The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Volendam-Twente
#1
Wie o wie uit Twente kunnen we van het forum verwachten om met eigen ogen te kunnen aanschouwen hoe Volendam de eerste 3 punten van het seizoen haalt????
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#2
Daan Brama, denk ik.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#3
Daan Brama, denk ik.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#4
Lamme Lennie Wrote:Wie o wie uit Twente kunnen we van het forum verwachten om met eigen ogen te kunnen aanschouwen hoe Volendam de eerste 3 punten van het seizoen haalt????

Kennedy gaat zeker.
Ik ben nog twijfelgeval. Ik ben er nml in december 2003 ook geweest en toen scoorde Esajas twee goals.
Het enige mooie van dat uithok daar in Volendam is dat je niet naar de plee hoeft gaan aangezien je de tussen de houten platen door kunt zeiken.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#5
Je bent in 2003 ook geweest? Wow dat is nog niet zo heel lang geleden inderdaad.

LL en ik zitten naast het uitvak. Ik zal mijn oranje string aantrekken en even bij jullie in de hekken hangen!!!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#6
Davydoff Wrote:Je bent in 2003 ook geweest? Wow dat is nog niet zo heel lang geleden inderdaad.

LL en ik zitten naast het uitvak. Ik zal mijn oranje string aantrekken en even bij jullie in de hekken hangen!!!

Ik wilde wel vaker, maar helaas speelde Volendam geen eredivisie de jaren erna :razz:
En die string mag je wel aanhouden, als die nou roze was geweest........
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#7
Dave heef zijn string aan, dus berg je maar! Op naar de 3 punten (moet een makkie zijn, want Jeroen is in topvorm)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#8
Jeroen heeft de ene redding na de andere, wat een super goalie.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#9
Quote:Pas in de tweede helft kwam FC Twente op voorsprong. Voor rust had doelman Jeroen Verhoeven met enkele knappe reddingen een Enschedese voorsprong voorkomen, maar in de 54ste minuut was hij toch verslagen.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#10
Dave,

hoe vond je het, heb je je vermaakt?
Heb je je string nog?
Smaakte het biertje met LL?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#11
Bier Dead

Matige wedstrijd gezien, beide teams vielen me tegen. In de eerste helft was Twente beter, Volendam kon niet starten zoals ze dat tegen Heerenveen deden. Volgens mij werd Volendam in de eerste helft zwaar genaaid toen Douglas de doorgebroken Van Dijk 'neerhaalt'. Niet eens een vrije trap! Ik wil dat vanavond graag nog eens zien, aangezien het toch altijd lastig is zonder herhaling. Verhoeven haalde er 2 ballen heel knap uit (ik telde ze al), waarna Van Zaanen een 300% kans mist (alleen op de keeper af).

In de tweede helft vrijwel hetzelfde beeld, alleen wist Twente nu meer kansen te creëren. Wiedemeijer geeft weer een hele makkelijke vrije trap aan Twente waaruit Tokkie Jansen scoort. Daarna vliegt de 2-0 erin en is het eigenlijk al over. De 2-1 viel ongeveer in dezelfde minuut, maar echte kansen heeft Volendam niet meer gehad. Verdiende overwinning voor Twente. Hersi mist trouwens ook nog een leuke bal (na wederom een redding van held Jeroen) Undecided

Jammer dat de Twente supporters alleen in het Duits zongen trouwens :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#12
Lamme Lennie Wrote:Jammer dat de Twente supporters alleen in het Duits zongen trouwens :wink:

Dat is beter dan maar één zielig liedje :wink:
En dan heb ik het niet over Volendam, dat is alweer 5 jaar geleden dat ik die voor het laatst in actie heb gezien.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#13
Lamme Lennie Wrote:Jammer dat de Twente supporters alleen in het Duits zongen trouwens :wink:

Niet iedereen heeft de 3 J's, Nick & Simon en Jan Smit :razz:

Hoewel jullie wel de verkeerde Jan Smit hebben :waf:
Reply
#14
Nou, dat was dus duidelijk een rode kaart. Thanks scheids Icon_evil
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#15
Lamme Lennie Wrote:Nou, dat was dus duidelijk een rode kaart. Thanks scheids Icon_evil

Dan nog had Volendam niet gewonnen.
Maar de scheids had inderdaad rood kunnen trekken. Douglas was lucky.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#16
Vret Mien Gras Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Nou, dat was dus duidelijk een rode kaart. Thanks scheids Icon_evil

Dan nog had Volendam niet gewonnen.
Maar de scheids had inderdaad rood kunnen trekken. Douglas was lucky.

Dat is echt onmogelijk om te zeggen, want dan loopt alles uiteraard anders. Twente heeft gewoon geluk gehad hier.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#17
Als Wiedemeijer had gefloten als een man, dan gaf hij in de eerste minuut al een kaart nadat Meijers op volle snelheid hardhandig werd tegengehouden. (“nooit meer doen hé, stoute Twente speler)
Als Wiedemeijer had gefloten als een man, dan had Douglas rood moeten krijgen.
Als Wiedermeijer had gefloten als een man, dan trad ie op tegen het tijdrekken van Boschker (“ik maak wat gebaren en kijk dan maar de andere kant op”)
Als Wiedermeijer had gefloten als een man, dan floot hij niet (vooral tegen Volendam) bij alle harde maar eerlijke duels
Als Van Zaanen die bal er gewoon intrapt in de eerste helft, dan hadden we kunnen winnen.
Als mijn tante een lul had, dan was het mijn oom

Achja ik heb weer een Volendam gezien dat wilt voetballen. Nu de punten nog. Die moeten we dan maar pakken aanstaande zaterdag in Eindhoven. ;-)
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#18
Davydoff Wrote:Achja ik heb weer een Volendam gezien dat wilt voetballen. Nu de punten nog. Die moeten we dan maar pakken aanstaande zaterdag in Eindhoven. ;-)

Als PSV zoals zaterdag tegen AZ speelt zie ik de zelfs dinsdag tegen jong PSV nog wel verliezen, dus alles is mogelijk.Wink
Reply


Forum Jump: