The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Feyenoord - PSV
#31
Ik verwacht de 1-2 van Kluivert straks.
Reply
#32
Farfan zit niet in de wedstrijd. Zal straks wel gewisseld worden voor Kluivert....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#33
Feyenoord wat meer 't initiatief nu?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#34
Matador! Wrote:Ik verwacht de 1-2 van Kluivert straks.

Eerste kans voor psv zal er idd wel in gaan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#35
Voorspelling van de tv-kijkers voor 't laatste kwartier?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#36
centre court Wrote:
Matador! Wrote:Ik verwacht de 1-2 van Kluivert straks.

Eerste kans voor psv zal er idd wel in gaan.


prefelaar...
Reply
#37
Ricochan Wrote:
centre court Wrote:
Matador! Wrote:Ik verwacht de 1-2 van Kluivert straks.

Eerste kans voor psv zal er idd wel in gaan.


prefelaar...

als ze iets zijn dan is 't wel effectief, dan zal 't niet eens raar zijn als ze zo de onverdiende 1-2 maken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#38
Het zal wel 1-1 blijven...
Bangkok resident.
Reply
#39
Afgelopen! Goed gedaan! =D>

Eet ze mannen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#40
Wat een kaas westrijd. Feyenoord probeerde opportunistisch te ballen. Lukte soms aardig, maar ontbrak ze verder aan creativiteit. PSV leunde een beetje achterover en kwam er ook weinig aan. Ik kan verder wel leven met de 1-1. Snap alleen niet dat PSV wat aanvallender speelde. Als je Fey een beetje onder druk zet, had er imo meer ingezeten. Laffe tactiek, maar 1-1 zal wel afgesproken werk zijn aangezien de broertjes zonder ruzie aan de kalkoen willen vanavond!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#41
1-1 hadden ze beide flink op ingezet bij de bookies, dus vanavond feest in huize Koeman.
Bangkok resident.
Reply
#42
Word Charry toch nog belangrijk bij 010
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#43
Ekslem Wrote:Wat een kaas westrijd. Feyenoord probeerde opportunistisch te ballen. Lukte soms aardig, maar ontbrak ze verder aan creativiteit. PSV leunde een beetje achterover en kwam er ook weinig aan.

ik ben het echt niet met je eens. ik vond het een onwijs leuke wedstrijd. gebeurde best veel. jammer dat psvee zo lullig op voorsprong kwam, maar met die dot van een kans van kone erbij was het wel een verdiende voorsprong.

ik vond ook niet dat feyenoord opportunistisch voetbalde, het was best verzorgd en over rechts redelijk gevaarlijk. de tweede helft was feyenoord feller en beter, maar tot echt grote kansen kwam het niet. psvee was een beetje vrouwen en kinderen eerst voetbal. ik vond dat je goed kon zien dat alex een beperkte voetballer is.

psvee was de eerste helft ietsje sterker, fainoid de tweede. 1-1 kan ik goed mee leven. motm was (iig aan feyenoords kant) imo drenthe met als goeie tweede gare neus. bij psvee vond ik kone en appelvlaai goed.
en huysegems en culina hadden net zo goed niet mee hoeven te doen.

tot slot het heerlijke striemende fluitconcert tegen de moordenaar. het was een mooie dag in de tempel!
Reply
#44
[Image: 1ld5.gif]

raar idd. wat een gekke curve, in het stadion dacht ik dat hij aangeraakt werd.

maar ja, een keeper moet zo'n bal wel hebben.

http://feyenoord.messagebase.nl/image.ph...1167143689
ik zie hier geen buitenspel in, maar ja, dat zie je slecht.
Reply
#45
waf Wrote:http://feyenoord.messagebase.nl/image.ph...1167143689
ik zie hier geen buitenspel in, maar ja, dat zie je slecht.

De twee PSV-ers die het dichtste bij hem staan zwaaien NIET met hun hand en die zouden het hardst moeten zwaaien als het buitenspel was.
Reply
#46
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:http://feyenoord.messagebase.nl/image.ph...1167143689
ik zie hier geen buitenspel in, maar ja, dat zie je slecht.

De twee PSV-ers die het dichtste bij hem staan zwaaien NIET met hun hand en die zouden het hardst moeten zwaaien als het buitenspel was.

bij talpa bleek dat het 10 centimeter buitenspel was.
Reply
#47
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:http://feyenoord.messagebase.nl/image.ph...1167143689
ik zie hier geen buitenspel in, maar ja, dat zie je slecht.

De twee PSV-ers die het dichtste bij hem staan zwaaien NIET met hun hand en die zouden het hardst moeten zwaaien als het buitenspel was.

bij talpa bleek dat het 10 centimeter buitenspel was.

Wie had dat opgemeten? Hans Kraaij Sr.?
Reply
#48
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Wat een kaas westrijd. Feyenoord probeerde opportunistisch te ballen. Lukte soms aardig, maar ontbrak ze verder aan creativiteit. PSV leunde een beetje achterover en kwam er ook weinig aan.

ik ben het echt niet met je eens. ik vond het een onwijs leuke wedstrijd. gebeurde best veel. jammer dat psvee zo lullig op voorsprong kwam, maar met die dot van een kans van kone erbij was het wel een verdiende voorsprong.

ik vond ook niet dat feyenoord opportunistisch voetbalde, het was best verzorgd en over rechts redelijk gevaarlijk. de tweede helft was feyenoord feller en beter, maar tot echt grote kansen kwam het niet. psvee was een beetje vrouwen en kinderen eerst voetbal. ik vond dat je goed kon zien dat alex een beperkte voetballer is.

psvee was de eerste helft ietsje sterker, fainoid de tweede. 1-1 kan ik goed mee leven. motm was (iig aan feyenoords kant) imo drenthe met als goeie tweede gare neus. bij psvee vond ik kone en appelvlaai goed.
en huysegems en culina hadden net zo goed niet mee hoeven te doen.

tot slot het heerlijke striemende fluitconcert tegen de moordenaar. het was een mooie dag in de tempel!

Mss dat de sfeer in het stadion veel vergoedde! Met opportunistisch bedoel ik geen lange ballen snel thuis (pompen of verzuipen), maar ze probeerde wel druk te ontwikkelen. Mss is opportunistisch lichtelijk verkeerd gekozen. Voor de rest vond ik er niet heel veel aan, maar mss kwam dat ook omdat ik een afgelaaien volle kroeg zat waar naast het voetbal ook van alles gebeurde.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#49
Kluivert weigert aangifte te doen
door onze speciale verslaggevers
rotterdam - De kwetsende spreekkoren aan het adres van Patrick Kluivert tijdens Feyenoord-PSV blijven zonder gevolgen. Scheidsrechter Ruud Bossen maakte op het wedstrijdformulier géén melding van de beledigingen ("Er was geen sprake van aanhoudende spreekkoren") en ook justitie onderneemt geen actie.

Kluiver (links) tweede kerstdag in duel met Feyenoorder André Bahia.

De Rotterdamse politie arresteerde weliswaar vier mensen die deelnamen aan de spreekkoren, maar moest de daders korte tijd later weer laten gaan. Omdat Kluivert weigerde aangifte te doen tegen de Feyenoord-fans was er geen zaak.
Bangkok resident.
Reply
#50
Ricochan Wrote:Kluivert weigert aangifte te doen
door onze speciale verslaggevers
rotterdam - De kwetsende spreekkoren aan het adres van Patrick Kluivert tijdens Feyenoord-PSV blijven zonder gevolgen. Scheidsrechter Ruud Bossen maakte op het wedstrijdformulier géén melding van de beledigingen ("Er was geen sprake van aanhoudende spreekkoren") en ook justitie onderneemt geen actie.

Kluiver (links) tweede kerstdag in duel met Feyenoorder André Bahia.

De Rotterdamse politie arresteerde weliswaar vier mensen die deelnamen aan de spreekkoren, maar moest de daders korte tijd later weer laten gaan. Omdat Kluivert weigerde aangifte te doen tegen de Feyenoord-fans was er geen zaak.


:roll: Yeah right, als Kluivert aangifte blijft doen dan zit hij meer op het politiebureau dan op het voetbalveld. Die tijd heeft hij gehad.

Overigens zeiden ze bij Studio Ajax dat Lucius de spreekkoren persoonlijk had stilgelegd....
Reply
#51
Tripplexxx Wrote:Overigens zeiden ze bij Studio Ajax dat Lucius de spreekkoren persoonlijk had stilgelegd....

studio sport dacht idd echt dat het door lucius stil werd. :lol:

eerst liet cocu zijn afkeuring blijken en kort daarna ook lucius. beide uit zichzelf en ongevraagd. vind ik wel mooi, maar daardoor werd het imo echt niet minder.

ik vind het volslagen onzin om aangifte te doen als iemand moordenaar naar hem roept, en ik vind het al helemaal treurig dat iemand daarvoor wordt opgepakt, maar wat denken ze nou? als hij nu aangifte doet zijn de rapen volgende keer helemaal gaar. op zich deed kluiverd het nu goed, beetje lachen, gewoon voetballen, geen aandacht schenken. dat werkt het beste.

toen ze bij studio voetbal 25 minuten over ajakkes geluld hadden Puke hadden ze het gelukkig ook 5 minuten over fainoid psvee. was een mooi interview met gomes. schitterende emotie, goeie kerel (met een wondersafe gistermiddag).
Reply
#52
Grappig hoe ver we nu al zijn.

2 jaar terug is ADO-Ajakkes nog stilgelegd door de spreekkoren: "Sylvie is de hoer van Amsterdam!". Gevolg een dikke boete voor ADO. Volgens mij had de KNVB juridisch geen poot om op te staan, aangezien er wel meer Sylvies in Amsterdam wonen, behalve die domme sloerie van vd Vaart.

Een jaar later tegen Pisvee werd Temmink zijn ouwe moer voor 2 min. voor hoeah uitgemaakt. Gevolg: weer een dikke boete.

Nu 1 a 2 seizoenen later zijn spreekkoren schering en inslag en is de KNVB maar gestopt met (hoge) boetes uitdelen. ADO heeft zijn geld uiteraard nooit meer terug gehad. :8:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply


Forum Jump: