Threads: 114
Even een resume:
Dus Ajax wint niet met grote cijfers bij Utrecht omdat PSV zo weinig blessures heeft? :-k
Dan denk ik dat Twente van Heracles wint, omdat ze in de Arena een nieuwe grasmat hebben.
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 312
Euhm zoiets. PSV kon makkelijk winnen bij Utrecht omdat zij veel meer blessures hadden, Ajax zal daar nooit zo makkelijk winnen omdat ze zelf ook altijd al zoveel blessures hebben dat de tegenstander er nooit veel meer kan hebben.
Threads: 1
Peter Wrote:waf Wrote:
peter, hou eens op man.
Nou laat ik t nog sterker maken: puur door het verschil in aantal blessures is PSV afgelopen jaar kampioen geworden ipv Ajax! :8:
Vooral die van Manucharyan, Mitea, Kron-Dehli en Leonardo maakten het verschil......
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Threads: 27
Niet te vergeten Laurent D. ! Wie kent hem niet....
Threads: 13
Fabian Wrote:Niet te vergeten Laurent D. ! Wie kent hem niet.... 
Heerenveen is blij dat ze hem niet gekocht hebben. Maar uiteraard hoor je ze daar nu niet meer over.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Waar speelt die nu eigenlijk? Was bij ADO best een leuke speler.
Threads: 137
Peter Wrote:Waar speelt die nu eigenlijk? Was bij ADO best een leuke speler.
Gewoon bij Ajax op de bank of in de lappenmand en vooral in het tweede dacht ik.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Threads: 114
Legion Wrote:Fabian Wrote:Niet te vergeten Laurent D. ! Wie kent hem niet.... 
Heerenveen is blij dat ze hem niet gekocht hebben. Maar uiteraard hoor je ze daar nu niet meer over.
Het is maar net hoe je het bekijkt:
Als ie naar Heerenveen was gegaan, was ie een seizoen later voor 8 miljoen doorverkocht aan Ajax. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Mukkus Wrote:Legion Wrote:Fabian Wrote:Niet te vergeten Laurent D. ! Wie kent hem niet.... 
Het is maar net hoe je het bekijkt:
Als ie naar Heerenveen was gegaan, was ie een seizoen later voor 8 miljoen doorverkocht aan Ajax. :wink:
Vanwaar de knipoog? 8M is misschien wat veel, maar verder geen ondenkbeeldig scenario. Gewoon een speler a la Sibon of Vayrynen. Prima krachten bij Heerenveen, stapje hoger kunnen ze t niet meer bijbenen. De Bruno Silva van Grunn heb ik bij Ajax ook nog niet gezien, Delorge had best tzelfde lot kunnen wachten.