The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Spa - Her
#1
Van een supporter, voor wat het waard is.....

Quote:Verslag van het trainingsveld: 22-02-07

Geen Yuri Rose, geen Jeffrey Vlug, geen Adoyele Adeleye en ook geen Michael Krohn-Dehli in de basis aanstaande zaterdag. Afgaande op de training van vandaag. Wie dan wel? De gesprekken bij de gebruikelijke koffieronde aan de bar van ons voormalig jeugdcomplex Nieuw Vreelust gingen zoals vaak over voetbal en een beetje over vrouwen. Barcelona, PSV, AZ en Ajax: allemaal kwamen ze voorbij. De terreinknecht van de afdeling Sport en Recreatie van de gemeente Rotterdam, die gek genoeg een fervent aanhanger is van Ajax, heeft alle geloof in trainer Henk ten Cate verloren. "Een trainer die het presteert om Huntelaar en Perez op de bank te zetten is voor mij niet goed wijs. Als ze vanavond verliezen, vliegt hij eruit."

Iets wat vanzelfsprekend niet gaat gebeuren en mij boeit het toch allemaal maar matig wat er bij andere clubs gebeurt. Voor mij telt slechts één club: Sparta. Het interview met Haris Medunjanin, dat deze week in VI te lezen is, kwam ook nog even ter sprake:

“Een schande die uitlatingen. Opzouten met die gast. Hij rijdt liever 3 keer in de week naar Alkmaar om bij zijn moeder te eten, laat hem dan lekker daar blijven"....en...:

"Real Madrid? Laat me niet lachen. Hij moet eerst eens hier gaan presteren en niet zo zeiken".



Persoonlijk ben ik een andere mening toegedaan. Ik vind dat Vloet hem maar eens een tijdje moet laten staan, de samenstelling van het middenveld op hem afstemmen en vooral hem de centrale rol toebedelen. Het is het te begrijpen dat Medunjanin niet lekker in zijn vel zit.

Adri en zijn ´youngsters´ kwamen nog even het veld op om een praatje maken. “Wat hebben jullie gedaan gisteren?” (Jong Sparta speelde vriendschappelijk tegen Kozakken Boys). “3-2 gewonnen”. Niet slecht. “Hoe was die nieuwe jongen?” (Aziz el Bouazatti, topscorer van 4e klasser GSV speelde mee). "Wel aardig, maar hij komt conditioneel nog tekort. Is logisch".

“Tegen wie moeten we maandag?"….”Twente thuis"…...: Adri, een man van weinig woorden.

Op naar het Kasteel alwaar we het uitdelen der hesjes konden aanschouwen. De reserves in het blauw en de vermoedelijke hoofdmacht in het geel.

Geel: Wapenaar, Schenkel, Olfers, Roover, Polak, Freire, Van Bueren, Medunjanin!, Oost, Lopes en Bouaouzan. Schenkel is dus weer fit genoeg om in de basis te starten. Rachid krijgt een basisplaats, terwijl Rose en Vlug op de bank zullen belanden.
Bij mijn weten hebben we nog niet eerder in deze samenstelling gespeeld. We kiezen nadrukkelijk voor de aanval zo te zien. Het partijtje duurde een half uur. Opmerkelijk was verder nog dat er vrij veel onderbrekingen waren, waarin Wiljan heel wat tekst en uitleg gaf. Ik kon niet precies volgen wat er gezegd werd. Dit kwam door de bijgeluiden, geproduceerd door de op deze ochtend talrijk aanwezige bezoekers.

Begeleid door het geluid van de bladerenblazer die werd gehanteerd door onze onvolprezen "greenkeeper" Michel de Zeeuw verlieten we Het Kasteel. Weer een week voorbij, wederom een andere opstelling. Heb er dit keer wel vertrouwen in.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#2
Everton is ook weer fit =D>

Vandaag kaartje gehaald, mooi op eigen vervoer naar R'dam.
Ik heb er alleen nog niet zoveel vertrouwen in Sad
We moeten ook nog naar o.a. A'dam en Enschede maar vreemd genoeg ben ik daar minder bang voor eigenlijk. Als je daar verliest is dat geen schande maar verliezen bij Sparta is meteen weer zo'n pijnlijk verlies en dat terwijl Sparta momenteel erg goed staat te spelen. Sparta en Heracles hebben zich de laatste jaren ontwikkeld tot aartsvijanden op sportief gebied. Maar dat verhaal gaat ook voor de uitwedstrijd naar Enschede op, daar wil je als Heraclied ook maar één ding: winnen.

Tussen hoop en vrees...
Reply
#3
heracles pas 3 keer gescoort, waarvan 1 eige goal Smile

6-1
3 keer haris
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#4
Haris =D>
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#5
Die opstelling werd maandag al voorspelt door iedereen op het Sparta-forum, dus dat zal wel kloppen. Hup Bouaouzan en Lopes.
Reply
#6
Frits Wrote:heracles pas 3 keer gescoort, waarvan 1 eige goal Smile

Há, maar wel een punt gepakt in dat Utrecht van je!
Reply
#7
D'r an met de lippe Wrote:
Frits Wrote:heracles pas 3 keer gescoort, waarvan 1 eige goal Smile

Há, maar wel een punt gepakt in dat Utrecht van je!

meest kutte wedstrijd van het seizoen ook.....

en bedankt daarvoor.
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#8
Ach, bekijk het van de positieve kant Frits. Een gelijkspel terwijl jullie in Almelo nog werden weggevaagd:

Kwame Quansah (5) 1 - 0
Everton Ramos da Silva (26) 2 - 0
Everton Ramos da Silva (82) 3 - 0
Reply
#9
het was KOUD toen! en dan ook geen doelpunten, das gewoon kut. dat puntje boeit me niet, met of zonder dat punt, toch weer een verloren seizoen
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#10
Lopessssssssssssss!
Insane life.
Reply
#11
Dre Wrote:Lopessssssssssssss!

Die is het gewend om van tegen die prutsers te scoren. Ik ga voor 2 goaltjes van hem!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#12
Hoerig, ik ging uit van een plekkie voor Adeleye
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#13
Het had erger kunnen afgelopen, een punt is opzich niet slecht maar er had meer ingezeten. Bovendien schieten wij er weinig mee op aangezien Willem II ook een punt heeft gepakt en Excelsior, Den Haag en RKC wellicht ook punten pakken vandaag. Een uitwedstrijd winnen zit er niet in dit seizoen vrees ik, hoe pijnlijk het ook is.

Al met al is een gelijkspel wel terecht, hoewel wij 2 keer het geluk weer tegen hadden zitten. Ten eerste een snoeihard schot van Quansah op de binnekant van de paal, als het dan toch al tegenzit gaan zulke ballen er ook nooit in.

Ten tweede weer een misselijk makende fout van de arbitrage. Lille - Man Utd, afgelopen week in de CL. Giggs neemt de vrije trap snel waaruit de 0-1 volgt. Rechtsmatige goal in de CL. Sparta - Heracles, Tanghe neemt de vrije bal eveneens snel waaruit de 0-1 voor Heracles volgde! Wat doet de heer van Sichem? De goal afkeuren en Tanghe een gele kaart geven! Godverrrr..... HOEVAAK WORDEN WIJ NOG GENAAID? Icon_evil
Reply
#14
Als speler vraagt of hij hem snel mag nemen en de scheids zegt ja of wanneer de scheids het aan de speler vraagt en de speler zegt ja dan mag het. Tanghe zal hem wel gewoon genomen hebben en dat is idd een kaart, want dan moet ie op het fluitje wachten.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#15
Ach daar zit ook wel wat in Ekslem.

Hoe dan ook, volgende week moeten we na 13 wedstrijden zonder winst maar weer eens winnen. Heracles - Den Haag, d'r an met de lippe!

Merk nu trouwens op dat Het Kasteel voor mij het 9e eredivisie stadion is die ik heb bezocht. Mooi op de helft :wink:
Reply
#16
D'r an met de lippe Wrote:Het had erger kunnen afgelopen, een punt is opzich niet slecht maar er had meer ingezeten. Bovendien schieten wij er weinig mee op aangezien Willem II ook een punt heeft gepakt en Excelsior, Den Haag en RKC wellicht ook punten pakken vandaag. Een uitwedstrijd winnen zit er niet in dit seizoen vrees ik, hoe pijnlijk het ook is.

Al met al is een gelijkspel wel terecht, hoewel wij 2 keer het geluk weer tegen hadden zitten. Ten eerste een snoeihard schot van Quansah op de binnekant van de paal, als het dan toch al tegenzit gaan zulke ballen er ook nooit in.

Ten tweede weer een misselijk makende fout van de arbitrage. Lille - Man Utd, afgelopen week in de CL. Giggs neemt de vrije trap snel waaruit de 0-1 volgt. Rechtsmatige goal in de CL. Sparta - Heracles, Tanghe neemt de vrije bal eveneens snel waaruit de 0-1 voor Heracles volgde! Wat doet de heer van Sichem? De goal afkeuren en Tanghe een gele kaart geven! Godverrrr..... HOEVAAK WORDEN WIJ NOG GENAAID? Icon_evil


Als jullie net zo vaak genaaid worden als ADO dan mag je pas gaan klagen, en toevallig is tanghe nu geshorst tegen ADO dus dat komt mooi uit :wink:
Reply
#17
Ricochan Wrote:Als jullie net zo vaak genaaid worden als ADO dan mag je pas gaan klagen, en toevallig is tanghe nu geshorst tegen ADO dus dat komt mooi uit :wink:

Wij zijn ook vaak genoeg benadeeld hoor Puke
Quansah missen wij ook tegen ADO, helaas voor jullie dat Everton dan zal spelen :waf:
Reply


Forum Jump: