Threads: 131
Vliegen wint in 5 van Hewitt
Wat een fantastische laatste game.
Na ieder punt moest Vliegen tranen wegwerken en na de wedstrijd barstte hij helemaal los =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 76
Echt fantastisch! Zowiezo een heerlijke wedstrijd... heb vrijwel de hele dag gekeken!
Niet verwacht dat ie de 5e set zou winnen... winnen in 5 van Hewitt! Hewitt wint ALTIJD de 5 setters!
Laatste game was idd super, kippevel! Hij was zo geemotioneerd dat het hem gewoon nog bijna de game kostte! Elke keer die enorme ontlading zorgde ervoor dat ie die laatste game een stuk minder speelde als de rest van de set. In elke game daarvoor varieerde ie z'n service heel goed met 1 of 2 x serve volley maar die laatste game kon ie alleen nog maar die service knalhard inslaan en hopen dat het een ace was =D>
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Threads: 99
blijkbaar een fantastische wedstrijd geweest...maar het is pas de eerste ronde van de davis cup...wat een overdreven gedoe zeg.
kooltje Wrote:blijkbaar een fantastische wedstrijd geweest...maar het is pas de eerste ronde van de davis cup...wat een overdreven gedoe zeg.
Het gaat toch om het tennis :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 99
buurs Wrote:kooltje Wrote:blijkbaar een fantastische wedstrijd geweest...maar het is pas de eerste ronde van de davis cup...wat een overdreven gedoe zeg.
dat huilen op de baan bedoel ik.
kooltje Wrote:buurs Wrote:kooltje Wrote:blijkbaar een fantastische wedstrijd geweest...maar het is pas de eerste ronde van de davis cup...wat een overdreven gedoe zeg.
Een 5-setter voor je thuispubliek tegen de vechter en ex van Clijsters eruit slepen
Threads: 67
buurs Wrote:kooltje Wrote:buurs Wrote:kooltje Wrote:blijkbaar een fantastische wedstrijd geweest...maar het is pas de eerste ronde van de davis cup...wat een overdreven gedoe zeg.
Een 5-setter voor je thuispubliek tegen de vechter en ex van Clijsters eruit slepen
Ben het helemaal met je eens Buurs! Wat is er mooier dan van Hewitt winnen
He i’m back, koploper FTM 2018!
Threads: 21
Flinke marathonpartijen zijn er bezig. Frankrijk-Roemenie staat 3-2 in de 5e set, is ruim 3,5 uur bezig. Zwitserland-Spanje gaan zo beginnen aan de 5e set en die zijn na een paar TB's ook al bijna 3,5 uur bezig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Threads: 97
Kohlmann en Waske winnen in straight van Ancic-Ljubicic :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
En ik snap die Federer ook niet. Waarom speelt ie nou geen DC? Vorige week vrij gehad en hij speelt de komende twee weken ook geen toernooi. Beetje jammer voor Zwitserland, neem aan dat ze het hem niet in dank afnemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 6
Indrukwekkend hoor...Andreev die zowel van Gonzo als ook van Massu wint..IN Chili =D> =D>
Threads: 21
En Ad zei vorige dat Andreev een pannekoek is. Daar kwam 't tenminste op neer. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
centre court Wrote:En Ad zei vorige dat Andreev een pannekoek is. Daar kwam 't tenminste op neer. :8:
:eeeek:
Threads: 2
En komende week in Costa de Soepie er in de 1e ronde afgaan tegen Dlouhy zeker? Is-ie dan toch een pannekoek? Dacht het wel.
Maar 1 troost voor alle TM'ers: Igor is niet te kiezen in onze teams. :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.