Threads: 114
On topic maar weer (voordat hier allerlei ranzige plaatjes van te laat komende forummers verschijnen.......)
Zal Milad zichzelf zwart schminken, rastahaar laten aanmeten en een gek-gekleurde bril laten aanschaffen of gaat dat te ver?
Oh, my god, we bought Kenny!
'De Klop' heeft ergens anders een hekel aan....
Threads: 133
Mukkus Wrote:On topic maar weer (voordat hier allerlei ranzige plaatjes van te laat komende forummers verschijnen.......)
Zal Milad zichzelf zwart schminken, rastahaar laten aanmeten en een gek-gekleurde bril laten aanschaffen of gaat dat te ver?
Er is in al die jaren eigenlijk maar 1 die de bijnaam stofzuiger had.....
Aangezien jullie gek zijn op spelletjes....
Wie was dat?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Threads: 57
dat wordt flink schmincken en nog veel meer rasta haar laten aanmeten Muk.. zal niet goedkoop zijn bij de kapper, dus daar gaat je PT4
1 voordeel, het brilletje heb je al
Adder Wrote:Mukkus Wrote:On topic maar weer (voordat hier allerlei ranzige plaatjes van te laat komende forummers verschijnen.......)
Er is in al die jaren eigenlijk maar 1 die de bijnaam stofzuiger had.....
Aangezien jullie gek zijn op spelletjes....
Wie was dat?
Willy van de Kerkhof.
En daar hebben we de link al. Rene en Willy zijn op dezelfde dag jarig als Mukkus zelf.....dit kan niet fout gaan.
T00L Wrote:dat wordt flink schmincken en nog veel meer rasta haar laten aanmeten Muk.. zal niet goedkoop zijn bij de kapper, dus daar gaat je PT4 
![[Image: mukkus.png]](http://i25.photobucket.com/albums/c67/T00LKIT/mukkus.png)
1 voordeel, het brilletje heb je al
Rood haar?
Enneh, Tool, ik zou maar even een nieuw topic aanmaken...genaamd 'Hoe iedereen er in Footstar eruit ziet"....
Die 'rugnamen' kun je dat ook veranderen? Denk dat alleen 'Milad' wel mooi staat. Heb dat ook bij andere spelers wel gezien. Of heeft dat te maken met een te lange achternaam?
Threads: 57
ik zal, als ik een keer niks beters te doen heb, screenies van iedereen maken. niet dat er zulke schokkende afbeeldingen bij zitten (naja, op mijn Adolf H. gelijkenis na dan) het verandert wel per keer of je je bril wel of niet op hebt, da's wel jammer
die rugnamen kun je volgens mij alleen veranderen als je supporter hebt, maar je zou het ff kunnen checken. op je spelersnaam klikken->geavanceerde opties, en dan zou het daar moeten staan.
FS Fan:
Quote: Spelerscitaat / Naam op shirt
Je krijgt de mogelijkheid om een citaat toe te voegen aan je spelerpagina. Je kan ook kiezen hoe je naam op je shirt staat.
Je moet dus supporter hebben.