The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Friendly: S.V. Hoofddorp vs FC CT
#1
Ik wil eigenlijk eens gaan experimenteren met een 3-4-3 opstelling, eens kijken of we dan meer scoren.

Hieruit volgt de basis:

Pos Naam Leeftijd Fit Moraal Aanp.
GK Levi de Wit 17 90% 100% 100%

DR Giel van de Poel 17 96% 100% 100%
DC Hemmo Beukman 17 97% 100% 100%
DL Milad Acda 17 97% 100% 100%

ML Emile Bostoen 17 95% 100% 100%
MC Ed van Meerte Janse 17 83% 100% 100%
MC Eddy Kloppenberg 17 82% 100% 100%
MR Wiebe van IJperen 17 100% 100% 100%

FC Harold van Merkenstein 17 79% 100% 100%
FC Onno van den Berg 17 95% 100% 100%
FC Lucas van Boxel 17 98% 100% 100%

nu hebben we alleen een probleempje qua wissels.
de 2 centrale middenvelders zouden beiden gewisseld kunnen/moeten worden, maar aangezien Gitter verzocht heeft om niet opgesteld te worden (hij was sowieso al niet aan de beurt) en Devlin z'n conditie lager is dan die van beide CM's, hebben we geen wissels beschikbaar.
Voor de spitsen hebben we sowieso al geen reserve, dus Marshall kan ook niet gewisseld worden.

We zouden het natuurlijk op kunnen lossen door een spits te halen, maar tot op heden is er nog weinig tot niet gereageerd op de vacature door de niet in FC CT spelende SD-ers.
Reply
#2
Levi speelt alweer ?

Hij stond ook al in de basis van de vorige friendly tegen OLDER en in de laatste competitiewedstrijd tegen Gouda ... :roll:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#3
hmm vaag, die had ik er als eerste uitgedonderd Wink

zal het ff corrigeren...
Reply
#4
Ik vind t geen probleem om als wissel te staan als dat beter uitkomt hoor Tool... kijk maar
The great old Ludwig von...
Reply
#5
Ik begrijp helemaal geen ruk meer van dit spel, Ik kom met m'n 4 op positie en 3 op game vision gewoon totaal niet in het spel voor. Ik vermoed dat er veel over de flanken gaat.

Edit: Weet het wel zeker want Van Meerte Janse krijgt ook geen bal.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#6
Binnen een half uur 19x de naam van Emile Bostoen voorbij zien komen. Wat een koning. Heb ook ff Acda op borsthoogte aangespeelt. Kon hij even zijn techniek laten zien. =D>
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#7
Legion Wrote:Binnen een half uur 19x de naam van Emile Bostoen voorbij zien komen. Wat een koning. Heb ook ff Acda op borsthoogte aangespeelt. Kon hij even zijn techniek laten zien. =D>

En de dribbel begint zich uit te betalen. Bostoen dribbelt zich een ongeluk :wink:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#8
Vietjes Wrote:Ik begrijp helemaal geen ruk meer van dit spel, Ik kom met m'n 4 op positie en 3 op game vision gewoon totaal niet in het spel voor. Ik vermoed dat er veel over de flanken gaat.

Edit: Weet het wel zeker want Van Meerte Janse krijgt ook geen bal.

84': Ruud Dalemans probeert voorbij Eddy Kloppenberg te gaan.
84': Ruud Dalemans begint een dribbel en sprint vooruit.

Door de benen? =P~
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#9
Vietjes Wrote:
Legion Wrote:Binnen een half uur 19x de naam van Emile Bostoen voorbij zien komen. Wat een koning. Heb ook ff Acda op borsthoogte aangespeelt. Kon hij even zijn techniek laten zien. =D>

En de dribbel begint zich uit te betalen. Bostoen dribbelt zich een ongeluk :wink:

Het lijkt er inderdaad wel op. Nu nog proberen ook iets met de bal te doen. Daar ben ik minder sterk in.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#10
Legion Wrote:Binnen een half uur 19x de naam van Emile Bostoen voorbij zien komen. Wat een koning. Heb ook ff Acda op borsthoogte aangespeelt. Kon hij even zijn techniek laten zien. =D>

ML Emile Bostoen 5

Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#11
gittermaster Wrote:
Legion Wrote:Binnen een half uur 19x de naam van Emile Bostoen voorbij zien komen. Wat een koning. Heb ook ff Acda op borsthoogte aangespeelt. Kon hij even zijn techniek laten zien. =D>

ML Emile Bostoen 5

Smile

Hahahahahaha, wat een klotespel
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#12
Legion Wrote:
Vietjes Wrote:Ik begrijp helemaal geen ruk meer van dit spel, Ik kom met m'n 4 op positie en 3 op game vision gewoon totaal niet in het spel voor. Ik vermoed dat er veel over de flanken gaat.

Edit: Weet het wel zeker want Van Meerte Janse krijgt ook geen bal.

84': Ruud Dalemans probeert voorbij Eddy Kloppenberg te gaan.
84': Ruud Dalemans begint een dribbel en sprint vooruit.

Door de benen? =P~

Ech nie
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#13
Een 5 in Kunstschaatsen ja. Pfffff #-o
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#14
Legion Wrote:Een 5 in Kunstschaatsen ja. Pfffff #-o

Aan een fijne dribbel heb je in FS dus ook geen drol
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#15
Trouwens 3 spitsen tegen 3 Verdedigers en er maar 1 maken van de 10 schoten??? Ik hoop dat iemand snel hier een remedie op weet te vinden. Want de laatste tijd is erg schamel. Misschien Postitie, Game Vision en Techniek verbeteren. Ik vind dat 1 op de 5 wel moet kunnen maken, toch?

Wij hebben achterin met zijn 3-en 4 spitsen op 4 kansen, waar zij er 1 van maken.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#16
Sjaak heeft toch 764 minuten de nul gehouden .... wel jammer dat ik al na 5 minuten moest vissen....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#17
Ik snap er echt geen hol meer van. Ik heb goede stats voor een verdediger, ben de duurste speler van het team, heb "avoid getting tired" eens uitgezet tijdens een oefenwedstrijd, fitness was boven de 90%, de tegenstander probeerde 4 keer langs me te komen waarvan er geen één slaagde, en uiteindelijk scoor ik een 4 #-o
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#18
Quote:79': Ed van Meerte Janse speelt een lange bal in naar de rechterkant, waar Wiebe van IJperen de bal makkelijk controleert.

yeah, een keer de bal gehad Hakkuh
Reply
#19
Lamme Lennie Wrote:Ik snap er echt geen hol meer van. Ik heb goede stats voor een verdediger, ben de duurste speler van het team, heb "avoid getting tired" eens uitgezet tijdens een oefenwedstrijd, fitness was boven de 90%, de tegenstander probeerde 4 keer langs me te komen waarvan er geen één slaagde, en uiteindelijk scoor ik een 4 #-o

Ik heb redelijke stats voor een verdediger, had 'avoid getting tired' aanstaan, mislukte aanname van een bal (overigens ook de enige keer) dat ik in balbezit ben geweest, ben zo'n beetje de goedkoopste speler van FC CT. Ik scoor gewoon een 5.

Je hebt gewoon geen voetbalnaam......Hemmo Beukman, dat klinkt meer als een homofiele SM-martelaar. Dan haal je geen hoge cijfers. Nee, dan Milad Acda, die naam straalt gewoon voetbal uit.... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#20
Beukman vond ik juist een passende naam voor een centrale verdediger. Maar ik heb nog steeds spijt dat ik niet koos voor Roel de Beer.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#21
Hemmo Beukman past net zo goed bij voetbal, als Marco Materazzi bij kunstschaatsen. Daar kun je ook niks aan doen. Misschien kun je nog dispensatie aanvragen en je laten overschrijven naar korfbalstar.... :wink:

Ik ouwehoer wat, maar ik snap hier ook geen ene ruk van.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#22
Jij en ouwehoeren Mukkus?? 't moet niet gekker worden Wink
Reply
#23
Ow. Ik dacht: Ik moet in het nieuwe jaar wat meer ouwehoeren, anders kom ik zo serieus over.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: