29-10-2008, 10:48 AM
Heb er zin an !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Heracles - Ajax
|
29-10-2008, 11:11 AM
Bumme Wrote:Heb er zin an ! Ik ook, want alles met CM zit me tegen. Dat betekent dat Ajax gaat verliezen :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
29-10-2008, 10:35 PM
D'r an heeft straks weer heel wat te klagen, vermoed ik.
We can't, can not get, we can not get enough!!
29-10-2008, 11:29 PM
Dat denk ik ook ja...vooral over Suraez en de lage lat :razz:
30-10-2008, 12:05 AM
Gefeliciteerd Ajacieden. Dit Heracles is écht goed, wat dat betreft heb ik een hele goede avond gehad. We hebben momenten gehad waarop we domineerden, Marco van Basten beaamde dit. Ricky raakt verdomme 2x de lat bij een 1-1 stand. En toch wint Ajax wéér in de slotfase. Het is niet te geloven.
Ekslem Wrote:D'r an heeft straks weer heel wat te klagen, vermoed ik. Ik zit vol van frustratie. Vooropgesteld ben ik trots op de prestatie van Heracles om het een grote club als Ajax zo verdomd moeilijk te maken maar het is weer die frustratie die nadertijd overheerst. Beter dan dit gaat Heracles echt niet spelen, ik vraag me af hoe je Ajax in godsnaam op de knieën krijgt. Maar dat zou ook wel een kwaliteit zijn van de hoofdstedelingen. Na de 0-1 meteen weer volle bak gegeven en toch weer gezorgd voor een zeer sfeervol Polman naar mijn mening. Begint nota bene het Ajax publiek na de 1-3 'Ajax publiek' te zingen omdat de gefrustreerde Heracles aanhang op dat moment even iets drukker was met balen, schelden en tieren. No offence naar Fabian en Bumme hoor, maar jullie moeten begrijpen dat zulke dingen bij mij in het verkeerde keelgat schieten. Of was het bedoeld als zelfspot? Gevolgd door het 'Zij gaan naar Omniworld' en 'helemaal niets in Almelo'... hoe groots kun je zijn als aanhanger van een topclub? Anyway, dit is nogmaals geen persoonlijke aanval naar Bumme en Fabian. Zie het maar als een gefrustreerde reactie van een emotionele Heraclied die wel verdomd trots is op de prestatie van zijn club vanavond. Heracles is de club waar wij voor staan, ook al staan we helemaal onderaan Want mijn hart is zwart-wit, onze stad is Almelo En wij hebben schijt aan iedereen! Ik wacht met smart morgen op de Ajax fans in mijn klas die vanavond de wedstrijd niet eens gezien hebben. Kijken hoe ze zich te kijken gaan zetten door te zeiken over een terechte overwinning.
30-10-2008, 12:11 AM
Wat moeten ze dan zingen??? "bedankt voor de koffie en de koek shalalalalala"???
Make tea, not war
30-10-2008, 12:15 AM
D'r an met de lippe Wrote:Ik wacht met smart morgen op de Ajax fans in mijn klas die vanavond de wedstrijd niet eens gezien hebben. Kijken hoe ze zich te kijken gaan zetten door te zeiken over een terechte overwinning. Zooo schattig ![]()
30-10-2008, 12:21 AM
Riekki Wrote:Wat moeten ze dan zingen??? "bedankt voor de koffie en de koek shalalalalala"??? Ach je hebt gelijk, ik ben gewoon zo gefrustreerd als ik weet niet wat van deze nederlaag. Neem dat gezever maar niet al te serieus. Micha Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Ik wacht met smart morgen op de Ajax fans in mijn klas die vanavond de wedstrijd niet eens gezien hebben. Kijken hoe ze zich te kijken gaan zetten door te zeiken over een terechte overwinning. Voor de zekerheid even een misverstand voorkomen; het betreft geen puberklas uit het voortgezet onderwijs meer hoor ![]()
30-10-2008, 09:48 AM
Ik moet zeggen dat een gelijkspel terecht was...Maar Van den Bergh en Pieckenhagen hebben Heracles de das om gedaan.
Pieckenhagen zag er bij de eerste en laatste goal zeer slecht uit. Hoop voor Heracles dat dit incidenten zijn.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
30-10-2008, 09:53 AM
mwoah, ik heb de wedstrijd ook live gezien en ik vond dat Pieckenhagen een aantal x goed optrad hoor, denk niet dat hij echt schuldig is aan de nederlaag
The great old Ludwig von...
30-10-2008, 09:55 AM
En toch maakt hij 2 fouten.
Ach ja, het maakt niet uit hoe, als je maar wint daar in Almelo met dat kunstgrasveld van ze.
30-10-2008, 10:12 AM
'Zij gaan naar Omni ' en 'Helemaal niets in Rotterdam' was voor onze vrienden bedoeld....
Was net na het 'nieuws' van de 2-1 van oud-Ajacied Poepon! Verder hebben wij zo ongeveer de gehele 2e helft gezongen, aan 1 stuk. En dat 'Ajax-publiek' was natuurlijk speciaal voor de weglopers vanaf minuut 80... Trouwe supporters in dat Polman!
30-10-2008, 10:43 AM
D'r an met de lippe Wrote:Neem dat gezever maar niet al te serieus. Wees gerust....dat doe ik al heel lang niet meer.
Oh, my god, we bought Kenny!
30-10-2008, 10:55 AM
Mukkus Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Neem dat gezever maar niet al te serieus. Jij neemt jezelf ook al lang niet meer serieus dus dat is geen graadmeter.
30-10-2008, 11:08 AM
Was een mooie avond:
We hadden ons nog net op tijd door 24 kilometer file weten heen te worstelen om de buscombi te halen. Toen met 6 bussen ( er waren al 50 auto's met 4 personen per auto op eigen gelegenheid) naar het Polman. Altijd leuk als die motormuizen de hele weg voor je afzetten. Bij aankomst moesten we met z'n alle door twee draaihekjes ( een voor vak H en een voor G). Dit duurde zo lang dat we het eerste doelpunt gemist hebben. Pas toen ze het draaihek gewoon non-stop lieten draaien en we er als kistkalveren doorheen werden geperst schoot het een beetje op. Eenmaal in het vak ( wij stonden in G) was het al vrij vol en was er eigenlijk alleen nog plek aan de kant van de lange zijde. Hierdoor hadden we erg beroerd zicht want moesten we door een glasplaat, een hek en een net kijken. Misschien een suggestie om er dan gewoon een hele hoge glasplaat van te maken, dit was nog net niet zo erg als bij PSV maar toch vrij waardeloos. Het heerlijke broodje en de warme koffie maakte dit slechts een beetje goed. Eerste helft werden we totaal weggespeeld en was Heracles op alle fronten beter en feller. Enorm veel onnodige fouten van Ajax en zeer slap in de duels. Sfeer in stadion was leuk. Mooi om te zien dat bijna het hele stadion meedoet. Dat zie ik in Amsterdam wel eens ( lees: vaak) anders. Wij hielden ons nog een beetje rustig. De wissel Leonardo - Gabri aan het begin van de tweede helft pakte zeer goed uit. Ajax kreeg meer grip op middenveld en werd zelfs zo nu en dan gevaarlijk. De beste kansen bleven echter voor Heracles maar kwamen wel alleen uit dooie spelmomenten van Haagse Ricky. Toen de bevrijdende 1-2 viel liet meneer Vd Bergh zich natuurlijk weer enorm uit zijn tent lokken en kreeg hij meer dan terecht rood ( zo liet ook zijn trainer na afloop weten). Tegen 10 man kon Ajax de wedstrijd simpel uitspelen en maakte KJH nog een mooie goal. Misschien kwam het omdat ik zo dicht bij die glasplaat stond maar de tweede hellft heb ik toch weinig van de Almelose aanhang gehoord en had ik het idee dat wij het meest en hardst aan het zingen waren. Zeker op het einde toen we mooie berichten uit Rotterdam kregen ( gaat ie weer een beetje waf) gingen we nog even lekker los ( was dus idd niet tegen Heracles gericht) Een misschien wat gelukkige maar niet geheel onverdiende drie punten rijker konden we na het laatste fluitsignaal gelukkig snel de warme bus in en terug naar het instappunt. Om precies 23:30 uur was ik thuis. @ D'r an met de lippe: Goed om te lezen dat je zo voor je club door het vuur gaat. Je hebt een club om trots op te zijn met mooi publiek en een sfeervol stadion. Succes in het vervolg van de competitie!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
30-10-2008, 11:14 AM
Fabian Wrote:'Zij gaan naar Omni ' en 'Helemaal niets in Rotterdam' was voor onze vrienden bedoeld.... Aah oke. Dat vind ik wel humor eigenlijk! Fabian Wrote:Verder hebben wij zo ongeveer de gehele 2e helft gezongen, aan 1 stuk. En dat 'Ajax-publiek' was natuurlijk speciaal voor de weglopers vanaf minuut 80... Trouwe supporters in dat Polman! Zou kunnen, ik heb jullie niet gehoord. Maar kan komen omdat we zelf ook de nodige volume hebben geproduceerd. Aan die weglopers heb ik ook een schijthekel hoor. En het overgrote deel van de Heracles aanhang is hondstrouw hoor. Sinds het Polman trokken wij in de eerste divisie elk jaar minstens 5500 man gemiddeld. Na de promotie hebben wij dus ook te maken gehad met nieuwkomers en sommigen van hen zullen Heracles ook in de stront laten zakken als we degraderen. Die figuren heb je overal en dus ook bij ons helaas. Maar het is flauw van je om met sarcasme 'trouwe supporters in dat Polman' te roepen want die 5500-6000 man die er in de krochten van de eerste divisie stonden hebben grenzeloze clubliefde. En ik hoef je denk ik niet te vertellen dat dergelijke gemiddeldes nogal bovengemiddeld zijn voor eerste divisie begrippen.
30-10-2008, 11:21 AM
D'r an met de lippe Wrote:Dit Heracles is écht goed, wat dat betreft heb ik een hele goede avond gehad. D'r an met de lippe Wrote:Vooropgesteld ben ik trots op de prestatie van Heracles om het een grote club als Ajax zo verdomd moeilijk te maken maar het is weer die frustratie die nadertijd overheerst. Beter dan dit gaat Heracles echt niet spelen, ik vraag me af hoe je Ajax in godsnaam op de knieën krijgt. Maar dat zou ook wel een kwaliteit zijn van de hoofdstedelingen. D'r an met de lippe Wrote:Na de 0-1 meteen weer volle bak gegeven en toch weer gezorgd voor een zeer sfeervol Polman naar mijn mening. D'r an met de lippe Wrote:Heracles is de club waar wij voor staan, ook al staan we helemaal onderaan Hoe vaak ga je nog van die Polman-verhaaltjes van je opschrijven? Ik krijg er gewoon plaatsvervangende schaamte van. Waarom meldt je niet even dat die Ricky een enorme aap is die je team de das omdoet? Vanwaar dat respect voor die club uit Amsterdam eigenlijk. Ik vraag me af hoe we Ajaks op de knieën krijgen? Door ze in het netje te schieten en niet tegen de lat. Je verdient hier gewoon een overwinning. Wat zat die Suarez weer ongelooflijk te zuigen bij de 2-1 zeg. Als je dan rood haalt door te slaan doe het dan goed
(\__/)
(O.o ) (> < ) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination. ----------------------------------------------------- HT: Vlampijpse Boys (209564)
30-10-2008, 11:21 AM
Bij PSV - Ajax hadden jullie alleen last vh net toch? Volgens mij hadden de PSV-ers meer last van die glasplaat :roll:
Twee draaipoortjes? Lijkt Vitesse uit vorig seizoen wel (gaat ie weer een beetje Bumme :wink ![]() In het uitvak heb je trouwens vaak het idee dat je boven alles en iedereen uitschreeuwt. Wat een herrie zal dat geweest moeten zijn op TV! Als je dan terugkijkt op TV hoor je er vaak geen snars van :lol:
30-10-2008, 11:23 AM
Mooi verslag Bumme! Aan foto's te zien is het zicht vanuit het uitvak inderdaad niet al te best. Ook slecht dat het zo lang moest duren dat je het eerste doelpunt hebt gemist. Ik heb het zelf ook 2x gehad en dat is niet leuk als je er zo'n eind voor hebt gereist. Maar mooi dat je een goede avond hebt gehad.
Bumme Wrote:@ D'r an met de lippe: Goed om te lezen dat je zo voor je club door het vuur gaat. Je hebt een club om trots op te zijn met mooi publiek en een sfeervol stadion. Succes in het vervolg van de competitie! Bedankt! Trots ben ik ook zeker op mijn club, ook voor de wedstrijd van gisteren hoeven wij ons absoluut niet te schamen. Jullie ook succes in de rest van de competitie, ik denk dat het wel eens een hele spannende titelstrijd kan worden. In deze titelstrijd ben ik objectief dus ik ben benieuwd.
30-10-2008, 01:12 PM
interview met Gabri...
Ik ben hier echt niet gerust op. Gabri is in mijn ogen echt de beste ajacied en al begrijp ik de tactische keuze wel, sta ik er echt niet achter. <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.sportweek.nl/voetbal/76580/Gabri_niet_blij_met_beslissingen_Ajax-coach_Van_Basten">http://www.sportweek.nl/voetbal/76580/G ... Van_Basten</a><!-- m -->
The great old Ludwig von...
30-10-2008, 01:19 PM
D'r an met de lippe Wrote:Na de promotie hebben wij dus ook te maken gehad met nieuwkomers en sommigen van hen zullen Heracles ook in de stront laten zakken als we degraderen. Die figuren heb je overal en dus ook bij ons helaas. Je bedoelt dat ze als Heracles weer een niveau lager speelt niet meer in het stadion komen? Dat noemen ze gloryhunters, net als ik dat ben bij Volendam. Toch vind ik het vreemd dat jij deze mensen triest noemt (niet alleen op jou gericht hoor, anderen maken zich hier ook regelmatig schuldig aan). Heb je liever dat ze niet komen zodat je club inkomsten mist en het stadion een stuk minder vol is? Het is een ander verhaal als deze mensen de spelers onterecht uit gaan fluiten of bij een tekort aan kaarten op plaatsen zitten van de echte supporters, maar dat is bij Heracles (en in mijn geval Volendam) niet het geval omdat er gewoonweg te weinig echte seizoenkaarthouders zijn. De club (en de echte supporters) moeten blij zijn dat deze mensen ook komen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
30-10-2008, 01:42 PM
Ekslem Wrote:Mukkus Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Neem dat gezever maar niet al te serieus. En jij....
30-10-2008, 02:16 PM
Lamme Lennie Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Na de promotie hebben wij dus ook te maken gehad met nieuwkomers en sommigen van hen zullen Heracles ook in de stront laten zakken als we degraderen. Die figuren heb je overal en dus ook bij ons helaas. Volgens mij noem ik ze nergens triest. En als ik dat wel heb gedaan neem ik dat bij deze terug. Ik schrijf gewoon dat ze Heracles in de stront laten zakken als we degraderen en dat doen ze toch ook? En ja, de club heeft hun inkomsten hard nodig en ja een uitbreiding is voor het Polman ook hard nodig dus hebben we nog meer goudzoekers nodig in de toekomst. Ben ik mij van bewust. Wat dat betreft zijn ze welkom en ben ik blij met ze. Ik snap ook dat er mensen zonder grote clubliefde zijn die graag een eredivisie wedstrijd willen zien en liever niet hun geld verkwanselen aan eerste divisie ellende. Ik irriteer mij er enkel aan dat sommigen het stadion al in de 83e minuut verlaten terwijl Heracles een goede partij heeft gespeeld en derhalve de spelers het applaus na afloop verdienen! Als iedereen als hen zou redeneren balt Heracles in de 90e minuut voor een leeg stadion, nou dat is lekker. Bij invalide mensen en bij 65+'ers kan ik het begrijpen, maar je ziet ook gewoon kerels van een jaar of 30 vertrekken. Beetje jammer vind ik dat. Ze staan vooraan als Heracles wint maar ze zijn te laks om even 10 minuten te blijven zitten als het tegen zit. Tja, daar kan ik slecht tegen. Overigens zong een deel van de harde kern ook 'rot op en kom nooit meer terug' maar daar doe ik niet aan mee. Ik ben nogmaals er van bewust dat zij geld in het laatje brengen dat we hard nodig hebben om te overleven in de eredivisie. Maar ook van de jongens die het wel zongen was het waarschijnlijk gewoon een emotionele reactie die niet doordacht was op dat moment. Zeker niet na de nodige biertjes die er bij sommigen aan de lopende band in gaan ![]()
30-10-2008, 02:23 PM
D'r an met de lippe Wrote:Bij invalide mensen en bij 65+'ers kan ik het begrijpen, maar je ziet ook gewoon kerels van een jaar of 30 vertrekken. Beetje jammer vind ik dat. Ze staan vooraan als Heracles wint maar ze zijn te laks om even 10 minuten te blijven zitten als het tegen zit. Dat heeft niks met de wedstrijd te maken: Anders is mijn vaste plekkie bij de bar in de supporterskantine straks vergeven..... Anders sta ik straks zo lang in de file om van het parkeerterrein bij het stadion te komen.... Anders vraagt mijn vrouw, waar ik zo lang was, de wedstrijd was al 5 minuten afgelopen en ik was nog niet thuis..... Altijd hetzelfde gezeik. Overal. Niet alleen in dat sfeervolle Polman-stadionnetje.
30-10-2008, 04:56 PM
D'r an met de lippe Wrote:Lamme Lennie Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Na de promotie hebben wij dus ook te maken gehad met nieuwkomers en sommigen van hen zullen Heracles ook in de stront laten zakken als we degraderen. Die figuren heb je overal en dus ook bij ons helaas. Ah ok, dan interpreteerde ik je bericht verkeerd. Toch lees ik vaker op het forum dat men een hekel heeft aan gloryhunters, terwijl dat vaak niet terecht is (in mijn ogen dan). Dinsdag verliet een man met zijn 2 jonge zoontjes het stadion in Volendam toen Willem II in de 60e(?) minuut de 1-2 maakte. Lullig voor de kids, die zien liever nog een half uur voetbal en dat Volendam verliest dan dat ze met een chaggie pappa een half uur voor het einde vertrekken.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
31-10-2008, 01:14 AM
Hoe weet jij dat? Misschien wilden die 2 ventjes wel weg omdat ze het koud hadden of zo en wisten ze hun pappie over te halen weg te gaan.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
31-10-2008, 09:48 AM
Bredanaar Wrote:Hoe weet jij dat? Misschien wilden die 2 ventjes wel weg omdat ze het koud hadden of zo en wisten ze hun pappie over te halen weg te gaan. Weet je het weer beter, Bredanaar? :razz:
|
« Next Oldest | Next Newest »
|