The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Punten ronde 4
#61
Kleine Jan Wrote:ik heb weer de quiz fout :|
Ik heb de volgende al voor je beantwoord, je hoeft 'm alleen nog maar over te schrijven. :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#62
Van 825 naar 447 met 53 punten (zonder Alves). Geen reden om bovenmatig enthousiast te worden....... :|
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#63
Van 1296 naar 8255. Gaat weer de goede kant op.

Een ronde vergeten om team definitief te maken (wat een kutregel trouwens) .
Reply
#64
netjes vret,
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#65
Hier ook de quiz fout :letitallout: . Heb het zelf nog nageteld. Zeker niet opgeslagen of zo Icon_evil
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#66
van 96 naar 180.....zonder alves! grrrr :letitallout:

had 'm in m'n 1e opzet wel in m'n team maar na de wanprestatie tegen de zweden van helsingborg heb ik alves en sulejmani ingeruild voor cziommer en steinsson.
29 punten tegen 1.

nou jou, volgende x meer succes.
Reply
#67
en volgende x minder praatjes....
Wie dit leest is gek
Reply
#68
THE SHUFFLE Wrote:van 96 naar 180.....zonder alves! grrrr :letitallout:

had 'm in m'n 1e opzet wel in m'n team maar na de wanprestatie tegen de zweden van helsingborg heb ik alves en sulejmani ingeruild voor cziommer en steinsson.
29 punten tegen 1.

nou jou, volgende x meer succes.

Je had wel gelijk, ze moesten jouw team maar kopieren. Je bent echt een "pro" :Big Grin
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#69
Kleine Jan Wrote:ik heb weer de quiz fout :|

Kun je nagaan hoe hoog je gestaan had als je hem wel goed had gehad. :wink:
"Of ik verder nog iets opgestoken heb op de trainerscursus? Ja, een paar sigaretten" - W. van Hanegem
Reply
#70
Di Marci Wrote:
Kleine Jan Wrote:ik heb weer de quiz fout :|

Kun je nagaan hoe hoog je gestaan had als je hem wel goed had gehad. :wink:

dan was het rond de 60 geweest :x
Wie dit leest is gek
Reply
#71
Quote:en volgende x minder praatjes....

???
Ik minder praatjes, jij minder copieren! Zoiets?
Reply
#72
Quote:
Reply
#73
THE SHUFFLE Wrote:
Quote:en volgende x minder praatjes....

???
Ik minder praatjes, jij minder copieren! Zoiets?

:lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#74
Quote:Je had wel gelijk, ze moesten jouw team maar kopieren. Je bent echt een "pro"

Dat bedoel ik, ik snap nu waarom sommige mensen hun team niet laten zien, hahaha.
Maak 'm voortaan ook maar op vrijdagavond bekend.
Reply
#75
is er uberhaupt een prijs verbonden aan de beste subleague?? :^o
Reply
#76
THE SHUFFLE Wrote:Maak 'm voortaan ook maar op vrijdagavond bekend.

ow nee, niet doen, shuffle... wat moeten we zonder jou team.....
Wie dit leest is gek
Reply
#77
Ik post altijd een slecht team vol blessure- en schorsingsleed om vervolgens te spelen met ..... een nog slechter team. Kutspel.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#78
Ik vond dit nog vrij opmerkelijk

Meest gekozen captain
Huntelaar, Klaas-Jan 2914
Suárez, Luis 2190
Makaay, Roy 2050
Gomes, Heurelho da Silva 805
Afellay, Ibrahim 698

Logisch om een keeper aanvoerder te maken of moet ik nou niet te veel verklappen????
"Of ik verder nog iets opgestoken heb op de trainerscursus? Ja, een paar sigaretten" - W. van Hanegem
Reply
#79
Tsja.. vrij zeker 14 punten en weinig kans op kaarten, scorende verdedigers heeft PSV toch niet echt. Maar persoonlijk vind ik het niet erg slim nee.
Reply
#80
de nieuwe Wrote:Van 825 naar 447 met 53 punten (zonder Alves). Geen reden om bovenmatig enthousiast te worden....... :|


er doen denk ik nog maar 500 man echt mee aan het spel, en hier op het forum merk je dat ook want er wordt helemaal niet veel meer gepost over en tijdens de wedstrijden.... SD bedankt !
Reply
#81
Ricochan Wrote:er doen denk ik nog maar 500 man echt mee aan het spel!

cry
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#82
Ricochan Wrote:
de nieuwe Wrote:Van 825 naar 447 met 53 punten (zonder Alves). Geen reden om bovenmatig enthousiast te worden....... :|


er doen denk ik nog maar 500 man echt mee aan het spel, en hier op het forum merk je dat ook want er wordt helemaal niet veel meer gepost over en tijdens de wedstrijden.... SD bedankt !

bedankt, ik sta 2500ste (uiteraard omdat ik toevallig mijn team niet def heb gemaakt.)
Reply
#83
waf Wrote:
Ricochan Wrote:
de nieuwe Wrote:Van 825 naar 447 met 53 punten (zonder Alves). Geen reden om bovenmatig enthousiast te worden....... :|


er doen denk ik nog maar 500 man echt mee aan het spel, en hier op het forum merk je dat ook want er wordt helemaal niet veel meer gepost over en tijdens de wedstrijden.... SD bedankt !

bedankt, ik sta 2500ste (uiteraard omdat ik toevallig mijn team niet def heb gemaakt.)

:lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#84
waf Wrote:
Ricochan Wrote:
de nieuwe Wrote:Van 825 naar 447 met 53 punten (zonder Alves). Geen reden om bovenmatig enthousiast te worden....... :|


er doen denk ik nog maar 500 man echt mee aan het spel, en hier op het forum merk je dat ook want er wordt helemaal niet veel meer gepost over en tijdens de wedstrijden.... SD bedankt !

bedankt, ik sta 2500ste (uiteraard omdat ik toevallig mijn team niet def heb gemaakt.)


over 2 weekjes sta je dan iig weer op plek 500 oid :lol:
Reply


Forum Jump: