The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




pokerforummeeting
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=p8GVI06UzjQ">http://www.youtube.com/watch?v=p8GVI06UzjQ</a><!-- m -->

alvast een voorproefje Wink morgen zal ik alles even uploaden
Reply
harry_bierdop Wrote:Ik kom definitief niet... het is mooi weer dus wij gaan met een groep naar Groningen voor jong oranje...

Veel plezier heren ennuh... we morgen morgen wel de bad beat verhalen :8:

Lekker weer daar geweest he Harry!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Mac Wrote:http://www.youtube.com/watch?v=p8GVI06UzjQ

alvast een voorproefje Wink morgen zal ik alles even uploaden

Briljante hand dat!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Mac Wrote:http://www.youtube.com/watch?v=p8GVI06UzjQ

alvast een voorproefje Wink morgen zal ik alles even uploaden
Gedraag ik me de hele dag, gebeurt er dit in de laatste hand van de avond!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
=D> Kan er ook maar 1 zijn die in die oud hollandse steek grap trapt :Big Grin
Bangkok resident.
Reply
filmpjes en foto's worden op dit moment geupload en werken dus misschien nog niet op dit moment.

Zal even een mooi verslagje schrijven:
Jazz en ik zouden om 1 uur bij gitter zijn, we hadden dan nog wat tijd om dingetjes te regelen en wat dingen klaar te zetten. Traditiegetrouw kwamen we echter pas om kwart voor twee aankakken en waren we dus nog maar net op tijd voor de rest zou komen. Gelukkig kwam de rest ook te laat en hadden we dus toch nog aardig wat tijd. Na ruim een uur wachten (depor moest weer eens een jumper hebben voor zn trein) was het illustere groepje dan eindelijk compleet en kon het feest beginnen. Acht man waren aanwezig te weten: mac, jazz, gittermaster, bumme, treesong, depor, adwim en fabian. Een prachtig rijtje dacht ik zo. We besloten iedereen 2000 starting chips te geven zodat we wat ruimte hadden en alleen de eerste die eruit lag mocht een rebuy doen. Treesong was de ongelukkige als ik het me goed herinner en die mocht zn stack al snel inleveren aan depor die er als een beest vandoor ging. Treesong was vervolgens ook een van de eersten die het veld mocht verlaten door een verschrikkelijke bad beat.
De Bad Beat van Tree vs Depor
Depor weet echter de komende handen bijna al z'n fiches te verliezen aan jazz die een of andere tell gehad moet hebben want elke keer had ie net aan de betere hand.
Persoonlijk vloog ik er als een van de eersten uit met AT tegen Q9 met een 9 op het board. Helaas maar ik was al shortstack dus die kans zat erin.
en af en toe blufte ie m gewoon uit de pot. Depor vliegt er uiteindelijk uit met alweer een bad beat (ja er werden er aardig wat uitgedeeld gedurende de dag)
De bad beat van depor vs gitter
De bubble boy (daarvoor hadden we een mooie fles bubbles) werd fabian die met een traditionele coinflip verloor van Bumme "ik speel eigenlijk alleen voor playmoney maar word hier wel even 2e".
coinflipje 55 vs AJ
Uiteindelijk bleven Bumme en Jazz over en Jazz wist de headsup te winnen met zijn JQ tegen de A3 van bumme. De winnende hand

Inmiddels was de klok al 2 uur verder en moest Bumme helaas naar huis maar het geld voor het eerste pak pampers voor z'n komende kind zat in ieder geval al in de pocket. Wij waren het pokeren nog lang niet zat en besloten nog een potje te starten onder dezelfde voorwaarden alleen zouden de blinds nu 15 ipv 25 min duren om wat meer vaart in het spel te krijgen. In het volgende potje waren de eerste rockets ook een feit. Jazz was de gelukkige en fabian had de pech precies op dat moment tegen Jacks aan te lopen.
Rockets
Dit keer werd ik de bubble boy door wederom met Ax tegen Q9 te verliezen met een 9 op het board. De precieze uitkomst van dit potje moet ik jullie echter schuldig blijven. Geloof dat Treesong hem won, gitter 2e en fabian 3e maar ik zat even in baalmodus dus mn aandacht was niet volledig meer bij het spelletje :oops: .

2 potjes is echter bij lange na niet genoeg voor ons verslaafden en we besloten gewoon nog een potje te starten. Dit keer werd echter thuisbezorgd.nl even geraadpleegd en er waren 7 pizza's onderweg om onze honger te stillen. Met een korte etenspauze wisten tree, ad wim en ikzelf itm te komen. Treesong was zo aardig mijn allin te callen met 74 tegen mijn AQ en werd daardoor 3e. De headsup tussen Ad en mij duurde niet lang en was tevens vrij eenzaam aangezien iedereen naar de bank was verplaatst om Jong Nederland europees kampioen te zien worden. Ad wims A7 bleek niet opgewassen tegen mijn J4 en zo wist ik ook een potje op mn naam te schrijven.
[Image: IMG_0874.JPG]

Zoals gezegd werd jong nederland kampioen en zat de stemming er dus goed in, al werd die af en toe verpest doordat een de boertje of een barend moest gaan praten. We besloten dus om weer een muziekje op te zetten waar vooral van Dikhout het goed deed binnen de groep. Treesong mocht dit keer zelf een fantastische bad beat uitdelen door met A2 allin te gaan tegen mijn 22 en dan gewoon 4 ruiten weten om te draaien terwijl hij de ruiten 2 heeft. Hierdoor weet treesong zich weer terug te vechten in de game en na een fantastische hand van Adwim waarbij hij denkt eindelijk eens zelf een bad beat uit delen
De bijna bad beat komen treesong en depor headsup en weet tree de chiplead niet meer uit handen te geven.

Al met al een fantastische dag die wat mij betreft zeker nog eens over gedaan mag worden! Gitter bedankt voor het toelaten van al dit tuig in je huis en hopelijk kostte het terugzetten van de tafel je niet al te veel tijd Wink
Reply
Depor Wrote:
harry_bierdop Wrote:Ik kom definitief niet... het is mooi weer dus wij gaan met een groep naar Groningen voor jong oranje...

Veel plezier heren ennuh... we morgen morgen wel de bad beat verhalen :8:

Lekker weer daar geweest he Harry!

Ik ben dan geen Harrie maar ik was er gister ook. Het was gister geweldig weer in Groningen. Vanaf 4 uur in korte mouwen gelopen totdat de wedstrijd begon. Toen het begon te regenen waren wij iig al binnen :Big Grin
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Depor Wrote:
harry_bierdop Wrote:Ik kom definitief niet... het is mooi weer dus wij gaan met een groep naar Groningen voor jong oranje...

Veel plezier heren ennuh... we morgen morgen wel de bad beat verhalen :8:

Lekker weer daar geweest he Harry!

Ik ben dan geen Harrie maar ik was er gister ook. Het was gister geweldig weer in Groningen. Vanaf 4 uur in korte mouwen gelopen totdat de wedstrijd begon. Toen het begon te regenen waren wij iig al binnen :Big Grin

Ik ben dan niet naar het stadion geweest maar wat een feest zeg en ja het was zeker mooi weer! Hier in Nijmegen was het de hele ochtend al zon.. toen zijn we in de regen naar Groningen gereden en daar ook de hele dag zon! Wat een feest.... compleet naar de klote nu en vanavond naar de chilli peppers :8:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Euhm Mac...weet niet wat er op jouw pizza zat... marrreeh ik won de laatste pot en had de chiplead :lol: :lol:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
ah ok ik twijfelde al ja maar ik dacht coinflipje 50% kans Wink
Reply
hehe, en ik won de tweede partij en treesong werd 2e.... Maar kan me de fout indenken, daar hij HU ongeveer 5 x zo groot was als ik...
Verder leuk verslag Mac Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Tree kan gewoon niet winnen Wink Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Overzicht van alle filmpjes:
bumme fold z'n ace
Tree gaat allin maar krijgt geen callers
Eerste showdown zware bad beat
Even dacht men aan een royal
Gitter bust met 35o
fab gaat allin maar jazz durft t niet aan
22 vs QK...2 heren achter elkaar in t deck
AQ vs 55 bumme vs fabian
enige split pot vd avond
22 vs K9...helaas was op dat moment mn memorycard vol
headsup jazz vs bumme weinig actie
De beslissing jazz wint
JJ vs AA
fabian called
blufje
treesong vs depor
foldje by jazz
Tree maakt gebruik van zn loose image
coop play tussen fab en depor die ze verliezen
tree fold een allin
and again
raise op wie?
Q9 vs 88
jaja depor ik film alles!
en weer een traditioneel coinflipje
full housje voor depor
treesong fold weer eens een allinetje
kijk hoe normaal tree het vindt dat hij dat soort handjes hit
commentaar overbodig.

de foto's (helaas een paar per ongeluk gedelete toen ik opruiming hield)
[Image: IMG_0857.JPG]
Bumme en Fabian
[Image: IMG_0858.JPG]
Gitter en Fabian
[Image: IMG_0859.JPG]
Bumme
[Image: IMG_0860.JPG]
Treesong
[Image: IMG_0874.JPG]
Mijn winnende fullhouse (toch even vereeuwigen voor het nageslacht)
Reply
Overigens is dat laatste filmpje echt fantastisch. Eerst nog die vreugdekreet van Ad Win "JAAAAA!" gevolgd door "Jezus, wat een kutzooi man" :lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
Ow me enge call op me 8 stond er ook op Big Grin
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Die laatste is echt briljant.

Jammer dat ik er niet bij kon zijn en excuses dat ik niets gezegd had. Eigen bedrijf samen met pa en had afgesproken dat ik smorgens zou werken en hij smiddags, maar hij ligt al 3 dagen plat met griep...

Klote dus... Maar zo te zien ondanks de gezelligheid uit Elspeet hebben jullie wel fun gehad :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Was gezellig!
Gitter dank voor de gastvrijheid, MAC dank voor het leuke verslag.
De andere bedankt voor het zien van de pair "8" in mijn spel tegen Treesong............. :Big Grin
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Vond het een reuze gezellige dag! Alleen jammer dat Git aan het einde van de avond last kreeg van gasophopingen..... :wink:
Reply
En dat jij naast hem zat Big Grin

Helemaal geen last van gehad.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
:lol: :lol:

Fantastisch onderschrift overigens Depor....
The great old Ludwig von...
Reply
hop, hier is t jaaaaaa neeeee filmpje van Ad. Smile
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: