The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Welke teams komen volgend jaar uit in de eredivisie?
You do not have permission to vote in this poll.
Cambuur en De Graafschap
25.00%
5 25.00%
Cambuur en RKC Waalwijk
40.00%
8 40.00%
Roda JC en De Graafschap
10.00%
2 10.00%
Roda JC en RKC Waalwijk
25.00%
5 25.00%
Total 20 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Welke teams komen volgend jaar uit in de eredivisie?
#31
Vorige wedstrijd ook al ontiegelijk genaaid..... Roda mag niet in de Jupiler League?
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#32
Quote:RKC Waalwijk keert terug in de Eredivisie. De ploeg van coach Ruud Brood was te sterk voor De Graafschap. Joost Volmer was de schlemiel tijdens de 1-0 zege van de Brabanders.

Volmer ging in de 27ste minuut in de fout. Hij dacht de bal te controleren na een stukgelopen Waalwijkse aanval, maar de aanvoerder verslikte zich. Hij liet zich de bal ontfutselen door Benjamin De Ceulaer. De Belg snelde weg bij de verdediger, omspeelde doelman Erik Heijblok en schoof de bal in het lege doel: 1-0.
De voorsprong kwam RKC ook toe, want de thuisploeg zat duidelijk beter in de wedstrijd. De Waalwijkers hadden het initiatief, speelden de bal het makkelijkst rond en waren net iets gevaarlijker. De Graafschap ploeterde, al kreeg het vlak voor de treffer van RKC een grote kans via Stijn Wuytens. Maar de PSV-huurling schoot net naast het doel van Jurgen Wevers.

Naarmate de tweede helft vorderde bleef de bal steeds vaker en langer op de helft van RKC, maar meer dan dreigen deden De Superboeren niet. De mannen van interim-coach Darije Kalezic knokten wel, maar verschenen zelden kansrijk voor het doel van Wevers.

Zo keert RKC na twee seizoenen in de Jupiler League terug in de Eredivisie, terwijl De Graafschap na twee jaar op het hoogste niveau weer afdaalt naar de eerste divisie.

Top seizoen voor Volmer. Aan zo een aanvoerder heb je wat. =D>
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#33
't worden gewoon rkc en roda. 2 grotere kutclubs kun je toch amper verzinnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#34
Wat een wedstrijd!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#35
Gerechtigheid!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#36
pingels nemen is ook lastig.....
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#37
centre court Wrote:'t worden gewoon rkc en roda. 2 grotere kutclubs kun je toch amper verzinnen.

Tsja, als Roda met 2-3 wint in de Kuip.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#38
Vertel mij wat Muk. Wij hadden die Duitsers eigenhandig moeten elimineren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#39
](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

Dead Dead Dead Dead Dead Dead Dead
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#40
IK heb liever Roda dan het nog meer nietszeggende Cambuur en ook heb ik liever het Brabantse RKC dan de Graafschap \Big Grin/
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#41
Ekslem Wrote:IK heb liever Roda dan het nog meer nietszeggende Cambuur en ook heb ik liever het Brabantse RKC dan de Graafschap \Big Grin/

hoe kun je dat nou zeggen, ik zou het geweldig vinden dat we ook friese supporters konden verwelkomen naast de friese toeschouwers die we al hebben.

en als je rkc leuker vindt dan de grafschaap, tsja, als je een van de drie supporters van rkc bent mnisschien, maar dat de ret van de brabo's dat ook leuk vindt... :roll:
Reply
#42
Ekslem Wrote:IK heb liever Roda dan het nog meer nietszeggende Cambuur en ook heb ik liever het Brabantse RKC dan de Graafschap \Big Grin/

Cambuur is tenminste financieel gezond en een fanatieke supportersgroep. Dat je RKC prefereert boven Graefschaep snapt niemand volgens mij.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#43
NOu het zal me een bal jeuken en aangezien RKC om de hoek is, gun ik ze het wel. Klopt wel dat het een muffe club is en ben het ook met jullie eens dat de Graafschap veel betere aanhang heeft.

EDIT: denk ook wel dat dit waar is...

'Bij SC Heerenveen zitten toeschouwers, hier supporters' :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#44
Mooi dat de enige club waar we met volledig vrij vervoer en echt bier in het uitvak heen mogen terug is. :8:

Adder Wrote:Schande!
was een terechte goal van Cambuur.
Davydoff Wrote:Vorige wedstrijd ook al ontiegelijk genaaid..... Roda mag niet in de Jupiler League?

Als ze niet naar de Jupiler League zouden mogen had Cambuur nooit die belachelijke pingel gekregen in de 118e minuut. Enige ploeg die reden tot klagen mag hebben is RKC (al hebben ze dat nu natuurlijk niet omdat het net goed afliep). Zuiver doelpunt afgekeurd wegens buitenspel terwijl het echt zeker 2 meter geen buitenspel was. Hoe blind kan een grensrechter zijn. Dead
Reply
#45
centre court Wrote:'t worden gewoon rkc en roda. 2 grotere kutclubs kun je toch amper verzinnen.

Wederom een zwarte dag voor het Nederlands voetbal :cry:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#46
Ekslem Wrote:'Bij SC Heerenveen zitten toeschouwers, hier supporters' :razz:

Ach ja, meneer Pama van Cambuur, die zet zich al 2 jaar af tegen Heerenveen....die is meer bezig met Heerenveen dan met zijn eigen club. Hij had beter kunnen voorkomen dat het gisteren niet op rellen uitdraaide met 13 arrestatie en 19 gewonde agenten. Dan heb ik het nog niets eens over de ME en traangas, wat ingezet moest worden. Zijn reactie: "Ach, dat hoort bij een volksclub...." Grappige man, had komiek moeten worden.

2 weken sympathie geweekt bij voetballend nederland, potentiële seizoenskaarthouders en potentiële sponsoren.....en bijna meteen weer tenietgedaan door zijn eigen 'supporters'. Zo weet die Pama ook te vertellen dat als het slecht gaat met Cambuur dat het stadion ook vol zat. Met schuldeisers, jah. Minder dan een jaar geleden zaten er 'gewoon' 4.000 man....veel voor Jupilerbegrippen, maar waarschijnlijk heeft hij een andere definitie van vol.
Die hele knakkert begint een beetje lachwekkend te worden. Het zou wat zijn als de voorzitter van Den Bosch al 2 jaar zit continue afzet tegen PSV en roept dat er in Den Bosch supporters zitten en in Eindhoven toeschouwers.....etc.etc. Na verloop van tijd begint dat lachwekkend te worden.

En er zit zeker wel een kern van waarheid in. Bij Heerenveen zitten veel toeschouwers, misschien is het succes van de club daar wel aan te danken....maar om je daar als Cambuurdirecteur mee bezig te houden? Laat hem lekker met zijn eigen club bezighouden, de financiële situatie van die club, het supportersbeleid, de commercie, etc.etc.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#47
:lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#48
De twee saaiste clubs hebben het helaas gehaald.

Wat was dat Cambuur er dicht bij. Vraag me trouwens af of er iedere wedstrijd zoveel mensne zitten. Bij Roda afg. zondag ook 18.000, de rest van het jaar ongeveer 5.000.
Reply
#49
Dugarry Wrote:Wat was dat Cambuur er dicht bij. Vraag me trouwens af of er iedere wedstrijd zoveel mensne zitten. .

Zoals ik al zei, in de slechte periode zaten er 4.000 man, door het succes dit seizoen is dat langzaam gegroeid naar de 10.000 in de play-offs. Collega van mij was al zeker 4 a 5 jaar niet meer bij Cambuur geweest en woensdag zag ik hem balend rondlopen dattie geen kaartje had kunnen bemachtigen. Undecided
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#50
Treesong Wrote:
centre court Wrote:'t worden gewoon rkc en roda. 2 grotere kutclubs kun je toch amper verzinnen.

Wederom een zwarte dag voor het Nederlands voetbal :cry:

:cry: :cry: :cry:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#51
Mukkus Wrote:
Dugarry Wrote:Wat was dat Cambuur er dicht bij. Vraag me trouwens af of er iedere wedstrijd zoveel mensne zitten. .

Zoals ik al zei, in de slechte periode zaten er 4.000 man, door het succes dit seizoen is dat langzaam gegroeid naar de 10.000 in de play-offs. Collega van mij was al zeker 4 a 5 jaar niet meer bij Cambuur geweest en woensdag zag ik hem balend rondlopen dattie geen kaartje had kunnen bemachtigen. Undecided

En hoeveel mensen zaten er 10 jaar ofzo terug bij Heerenveen toen jullie in de Eerste Divisie speelden? Niet meer dan logisch dat er pas veel mensen komen als je in de eredivisie speelt of het echt ergens om gaat.
Reply
#52
Wat een zielepoten bij de Graafschap trouwens. Allemaal huilen om die dubieuze goal terwijl niemand rept over de glaszuivere tegentreffer die werd afgekeurd. Zo lust ik er nog wel 1. :roll:

'De goal van RKC had afgekeurd moeten worden'
04/06/2009 00:15

Darije Kalezic wees naar de scheidsrechter en naar het gebrek aan scorend vermogen van zijn ploeg als redenen voor De Graafschaps degradatie naar de Jupiler League.

'Het is natuurlijk schandalig, dat doelpunt van RKC had afgekeurd moeten worden', wees Kalezic naar de enige treffer in Waalwijk. Benjamin De Ceulaer veroverde in de 27ste minuut de bal in een duel met Joost Volmer. De aanvoerder van De Superboeren liet zich omver duwen door de Belg. 'Het is ongelofelijk, want Joost krijgt gewoon een duw. Het is echt pijnlijk om op deze manier te verliezen. Het is natuurlijk een klap. Op deze manier degraderen is zelfs een dubbele klap.'

Ook Muslu Nalbantoglu wees via de website van De Graafschap naar scheidsrechter Jan Wegereef. 'Vandaag was het zo dat diegene die het eerst zou scoren, de wedstrijd ook zou winnen. De manier waarop dat is gebeurd, is ronduit schandalig. Volmer is twee meter, die valt echt niet zomaar. Dit is echt het ergste wat er is. Mijn periode in Turkije is er helemaal niks bij. Zij hebben gewoon door zo'n goal de Eredivisie in de zak.'

'Het is heel erg triest en teleurstellend', reageerde ook Volmer zelf. 'Hij duwt mij met twee handen in mijn rug. Ik word omver geduwd en de scheidsrechter laat het gewoon toe. Je kunt het duidelijk zien', zei de verdediger voor de camera van RTL 7.

Kalezic wilde scheidsrechter Wegereef niet als enige de schuld geven. 'Uiteindelijk blijk je de enige ploeg te zijn in Europa die met 24 treffers niet direct is gedegradeerd', blikte de interim-trainer terug op de competitie. En in Waalwijk zag hij De Graafschap pas laat in de wedstrijd komen. 'In een periode in de tweede helft gingen we sneller tikken. Het baltempo was hoger en RKC kon het niet belopen. We zijn echter vergeten te scoren.'
Reply
#53
Peter Wrote:Niet meer dan logisch dat er pas veel mensen komen als je in de eredivisie speelt of het echt ergens om gaat.

Dat ben ik wel met je eens.....als je wint, heb je vrienden. Helaas zitten daar ook weleens foute vriendjes tussen, bij Cambuur zijn dat nogal heel veel.
Reactie van een Cambuurforum:
Quote:Wat mij betreft dit soort lui nooit meer toe laten want die mensen hebben onze club mooi weer in diskrediet gebracht.

Ook bij mij op Zuid werd een oude man van zn plek gejaagd onder een spervuur van beledigingen en ziektes. De beste man werd bedreigd met lichamelijk geweld op zowel hedm als zn kleinzoon als hij niet zou 'oprotten' van zn plek..Waar gaat dit heen?

Na de tijd kreeg ik een dranghek op mijn fiets gegooit terwijl ik gewoon weg wilden fietsen uit de rotzooi. De ME deed niks en reed me zelfs nog klem terwijl ik met een pijnlijke heup op mn fiets zat...De dader vluchtte weg en gelukkig werd ik nog geholpen door 2 normale supporters die me naar een veilige plek brachten. Zo kan het dus ook en deze 2 mannen zijn mijn eeuwige dank verschuldigd.

Ik heb namelijk een aangepaste fiets omdat ik slecht ter been ben maar die is nu dus beschadigd helaas...

Dit is voor mij de voornaamste reden om Cambuur maar lekker in Jupiler te laten. Beetje fanatisme is niks mis mee, dat het af en toe uit de hand loopt......dat kan gebeuren. Maar om je gehandicapte medesupporter met een dranghek van een driewieler af te smijten.... :crazy:

Spelers van Cambuur hadden het absoluut verdient, hun had ik het ook wel gegund......maar voor de supporters, vind ik het wel prima zo.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#54
Peter Wrote:
Davydoff Wrote:Vorige wedstrijd ook al ontiegelijk genaaid..... Roda mag niet in de Jupiler League?

Als ze niet naar de Jupiler League zouden mogen had Cambuur nooit die belachelijke pingel gekregen in de 118e minuut. Enige ploeg die reden tot klagen mag hebben is RKC (al hebben ze dat nu natuurlijk niet omdat het net goed afliep). Zuiver doelpunt afgekeurd wegens buitenspel terwijl het echt zeker 2 meter geen buitenspel was. Hoe blind kan een grensrechter zijn. Dead

Dat was gewoon een goedmakertje na al die blunders.... :Big Grin
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#55
Peter Wrote:Mooi dat de enige club waar we met volledig vrij vervoer en echt bier in het uitvak heen mogen terug is. :8:

Adder Wrote:Schande!
was een terechte goal van Cambuur.
Davydoff Wrote:Vorige wedstrijd ook al ontiegelijk genaaid..... Roda mag niet in de Jupiler League?

Als ze niet naar de Jupiler League zouden mogen had Cambuur nooit die belachelijke pingel gekregen in de 118e minuut. Enige ploeg die reden tot klagen mag hebben is RKC (al hebben ze dat nu natuurlijk niet omdat het net goed afliep). Zuiver doelpunt afgekeurd wegens buitenspel terwijl het echt zeker 2 meter geen buitenspel was. Hoe blind kan een grensrechter zijn. Dead

Oke, het was geen buitenspel, duidelijk niet. Maar wie zegt dat hij hem had afgemaakt? Heijblok deed niet eens wat.. :-k
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: