The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




VVV - PSV
#1
Eerlijk gezegd hoop ik nu op een vroege blessure voor 1 van de verdedigers van PSV. Hoe durven ze Derijck niet in de basis op te nemen?
Reply
#2
Geen clean sheet, niet zo verrassend zonder Derijck.
Reply
#3
3-2, krijgt Rutten ervan dat hij Derijck, Isaksson en Matavz er niet inzet.
Reply
#4
Ik snap echt niet dat Lens in de basis blijft, scoort veel te weinig voor een centrale aanvaller.
Reply
#5
Beetje te laat om Derijck nu nog in te zetten.
Reply
#6
EB Sports Wrote:Ik snap echt niet dat Lens in de basis blijft, scoort veel te weinig voor een centrale aanvaller.
Matavz was er pas 2 dagen bij, vandaar. Begrijpelijk imo.

Verder ga ik m'n quotes niet terugzoeken maar de wisselvalligheid in dit soort duels had ik al voorspeld. En dan volgende week weer heer en meester tegen Ajax in eigen huis. Logish met zoveel talenten en zo weinig ervaring.
Reply
#7
Nu voorzie ik toch een vroege ontslag van Rutten, die heeft het helemaal verpest voor PSV.
Reply
#8
EB Sports Wrote:Nu voorzie ik toch een vroege ontslag van Rutten, die heeft het helemaal verpest voor PSV.
Haha. En De Boer moest er ook uit bij die 2-2?
Reply
#9
Treurige uitslag, zeker gezien je met rust al op 0-5 moet staan.
Waarom laat de NOS de niet gegeven pingel op het laatst niet zien????
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#10
Die pingel lieten ze niet zien omdat ie uiteindelijk niet gegeven is....
Reply
#11
[Image: scaled.php?tn=0&server=736&filename=nzwe...&ysize=640]

Undecided
Reply
#12
Het is sowieso niet echt het weekend van de brabo's...

bij nac-feyenoord zat ik tussen de naccers. een gast stond werkelijk de hele wedstrijd de scheids verrot te schelden (dan ben je wel lekker geloofwaardig), maar ook aan feyenoord hebben ze een grafhekel (ik begrijp nog steeds niet echt waarom, maar volgens mij omdat ze een hekel hebben aan rotterdammers).

bakkal krijgt op een gegeven een schop in zijn muil en gaat liggen. niks aan de hand verder, ging per ongeluk dacht ik, dus doorvoetballen. bakkal wordt uitgefloten voor een schwalbe. even later kopt hij keurig de 1-1 binnen.

staat er so'n opperbrabo te schreeuwen en zich af te vragen hoe dat kan, eerst voor zijn bek geschopt worden en dan een bal in koppen, de tering rotterdammers.

waarop ik hem er aan herinnerde dat bakkal een brabander was.... Undecided
Reply
#13
NAC publiek is sowieso fantiek tijdens 'toppers'.
Zit met NAC-PSV meestal ook in een NAC vak, en dan is het ook niet echt pro PSV
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#14
Is dit Biseswar kwalijk te nemen?
Hoe zou hij moeten reageren?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=o0pbMoB5cTI[/youtube]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#15
Die Fey supporter gister gezien bij POWnews(?). Bisewar moest zijn excuses maar aanbieden. NERD. Niet zo slim van dat vriendje, maar ook niet echt lekker van dat publiek.

Zal vast iest gemist hebben, maar wat is hier de reden van, waf?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#16
Ekslem Wrote:Die Fey supporter gister gezien bij POWnews(?). Bisewar moest zijn excuses maar aanbieden. NERD. Niet zo slim van dat vriendje, maar ook niet echt lekker van dat publiek.

Zal vast iest gemist hebben, maar wat is hier de reden van, waf?

ik word echt een beetje gek van een deel van dat legioen. een klein groepje, nou ja, een kleine duizend man denk ik, heeft de gifpijlen gericht op gudde. niet dat ik een gudde fan ben, maar ik zie niet wat hij echt fout doet. bovendien zijn ze nu lekker aan het saneren en ga ik ervan uit dat volgend jaar we in cat II zitten. hem wegjagen is onnodig onrust creeeren.

nu is biseswar de lul, omdat iedereen denkt dat zijn vriendje het publiek uitgedaagd heeft. en biseswar is een amsterdammer, met een ajakkesverleden, dus er is maar weinig nodig om hem ook de tering te schelden. nu is er iemand die een ingezonden brief heeft gestuurd, omdat gudde er voor verantwoordelijk is dat biseswar zijn vriendje zich zo gedraagt. het moet niet gekker worden...

maar nu het allerleukste bericht van vandaag:

het was helemaal geen vriendje van biseswar...


Quote:Update: De kneuters van boven de sloot kunnen opgelucht adem halen. Deze kerel is geen vriend van Biseswar, het is een Vak G’er die zijn seizoenskaart kwijt was en zo op deze plek terecht kwam. Nou, o zo fanatieke Rotterdammertjes, dat wordt excuses maken aan meneer Biseswar.
Reply


Forum Jump: