The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Willem II - Heracles Almelo
#1
Demouge toch fit voor Heracles Almelo-thuis
vrijdag 27 feb 2009 19:56
Willem II-trainer Alfons Groenendijk kan zaterdagavond gewoon beschikken over Frank Demouge. De spits was een twijfelgeval, nadat hij vorige week een kuitblessure had opgelopen in de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen.

Vrijdag verscheen Demouge nog niet op het trainingsveld van de Tilburgers. Groenendijk wilde niet het risico lopen dat de Nijmegenaar tijdens de laatste training opnieuw een blessure zou oplopen. Hierdoor kan Groenendijk tegen Heracles Almelo zeker een beroep doen op de clubtopscorer.

Demouge is dit seizoen van onschatbare waarde voor de Tricolores. Van de 28 doelpunten van Willem II, nam de spits dertien treffers voor zijn rekening. De afgelopen zes duels wist hij het net echter niet meer te vinden. Saillant detail is dat geen van die zes wedstrijden werd gewonnen.
--

Oef.. die heb ik. :oops: Was er iets bekend van die blessure?
Reply
#2
denk dat iedereen dat wel wist, jij niet Peter???
Dat is ook niet echt slim van je he
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#3
Ik weet niet hoe het kan, maar ik ben zowaar positief geworden. De pot op met het uitsyndroom, vanavond winnen we eindelijk weer is buiten Almelo.
Verwacht toch wel weer minstens 300 Heraclieden in het uitvak vanavond, maar hier heeft het nagenoeg nog nooit aan gelegen.
Reply
#4
Heracles verliest gewoon zoals altijd wanneer ze niet op kunstgras spelen.. Hoop ik.. Wink
Reply
#5
Niet te beschrijven, wat een pracht van een avond...
Al ging ik na de 0-2 nog bijna down, een vriendin vond het nodig om in alle blijdschap haar elleboog in volle vaart tussen mijn ogen te plaatsen. Slechts een wondje, m'n neus was echt wel gebroken geweest als die elleboog een paar centimer lager was gekomen :waf:
Reply
#6
Blijft toch ruw volk, die Tukkers.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#7
Wie de bal kaatst... Vergeten hoe vak 410 massaal met elkaar op de vuist ging vorig seizoen, tijdens Ajax - Heracles? :wink: En dat was geen ongelukje!
Reply
#8
D'r an met de lippe Wrote:Niet te beschrijven, wat een pracht van een avond...
Al ging ik na de 0-2 nog bijna down, een vriendin vond het nodig om in alle blijdschap haar elleboog in volle vaart tussen mijn ogen te plaatsen. Slechts een wondje, m'n neus was echt wel gebroken geweest als die elleboog een paar centimer lager was gekomen :waf:

Chapeau Heracles.
Mooi moment om de tricolores af te straffen, ik hoop dat ze over twee weken ook zo slecht zijn als wij op bezoek komen. Op dit moment zijn WillemII en Ado de slechtst ballende teams uit de eredivisie, wat een dramavoetbal.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#9
De Graafschap is net zo slecht hoor. Maar die hebben Sahar iig nog. Leuke speler.
Reply
#10
Vret Mien Gras Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Niet te beschrijven, wat een pracht van een avond...
Al ging ik na de 0-2 nog bijna down, een vriendin vond het nodig om in alle blijdschap haar elleboog in volle vaart tussen mijn ogen te plaatsen. Slechts een wondje, m'n neus was echt wel gebroken geweest als die elleboog een paar centimer lager was gekomen :waf:

Chapeau Heracles.
Mooi moment om de tricolores af te straffen, ik hoop dat ze over twee weken ook zo slecht zijn als wij op bezoek komen. Op dit moment zijn WillemII en Ado de slechtst ballende teams uit de eredivisie, wat een dramavoetbal.

Bedankt Vret. Ik werd de laatste weken steeds pessimistischer en juist op dit cruciale moment boekt Heracles opeens weer een overtuigende uitzege. Wat een geweldig feest in het uitvak. Nadertijd werd de spelersbus nog opgewacht bij het Polman, haha, wij winnen ook een keer weer een uitwedstrijd hoor. Prachtig.

Peter Wrote:De Graafschap is net zo slecht hoor. Maar die hebben Sahar iig nog. Leuke speler.

En laten wij nu aanstaande zaterdag naar Doetinchem moeten. Twee uitwedstrijden winnen in 8 dagen? Klinkt onwerkelijk, maar het is niet onmogelijk...
Reply


Forum Jump: