24-12-2013, 12:14 PM
Fox geeft de rechten voor 2014. Het gaat om Wimbledon en de ATP Tour. Echter gaan ze er (voorlopig) niets mee doen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
FOX Tennis
|
24-12-2013, 12:14 PM
Fox geeft de rechten voor 2014. Het gaat om Wimbledon en de ATP Tour. Echter gaan ze er (voorlopig) niets mee doen.
24-12-2013, 12:17 PM
Een waardig opvolger voor Sport1 kortom.
Die zonden gewoon Brisbane uit. Nu heb je helemaal niets meer. Maar blijf jij maar zeiken op Sport 1. Zij maakten wel hun beloftes waar met bijna elke week vanaf de kwartfinales tennis op tv en bijna alles van de Masters toernooien. Nu mag je naar een gare stream op internet gaan kijken
![]() HIEP HOI!
06-01-2014, 03:10 PM
06-01-2014, 03:46 PM
(06-01-2014, 03:10 PM)Kraai Wrote: Nog ff een overzicht: Een mooi overzicht. Jammer dat Fox ook niet de 250 atp toernooien heeft overgenomen. Dan was tenminste alles bij 1 betaalde zender. Sport 1 tennis zal vast niet meer lang gaan bestaan. Zeer jammer dus dat Fox de 500 en 1000 toernooien heeft overgenomen.
06-01-2014, 05:28 PM
Komt het op Fox International?
Bij Ziggo betaal je hier volgens mij 13 euro voor incl buitenlandse voetbalcompetities. Dat kan dan nog interessant zijn.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
06-01-2014, 05:30 PM
Hoe treurig dat ze het verdelen over 3 zenders.
Ik heb nu thuis Fox NL en Sport1. Ik ga maar eens orienteren of het verstandig/zinvol/haalbaar etc is op een combi FOX NL met FOX INT te nemen. Ik neem aan dat het tennis daar dan bij in zit?
Niets is sterker dan dat ene woord...
06-01-2014, 05:35 PM
Fox weet het zelf nog niet eens. Ze zijn bezig met 2 extra zenders maar deze zijn nog steeds niet rond. Tot die tijd alleen op internet. Dat is het laatste wat ik er van weet.
(06-01-2014, 05:28 PM)buurs Wrote: Komt het op Fox International? Klopt wat betreft Fox international...13 euro incl buitenlands voetbal. Alleen het zal nog ff afwachten zijn ben ik bang tot 17 feb als het eerste 500 toernooi in Rio begint om te weten waar Fox precies het tennis gaat uitzenden en ook in welke mate....
22-01-2014, 04:51 PM
Fox zelf heeft nog niks over de tennisrechten bekend gemaakt. Maar op internet heb ik wel een bron gevonden dat vanaf 16 februari Fox sports het 1ste toernooi uitzend.
Link: http://derotsmedia.com/2014/01/20/vanaf-...rnational/
31-01-2014, 02:30 PM
Vanaf 16 februari zendt zender Fox tennis uit. Nu hebben ze het zelf bekend gemaakt.
Vanaf februari live toptennis op FOX Sports In februari start FOX Sports met exclusief live verslag van honderden wedstrijden toptennis van de tennistoernooien ATP World Tour Masters 1000, ATP World Tour 500 en Wimbledon. De ATP World Tour Masters 1000 is een reeks van negen toernooien die in het heren tennis worden beschouwd als de meest aansprekende toernooien na de Grand Slams. De ATP World Tour 500 is een serie van elf toernooien. Het seizoen wordt afgesloten in Londen met de ATP World Tour Finals, waarin de acht beste spelers van het seizoen het tegen elkaar opnemen. Het Grand Slam toernooi van Wimbledon is het oudste tennistoernooi ter wereld en tevens het meest prestigieuze toernooi in het professionele tennis. Alle wedstrijden die live uitgezonden worden op FOX Sports worden voorzien van deskundig Nederlands commentaar. Vanaf 17 februari: ATP World Tour Masters 1000 & ATP World Tour 500 Het live tennis op FOX Sports gaat 17 februari van start vanuit Brazilië met het Rio Open 500, het grootste tennisevenement in Zuid-Amerika. Nederland wordt in het deelnemersveld vertegenwoordigd door Robin Haase. Voor Rafael Nadal betekent het zijn eerste toernooi in 2014 op zijn favoriete ondergrond gravel.
31-01-2014, 03:41 PM
Ik snap het nog steeds niet...zit dit nou bij de eredivisie of fox sports international?
31-01-2014, 04:52 PM
fox sports international lijkt me.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
31-01-2014, 04:53 PM
Zou inderdaad logisch zijn maar volgens mij refereren ze daarnaar meestal als "Fox International"
31-01-2014, 04:58 PM
oké.
ik hoop niet dat ze het gaan varieren. dan wordt het minder aantrekkelijk.
31-01-2014, 05:23 PM
In ieder geval niet hinderlijk onderbroken door een of andere vrouwenpot ergens op de wereld. Ik heb hier vertrouwen in!
01-02-2014, 10:56 PM
09-03-2014, 02:08 AM
Ik vind het nog steeds prima, dat tennis op FOX, geen vrouwen tussendoor, weinig reclame, maar een groot minpunt is toch wel het commentaar. Ik weet niet wie er steeds bij Indian Wells commentaar zit te geven, maar het is vreselijk slecht. Hij begrijpt niet dat PHM op de backhand van Federer speelt, is verbaasd over de kwaliteit van de backhand van PHM, etc.
09-03-2014, 02:43 PM
Idd. Ze hebben 1 vreselijke commentator.
Ik hoorde hem Pierre zeggen ipv paul. En continue de fout in. Murray keek een beetje moeilijk, zoals hij vaak doet. Zegt hij dat het duidelijk te zien is dat hij nog last van zijn rug heeft
09-03-2014, 02:44 PM
Precies, die commentator bedoelde ik. Hij deed eerst Murray en toen Federer.
09-03-2014, 05:29 PM
Geen idee
Denk het wel Die gast die ik op eurosport weleens heb gehoord bij de gs vind ik wel erg goed
09-03-2014, 05:51 PM
Die stem zou mijn bekend voorkomen. Zou het Abe Kuijl kunnen zijn (ik zie dat hij commentator is bij FOX en ik ken hem niet)? Die is vrij jong en zo klonk die commentator ook.
09-03-2014, 06:13 PM
Abe is het niet. Die zit in indian wells. Abe is juist erg goed. Het is idd hansum. Die had ik vorige week ook al via twitter beticht van diverse fouten. Praat ook midden in een punt. Zeer storend..
09-03-2014, 06:21 PM
Ja ik zie het nu inderdaad, snel van de zender halen die man en gewoon het Sport1 team binnenhalen.
09-03-2014, 07:25 PM
echt niet...ben blij dat ik van dat geneuzel van die Mesker en Pakker af ben zeg pffff...
Zit idd een mindere commentator bij Fox maar de rest is prima en zeer vakkundig !
09-03-2014, 09:23 PM
Ik zit nu anders op FOX naar Theo Bakker te luisteren (die ik overigens prima vind).
09-03-2014, 10:00 PM
Ik vind Theo ook prima
|
« Next Oldest | Next Newest »
|