The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Voorbereiding Seizoen 2009-2010
#31
Vieze laffe stinkende kanker paupers. Dit gaat nog wel een staartje krijgen.. en niet in Nederland.

Was er gelukkig niet bij. Er was zowiezo vrijwel niemand bij, waren misschien pas 200 man totaal op het sportpark. Die gasten komen uit het niets zonder aankondiging niks ineens naar zo'n wedstrijd toe en vallen dan normale supporters, spelers en kinderen aan. Stoere jongens die Belgen...

Dochtertje van Rein Baart heeft zelfs klappen gehad, 4 jaar oud dat kind... 4 jaar oud. Baart, Van Beukering, Vlemmincx, Sibum en Potje hebben gewoon mee staan knokken tegen die idioten.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#32
BIERTEAM.NET Wrote:Omdat het maar bij 3-0 bleef??

Icon_question
Reply
#33
‘Kan dit nog wel op een amateurveld?

ZUTPHEN/GROESBEEK - Twee oefenduels van profclubs op één dag die compleet uit de hand lopen. Vijf gewonden in Groesbeek, een scheidsrechter in nood in Zutphen.

Spelers van Sivasspor belagen arbiter Kevin Blom na de tweede rode kaart voor de Turken. Ibrahim Afellay (l) schiet hem te hulp. FOTO PRO SHOTS
,,We moeten ons afvragen of dergelijke wedstrijden nog wel op amateurvelden kunnen worden gespeeld,’’ zegt Frank Wijnveld, veiligheidscoördinator van PSV.

Hij spreekt als de wedstrijd tegen het Turkse Sivasspor (3-0 voor PSV), op het veld van Be Quick uit Zutphen, bijna een halfuur onderbroken is geweest.

Scheidsrechter Kevin Blom heeft in een tijdsbestek van twee minuten tweemaal rood gegeven aan voetballers van de Turkse club. Eerst voor een tackle met twee benen, daarna voor een elleboogstoot. Hij wordt voor de zoveelste keer belaagd door heetgebakerde voetballers en in de dertigste minuut rennen fans van Sivasspor het veld op.

PSV’er Ibrahim Afellay trekt de arbiter mee richting kleedkamer. ,,Afellay zei: ‘Kom op, lopen Kevin’. Dat was een goede zet van hem. Het was een beangstigende situatie, al zal ik er geen trauma aan overhouden.’’ Blom staakt de wedstrijd en wil definitief stoppen. Maar dat kan niet.

Hoe ontruim je een amateurveld waar zich enkele duizenden fans, voornamelijk van Turkse komaf, bevinden? ,,We voetballen uit veiligheidsoogpunt verder,’’ laat algemeen directeur Jan Reker van PSV zich ontvallen.

En Blom, als de gemoederen zijn gesust: ,,We moeten er hardop over nadenken of je zo’n wedstrijd nog wel bij een amateurclub kunt organiseren.’’

Het laatste kwartier van de eerste helft wordt geschrapt en de teams (met negen voetballers van Sivasspor) keren terug op het veld voor de tweede helft. Van een serieus oefenduel is dan geen sprake meer.

Zestig kilometer verderop, in Groesbeek, is het dan helemaal mis. De spelers van NEC en Germinal Beerschot staan klaar voor de aftrap, als zeventig Belgische aanhangers zich zonder te betalen toegang verschaffen tot het sportpark van De Treffers. Wie in de weg staat, krijgt een klap of kopstoot.

Ook kinderen worden slachtoffer van de hooligans. Reservedoelman Rein Baart ziet hoe de Belgen naar de tribune gaan waar zijn vrouw en kinderen zitten. Zijn dochter krijgt een stoel tegen het hoofd, zijn zoontje rent uit angst weg.

Baart gaat verhaal halen en de Belgische fans hebben het vervolgens op hem gemunt. Ploeggenoten van NEC nemen het op voor de doelman en weer vallen er rake klappen. De Nijmeegse voetballers worden ontzet door stewards en vluchten richting kleedkamer. Twee agenten en veertig stewards hebben een uur nodig om de rust te herstellen. Gewonde en bebloede NEC-fans worden in de kleedkamers behandeld. De wedstrijd wordt afgelast.

Manager operations Jan Bluyssen van NEC betwijfelt of amateurcomplexen geschikt zijn voor dit soort wedstrijden. ,,Dat is nu de discussie. Deze parken zijn niet ingericht voor zulke calamiteiten. Er is geen scheiding van supporters mogelijk, je kunt geen verplichte combi houden. Aan de andere kant, geweld op deze manier is niet te voorkomen. Zelfs niet met een normale politie-inzet. Dit waren criminelen, dit had niets met voetbalvandalisme te maken.’’

Twee incidenten op één dag zetten het organiseren van vaak onschuldige en zeker lucratieve oefenwedstrijden op losse schroeven. Zou het verstandiger zijn om in de toekomst te kiezen voor stadions van profclubs?

,,We moeten daar goed over nadenken,’’ zegt PSV’er Reker. ,,Zeker tegen dit soort tegenstanders, die fanatiek te werk gaan.’’
Reply
#34
harry_bierdop Wrote:Vieze laffe stinkende kanker paupers. Dit gaat nog wel een staartje krijgen.. en niet in Nederland.

Was er gelukkig niet bij. Er was zowiezo vrijwel niemand bij, waren misschien pas 200 man totaal op het sportpark. Die gasten komen uit het niets zonder aankondiging niks ineens naar zo'n wedstrijd toe en vallen dan normale supporters, spelers en kinderen aan. Stoere jongens die Belgen...

Dochtertje van Rein Baart heeft zelfs klappen gehad, 4 jaar oud dat kind... 4 jaar oud. Baart, Van Beukering, Vlemmincx, Sibum en Potje hebben gewoon mee staan knokken tegen die idioten.

Beerschot heeft al jarenlang de meest treurige, achterbakse, extreem-rechts-ste kut"supporters" van België. Jammer genoeg verbaast me dit trieste gedrag van deze lafbekken dan ook weinig...
Reply
#35
PERSBERICHT GERMINAL BEERSCHOT

Naar aanleiding van de hooligantoestanden net voor de aftrap van de oefenwedstrijd van zaterdagavond tussen N.E.C. en Germinal Beerschot, waardoor dit oefenduel in extremis werd afgelast, verspreidt Germinal Beerschot volgend persbericht.


"Germinal Beerschot betreurt het supportersgeweld en alle andere gebeurtenissen die zich vanavond, zaterdag 18 juli, op en rond het terrein van amateurclub De Treffers in Groesbeek, hebben afgespeeld, en waarin een groot aantal onschuldige voetballiefhebbers betrokken geraakten. Bovendien is onze club diep bedroefd over de sportieve gevolgen: het afgelasten van de oefenwedstrijd tegen N.E.C. Nijmegen, waardoor een belangrijke sportieve test in het water valt én het feit dat hierdoor de goede naam van onze club door het slijk wordt gehaald", zegt Steven Van Beethoven, veiligheidsverantwoordelijke van Germinal Beerschot.


"In de aanloop naar deze wedstrijd heeft Germinal Beerschot, samen met de voetbalcel van de Antwerpse politie, alle nodige informatie over mogelijke supportersrellen, zoals die via supportersfora werden opgevangen, én aan de organiserende club N.E.C., én aan de Nederlanse politie doorgespeeld. Wij hebben hierbij uitdrukkelijk laten verstaan dat een gewelddadige confrontatie tussen de harde kernen tot de mogelijkheden behoorde. Vandaag, in Groesbeek, stelden wij echter vast dat aan onze adviezen geen gevolg werd gegeven. De Nederlandse politie bleef afwezig bij dit oefentreffen. Alleen de stewards van beide clubs en een privé security-organisatie dienden voor de veiligheid van de voetballiefhebbers in te staan. En dat bleek, na het uitbreken van de gewelddadigheden, ruim onvoldoende."


"In de hoop om de herrieschoppers te identificeren en alsnog te kunnen laten opdraaien voor de feiten, zal Germinal Beerschot samen met de politie het aanwezige beeld- en fotomateriaal grondig bekijken en onderzoeken", aldus nog Steven Van Beethoven.. "Tevens zal onze club zondag reeds contact opnemen met het Ministerie van Binnenlandse Zaken, en aandringen op een vergadering om de zaken te evalueren, én duidelijkheid te verschaffen over het aantal veiligheidsstappen dat onze club nam in de voorbereiding van dit oefenduel. Wij zullen er als club op aandringen dat de schuldigen van dit supportersgeweld zwaar gestraft worden."


Danny Geerts, persverantwoordelijke Germinal Beerschot
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#36
Alweer 2 rode kaarten bij een oefenduel van PSV binnen een half uur. Dit x voor Afellay en een speler van Genk. Weer een nutteloos oefenduel dus zo. Icon_evil

Benieuwd waar Afellay nu evt. voor geschorst wordt. Voor het afscheidsduel van Cocu volgende week? Voor de EL? Voor de competitie? Helemaal niet? :-k
Reply
#37
Ik ga za wel ff kijken naar die wedstrijd.
Lekker Figo en Stam uitfluiten :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#38
Ekslem Wrote:Ik ga za wel ff kijken naar die wedstrijd.
Lekker Figo en Stam uitfluiten :8:


Vind dit soort wedstrijden altijd erg leuk, helemaal aan het begin van het seizoen.
De line-up zou zelfs voor mij bijna een reden zijn om ook naar Eindhoven te gaan.
Oer-Ajacieden als Bergkamp, De Boer, Kluivert, Stam en Reiziger zie ik nog altijd graag spelen.
Jammer dat Bommel ook van de partij is, een absolute dissonant tussen al die mooie voetballers.

Wens iedereen die gaat veel plezier en hoop dat Cocu een heel mooi afscheid krijgt!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#39
v Bommel de schele, de homosexuele. v Bommel de homofiel.

Zoiets was het toch? Wink

Zijn nog kaarten genoeg dus wat let je Bumme?
Idd leuke wedstrijden om te kijken!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#40
Peter Wrote:Alweer 2 rode kaarten bij een oefenduel van PSV binnen een half uur. Dit x voor Afellay en een speler van Genk. Weer een nutteloos oefenduel dus zo. Icon_evil

Benieuwd waar Afellay nu evt. voor geschorst wordt. Voor het afscheidsduel van Cocu volgende week? Voor de EL? Voor de competitie? Helemaal niet? :-k

Volgens mij is Afellay nu gewoon geschorst voor officiële duels. Kan me een situatie herinneren van vorig jaar waar een speler rood kreeg in de laatste oefenwedstrijd van de voorbereiding en 1 duel geschorst zou worden. De club heeft toen een extra oefenwedstrijd ingelast, zodat hij niet voor de eerste competitiewedstrijd geschorst zou worden.

Heb overigens vandaag de Cristal Arena van Genk bezocht, maar de technische staf (heb even gesproken met de trainer Vanhazebroucke oid en assistent trainer Hans Visser) van Genk was niet echt te spreken over het niveau van PSV. Schandalige rode kaart voor Afellay (schoppen en slaan) en een onterechte rode kaart voor die Genk-speler, toen ie Afellay bij de strot pakte. Maar dat was van Genks-kant. Gisteren was de fandag en vandaag stonden alle poorten open vanwege schoonmaakwerkzaamheden, dus ik ben gewoon naar binnen gelopen en het stadion van binnen bekeken. Goede tip: Zeg nooit tegen de terreinknecht: "Dat veld ligt er goed bij". Hij wenkte mij en we hebben een half uurtje staan praten op het hoofdveld. Over het veld, over Heerenveen, over het belgisch voetbal (was zeer te spreken over Vlemickx van NEC!), over Genk, etc.etc.

Op de terugweg voor het stadion langs nog even de deur opengehouden voor een donkere Genkspeler met een gipsbeen. Geen idee wie dat was, maar hij bedankte mij in keurig frans.
Teruggekomen bij de parkeerplaats kwamen ook net alle andere spelers na de uitlooptraining bij hun auto, alleen Stijn Huysegems herkende ik nog tussen die spelers. Dacht ook nog de Israeliër Barda te herkennen, maar die reed weg in Audi met een monegask kenteken...

Genk is toch een redelijk grote club in België, maar alles en iedereen was zeer open. Ben spontaan Genk-supporter geworden. En gisteren hebben ze totaal onterecht van PSV verloren. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#41
Weet je waarom Afellay zo reageerde (niet goed)? Omdat er weer eens zo'n mongool dacht dat het normaal is om hem door de midden te trappen. Hou toch op zeg.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#42
Bumme Wrote:"In de aanloop naar deze wedstrijd heeft Germinal Beerschot, samen met de voetbalcel van de Antwerpse politie, alle nodige informatie over mogelijke supportersrellen, zoals die via supportersfora werden opgevangen, én aan de organiserende club N.E.C., én aan de Nederlanse politie doorgespeeld. Wij hebben hierbij uitdrukkelijk laten verstaan dat een gewelddadige confrontatie tussen de harde kernen tot de mogelijkheden behoorde. Vandaag, in Groesbeek, stelden wij echter vast dat aan onze adviezen geen gevolg werd gegeven. De Nederlandse politie bleef afwezig bij dit oefentreffen. Alleen de stewards van beide clubs en een privé security-organisatie dienden voor de veiligheid van de voetballiefhebbers in te staan. En dat bleek, na het uitbreken van de gewelddadigheden, ruim onvoldoende."

Tell something new!

Maar goed daar mag niet over gelult worden. Keer op keer op keer op keer gaan ze in de fout maar als je er iets van zegt krijg je de wind van voren. Als je er iets van zegt dan weet je niet hoe snel je smoesjes om de oren krijgt over van alles en nog wat en dat het allemaal niet hun fout was maar die van de supporters van NEC/Boekarest/Graafschap/Beerschot en weet ik veel allemaal meer. Als uiteindelijk voor de zoveelste keer na "een grootschalig onderzoek" blijkt dat de politie diverse fouten heeft gemaakt komt dat 7 maanden later rechtsonder op pagina 5 van het regio gedeelte Nijmegen van de Gelderlander te staan en hoor je er niets meer over.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#43
tssss beetje de boel afblazen met Noodweer daaro in Nimwegen Icon_evil
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#44
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Alweer 2 rode kaarten bij een oefenduel van PSV binnen een half uur. Dit x voor Afellay en een speler van Genk. Weer een nutteloos oefenduel dus zo. Icon_evil

Benieuwd waar Afellay nu evt. voor geschorst wordt. Voor het afscheidsduel van Cocu volgende week? Voor de EL? Voor de competitie? Helemaal niet? :-k

Volgens mij is Afellay nu gewoon geschorst voor officiële duels. Kan me een situatie herinneren van vorig jaar waar een speler rood kreeg in de laatste oefenwedstrijd van de voorbereiding en 1 duel geschorst zou worden. De club heeft toen een extra oefenwedstrijd ingelast, zodat hij niet voor de eerste competitiewedstrijd geschorst zou worden.

Heb overigens vandaag de Cristal Arena van Genk bezocht, maar de technische staf (heb even gesproken met de trainer Vanhazebroucke oid en assistent trainer Hans Visser) van Genk was niet echt te spreken over het niveau van PSV. Schandalige rode kaart voor Afellay (schoppen en slaan) en een onterechte rode kaart voor die Genk-speler, toen ie Afellay bij de strot pakte. Maar dat was van Genks-kant. Gisteren was de fandag en vandaag stonden alle poorten open vanwege schoonmaakwerkzaamheden, dus ik ben gewoon naar binnen gelopen en het stadion van binnen bekeken. Goede tip: Zeg nooit tegen de terreinknecht: "Dat veld ligt er goed bij". Hij wenkte mij en we hebben een half uurtje staan praten op het hoofdveld. Over het veld, over Heerenveen, over het belgisch voetbal (was zeer te spreken over Vlemickx van NEC!), over Genk, etc.etc.

Op de terugweg voor het stadion langs nog even de deur opengehouden voor een donkere Genkspeler met een gipsbeen. Geen idee wie dat was, maar hij bedankte mij in keurig frans.
Teruggekomen bij de parkeerplaats kwamen ook net alle andere spelers na de uitlooptraining bij hun auto, alleen Stijn Huysegems herkende ik nog tussen die spelers. Dacht ook nog de Israeliër Barda te herkennen, maar die reed weg in Audi met een monegask kenteken...

Genk is toch een redelijk grote club in België, maar alles en iedereen was zeer open. Ben spontaan Genk-supporter geworden. En gisteren hebben ze totaal onterecht van PSV verloren. :wink:

Ik kan me juist herinneren dat Gabri ondanks een rode kaart in het Amsterdam Tournament vrijuit ging vorig jaar. Maarja dies van Ajax dus Afellay zal idd wel 3 potjes moeten brommen. Gelukkig ist dan 'maar' tegen VVV en wat Bulgaren.

Over PSV: onder de fans die ik gesproken heb leeft eenzelfde beeld als wat jij schept. PSV lijkt weer naar de degelijkheid toe te gaan die zoveel succes op heeft geleverd. In de 3 serieuze oefenduels nauwelijks kansen weggegeven en alleen uit een onterechte penalty een goal tegen gekregen. Voorin nog niet geweldig (omdat Toivonen pas erg laat van vakantie van moesten we het te vaak met Koevermans spelen) maar toch steeds genoeg gecreëerd om zulke lastige uitpotjes te winnen met 0-1. Op zn PSV's. Laten we hopen dat het de voorbode voor een ouderwets degelijk jaar is.

Beetje vertrouwen in morgen trouwens? De oefenresultaten van Heerenveen zagen er niet zo goed uit las ik. Wordt t wat in Friesland?
Reply


Forum Jump: