The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




GG-Subleague 2006/2007
Icon_question
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:Icon_question

was even bang dat je me in had gehaald... want je team stond niet open.... :wink:
Wie dit leest is gek
Reply
Nee, maar een top 3 zit er wel in dacht ik zo.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Dat denk ik ook wel ja.....
Wie dit leest is gek
Reply
Heeft die malloot me toch nog ingehaald Wink Gefeliciteerd kuiper met je inhaalslag.
Insane life.
Reply
Gefeliciteerd Jantje ! Je hebt het hem weer geflikt, ik weet niet hoe je het doet maar jij hebt gewoon nooit hele slechte weken erbij, en daardoor ben je opnieuw de terechte winnaar.

Ik zelf ben toch nog 5e geworden, maar zonder plee offs was ik nummer 2 met een mooie eindsprint dus daar baal ik wel van, dat heeft me 3 plekken gekost, maar iig nog ruim in de top 100 dus dat scheelt, dat worden weer een zooi leipe shirts Idea
Bangkok resident.
Reply
Iedereen gefeliciteerd met de gewonnen prijzen! Dit seizoen is gebleken dat ik niet in staat was mijn GG-titel te verdedigen, maar volgend seizoen kom ik sterker terug... :wink:
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
Feli KJ, hulde =D>

Ikzelf weet net niet de zonnebril te bemachtigen......
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Het seizoen is weer te einde en zo ook de GG-subleague. Waar KJ het vorig jaar moest doen met de 2e plaats, staat hij nu weer op de voor hem al bijna vertrouwde 1e plaats

Kleine Jan, gefeliciteerd!!! Hopenlijk doe je volgend jaar een keer niet mee zodat de anderen ook eens wat kunnen winnen :wink:

Winnaar van de laatste week is toch wel Kuiper. Hij stijgt van de 4e naar de 2e plaats!

Dre is uiteindelijk op de 3e plaats terechtgekomen, maar is ook nog eens winnaar van de prijs voor de hoogste weekscore.

Ik ben zelf goed voor de 4e plaats, terwijl Ricochan er vandoor gaat met de zonnebril.

Ik zal zo spoedig mogelijk contact opnemen met de winnaars.

Kleine Jan: 100 euro
Kuiper: 80 euro
Dre: 55+15=70 euro
Lennie: 35 euro
Ricochan: DKNY-zonnebril
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Heren, bedankt voor de felicitaties! Jullie ook gefeliciteerd met de prijzen!
LL, bedankt voor de organisatie en wie weet... tot volgend jaar :wink:
Wie dit leest is gek
Reply
Feli iedereen.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Feli sloebers, als ik Knol aanvoerder had gemaakt......
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Als als als dan .....


Ik wil volgend jaar 2 gokkers leagues, 1 met Kleine jan en 1 zonder kleine jan !
Bangkok resident.
Reply
Show me the money :8:

De felicitaties aan alle prijwinnaars.
Insane life.
Reply
Feli prijswinnaars! En tot volgend seizoen maar weer!
Reply
Feli winnaars! Ook hulde aan de organisator! En misschien wel tot volgend seizoen.....
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Ricochan Wrote:Ik wil volgend jaar 2 gokkers leagues, 1 met Kleine jan en 1 zonder kleine jan !

Nou moe...... :cry: :cry:
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:
Ricochan Wrote:Ik wil volgend jaar 2 gokkers leagues, 1 met Kleine jan en 1 zonder kleine jan !

Nou moe...... :cry: :cry:

Dat is voor jou ook beter want anders durven er wrs minder mensen mee te doen, aangezien jij helderziend bent en dus toch altijd wint :wink:
Reply
Ik zal de organisatie van de GG-subleague even niet op me te nemen voor Competitiemanager dit jaar. Ik hoop dat er iemand anders is die het dit jaar over wil nemen, wellicht doe ik het dan volgend jaar weer.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ow Waarom niet, Lennie?
Wie dit leest is gek
Reply
Ik ben de laatste tijd erg druk op het werk, ga binnenkort op vakantie en kort daarna naar India voor het werk. Dat is allemaal zo rond het begin van Competitiemanager en ik kom er dus waarschijnlijk niet echt aan toe.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ik wil het wel overnemen, geen enkel probleem.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:Ik wil het wel overnemen, geen enkel probleem.
=D>
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Tripplexxx Wrote:Ik wil het geld wel geen enkel probleem.


:wink:
Bangkok resident.
Reply


Forum Jump: