The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




VIT-PSV
#31
Heerlijk :razz:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#32
Zo zeg, is die Mendez toevallig twee-benig? =D> !

Wat kan die vent schieten met allebei de benen :eeeek:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#33
harry_bierdop Wrote:Zo zeg, is die Mendez toevallig twee-benig? =D> !

Wat kan die vent schieten met allebei de benen :eeeek:

Het schijnt dat ie driebenig is, maar je ziet niet vaak dat die met dat derde been schiet.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#34
Wat is het ook een kutspel he. Dat is de 2e keer dat die Kutkramp me naait! :letitallout:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#35
Lamme Lennie Wrote:Wat is het ook een kutspel he. Dat is de 2e keer dat die Kutkramp me naait! :letitallout:

Daar zou ik idd ook helemaal ziek van zijn. Ik hoop het dit seizoen op 1 keer te houden met die schele!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#36
Ekslem Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Wat is het ook een kutspel he. Dat is de 2e keer dat die Kutkramp me naait! :letitallout:

Daar zou ik idd ook helemaal ziek van zijn. Ik hoop het dit seizoen op 1 keer te houden met die schele!
Mooie woordspeling :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Vooral in een ronde waar 7 punten tot nu toe je halve score zou zijn...... Sad
Gelukkig wint Ajax met 2-0 met 2 goals van Grygera, dus echt klagen mag ik niet.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#38
PSV heeft wederom, matig voetbal laten zien.

Ik kan me de kritiek van de voetballiefhebbers wel voorstellen, want het laffe voetbal dat die lampjes laten zien is echt een kampioen onwaardig, voortdurend temporiseren, tijdrekken etc.
Ook de vorige bekerwedstrijd (0-4) in het Gelredome was niet om aan te zien, ondanks de vier doelpunten, spelen ze droevig veldvoetbal. :|
Zonder Gomez stond PSV iig niet waar ze nu staan, neem dat maar van me aan.
Ik was tot nu toe niet anti PSV, maar na ze tweemaal live te hebben gezien, kan ik alleen maar concluderen dat er maar één team de titel verdient............Hup AZ!!!
Hakkuh
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#39
Imo is Vitesse uit altijd een lastige klus. Zulke potjes heb je altijd een paar per seizoen en die kun je maar beter winnen. Maakt geen zak uit hoe!
Als het niet super loopt en je wint zulke wedstrijden toch met 0-1 doe je het gewoon goed! Daarbij schijnt Vitesse gewoon een erg goed voetballende ploeg te hebben.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#40
En 300 man mee met de boertjes... =D> =D> =D>
Reply
#41
FC Petr Wrote:PSV heeft wederom, matig voetbal laten zien.

Ik kan me de kritiek van de voetballiefhebbers wel voorstellen, want het laffe voetbal dat die lampjes laten zien is echt een kampioen onwaardig, voortdurend temporiseren, tijdrekken etc.
Ook de vorige bekerwedstrijd (0-4) in het Gelredome was niet om aan te zien, ondanks de vier doelpunten, spelen ze droevig veldvoetbal. :|
Zonder Gomez stond PSV iig niet waar ze nu staan, neem dat maar van me aan.
Ik was tot nu toe niet anti PSV, maar na ze tweemaal live te hebben gezien, kan ik alleen maar concluderen dat er maar één team de titel verdient............Hup AZ!!!
Hakkuh

Volgende week vrijdag kun je PSV live op Talpa zien; oordeel dan nog maar eens. Wink Natuurlijk wordt in Arnhem zakelijk gespeeld, teruguitgehangen, rustig aan gedaan of hoe je het ook wilt noemen, zeker als je 2x in het zadel wordt geholpen door een vroege voorsprong. Uit vol op de aanval spelen is gewoon naief. Bewaar dat maar voor de 17 thuiswedstrijden. Deze speelstijl bezorgt PSV zoals het er nu uitziet de 6e landstitel in 8 jaar, al is het seizoen natuurlijk nog lang. Ik denk dat AZ en Ajax ervoor zouden tekenen, alleen blijkt het verdomde lastig om met goed resultaat te spelen zoals PSV doet.
Zaterdag was overigens de 1e keer dit seizoen dat Gomes PSV er echt doorhielp (Champions League erbuiten gelaten). Tegen AZ en Ajax deed de defensie dat en had Gomes niet veel te doen. Verder overal makkelijk gewonnen of punten verspeelt. PSV had zonder Gomes dus mss 3 punten minder gehad, maar dan stonden ze nog steeds op 1. Wellicht moet Gomes ze er zaterdag nog een keer doorheen slepen als sprake blijkt van een vormdip, maar voorlopig houdt ik het op een incidenteel zeer zwak optreden (alhoewel de lat ook nog 3x werd geraakt Wink).
Schluss.
Reply
#42
Ach ja, zo was PSV ook hier in Enschede bezig, maar van ons kregen ze een pak slaag :Big Grin
Thuis is PSV oppermachtig en uit voetballen ze zakelijk. Het is gewoon knap werk dat de gloeilampen telkens nipt winnen uit.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#43
FC Petr Wrote:PSV heeft wederom, matig voetbal laten zien.

Ik kan me de kritiek van de voetballiefhebbers wel voorstellen, want het laffe voetbal dat die lampjes laten zien is echt een kampioen onwaardig, voortdurend temporiseren, tijdrekken etc.
Ook de vorige bekerwedstrijd (0-4) in het Gelredome was niet om aan te zien, ondanks de vier doelpunten, spelen ze droevig veldvoetbal. :|
Zonder Gomez stond PSV iig niet waar ze nu staan, neem dat maar van me aan.
Ik was tot nu toe niet anti PSV, maar na ze tweemaal live te hebben gezien, kan ik alleen maar concluderen dat er maar één team de titel verdient............Hup AZ!!!
Hakkuh

AZ verloor thuis kansloos van PSV. Tegen de kleintjes zoals Vitesse :wink: kan AZ wel winnen maar wanneer het niveau wat hoger wordt is het mooie voetbal van AZ niet rendabel meer. Goede clubs hebben een degelijke defensie. Als het voorin eventjes wat minder draait, om wat voor reden dan ook, kunnen dergelijke clubs terugvallen op een sluitende verdediging. Zo'n club is PSV op dit moment. Met achterin solide verdedigers en een wereldkeeper. Zoals jij het doet voorkomen, Petr, staat PSV alleen dankzij Gomes zo hoog. Och ik heb wat dat betreft dit seizoen ook al andere namen horen vallen, zoals Farfan, Kone, Mendes, Cocu, Alex. Het is een teamsport hoor en ieder potje draait om het resultaat, als dat kan met echt mooi veldspel is dat mooi meegenomen. Dit weekeinde heb je vooral mogen genieten van mooi keeperswerk. :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#44
De nummer ééééééééééééééééééén.....
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.nec-nijmegen.nl">http://www.nec-nijmegen.nl</a><!-- w -->

"Daar aan de boorden van de Waal, ligt de oude Keizerstad"

Viva Barreto!Edje, alvast bedankt!
Reply


Forum Jump: