The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




VVV Venlo - Feyenoord
#61
Bocaloca Wrote:
Peter Wrote:
Bocaloca Wrote:
Peter Wrote:En weer komt Boca niet met argumenten. Beetje jammer.

Als ik een reply geef met argumenten weet jij meteen waarom je dom bent.
Dit wil ik je niet aandoen

Blijkens al je andere bijdragen op dit forum kom je hier juist alleen om mensen uit te lachen, maar nou wil je t opeens niemand aandoen. Sad

No more arguments needed

Natte winden laten zonder argumentatie is het grootste teken van domheid, dus zwijg jij nou voorlopig maar weer even... Dead
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#62
Treesong Wrote:
Bocaloca Wrote:
Peter Wrote:
Bocaloca Wrote:
Peter Wrote:En weer komt Boca niet met argumenten. Beetje jammer.

Als ik een reply geef met argumenten weet jij meteen waarom je dom bent.
Dit wil ik je niet aandoen

Blijkens al je andere bijdragen op dit forum kom je hier juist alleen om mensen uit te lachen, maar nou wil je t opeens niemand aandoen. Sad

No more arguments needed

Natte winden laten zonder argumentatie is het grootste teken van domheid, dus zwijg jij nou voorlopig maar weer even... Dead

Niet zo vies kijken jij
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#63
Bocaloca Wrote:
Treesong Wrote:
Bocaloca Wrote:
Peter Wrote:
Bocaloca Wrote:
Peter Wrote:En weer komt Boca niet met argumenten. Beetje jammer.

Als ik een reply geef met argumenten weet jij meteen waarom je dom bent.
Dit wil ik je niet aandoen

Blijkens al je andere bijdragen op dit forum kom je hier juist alleen om mensen uit te lachen, maar nou wil je t opeens niemand aandoen. Sad

No more arguments needed

Natte winden laten zonder argumentatie is het grootste teken van domheid, dus zwijg jij nou voorlopig maar weer even... Dead

Niet zo vies kijken jij

Shut up and take your prozac Xtragaap4de
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#64
Treesong Wrote:
Bocaloca Wrote:
Treesong Wrote:
Bocaloca Wrote:
Peter Wrote:
Bocaloca Wrote:
Peter Wrote:En weer komt Boca niet met argumenten. Beetje jammer.

Als ik een reply geef met argumenten weet jij meteen waarom je dom bent.
Dit wil ik je niet aandoen

Blijkens al je andere bijdragen op dit forum kom je hier juist alleen om mensen uit te lachen, maar nou wil je t opeens niemand aandoen. Sad

No more arguments needed

Natte winden laten zonder argumentatie is het grootste teken van domheid, dus zwijg jij nou voorlopig maar weer even... Dead

Niet zo vies kijken jij

Shut up and take your prozac Xtragaap4de

\Big Grin/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#65
Flixieluv Wrote:Wat lul je nou, gast. Lekker traag trouwens, dat je nu pas achter de strekking van mijn stelling komt. Had gewoon mijn eerste post goed gelezen (of iemand anders om hulp gebraagd :razz: ). Ik zeik idd zelf wel eens cc af, net zo goed als hij dat probeert met mij. Jij suggereert echter dat ik de hele tijd in een hoekje zit te wachten tot iemand anders dat doet, om me vervolgens met "ja, ja!" daar bij te voegen. Als ik mij 1 keer bij iemand aansluit die dat doet, wil dat dan zeggen dat ik dat de hele tijd doe? :roll:


ik suggereer helemaal niets. kennelijk voel je je aangesproken. dat zegt meer over jezelf dan over mij. ik zeg trouwens ook helemaal niet dat je dat 'de hele tijd doet'. dat maak je er echt zelf van. je legt me eerst woorden eb bedoelingen in de mond om mij daar vervolgens op af te rekenen. lekker makkelijk.

Quote: :roll: Ik begrijp dus zoals nu tig keer gezegd DAT je dat vindt, maar IK VIND dat dus wel heel wat anders, en jij ging eerst van het andere uit (niet dat je dat ooit zal toegeven, daarvoor ken ik je al te lang).

aha, daar komt weer een aap uit een mouw. je grote probleem is dat je mij niet gelooft. als je dat nu meteen vertelt. waarom zou ik de waarheid niet vertellen? ben je zo overtuigd dat je interpretatie juist is? :roll:

net zoals de 'what's new' wederom een kinderachtige toevoeging.

of moet ik nu ook zeggen: je zal toch niet toegeven dat je ten onrechte in de veronderstelling bent dat ik eerst ergens anders van uit ging (en volstrekt ten onrechte op de kast gesprongen bent), daarvoor ken ik je al te lang. Xtragaap4de

Quote:Mijn post heb je dus (zie boven, en meerdere andere posts daarover) niet goed geïntepreteerd, vandaar dat je ook met "subsidiaire" onderbouwingen van je poging tot afzeiken van mij komt.

dank voor je memorie van antwoord. wel een beetje zinloos. je verdedigt je namelijk tegen de verkeerde aanval. en dat standpunt moet je nu wel tegen beter weten in volhouden, zo heb ik je zelf opgevoed. :razz:
Reply
#66
Zeg waf, zit je thuis ook zo oeverloos te discussieren met je vrouw om onder het stofzuigen uit te komen? Of ben je zo'n type "ja lieve, goed lieve" die zich daarom hier discussionair moet uitleven? :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#67
Treesong Wrote:Zeg waf, zit je thuis ook zo oeverloos te discussieren met je vrouw om onder het stofzuigen uit te komen? Of ben je zo'n type "ja lieve, goed lieve" die zich daarom hier discussionair moet uitleven? :razz:

Ja, ja! :lol: :lol: :lol:

:wink:
Reply
#68
Treesong Wrote:Zeg waf, zit je thuis ook zo oeverloos te discussieren met je vrouw om onder het stofzuigen uit te komen? Of ben je zo'n type "ja lieve, goed lieve" die zich daarom hier discussionair moet uitleven? :razz:

nee jij en marshall trokken volle zalen! :razz:

je vergeet nog 1 variatie op het thema trouwens. ik hoef niet te stofzuigen, daar wordt niet over gediscussieerd, en alhier zet ik graag een boompje op. :razz:
Reply


Forum Jump: