The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Sparta Rotterdam - FC Twente
#31
Tukker_Rulez Wrote:In de kuip zijn we bestolen. Zoals ook Sparta bestolen is in de kuip. Maar goed dat schijnt in dat deel van Rotterdam niet anders te kunnen i.v.m. de heetgebakerdheid van de supporters.

bestolen omdat jol in de eerste helft twente geen penalty gaf? dan zijn al heel wat clubs heel wat keren bestolen dit jaar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#32
Calimero_Rulez Wrote:Twente moet uit gewoon eens een keer uit de schulp kruipen en iets meer geluk hebben natuurlijk al schijnt Sparta de overwinning wel te verdienen vanavond. Maar goed balletjes op de lat op de paal, scheidsrechters die niet meewerken (Feyenoord uit) veldoverwicht en ga zo maar door. Maar goed thuis zijn we flink verwend dit jaar en als je na de eerste wedstrijd (heracles uit 3-0) had gezegd dat we de winterstop(je) in zouden gaan als nummer vijf met vijf punten voorsprong op de nummer zes dan had ik daar voor getekend. Maar nu is het gewoon een kutgevoel als afsluiting van 2006. Icon_evil

hebbie hem weer met zijn complex uit de kuip. Undecided in estland (waar? estland!) had je zeker ook de scheids tegen? maar wel fijn dat je een kutgevoel hebt, je verdient niet beter. kost ons bakken vol punten in europa die kutboeren, en ipv een beetje nederigheid kom jij niet verder dan een ongepaste grote smoel.

wees gvd blij dat het samenwerkingsverband met herakles je 3 punten heeft opgeleverd, anders was twatten nooit uit het dal gekomen en was de achterstand op de nummer 4 al meer dan 4 punten geweest. :lol:

ik ga ervan uit dattie otman boklul 3 wedstrijden krijgt, wat een gore overtreding was dat zeg. oh nee, hij speelt bij fc twatten, dan had hij opeens de intentie om de bal te spelen. Undecided

kennedy schoot op de paal ja, maar je vertelt er niet bij dat hij zowat op de achterlijn stond. cry

'zullen we laten hohoren ESPE-AER-TEA' Hakkuh
Reply
#33
Tukker_Rulez Wrote:In de kuip zijn we bestolen. Zoals ook Sparta bestolen is in de kuip. Maar goed dat schijnt in dat deel van Rotterdam niet anders te kunnen i.v.m. de heetgebakerdheid van de supporters.

oh ja, das waar, als we die pingel niet hadden gekregen had de scheids meteen afgefloten voor het eind. Undecided
Reply
#34
Heerlijke wedstrijd moet dat geweest zijn in de regen op het Kasteel. Wat een kansen over en weer. Twente ontbrak het aan geluk, want als Touma die 0-1 wel maakt (knappe redding Terol), moet ik het nog zien. Vervolgens laat de trage Niemeyer (Niet erg tactisch van Rutten om een giraf een haas te laten vangen) zich 2x dollen door Bouazouan en staat het 2-0. De kaart van Bakal is dom en daarna had het ook 6-2 kunnen worden.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#35
EJR Wrote:als Touma die 0-1 wel maakt (knappe redding Terol), moet ik het nog zien

:lol: kijk, weer eens een oud voetbalcliche zo op het end van het jaar uit de kast gerukt.

een zogeheten 'als mijn oom een kut had gehad, was het mijn tante geweest'-redenering. :razz:
Reply
#36
Soms kan een cliché ook waar zijn wafmans! Maar goed, jij je zin. Sparta is een hele goeie ploeg die dik in het linker rijtje thuishoort. :wink:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#37
EJR Wrote:Soms kan een cliché ook waar zijn wafmans! Maar goed, jij je zin. Sparta is een hele goeie ploeg die dik in het linker rijtje thuishoort. :wink:

er is maar 1 cliche dat waar is: als telt niet, en al helemaal niet in de 'voetballerij'.

sparta hoort niet in het linkerrijtje. maar ze hebben gister toch maar mooi fc twatten geveegd.
Reply
#38
Sparta heeft een goede wedstrijd gespeeld tegen een "slap" Fc Twente, "winterstop" komt 1 wedstrijd te laat....

Ik vind nog steeds de penal makkelijk gegeven, maar verder zegt het genoeg dat Boschker de man van de wedstrijd was aan Twentse zijde.

Denk dat Rutten een foute keuze heeft gemaakt om Heubach op de bank te laten starten, maar dat is achteraf.
Sparta speelde agressief en verzorgd voetbal en zette de goede reeks voort, knap!

Wat betreft de rode kaart, terecht! Het gebeurde voor het uitvak, in eerste instantie leek rood zwaar overtrokken, maar de tv beelden lieten toch duidelijk anders zien. Schenkel lost zijn tekortkomingen als voetballer niet altijd even correct op, maar Bakkel liet zich gewoon uit de tent lokken, jammer.

Twente overwinterd op plek vijf, 5 punten los van de directe concurrentie om europees voetbal. Kun je lullen wat je wil, dat is toch netjes!
Reply
#39
No.1 Wrote:Sparta heeft een goede wedstrijd gespeeld tegen een "slap" Fc Twente, "winterstop" komt 1 wedstrijd te laat....

Ik vind nog steeds de penal makkelijk gegeven, maar verder zegt het genoeg dat Boschker de man van de wedstrijd was aan Twentse zijde.

Denk dat Rutten een foute keuze heeft gemaakt om Heubach op de bank te laten starten, maar dat is achteraf.
Sparta speelde agressief en verzorgd voetbal en zette de goede reeks voort, knap!

Wat betreft de rode kaart, terecht! Het gebeurde voor het uitvak, in eerste instantie leek rood zwaar overtrokken, maar de tv beelden lieten toch duidelijk anders zien. Schenkel lost zijn tekortkomingen als voetballer niet altijd even correct op, maar Bakkel liet zich gewoon uit de tent lokken, jammer.

Twente overwinterd op plek vijf, 5 punten los van de directe concurrentie om europees voetbal. Kun je lullen wat je wil, dat is toch netjes!

Bakkal, ai ai. Terecht rood en de clubleiding zal hem gewoon nog een paar wedstrijden extra moet geven. We hebben genoeg mensen die zijn positie kunnen invullen.
Hij trapte vies na om er zeker van te zijn dat wij niet terug in de wedstrijd zouden komen en misschien nog punten pakken in de race met PSV om de landstitel :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#40
centre court Wrote:
Tukker_Rulez Wrote:In de kuip zijn we bestolen. Zoals ook Sparta bestolen is in de kuip. Maar goed dat schijnt in dat deel van Rotterdam niet anders te kunnen i.v.m. de heetgebakerdheid van de supporters.

bestolen omdat jol in de eerste helft twente geen penalty gaf? dan zijn al heel wat clubs heel wat keren bestolen dit jaar.

Kom op man. Het was gewoon overduidelijk dat Jol de orde probeerde te "handhaven" in dat duel. Jammer alleen dat jij dit als belangrijkste oppikt uit mijn verhaaltje. Of is dat omdat ik Sparta de enige echte club van Rotterdam noem :wink: Aj, zit het dan zo diep :cry:
Reply
#41
No.1 Wrote:Sparta heeft een goede wedstrijd gespeeld tegen een "slap" Fc Twente, "winterstop" komt 1 wedstrijd te laat....

Ik vind nog steeds de penal makkelijk gegeven, maar verder zegt het genoeg dat Boschker de man van de wedstrijd was aan Twentse zijde.

Denk dat Rutten een foute keuze heeft gemaakt om Heubach op de bank te laten starten, maar dat is achteraf.
Sparta speelde agressief en verzorgd voetbal en zette de goede reeks voort, knap!

Wat betreft de rode kaart, terecht! Het gebeurde voor het uitvak, in eerste instantie leek rood zwaar overtrokken, maar de tv beelden lieten toch duidelijk anders zien. Schenkel lost zijn tekortkomingen als voetballer niet altijd even correct op, maar Bakkel liet zich gewoon uit de tent lokken, jammer.

Twente overwinterd op plek vijf, 5 punten los van de directe concurrentie om europees voetbal. Kun je lullen wat je wil, dat is toch netjes!

goed geluld. :cheers:

en het maakt toch niet ut of je 5de wordt of 2de. :wink:
Reply
#42
Tukker_Rulez Wrote:Of is dat omdat ik Sparta de enige echte club van Rotterdam noem :wink: Aj, zit het dan zo diep :cry:

dat is inderdaad vreselijk als iemand dat zegt. dan heb je hem idd helemaal tuk(kerroels). :roll:
Reply
#43
Kon je het weer niet laten om te reageren waf? :lol: Bespaar me je volgende reactie. Die kan ik namelijk al raden. Knap heh?! :wink:
Reply
#44
Sparta de club van Rotterdam. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: