The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hee - Her.
#31
Mukkus Wrote:Gluscevic en Everton niet bij Heracles aanwezig, vanwege blessures.

Hup Hansson!

Mooi, dan speelt Heracles met 2 of 3 snelle spitsen, goed wapen tegen die trage Heerenveenachterhoede. Hup 5-1 uitslag! Hakkuh
Reply
#32
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Gluscevic en Everton niet bij Heracles aanwezig, vanwege blessures.

Hup Hansson!

Mooi, dan speelt Heracles met 2 of 3 snelle spitsen, goed wapen tegen die trage Heerenveenachterhoede. Hup 5-1 uitslag! Hakkuh

Xtragaap4de
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#33
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Gluscevic en Everton niet bij Heracles aanwezig, vanwege blessures.

Hup Hansson!

Mooi, dan speelt Heracles met 2 of 3 snelle spitsen, goed wapen tegen die trage Heerenveenachterhoede. Hup 5-1 uitslag! Hakkuh

Everton is één van onze snelste spitsen :roll:
Biseswar én Everton, dat was pas een snelle aanval geweest.
Reply
#34
1-0 nillsson - mooie assist van poulsen =D>
Bangkok resident.
Reply
#35
2-0 Alves, mooie vrije trap
Make tea, not war
Reply
#36
en 3-0 Alves, assist Pranjic (speciaal voor Kleine Jan: assist op Pranjic was van Hansson)
Make tea, not war
Reply
#37
Daar is de assist van Hansson al.....
Wie dit leest is gek
Reply
#38
Kleine Jan Wrote:Daar is de assist van Hansson al.....

Speciaal voor KJ: Quansah 3-1
Reply
#39
Bedankt, Quansah
Wie dit leest is gek
Reply
#40
Kleine Jan Wrote:Daar is de assist van Hansson al.....

Ik heb niet gekeken, maar op voetbal.nl is de assist op pranjic van alves...
* Winnaar eerste HB cup!
* Winnaar vierde Forum Liga!
* CM: #79
Reply
#41
Scumpie Wrote:
Kleine Jan Wrote:Daar is de assist van Hansson al.....

Ik heb niet gekeken, maar op voetbal.nl is de assist op pranjic van alves...

En wie gaf die op Quansah?
Wie dit leest is gek
Reply
#42
Hanssonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Make tea, not war
Reply
#43
pff opzich een lekkere score met zuiverloon en alves, maar relatief te weinig :|
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#44
Alves © en Nilsson maakt 28!
Reply
#45
Alves 2 goals + 1 assist
Pranjic 1 goal + 1 assist

=D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#46
centre court Wrote:Alves 2 goals
Pranjic 1 goal + 1 assist

=D>

Alves ook een assist!
Reply
#47
centre court Wrote:Alves 2 goals + 1 assist
Pranjic 1 goal + 1 assist

=D>
Wie dit leest is gek
Reply
#48
Wat is er jongens? :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#49
De uitslag? Kan gebeuren.
Het spel? Zorgwekkend.

Volgende week staan er Tilburgers op het menu, hopelijk mogen we na 9 wedstrijden eindelijk een keer weer een overwinning proeven.
Reply
#50
Ik heb even op die duitse keepert van jullie zitten letten, die Piekenhoven. Ik snap niet dat je zo lovend over hem bent. 1 goede redding op de inzet van Alves, die trouwens continue op 3-5 meter gedekt werd.

Wat een kansloos en dramatisch team van dat cluppie uit Hengelo.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#51
D'r an met de lippe Wrote:De uitslag? Kan gebeuren.
Het spel? Zorgwekkend.

Volgende week staan er Tilburgers op het menu, hopelijk mogen we na 9 wedstrijden eindelijk een keer weer een overwinning proeven.

Een overwinning kan inderdaad bevrijdend zijn... :wink:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#52
Mukkus Wrote:Ik heb even op die duitse keepert van jullie zitten letten, die Piekenhoven. Ik snap niet dat je zo lovend over hem bent. 1 goede redding op de inzet van Alves, die trouwens continue op 3-5 meter gedekt werd.

Wat een kansloos en dramatisch team van dat cluppie uit Hengelo.

Zonder Pieckenhagen hadden we gisteren naar Cambuur gemoeten ipv Heerenveen. Piecke is een held en heeft al talloze goede reddingen gemaakt in 1.5 seizoen Heracles.

FC Petr Wrote:Een overwinning kan inderdaad bevrijdend zijn... :wink:

Helemaal een overwinning in een uitwedstrijd, dat is alweer 10 maand geleden. Over 2 weken moeten we naar RKC, ik ga alles in werking zetten om die dag af te reizen naar Waalwijk. Forza Heracles, de komende weken is het alles of niets. Te beginnen met Willem II in een kolkend Polman Stadion.
Reply
#53
D'r an met de lippe Wrote:
Mukkus Wrote:Ik heb even op die duitse keepert van jullie zitten letten, die Piekenhoven. Ik snap niet dat je zo lovend over hem bent. 1 goede redding op de inzet van Alves, die trouwens continue op 3-5 meter gedekt werd.

Wat een kansloos en dramatisch team van dat cluppie uit Hengelo.

Zonder Pieckenhagen hadden we gisteren naar Cambuur gemoeten ipv Heerenveen. Piecke is een held en heeft al talloze goede reddingen gemaakt in 1.5 seizoen Heracles.

Heracles heeft een mindere verdediging dan de meeste andere clubs uit de eredivisie. Uiteraard heeft de keeper dan meer werk. Pieckenhagen heeft dus veel kunnen laten zien en prachtige reddingen gemaakt. Een Stekelenburg, Timmer en/of Gomes heeft een solide verdediging voor zich (Timmer minder :wink: ) waardoor een sporadische redding gelijk prachtig is en het een goede keeper maakt. Ik zou Gomes wel eens bij Heracles op goal willen zien staan, ik denk dat Pieckenhagen dan van hetzelfde caliber is als Gomes.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#54
Vret Mien Gras Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Mukkus Wrote:Ik heb even op die duitse keepert van jullie zitten letten, die Piekenhoven. Ik snap niet dat je zo lovend over hem bent. 1 goede redding op de inzet van Alves, die trouwens continue op 3-5 meter gedekt werd.

Wat een kansloos en dramatisch team van dat cluppie uit Hengelo.

Zonder Pieckenhagen hadden we gisteren naar Cambuur gemoeten ipv Heerenveen. Piecke is een held en heeft al talloze goede reddingen gemaakt in 1.5 seizoen Heracles.

Heracles heeft een mindere verdediging dan de meeste andere clubs uit de eredivisie. Uiteraard heeft de keeper dan meer werk. Pieckenhagen heeft dus veel kunnen laten zien en prachtige reddingen gemaakt. Een Stekelenburg, Timmer en/of Gomes heeft een solide verdediging voor zich (Timmer minder :wink: ) waardoor een sporadische redding gelijk prachtig is en het een goede keeper maakt. Ik zou Gomes wel eens bij Heracles op goal willen zien staan, ik denk dat Pieckenhagen dan van hetzelfde caliber is als Gomes.

Klopt, alleen dat willen veel mensen niet zien. En ook Pieckenhagen heeft wel eens geblunderd, maar als je zoveel ballen op je krijgt afgevuurd is een foutje gewoon menselijk. Dat zou Gomes ook overkomen. Achja, jij weet ook hoe dat gaat. Toen bv. Jan van Halst naar Ajax ging was hij van de één op de andere dag natuurlijk opeens 10 keer beter geworden.

Pieckenhagen is zowel in het veld als buiten het veld een geweldig mens. Die kan echt weinig meer fout doen bij mij. Ik zie dat vuur nog in zijn ogen na ADO - Heracles, toen hij de fatale fout beging. Hij nam de schuld hoogstpersoonlijk op zich en was behoorlijk teleurgesteld in zichzelf. Alsof er ook maar één Heraclied was die het hem echt dagenlang zou verwijten.
Reply
#55
Pieckenhagen, de held van Alkmaar. :razz:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply


Forum Jump: