The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Schorsingen 2,3,4 maart
#1
Rood gekregen afgelopen weekend:
Pothuizen (NEC)
Davids (AJA)
De Vries (ADO)
Pryor (VIT)
Hun zoveelste gele kaart:
Tanghe (HER)
Quansah (HER)
Niedzielan (NEC)
En nog 1 lopende schorsing :
Sansoni (VIT) (4/5)
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#2
Quote:Davids wil rood mogelijk aanvechten
26 februari 2007
Ajax gaat de rode kaart die Edgar Davids gisteren in het duel met AZ kreeg mogelijk aanvechten. Davids kreeg voor rust twee maal geel van scheidsrechter Wegereef, maar volgens de middenvelder werden zijn overtredingen op Jenner en Dembele veel te zwaar bestraft. Als Davids de kaart aanvecht en succes heeft, kan hij zondag tegen Heerenveen gewoon van de partij zijn.

,,Ik vond het onterecht. De beelden spreken voor zich. De interpretatie van de scheidsrechter heeft het wedstrijdbeeld bepaald. Bij de eerste gele kaart speelde ik gewoon de bal en bij de tweede gingen we beiden op snelheid voor de bal,” aldus een boze Davids na afloop. ,,Als het kan, zal ik de kaarten aanvechten. We kijken naar de mogelijkheden daarvoor.”

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.sc-heerenveen.nl">http://www.sc-heerenveen.nl</a><!-- w -->

Gaat niet lukken....hij kreeg 2x geel, dan zou hij dus 1 of beide gele kaarten moeten aanvechten en dat is niet mogelijk.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#3
Davids moet niet huilen maar gewoon minder geel pakken. Hij heeft tot nu toe 5x geel en 1x rood gezien in 5 potten. #-o
Reply
#4
Peter Wrote:Davids moet niet huilen maar gewoon minder geel pakken. Hij heeft tot nu toe 5x geel en 1x rood gezien in 5 potten. #-o


Bij tottenham ging het ook ongeveer zo..... vandaar dat hij niet meer aan de bak kwam.
Reply
#5
Hij kan het hoogste nivo niet meer aan. Zelfs in de Nederlandse competitie kan hij zich met moeite staande houden.
Reply
#6
R2D2 Wrote:Hij kan het hoogste nivo niet meer aan. Zelfs in de Nederlandse competitie kan hij zich met moeite staande houden.

:lol: :lol:
En dat basseer je op die paar wedstrijden?
Op voorhand was ik (qua voetbal) niet echt een voorstander van zijn terugkomst (qua sentiment uiteraard wel), maar ik vind hem zeker een versterking.
The great old Ludwig von...
Reply
#7
Nee dat baseer ik op de wedstrijden die ik altijd keek op de BBC toen hij nog bij Tottenham speelde. Daar vond ik 'm al een zwakke schakel en pakte hij bijna wekelijks geel en die lijn zet ie bij Ajax gewoon door.
Reply
#8
gittermaster Wrote:
R2D2 Wrote:Hij kan het hoogste nivo niet meer aan. Zelfs in de Nederlandse competitie kan hij zich met moeite staande houden.

:lol: :lol:
En dat basseer je op die paar wedstrijden?
Op voorhand was ik (qua voetbal) niet echt een voorstander van zijn terugkomst (qua sentiment uiteraard wel), maar ik vind hem zeker een versterking.

Een versterking nu hij speelt ipv lindenbergh en maduro ok, en dat hij vechtlust (ook bij anderen) in de ploeg brengt ok, maar een type Cocu (zoals de media hem noemt) vind ik het toch echt niet. Een leider pakt niet zelf elke wedstrijd geel. En ik vind hem er nou ook de persoon niet naar om tijdens de wedstrijden en trainingen jongens als Sneijder, Leonardo, Babel, Emanuelson en Maduro uitgebreid van tips gaat voorzien, maar misschien heb ik t mis. :p
Reply
#9
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:
R2D2 Wrote:Hij kan het hoogste nivo niet meer aan. Zelfs in de Nederlandse competitie kan hij zich met moeite staande houden.

:lol: :lol:
En dat basseer je op die paar wedstrijden?
Op voorhand was ik (qua voetbal) niet echt een voorstander van zijn terugkomst (qua sentiment uiteraard wel), maar ik vind hem zeker een versterking.

Een versterking nu hij speelt ipv lindenbergh en maduro ok, en dat hij vechtlust (ook bij anderen) in de ploeg brengt ok, maar een type Cocu (zoals de media hem noemt) vind ik het toch echt niet. Een leider pakt niet zelf elke wedstrijd geel. En ik vind hem er nou ook de persoon niet naar om tijdens de wedstrijden en trainingen jongens als Sneijder, Leonardo, Babel, Emanuelson en Maduro uitgebreid van tips gaat voorzien, maar misschien heb ik t mis. :p

Tips geven doet ie wel. Zondag speelt Sneijder met een rastakapsel, nadat Davids hem het adres heeft gegeven van een goede kapper. Babel speelt met een zonnebril op en Maduro en Emanuelson krijgen allebei geel, omdat ze heel veel nieuwe woorden hebben geleerd, die ze tegen de scheidsrechter gaan roepen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#10
R2D2 Wrote:Nee dat baseer ik op de wedstrijden die ik altijd keek op de BBC toen hij nog bij Tottenham speelde. Daar vond ik 'm al een zwakke schakel en pakte hij bijna wekelijks geel en die lijn zet ie bij Ajax gewoon door.

Op de wedstrijden Bij Tottenham basseer jij dat hij zich in de Nederlandse competitie nauwelijks staande kan houden..
dat vind ik knap.
@ peter: Cocu is ie idd niet, maar Cocu is ook van onschatbare waarde.
Echter een positieve invloed heef hij imo wel op de groep en qua voetbal vind ik hem zeker niet tekort komen, integendeel.
Kaarten blijft een probleem, maar mijn eerdere uitspraken durf ik bijna niet meer te noemen, omdat ik dan volgens velen Jack van Gelder zal napraten.
The great old Ludwig von...
Reply
#11
Ach tegen Twente is hij terug, komt Ajax weer onder druk en pakt hij dus weer rood. Verder pakt Stam dan weer (zn zoveelste) een gele prent waardoor ze beiden PSV-uit missen. Echte toppers doen zulke dingen niet, zou mij niks verbazen als het hun beiden overkomt.
Reply
#12
Volgens teletekst is Tanghe ook geschorst. Ikzelf kom niet verder dan 6 gele kaarten voor Tanghe dit seizoen, dat kan toch geen schorsing opleveren !?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#13
Is z'n zevende, zal er dan eind vorig seizoen ook wel eentje hebben gehad.
Reply
#14
Sansoni nog één wedstrijd vanaf de tribune, en daarna mag hij weer van zich af gaan bijten.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply


Forum Jump: