The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - SC Heerenveen
#31
Dat denk ik ook niet, maar je kan niet met 100% zekerheid zeggen (zoals jij doet) dat het dan 0-2 staat...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#32
Mac Wrote:als ik niet zo'n grote lul had, had ik een stuk minder geneukt in mn leven.


Hulp nodig?
Reply
#33
Dommel Wrote:
Mac Wrote:als ik niet zo'n grote lul had, had ik een stuk minder geneukt in mn leven.


Hulp nodig?

Dommel bedoelt te zeggen: "Wil je mijn poesje lenen?"
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#34
Quote:De zaak rondom Gertjan Verbeek houdt de afgelopen dagen de gemoederen bezig. De coach van SC Heerenveen kreeg dinsdag een schikkingsvoorstel van drie wedstrijden, aarvan één voorwaardelijk, voor het wegduwen van vierde official Bas Nijhuis tijdens het competitietreffen met Ajax (4-1).

De coach schoof het voorstel van de aanklager betaald voetbal onmiddelijk terzijde. ”Dit is belachelijk’’, vertelt Verbeek in het Algemeen Dagblad. “Het klopt dat er sprake is geweest van fysiek contact, maar niet bewust. In de emotie na de niet gegeven strafschop gooide ik een bidon op de grond. Toen ik me omdraaide, kwam ik in botsing met Nijhuis.”

“Intuïtief maakte ik een afwerende beweging, maar ik heb hem nooit zien aankomen, hij kwam schuin van achteren. Hij is net zo goed tegen mij aangebotst als andersom. Een burgerrechter zou hier hard om moeten lachen, maar als voetbaltrainer ben je vogelvrij. Je hebt geen enkel recht.”

“Het is altijd hetzelfde bij Ajax”, vervolgt de oefenmeester. “Als ik, als trainer van de tegenpartij, in de emotie opsta of iets roep, word ik constant door hem gecorrigeerd of aangesproken. Henk Ten Cate heeft daar geen last van, die kan gewoon zijn gang gaan. De willekeur is enorm bij Ajax en dat irriteert me mateloos.’’

“De straf accepteren? Ben je gek! Dan zou ik toegeven dat ik fout zat. Het is een schande dat ik voor zoiets mijn werk twee weken niet zou mogen uitoefenen. Deze straf is buiten alle proporties”, aldus de coach.

Maurice de Hond
Ook de rol van Maurice de Hond zint Verbeek niet. De oud-scheidsrechter aanschouwde het duel in de Amsterdam ArenA vanaf de tribune en gaf aan de KNVB door hoe hij het incident had waargenomen. “De Hond liegt”, verdedigt Verbeek zich. ”In zijn rapport zegt hij dat ik de vierde official heb uitgefoeterd, maar dat is pertinent niet waar. De Hond wilde misschien stoer doen om Nijhuis te helpen, maar zijn verklaring is zo tegenstrijdig als het maar kan. Zelfs Nijhuis ontkent dat ik hem uitgescholden.’’

De tegenwoordig opiniepeiler zegt in de ochtendkrant dat het zijn plicht was om zijn bijdrage aan de KNVB te leveren. “Toen ik merkte dat Verbeek de waarheid verdraaide en Nijhuis van meerdere kanten min of meer de schuld kreeg, kon ik niet anders dan ongevraagd mijn visie geven. Ik vond het al vreemd dat Verbeek zo tekeerging tegen Nijhuis, maar schrok pas echt toen hij hem met twee handen op borsthoogte een forse duw gaf. En Nijhuis kwam echt niet van achteren, zoals Verbeek zegt. Ik heb gewoon de waarheid verteld.”

Is er nog iemand die De Hond ( goede bijnaam) nog serieus neemt?

Wat een mafkees is dat toch ook! Icon_evil
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#35
Wat een hondestreek !
Bangkok resident.
Reply
#36
Mories is okee oleeoleeeeeee! Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#37
Tripplexxx Wrote:Wat een blaf-Keeshond is dat toch ook! Icon_evil
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#38
ik denk dat maurice vanavond openbaar maakt dat gert jan eigenlijk de klusjesman is.
Reply
#39
Volgens mij is die maurice een paar jaar geleden in een trip blijven hangen.
Bangkok resident.
Reply
#40
:lol:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#41
Rob?
May The Schwartz Be With You
Reply
#42
blinde tyfus-Hond ?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#43
Mukkus Wrote:
Dommel Wrote:
Mac Wrote:als ik niet zo'n grote lul had, had ik een stuk minder geneukt in mn leven.


Hulp nodig?

Dommel bedoelt te zeggen: "Wil je mijn poesje lenen?"

Zal Dommel nu eindelijk neuken dan?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#44
en baltazar dan?
Reply
#45
Vret Mien Gras Wrote:Zal Dommel nu eindelijk neuken dan?


Ha die VMG. Wanneer wordt tukkerland platgebombardeerd?
Reply


Forum Jump: