The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Cannavaro
#1
goeie keuze!

Quote:Houllier vindt keus voor Cannavaro 'schandalig'

27/11/2006 15:28

Vooruitlopend op de officiële uitverkiezing van de Wereldvoetballer van het Jaar betwist Gérard Houllier de uitslag al. Hij noemt de waarschijnlijke keuze voor Fabio Cannavaro 'een schandaal'.
De trainer van Olympique Lyon baseert zijn kritiek op de onderlinge wedstrijden van zijn team tegen Real Madrid. 'Je hoeft alleen maar te analyseren waartoe John Carew tegen Cannavaro in staat was in de Champions League.' De Noorse spits scoorde nadat hij zich had ontdaan van de Italiaanse verdediger. Het duel eindigde in 2-2. 'Met die wedstrijd in het achterhoofd is de winst van Cannavaro een discutabele keuze.'

'Cannavaro speelde een sterk WK, maar geen groots seizoen. In vergelijking met andere spelers verdient hij het niet te winnen. Persoonlijk zou ik de prijs aan Gianluigi Buffon geven.' Die keuze van Houllier mag ook opvallend heten, omdat de doelman met Juventus na de zomer uitkomt in de Serie B.

'Het is een schandaal', gaat Houllier nog even door. 'En wat me het meest dwarszit is dat Thierry Henry, een speler die al jaren twintig goals per seizoen maakt en afgelopen seizoen in twee finales stond, niet eens in overweging is genomen. Rond hem was een negatieve campagne opgezet.'

Maandagavond zal de winnaar van de Gouden Bal in Parijs bekend worden gemaakt. Cannavaro wordt de vierde Italiaan die de prijs in ontvangst mag nemen. Gianni Rivera (1969), Paolo Rossi (1982) en Roberto Baggio (1993) gingen hem voor.

-dus volgens houllier mag hij het niet worden op basis van 1 wedstrijd?
-henry speelt 2 finales, maar hij vergeet te vertellen dat hij arsenal niet naar het gewenste niveau tilt, hij een dramatisch wk speelde (het podium waar je er moet staan) en eigenlijk niet heel veel meer kan dan hard lopen: en dan is het gek dat hij gepasseerd wordt?
-of is het gek omdat het een fransman is en huillier ook?
Reply
#2
Die tweede vraag is wel een beetje te kort door de bocht, Waf. Het gaat inderdaad om wereldvoetballer van het jaar en aan de hand van Henry stond Arsenal voor het eerst in een CL-finale.
En zelfs jij ziet toch wel dat Henry meer kan dan alleen maar hard lopen.

Ik vind trouwens Cannavaro een fantastische voetballer en ben blij dat het weer eens een verdediger wordt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Ad Wim Wrote:En zelfs jij ziet toch wel dat Henry meer kan dan alleen maar hard lopen.

ik ben gewoon niet zo kapot van dit type spelers. net als ronaldo, daar hou ik niet zo van. geoei spelers hoor, maar henry mist de genialiteit van zidane en ronaldo die van ronaldiho of romario.

omdat henry hard kan lopen heeft hij meer tijd om te handelen en dat is zijn voordeel. nogmaals, ik vind het zeker een goeie speler, maar toch vind ik hem overgewaardeerd. en ik betwijfel dat arsenal aan zijn hand die finale heeft gehaald, en dan nog, hij heeft die finale verloren. dat telt in sport.

ik heb gesmuld van cannavaro tijdens het wk. hoe hij het nu doet interesseert me niet. als er een wk in een seizoen is moet dat 10x zo zwaar wegen.
Reply
#4
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:En zelfs jij ziet toch wel dat Henry meer kan dan alleen maar hard lopen.

ik ben gewoon niet zo kapot van dit type spelers. net als ronaldo, daar hou ik niet zo van. geoei spelers hoor, maar henry mist de genialiteit van zidane en ronaldo die van ronaldiho of romario.

omdat henry hard kan lopen heeft hij meer tijd om te handelen en dat is zijn voordeel. nogmaals, ik vind het zeker een goeie speler, maar toch vind ik hem overgewaardeerd. en ik betwijfel dat arsenal aan zijn hand die finale heeft gehaald, en dan nog, hij heeft die finale verloren. dat telt in sport.

ik heb gesmuld van cannavaro tijdens het wk. hoe hij het nu doet interesseert me niet. als er een wk in een seizoen is moet dat 10x zo zwaar wegen.

Dus Eto'o en Shevchenko kunnen nooit wereldvoetballer van het jaar worden in een wk jaar...Icon_question :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#5
feli
Wie dit leest is gek
Reply
#6
waf Wrote:Cannavaro wordt de vierde Italiaan die de prijs in ontvangst mag nemen. Gianni Rivera (1969), Paolo Rossi (1982) en Roberto Baggio (1993) gingen hem voor.

Klopt niet. 5e.

1961: Omar Sivori (ITA/Juventus Turijn)
Reply
#7
buurs Wrote:Dus Eto'o en Shevchenko kunnen nooit wereldvoetballer van het jaar worden in een wk jaar...Icon_question :roll:

nee dan moeten ze het maar in de andere 3 jaar laten zien :wink:
Reply
#8
buurs Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:En zelfs jij ziet toch wel dat Henry meer kan dan alleen maar hard lopen.

ik ben gewoon niet zo kapot van dit type spelers. net als ronaldo, daar hou ik niet zo van. geoei spelers hoor, maar henry mist de genialiteit van zidane en ronaldo die van ronaldiho of romario.

omdat henry hard kan lopen heeft hij meer tijd om te handelen en dat is zijn voordeel. nogmaals, ik vind het zeker een goeie speler, maar toch vind ik hem overgewaardeerd. en ik betwijfel dat arsenal aan zijn hand die finale heeft gehaald, en dan nog, hij heeft die finale verloren. dat telt in sport.

ik heb gesmuld van cannavaro tijdens het wk. hoe hij het nu doet interesseert me niet. als er een wk in een seizoen is moet dat 10x zo zwaar wegen.

Dus Eto'o en Shevchenko kunnen nooit wereldvoetballer van het jaar worden in een wk jaar...Icon_question
:roll:

Nee, want die kunnen geen goed WK spelen. :roll:
Reply
#9
Flixieluv Wrote:
buurs Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:En zelfs jij ziet toch wel dat Henry meer kan dan alleen maar hard lopen.

ik ben gewoon niet zo kapot van dit type spelers. net als ronaldo, daar hou ik niet zo van. geoei spelers hoor, maar henry mist de genialiteit van zidane en ronaldo die van ronaldiho of romario.

omdat henry hard kan lopen heeft hij meer tijd om te handelen en dat is zijn voordeel. nogmaals, ik vind het zeker een goeie speler, maar toch vind ik hem overgewaardeerd. en ik betwijfel dat arsenal aan zijn hand die finale heeft gehaald, en dan nog, hij heeft die finale verloren. dat telt in sport.

ik heb gesmuld van cannavaro tijdens het wk. hoe hij het nu doet interesseert me niet. als er een wk in een seizoen is moet dat 10x zo zwaar wegen.

Dus Eto'o en Shevchenko kunnen nooit wereldvoetballer van het jaar worden in een wk jaar...Icon_question
:roll:

Nee, want die kunnen geen goed WK spelen. :roll:

Dat bedoel ik toch ook :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: