Threads: 31
Ahh ok, ik wilde al zeggen, zo zijn er fors meer. Ik snap alleen werkelijk niet waarom er niet wat hoger geplaatsten aan die toernooien meedoen. Vrij makkelijke manier van punten schrapen natuurlijk.
Overigens heb je gelijk met die ranking, en derhalve heeft Tomic het afgelopen jaar maar 1x een goede loting gehad tijdens een GS. Op datzelfde toernooi had Harrison ook een WC....
Threads: 97
Harrison een WC voor de AO 09?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Je zegt net toch dat de ranking gebaseerd is op een jaar? AO '09 telt dus niet meer mee....
Threads: 97
Haha, flauw hoor. Dan nog, Harrison heeft die WC voor de afgelopen AO dus duidelijk zelf verdiend door oa Young en Levine te verslaan. En hij had een kloteloting, itt Tomic.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
En daar kan Tomic dan weer weinig aan doen. Tenzij je gelooft in warme balletjes. Hij doet wat hij moet doen en dwingt vervolgens ook Cilic nog tot het uiterste te gaan. Die heb ik toch iets hoger staan dan Tipsarevic, waartegen Harrison het wel erg gemakkelijk aflegde.
Maar genoeg over deze vergelijking, ik kan me uitspraken van jou herinneren dat Tomic na januari uit de top-500 zou vallen, en dat heeft hij verlopig keurig weerlegd. Nu mag hij laten zien dat hij het ook buiten de pacific kan.