The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Wanneer moet de deadline voor de TMS zijn?
You do not have permission to vote in this poll.
Zondagavond 23.59 uur. Het maakt mij niet uit als ik om 20 uur mijn team ga maken, dat de Q nog niet op een plek in het speelschema staan.
50.00%
7 50.00%
Maandagmorgen op de tijd van de 1e partij.
50.00%
7 50.00%
Total 14 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Deadline TMS en GS
#1
Maar een apart topic hiervoor.

Mijn mening is dat de deadline voor de GS op zondagavond 23.59 uur kan.
De q staan vrijdag of zaterdag al in het speelschema.

De deadline voor de TMS is een ander verhaal.
Meestal zijn de plekken van de q pas op zondagavond bekend.

Dan zijn er volgens mij 2 opties.

1. Toch de deadline op zondagavond om 23.59 ondanks de beperkte tijd.

2. De deadline op de tijd van de 1e partij op maandag.

Mijn voorkeur gaat uit naar het 2e, aangezien mensen op deze manier op maandag voordat ze naar hun werk gaan nog even snel kunnen kijken naar hun team of uitzoeken of er afzeggingen zijn.
En er zijn mensen die in het weekend werken. Zij hebben dan iig tijd om hun team zondag 's nachts te maken of maandagmorgen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#2
Goed initiatief Buurs, mss kun je ook een mail sturen naar iedereen, zodat we zoveel mogelijk stemmers hebben?
Reply
#3
Ik kan geen mail sturen.... :-k
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#4
Ik heb ongeveer hetzelfde als Andre,dus liever geen deadline overdag!

Word er in Madrid trouwens ook al op de zondag gespeeld?
Reply
#5
De poll laat zien dat beide kampen ongeveer even sterk vertegenwoordigd zijn (zoals ik al wel verwachtte). Heb zelf zondag 23:59 gestemd, omdat ik de argumenten van dit kamp iets sterker vind dan het maandagkamp.
Reply
#6
Wat een vreselijk suggestieve keuzemogelijkheden in die poll zeg Dead

Maar goed, lijkt me duidelijk dat ik in dezen voor zondagavond stem. En dat blijf ik vinden voor TMSs in Europa.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Vos Wrote:Ik heb ongeveer hetzelfde als Andre,dus liever geen deadline overdag!

Word er in Madrid trouwens ook al op de zondag gespeeld?

Er worden 3 partijen gespeeld.

Valt mee dus.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#8
Toch hier de discussie nog verder aanzwengelen, aangezien ik wel vind dat er een duidelijk besluit moet komen. Nu blijft het dooremmeren en dat komt het spel niet ten goede imo.

Zo'n poll is nietszeggend imo, het is nu geloof ik 7 tegen 5 en puur op basis hiervan een beslissing nemen past in het karakter van hoe wij met FTM omgaan.

Ik vind het argument dat werkenden last hebben van het missen van afzeggingen valide, maar het argument dat sommigen zelden tot nooit op zondagavond thuis zijn, is minstens zo valide natuurlijk. We moeten hier een modus in zien te vinden.
Reply
#9
We hebben iig ruimschoots de tijd voor deze discussie, de volgende TMS in Europa is pas op 8 november :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Maandag 10 uur lijkt mij prima oplossing.

Als je op zondag niet thuis bent, kan je op maandagmorgen nog een team maken.

Werkende mensen kunnen voor werk nog een keer kijken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#11
Whehe, dat had ik me niet eens gerealiseerd, maar het is meer een principekwestie natuurlijk, en naar de uitkomst hiervan kunnen we dan hopelijk teruggrijpen in het verleden om verdere discussies voor te zijn.
Reply
#12
Nee, dat is ook zo. Maar ik vind nog steeds dat we het prima voor elke TMS afzonderlijk kunnen regelen. Mits we op tijd de discussie starten natuurlijk. Wat zeker is, is dat het voor het begin van de 1e partijen op maandag is. Maar of het zondagavond of maandagochtend is, kunnen we volgens mij prima per toernooi afspreken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Ik ben iig niet voor een deadline op zondagavond, want die ga ik allemaal missen Smile
Reply
#14
Nja dat is ook een insteek, maar zou de mijne niet zijn. Ik ga iig niet elke TMS/GS de discussie weer voeren, heb er zo langzamerhand genoeg van Smile
Reply
#15
Dat klopt, dat is ook zeker niet ideaal. Maar het probleem is dat de situatie bij zoveel TMSs verschillend is, en je dus bijna geen eenduidig tijdstip kunt invoeren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Even een schopje.
Reply


Forum Jump: