The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - Willem II
#1
Voor de mensen met budgettaire problemen deze week.
Er bestaat een redelijke kans dat Atouba speelt zaterdag
The great old Ludwig von...
Reply
#2
v/d wiel speelt ook wel toch?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#3
wat is een 'redelijke kans' ?
Reply
#4
Atouba? Das al een goaltje voor Willem II dan. En als Suarez dan nog moe blijkt kan het daar zomaar bij blijven. :razz:
Reply
#5
Peter Wrote:En als Suarez dan nog moe blijkt kan het daar zomaar bij blijven. :razz:
Undecided
Quote:Suarez maakt zich op voor duel met favoriete opponent
16/10/2009 13:55

Luis Suarez keerde vrijdagmiddag als laatste Ajacied terug op Nederlandse bodem na zijn interlandverplichtingen. De Uruguayaanse aanvaller heeft dan nog net een etmaal de tijd om zich voor te bereiden op het thuisduel met Willem II van zaterdagavond.
Voor Suarez vormen de Tilburgers zijn favoriete opponent in de Eredivisie. De Tricolores kregen tijdens de laatste twee bezoekjes aan De Arena liefst zes doelpunten van de Uruguayaan om de oren. Ajax won die duels met respectievelijk 4-1 en 7-0.

Mocht Willem II-trainer Fons Groenendijk hopen dat Suarez na zijn twee loodzware WK-kwalificatieduels én de vermoeiende terugreis naar Amsterdam wat scherpte mist, dan zal hij bedrogen uitkomen. Bij eerdere interlandverplichtingen kwam Suarez altijd vlijmscherp terug en was hij van grote waarde voor Ajax.
Een half jaar geleden speelde Suarez voorafgaand aan het uitduel met Roda JC WK-kwalificatiewedstrijden tegen Paraguay en Chili. De vermoeide spits was net op tijd terug in Nederland om de spelersbus naar Kerkrade te halen, maar hielp zijn ploeg enkele uren daarna met een doelpunt én een assist wel aan een 2-1 overwinning.
Vorige maand leverde hij een cruciale bijdrage aan de 6-0 thuiszege op NAC Breda. Suarez scoorde één keer en bereidde twee andere treffers voor. En dat terwijl hij de dagen daarvóór met Uruguay tegen Colombia en Peru had gespeeld.


Met twaalf doelpunten na de eerste negen duels is Suarez dit seizoen de productiefste speler op de Nederlandse velden. Hij heeft op dit moment een voorsprong van zeven doelpunten op het recordschema van PSV-vedette Coen Dillen, die in het seizoen 1956/57 tot 43 treffers kwam.
Reply
#6
BIERTEAM.NET Wrote:
Peter Wrote:En als Suarez dan nog moe blijkt kan het daar zomaar bij blijven. :razz:
Undecided

Jol wil vermoeide Suarez toch opstellen
Pas rond twaalven arriveerde Luis Suarez vandaag op Schiphol. tegenover Ajaxlife.nl verklaarde de spits erg moe te zijn van de lange vlucht vanuit Uruguay.

Op de persconferentie gaf Martin Jol aan Suarez wel gewoon te willen opstellen tegen Willem II. Jol dacht dat dat wel mogelijk is. Wel gaf hij aan de spits waar mogelijk in de komende drukke periode te willen sparen.


Ajaxlife.nl:
Of Suarez moe is? ‘Ja’
nieuws Door: Redactie op 16 okt 2009

Ook Luis Suarez moest zijn gezicht even laten zien tijdens de presentatie van de nieuwe spelersbus. Maar eigenlijk had hij er helemaal geen zin in. Ook niet in de foto's die even snel gemaakt moesten worden. Suarez heeft het gehad en wil naar bed. "Ja, ik ben erg moe," zegt hij tegen Ajaxlife.nl.

Wedstrijd
De Uruguayaan begon woensdag rond middernacht (Nederlandse tijd) aan de wedstrijd tegen Argentinië in het kader van de WK-kwalificatie. Suarez verloor met 0-1 en moet binnenkort in de herkansing tegen Costa Rica.

Elftalbegeleider Herman Pinkster pikte hem vrijdag rond twaalven op van Schiphol. De vertraging bedroeg dit keer slechts tien minuten. Amper dertig uur later moet Suarez met Ajax aantreden tegen Willem II.

Alsof de KNVB niet weet dat Ajacieden over de hele wereld uitwaaien voor een interland...
--
Lekker overbelasten die jongen zou ik zeggen. De volgende speelrondes tegen AZ, Feyenoord en Twente heb je hem toch niet nodig joh. =D>
Reply
#7
Eindelijk, een doelpunt voor Suarez: 4-0
Reply
#8
gittermaster Wrote:Voor de mensen met budgettaire problemen deze week.
Er bestaat een redelijke kans dat Atouba speelt zaterdag

En bedankt....
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#9
sorry Kennemer, werd over gesproken op meerdere fora. Hij heeft ook de hele tweede helft warmgelopen, als de 3-0 niet was gevallen had ie wel ingevallen. Excuus.
The great old Ludwig von...
Reply
#10
gittermaster Wrote:sorry Kennemer, werd over gesproken op meerdere fora. Hij heeft ook de hele tweede helft warmgelopen, als de 3-0 niet was gevallen had ie wel ingevallen. Excuus.

We zullen SD voorstellen om ook punten te geven voor warmlopen...
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#11
Atouba, is dat niet dat spul dat je aan je goudvissen geeft?
May The Schwartz Be With You
Reply
#12
Zelfs Anita is een betere back dan Atouba dus? Wat een aankoop. :razz:
De aankoop van Pantelic snap ik overigen ook nog steeds niet. Maakte er 1tje maar dat doet Cvitanich ook wel. Wat is de toegevoegde waarde van Pantelic boven Cvitanich Ajacieden?

En als je dan deze week ook nog leest dat Ajax mogelijk later dit jaar naar de bank moet om de salarissen te kunnen betalen is de aankoop van zulke niks toevoegende veelverdieners helemaal lachwekkend. Confused
Reply
#13
Pantelic doet voetballend veel meer dan Cvitanich. Dario doet in een aanval niet mee tot de 16 terwijl Pantelic regelmatig al halverwege de helft van de tegenstander mee kan doen.
Qua scorend vermogen heb je gelijk maar Pantelic is voetballend dus echt wel van meerwaarde.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#14
Vind je? Ik vind dat hij 7 vd 10 ballen die hij in zijn voeten krijgt van de voet af laat stuiten, waardoor balverlies...
Reply
#15
BIERTEAM.NET Wrote:Vind je? Ik vind dat hij 7 vd 10 ballen die hij in zijn voeten krijgt van de voet af laat stuiten, waardoor balverlies...

Wat ik laatst van hem zag (volgens mij EL) kon ie voetballend idd niet mee.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#16
BIERTEAM.NET Wrote:Vind je? Ik vind dat hij 7 vd 10 ballen die hij in zijn voeten krijgt van de voet af laat stuiten, waardoor balverlies...

7 van de 10 is overdreven maar ik zie je punt. Feit is dat Dario daar nooit te vinden was en je dus eigenlijk met 10 man aan het voetballen was. Ik zie de meerwaarde dus zeker wel, dat het er nog beter uit moet komen wil ik dan wel toegeven.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#17
Berend Botje Wrote:Atouba, is dat niet dat spul dat je aan je goudvissen geeft?
[Image: 10151.jpg]
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#18
Bumme Wrote:
BIERTEAM.NET Wrote:Vind je? Ik vind dat hij 7 vd 10 ballen die hij in zijn voeten krijgt van de voet af laat stuiten, waardoor balverlies...

7 van de 10 is overdreven maar ik zie je punt. Feit is dat Dario daar nooit te vinden was en je dus eigenlijk met 10 man aan het voetballen was. Ik zie de meerwaarde dus zeker wel, dat het er nog beter uit moet komen wil ik dan wel toegeven.
Tsja dus jij vind Toivonen ook een betere spits dan Koevermans?
Reply
#19
Pantellic kan beter in de spits staan waar ie hoort ipv ballen verneuken op het middenveld.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#20
Ekslem Wrote:Pantellic kan beter in de spits staan waar ie hoort ipv ballen verneuken op het middenveld.

Dat doet Koef en dat roept ook zeer geregeld irritaties op. Als ie dan niet scoort is het meteeen een luie hond. Dat kan Koef zich ondertussen permitteren maar Pantelic moet zich nog waarmaken. Lastig dus om zomaar in de spits te blijven wachten, voor je het weet ben je zonder eigen schuld zomaar het kind van de rekening als je dan een paar duels op rij geen goede ballen krijgt. :-k
Reply
#21
Ik zie persoonlijk nog niet onwijs veel verschil tussen Pantelic en Cvitanich. Maar vind wel dat pantelic dan ook ff een paar wedstrijden de kans moet krijgen. Kan nu echt nog niet beoordelen of t een versterking is of niet.
Overigens vond ik Rommedahl erg goed spelen en was het hoogtepunt voor mij (sorry Kooltje) de terugkeer van Gabri. Ik kreeg echt kippenvel van de lange ovatie die hij kreeg toen hij het veld op kwam.
The great old Ludwig von...
Reply
#22
Peter Wrote:De aankoop van Pantelic snap ik overigen ook nog steeds niet. Maakte er 1tje maar dat doet Cvitanich ook wel. Wat is de toegevoegde waarde van Pantelic boven Cvitanich Ajacieden?

Pantelic zou iets balvaster moeten zijn als Cvitanich, en met iets meer verstand moeten kunnen voetballen. (al is dat er tot op heden nog niet uit gekomen)
Cvitanich is meer een intuïtieve voetballer. En dat is naast Suarez, die ook ook voornamelijk op intuïtie voetbalt, vaak wat teveel van het goede.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#23
gittermaster Wrote:Ik zie persoonlijk nog niet onwijs veel verschil tussen Pantelic en Cvitanich. Maar vind wel dat pantelic dan ook ff een paar wedstrijden de kans moet krijgen. Kan nu echt nog niet beoordelen of t een versterking is of niet.
Overigens vond ik Rommedahl erg goed spelen en was het hoogtepunt voor mij (sorry Kooltje) de terugkeer van Gabri. Ik kreeg echt kippenvel van de lange ovatie die hij kreeg toen hij het veld op kwam.
Ik was ook in het stadion, erg mooi moment inderdaad.
Geeft aan dat er veel mensen het met jou eens zijn!
Pantelic werd erg vaak overgeslagen door met name Suarez.
Reply
#24
kooltje Wrote:Pantelic werd erg vaak overgeslagen door met name Suarez.

Dat viel mij ook op, van wat ik zag in de samenvattingen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#25
Vind je dat raar? Suarez zit in de bloei van zijn carrière en probeert de wereldtop te halen en dan slentert er zo'n halvegare op het veld die ff bij Ajax komt afbouwen...
Reply
#26
Moker! Wrote:Vind je dat raar? Suarez zit in de bloei van zijn carrière en probeert de wereldtop te halen en dan slentert er zo'n halvegare op het veld die ff bij Ajax komt afbouwen...

Ik denk dat Pantelic eerder al dan niet bewust wordt overslagen door sommige medespelers omdat er toch ook mannen tussen moeten lopen die hem uitkotsen met al zn vedette-gedrag zonder ook nog maar 1 goede pot gespeeld te hebben. Ik zou me er iig gruwelijk aan irriteren als iemand nieuw bij mn club komt en meteen de vedette gaat uithangen zonder iets te hebben laten zien. :-k
Reply
#27
Heeft niks met vedette-gedrag te maken dat ie word overgeslagen...hij is gewoon te slecht en brengt niets meer dan svitaniets.
Reply


Forum Jump: