The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Polak...?
#1
Kan iemand mij vertellen waarom Sjaak Polak gister niet meedeed tegen heracles? Ik had 'm in m'n team maar kan nergens iets vinden omtrent zijn afwezigheid... Icon_evil
Reply
#2
Het was gister joods Nieuwjaar
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#3
THE SHUFFLE Wrote:Kan iemand mij vertellen waarom Sjaak Polak gister niet meedeed tegen heracles? Ik had 'm in m'n team maar kan nergens iets vinden omtrent zijn afwezigheid... Icon_evil

Jaggy startte in de basis aangezien Booy vindt dat hij beter is op kunstgras dan Sjakie.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#4
Jaggy startte in de basis aangezien Booy vindt dat hij beter is op kunstgras dan Sjakie.

Ja, dat was inderdaad te zien ja. Goh, wat voetbalde die gozer een wereldpartij.....hahahaha Undecided
Reply
#5
Sjah, Booy is dan ook geen topcoach he.....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#6
En na een half uur werd V. Bueren al gewisseld en kwam Arne 'geldwolf' Slot in het veld. Verkeerde opstelling gekozen? :wink:
En maar gieren daar in Rotterdam toen wij Heerkes (wie?) aanstelden. Hoeveel kostte Booy, 5 ton? =D>
Reply
#7
De competitie is nog niet ten einde he....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#8
Laat daar geen misverstand over bestaan, ik sluit absoluut niet uit dat Sparta nog boven ons zal eindigen. De weg naar handhaving is nog erg ver.
Maar gisteren was Heracles gewoon een paar maten te groot voor dit Sparta, alles klopte in ons voordeel. Ik probeer te waken voor euforie, maar Heerkes en Krüzen hadden het team gisteren gewoon goed neergezet, en bij Sparta ontbrak het overduidelijk aan het collectief. Kwalitatief doen beide ploegen niet veel voor elkaar onder denk ik. Toch was Heracles heer en meester en hier overdrijf ik niks aan. Ik gun het Sparta best wel, een mooie club met veel historie (en dat stralen zij ook uit). Maar er zal het nodige werk verricht moeten worden in Rotterdam, daar waar het de schijn heeft dat wij de goede weg gevonden hebben. Komende weken ontmoeten wij nog meer concurrenten, de tijd zal het leren hoe Heracles er nu werkelijk voor staat. Woensdag thuis tegen Den Bosch. Als we werkelijk de vorm te pakken hebben moeten we ze op kwaliteit opzij kunnen zetten. Ik ben zeer benieuwd...

Anyway, ik probeer zo nuchter mogelijk te blijven. Als we woensdag uit de beker vliegen en zaterdag onderuit gaan bij Vitesse om vervolgens ook in eigen huis onderuit te gaan tegen Excelsior ziet het er alweer heel anders uit. Daar ben ik mij van bewust.
Reply
#9
Gelukkig is hij nog steeds op de Nederlandse velden (en vooral camera's) te bewonderen.
Zijn uitleg waarom de rode kaart wegens natrappen onterecht was:

Als ik iemand natrap, staat hij nooit meer op
Mijn gras is groener
Reply
#10
Zag het ook ja.... heerlijk die vermoorde onschuld :lol: (alhoewel ie mss wel gewoon de waarheid spreekt)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#11
voor de volledigheid:

http://www.rtl.nl/(vm=/sport/rtlvoetbal/..._plain.xml
Mijn gras is groener
Reply
#12
=D> =D> :lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: