The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FC Twente - AZ
#1
Die van Gaal wil ook echt elke wedstrijd de underdog zijn he. Puke
---
Van Gaal: 'Twente was de beste tegenstander'

8/5/2007 14:25

'FC Twente is in Nederland de beste ploeg waartegen we gespeeld hebben. Het is de enige club die tegen ons gedomineerd heeft.' Louis van Gaal is vol lof over FC Twente, de ploeg waarmee zijn AZ deze week moet zien af te rekenen in de play-offs voor deelname aan de Champions League.
AZ pakte dit seizoen slechts één punt tegen FC Twente. In Alkmaar maakte de thuisploeg twee keer een achterstand ongedaan om met 2-2 gelijk te spelen, terwijl in Enschede een flinke nederlaag volgde: 3-0. 'Vooral in Enschede speelde Twente tactisch goed en scoorde het op de goede momenten', aldus Van Gaal.

De AZ-coach blijkt onder de indruk van de komende opponent. 'Vooral hun teamspel is goed verzorgd. Iedere speler weet wat hij moet doen. Ze spelen bij Twente allemaal met dezelfde gedachte. Daardoor kunnen ze een hoog niveau halen. Want individueel gezien hebben de spelers niet het niveau van die van Ajax en PSV. Je kunt zien dat de chemie tussen de selectie en de trainers Fred Rutten en René Eijkelkamp goed is.'

Woensdag staan beide ploegen in het Arke Stadion tegenover elkaar, vier dagen later volgt de return in het DSB Stadion.
Reply
#2
Door alle klappen die AZ te verwerken gekregen heeft en het feit dat Twente zich een week langer heeft kunnen voorbereiden, lijkt Twente mij ook de favoriet.
Reply
#3
AZ zonder Arveladze en Steinsson in Twente
door onze Telesportredactie
ENSCHEDE - AZ moet het woensdagavond in Enschede stellen zonder spits Shota Arveladze en verdediger Grethar Steinsson. Arveladze is niet ongeschonden uit de loodzware bekerstrijd met Ajax gekomen. Steinsson viel af in de warming-up.

De zeer vermoeide Jenner zou op de bank beginnen, maar moet nu noodgedwongen toch meespelen. Arveladze trainde ook niet voluit. Rogier Molhoek en Danny Koevermans zijn hun vervangers.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#4
En waar is die kut Zomer? Icon_evil
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#5
Geeft niks, dat ie niet speelt, EJR:

0-1 Cziommer
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#6
EJR Wrote:En waar is die kut Zomer? Icon_evil

Op de bank. Braafheid krijgt de voorkeur
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
#7
Mukkus Wrote:Steinsson viel af in de warming-up.

dit is godverdomme de 5e of 6e keer dit seizoen dat een AZ verdediger van me niet speelt...wat een hoereploeg! :letitallout:
Reply
#8
volgens vi assist Martens en volgens voetbal.nl assist jenner. Zal jenner dus wel zijn!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#9
Op Ldl hoorde ik ook de naam Dembele vallen in die aanval.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#10
Was een mislukt schot van iemand die toevallig voor de voeten van Cziommer viel, denk Jenner. Maar het is een dramatische wedstrijd, AZ kan niet en Twente bakt er helemaal niks van.
Reply
#11
1-1 Bakircioglu
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#12
Quatro Wrote:
Mukkus Wrote:Steinsson viel af in de warming-up.

dit is godverdomme de 5e of 6e keer dit seizoen dat een AZ verdediger van me niet speelt...wat een hoereploeg! :letitallout:

scheelt wel 1 hele punt zeg
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#13
Frits Wrote:
Quatro Wrote:
Mukkus Wrote:Steinsson viel af in de warming-up.

dit is godverdomme de 5e of 6e keer dit seizoen dat een AZ verdediger van me niet speelt...wat een hoereploeg! :letitallout:

scheelt wel 1 hele punt zeg

tja, dat wist ik toen nog niet...
Reply
#14
120 AZ supporters gisteravond Puke
Ik denk dat ze al hun zakgeld hebben geinvesteerd inj afgelopen zondag de beker-finale.......
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#15
Tsja, in Enschede is over het algemeen weinig glory te hunten he, dus 120 is dan heel behoorlijk.
Reply
#16
Quote:ENSCHEDE - Het moet een rare gewaarwording zijn geweest voor Sharbel Touma. De explosieve vleugelspeler van FC Twente...

Sharbel Touma staat in de belangstelling van AZ. FOTO PRO SHOTS
..speelde gisteravond in de play-offs tegen AZ, de club die hem graag wil inlijven.

Nu Nourdin Boukhari niet de gewenste versterking is gebleken voor de positie van (hangende) linkerspits, heeft AZ het oog laten vallen op Touma. De Zweedse buitenspeler, die transfervrij de poorten van het Arke-stadion achter zich kan dichttrekken, maakt in het drie spitsen-systeem van FC Twente het beste seizoen uit zijn loopbaan door. In de reguliere competitie trof hij negen keer doel en tekende hij voor zes assists.

Touma staat ook in de belangstelling van PSV, maar de interesse vanuit Alkmaar is serieuzer. AZ zoekt al enige tijd een pure linksbuiten, die ervoor zorgt dat de club ook een systeem met drie spitsen kan hanteren.

De in de winterstop van FC Nantes gehuurde Nourdin Boukhari was een optie, maar hij slaagde er in Alkmaar niet in zijn vooruitgesnelde faam waar te maken. De Marokkaanse international begon nog wel in de basis, maar bleek voor het dynamische circulatievoetbal van AZ handelingssnelheid tekort te komen. Aannemelijk is dat de Alkmaarse topclub-in-wording na dit seizoen afscheid neemt van Boukhari, die waarschijnlijk zal terugkeren naar zijn Franse werkgever.

Meer dan de Marokkaan is Sharbel Touma wel een typische buitenspeler, die zowel op links als rechts uit de voeten kan. De Zweed is snel en explosief, maar heeft ook een aardige voorzet in huis. Minpuntje is zijn wisselvalligheid, al heeft de rechtsbenige Touma bij FC Twente als linkerspits een voor zijn doen stabiel seizoen gedraaid. De Zweed, die de concrete belangstelling van het Griekse AEK Athene heeft afgewimpeld, voelt zich gevleid door de interesse uit Alkmaar.

Voor FC Twente zijn de druiven tamelijk zuur. Nadat eerder al bekend werd dat Kennedy Bakircioglü naar Ajax vertrekt, verliest het waarschijnlijk ook zijn landgenoot aan een concurrent uit Nederland.

AZ laat Boukhari gaan en denkt aan Touma

10/5/2007 9 :05

AZ laat Nourdin Boukhari aan het einde van dit seizoen vertrekken. De Alkmaarders denken in Sharbel Touma (foto) een betere speler voor de linkerflank te kunnen aantrekken.
Boukhari speelt sinds januari op huurbasis voor AZ maar de 26-jarige linkspoot is er niet in geslaagd coach Louis van Gaal en de technische leiding te overtuigen. Hij speelde tien competitieduels (waarvan zes als basisspeler) en scoorde niet.

In het toernooi om de KNVB-beker en in het UEFA Cup-toernooi was hij beter op dreef, maar dat was geen reden voor AZ hem een contract voor te leggen. Boukhari zal dan ook moeten terugkeren bij FC Nantes, waar hij afgelopen zomer een contract tot medio 2010 tekende.

AZ zou Sharbel Touma op het oog hebben als versterking voor de linkerflank, zo meldt het Algemeen Dagblad. De Zweed is bezig met een sterk seizoen namens FC Twente, waarvoor hij in de competitie negen goals maakte en zes assists verzorgde.

Om in de woorden van een kameraad van me te treden: "vandaar zijn slappe optreden gisteren".
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#17
Vret Mien Gras Wrote:120 AZ supporters gisteravond Puke
Ik denk dat ze al hun zakgeld hebben geinvesteerd inj afgelopen zondag de beker-finale.......

az heeft uiteraard merendeel gloryhunters, maar het is ook heel gewoon om play-offs te boycotten. ook de kuip zal om die reden heel matig bezet zijn zondag.

ik begrijp dat niet echt. volgens mij moet clubliefde altijd voor haat tegen play-offs gaan, maar dat is mijn mening. ik ga dan ook gewoon, al was het maar omdat het de laatste wedstrijd van pi-air kan zijn!
Reply
#18
waf Wrote:volgens mij moet clubliefde altijd voor haar gaan, maar dat is mijn mening. ik ga dan ook gewoon, al was het maar omdat het de laatste wedstrijd van pi-air kan zijn!

Wat is het e-mailadres van je vrahtje? :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#19
Treesong Wrote:
waf Wrote:volgens mij moet clubliefde altijd voor haar gaan, maar dat is mijn mening. ik ga dan ook gewoon, al was het maar omdat het de laatste wedstrijd van pi-air kan zijn!

Wat is het e-mailadres van je vrahtje? :waf:

denk je dat je nieuws hebt voor haar? :wink:
Reply


Forum Jump: