The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Heracles - Groningen
#31
7 uit Silva en Holla de homo
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#32
Jammer D'r an.
Ik hoorde het publiek wel schreeuwen "voetballen voetballen voetballen", ik dacht dat de fanatiekelingen in Almelo dat niet deden. Tevens hoorde ik weer het "goa stoan en zing veur Heracles", klopt dat? Niet dat dat niet kan, liedjes worden namelijk wel vaker overgenomen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#33
Vret Mien Gras Wrote:"goa stoan en zing veur Heracles", klopt dat? Niet dat dat niet kan, liedjes worden namelijk wel vaker overgenomen.

wil je hiermee zeggen dat dit door twente-supporters verzonnen is of zo?
Reply
#34
0 uit die fucking niet opgestelde holladieje

BOEIEND, heb geen valfan en hansson Big Grin
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#35
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:"goa stoan en zing veur Heracles", klopt dat? Niet dat dat niet kan, liedjes worden namelijk wel vaker overgenomen.

wil je hiermee zeggen dat dit door twente-supporters verzonnen is of zo?

Nee, ik denk niet dat ze bij Twente zingen dat ze voor Heracles moeten gaan staan.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#36
Vret Mien Gras Wrote:Jammer D'r an.
Ik hoorde het publiek wel schreeuwen "voetballen voetballen voetballen", ik dacht dat de fanatiekelingen in Almelo dat niet deden. Tevens hoorde ik weer het "goa stoan en zing veur Heracles", klopt dat? Niet dat dat niet kan, liedjes worden namelijk wel vaker overgenomen.

Er ontstond vandaag in de vakken Q en R wat irritatie bij supporters onderling. De helft van die vakken zien Brood het liefst morgen nog vertrekken en de andere helft irriteerde zich aan die houding. Ik hoor tot de laatste categorie. Het bleef lang niet bij 'voetballen voetballen'. 'Ruud Brood wordt onze dood' en zo nog 10 variaties rolden van de tribunes. Heracles heeft wel zwaardere tijden gehad dan dit en tevens lost een ontslag niks op lijkt me. Het probleem zit veel dieper, het is geen hecht collectief en ik heb het gevoel dat er behoorlijk wat angst in de ploeg heerst (en juist daardoor behoorde ik tot het deel van de aanhang die liever had dat we in de laatste 15 minuten gewoon vol achter Heracles bleven staan). Begrijp me niet verkeerd, mijn krediet voor Brood neemt ook af maar het is nog veel te vroeg om dat krediet nu al op te hebben.

En ja, die song werd inderdaad ook nog ingezet.

Woensdag mischien nog naar Utrecht, al is die kans wegens een gebrek aan vervoer (geen zin in bus) klein aan het worden. En anders volgend weekend op oudjaarsdag maar weer naar Heracles; Vitesse thuis. D'r an met de lippe.
Reply
#37
Laat je niet de kaas van het Brood eten!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#38
D'r an met de lippe Wrote:Woensdag mischien nog naar Utrecht, al is die kans wegens een gebrek aan vervoer (geen zin in bus) klein aan het worden.


Psst, auto kopen?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#39
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:"goa stoan en zing veur Heracles", klopt dat? Niet dat dat niet kan, liedjes worden namelijk wel vaker overgenomen.

wil je hiermee zeggen dat dit door twente-supporters verzonnen is of zo?

Nee Waf, die is komen overwaaien uit Duitsland, "steh auf wenn du Schalker bist".
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#40
Ekslem Wrote:Psst, auto kopen?

Nee dankje, 1-jarigen mogen immers nog niet rijden.

Overigens hoorde ik dat de goal van Groningen wel degelijk buitenspel was, op de TV duidelijk te zien zeggen ze. Ach t zou ook niet de eerste keer zijn dat we genaaid worden door de knvb-maffia.

Enigste lichtpuntje van de avond;

[Image: 22.jpg]
Reply
#41
D'r an met de lippe Wrote:Overigens hoorde ik dat de goal van Groningen wel degelijk buitenspel was, op de TV duidelijk te zien zeggen ze. Ach t zou ook niet de eerste keer zijn dat we genaaid worden door de knvb-maffia.

Enigste lichtpuntje van de avond;
[/img]

Het was ook buitenspel, want die verdediger was de 'laatste man'. Maar desondanks was de overwinning meer dan verdiend, vooral op basis van de tweede helft. De eerste helft was Groningen de minst slechte ploeg. Tis dat die Zalmfilet nog maar 2 seconden en koud in het veld stond, anders schiet ie de bal wel in de goal en niet op de paal. De rebound had ook wel mogen zitten trouwens.... :roll:

En het is enige, of bedoelde je het leukste lichtpuntje?
Reply
#42
Gerben Zonderland Wrote:Het was ook buitenspel, want die verdediger was de 'laatste man'. Maar desondanks was de overwinning meer dan verdiend, vooral op basis van de tweede helft. De eerste helft was Groningen de minst slechte ploeg. Tis dat die Zalmfilet nog maar 2 seconden en koud in het veld stond, anders schiet ie de bal wel in de goal en niet op de paal. De rebound had ook wel mogen zitten trouwens.... :roll:

En het is enige, of bedoelde je het leukste lichtpuntje?

Dan maak ik er maar het leukste lichtpuntje van.

Trouwens, Ad Wim, de wedstrijd nog bekeken? Pieckenhagen IS een geweldige keeper. 'Hey d'r an' zei vanmorgen iemand die een keer 90 minuten van Heracles had gekeken op TV tegen mij, 'Piecke was wel erg in vorm gisteren hé'. Maar jongens, zo is hij bijna altijd :Big Grin
Iedereen heeft het wel weer over de gemiste kansen van Groningen maar welke doelman stond weer in de weg.... Piecke is een held!
Reply
#43
Vret Mien Gras Wrote:
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:"goa stoan en zing veur Heracles", klopt dat? Niet dat dat niet kan, liedjes worden namelijk wel vaker overgenomen.

wil je hiermee zeggen dat dit door twente-supporters verzonnen is of zo?

Nee Waf, die is komen overwaaien uit Duitsland, "steh auf wenn du Schalker bist".

oh, ik dacht even dat je wilde suggereren dat ze dat bij twente verzonnen hadden. ook bij schalke zullen ze vast niet origineel zijn, in engeland zingen ze 'stand up etc....' dus ook bij nader inzien begrijp ik de strekking van je opmerking niet.
Reply
#44
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:"goa stoan en zing veur Heracles", klopt dat? Niet dat dat niet kan, liedjes worden namelijk wel vaker overgenomen.

wil je hiermee zeggen dat dit door twente-supporters verzonnen is of zo?

Nee Waf, die is komen overwaaien uit Duitsland, "steh auf wenn du Schalker bist".

oh, ik dacht even dat je wilde suggereren dat ze dat bij twente verzonnen hadden. ook bij schalke zullen ze vast niet origineel zijn, in engeland zingen ze 'stand up etc....' dus ook bij nader inzien begrijp ik de strekking van je opmerking niet.

Ik was een beetje aan het provoceren Waf, meer niet.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: