icon_twisted
Al valt dat heersende wat tegen pak m beet de laatste 10 jaar
The great old Ludwig von...
Reply
waf Wrote:
gittermaster Wrote:helemaal mee eens...
Nep supporters van Ajax, KNJB, ongezellige snelkookpan, Ajax-media, Ajax-arbitrale trio's... Wink

dat lees je niet in de krant. dat lees je niet in de vi. dat hoor je niet op studio voetbal of studio neus. de mensen die tegengeluid laten horen praten elkaar niet na, maar hebben een zelf ontwikkelde mening. en als je ergens voorzichtig deze mening ventileert en onderbouwt, blijken meer mensen zo te denken. :razz:

mwa de trainers beginnen de laatste tijd die onzin ook al uit te kramen hoor en dat zenden ze dus echt wel uit op studio voetbal en ook in columns (zelfs in de telegraaf) komt het regelmatig ter sprake.
Reply
Mac Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:helemaal mee eens...
Nep supporters van Ajax, KNJB, ongezellige snelkookpan, Ajax-media, Ajax-arbitrale trio's... Wink

dat lees je niet in de krant. dat lees je niet in de vi. dat hoor je niet op studio voetbal of studio neus. de mensen die tegengeluid laten horen praten elkaar niet na, maar hebben een zelf ontwikkelde mening. en als je ergens voorzichtig deze mening ventileert en onderbouwt, blijken meer mensen zo te denken. :razz:

mwa de trainers beginnen de laatste tijd die onzin ook al uit te kramen hoor en dat zenden ze dus echt wel uit op studio voetbal en ook in columns (zelfs in de telegraaf) komt het regelmatig ter sprake.

mooi, dan heeft oa mijn tegengeluid van de afgelopen 20 jaar eindelijk effect. :razz:
Reply
hoezo? davids kreeg nog steeds maar 2 wedstrijden hoor, werkt nog allemaal perfect dus bij de KNVB Wink
Reply
Als ik in A'dam bij de ABN uit het raam kijk, zit ik op dat hele grote Ajax logo op de Arena te koekeloeren. Ik word er werkelijk waar helemaal gek van :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Als ik in A'dam bij de ING uit het raam kijk, zit ik op dat hele grote Ajax logo op de Arena te koekeloeren. Ik word er werkelijk waar helemaal gek van :lol:
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
Als ik in A'dam bij de ING uit het raam kijk, zit ik op dat hele grote Ajax logo op de Arena te koekeloeren. Ik word er werkelijk waar helemaal gek van :lol:
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
Jullie moeten helemaal niet uit het raam kijken, jullie moeten werken, luie donders!
May The Schwartz Be With You
Reply
Ik denk dat jullie juist na elk weekend een grotere glimlach krijgen bij het zien van dat logo.... :wink:
Reply
Fabian Wrote:Ik denk dat jullie juist na elk weekend een grotere glimlach krijgen bij het zien van dat logo.... :wink:

Daar heb je ook wel weer gelijk in.. :Big Grin
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:Knopper voerde ik zoals gezegd alleen maar aan ter staving van mijn stelling dat trainers als Wasiman toen vonden dat de Ajax-opleiding beter was dan die van bijv. feienooit, en dat argument geeft weer voeding aan mijn stelling dat dat laatste (Ajax-opleiding beter/beste) toen inderdaad ook zo was (onder het motto: (jeugd)trainers hebben - redelijk - verstand van (jeugd)voetbal).

filmans, ik vind het werkelijk waar een ontzettende kaasredenering.

omdat trainers als wasiman (hoedefuk is wasiman?) redelijk verstand hebben van voetbal en wasiman toen vond dat de ajakkes opleiding beter was dan die van fainoid, was de ajakkesopleiding beter/de beste. wat een misplaatst en afstotelijk geleuter :razz: . en heeft 'autoriteit wasiman' dat precies zo gezegd, of zei danwel bedoelde hij misschien dat het beter was voor knopper te voetballen tussen de beste leeftijdsgenoten? dat zegt nog altijd niets over de kwaliteit van de opleiding.

ik denk echt dat je mijn stelling eens moet laten bezinken en ik denk ook dat je dan tot de conclusie komt dat het helemaal niet zo raar is wat ik zeg. iedereen praat elkaar maar na in nederland. ajakkes speelt het beste voetbal, ajakkes heeft de beste jeugdopleiding, kindvall was de laatste echte spits van fainoid. je kan dit soort napraterijen wel blind tot de waarheid bombarderen (uiteraard nadat je het proefschrift van wasiman hebt geraadpleegd), je kan er ook wat langer over nadenken en dan kijken of deze mediaverzinsels wel hout snijden.

overigens speelt de zoon van wasiman op dit moment in de jeugd van fainoid. ik stel vast dat wij nu de beste jeugdopleiding hebben. :razz:

Dit soort stellingen over de kwaliteit van jeugdopleidingen behoort nou eenmaal van nature al tot de categorie stellingen die nooit bewezen kunnen worden. Voer voor discussie dus. Ik ga alleen niet argumenten herhalen, en ben eigenlijk een beetje klaar met de discussie. Mijn conclusie: ik heb gelijk! :razz:

Ik stel overigens vast dat de zoon van Wasiman niet kan voetballen. :razz:
Reply
Fabian Wrote:Ik denk dat jullie juist na elk weekend een grotere glimlach krijgen bij het zien van dat logo.... :wink:

Tegenover mij zit zo'n fanatieke SCC Ajacied. Afgelopen maandag stond zijn gezicht op onweer :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Flixieluv Wrote:Dit soort stellingen over de kwaliteit van jeugdopleidingen behoort nou eenmaal van nature al tot de categorie stellingen die nooit bewezen kunnen worden. Voer voor discussie dus. Ik ga alleen niet argumenten herhalen, en ben eigenlijk een beetje klaar met de discussie. Mijn conclusie: ik heb gelijk! :razz:

Ik stel overigens vast dat de zoon van Wasiman niet kan voetballen. :razz:

ik ben blij dat je die briljante argumenten niet nog eens herhaalt. (je had ook gewoon kunnen zeggen: ik ben geheel u.p.g. :razz: )
Reply


Forum Jump: