Threads: 273
Ik heb het al vaker aangehaald maar ik vind de gang van zaken van Sportdreams mbt de Competitie Manager toch ver benenden peil. Geld harken en verder de boel laten doen.
ALs je nou een voetbalspel organiseert waar deelnemers iedere week een team moeten samen stellen dan zorg je toch dat de database up to date is!!!!
Waar zijn:
Roorda en De Graaf van Excelsior
Bony van Vitesse
Strihavka van Willem 2
En ik weet zeker dat er nog meer spelers ontbreken.
HEAUMEAUS !!!!!!!!
Ik heb een droom.
Threads: 312
Wat ik zeer irritant vind is dat je de stand van de superweekenden niet kunt volgen. Er is 1x een tussenstand geweest en toen stond ik in de top 5, daarna alle superweekenden aardig gepresteerd. Ik wil weten hoe ik er voor sta qua kans op dat voetbalreisje! Ik wil die 3-daagse reis naar Barca-Real én een 3-daagse trip naar Valencia-Barca ofzo! [-o<
Maar het kan evengoed bij dat bordspelletje van Sjek blijven als 2e periodewinnaar.
Peter Wrote:Wat ik zeer irritant vind is dat je de stand van de superweekenden niet kunt volgen. Er is 1x een tussenstand geweest en toen stond ik in de top 5, daarna alle superweekenden aardig gepresteerd. Ik wil weten hoe ik er voor sta qua kans op dat voetbalreisje! Ik wil die 3-daagse reis naar Barca-Real én een 3-daagse trip naar Valencia-Barca ofzo! [-o<
Maar het kan evengoed bij dat bordspelletje van Sjek blijven als 2e periodewinnaar. 
Daar heb je nog een goed punt. Soms krijg je wel eens antwoord op <!-- e --><a target="_blank" href="mailto:info@competitiemanager.nl">info@competitiemanager.nl</a><!-- e -->.
Conclusie: fantastisch spel, organisatie waardeloos!
Ik heb een droom.
Threads: 312
Aan het eind van de rit zal heeeeel toevallig wel iemand van SD zelf de superweekenden ranglijst aanvoeren zodat ze die prijs niet hoeven uit te keren. En niemand die het kan controleren.
Peter Wrote:Aan het eind van de rit zal heeeeel toevallig wel iemand van SD zelf de superweekenden ranglijst aanvoeren zodat ze die prijs niet hoeven uit te keren. En niemand die het kan controleren. 
Vaak is het ook een team wat je nooit kunt inkijken ;-). Jij denkt wel heel erg slecht maar ik ben bang dat ik hierin met je mee ga.
Ik heb een droom.