The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Heerenveen - Vitesse
#31
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Legion Wrote:
waf Wrote:
Legion Wrote:
waf Wrote:zeg mukkus, is je prozac op of zo?


Mukkus vindt het onzin dat er een woordgrapje over Steppe wordt gemaakt. Dan moet inderdaad zijn Prozac wel op zijn. :|
Prozac, drugs, what's the difference.

aha, daar is de hulp voor mukkus.

even voor jou begrip, het is niet alleen het feit dat mukkus niet kon lachen om deze opmerking van hoef. dus, je conclusie is wat kort door de bocht.

Ik help Mukkus totaal niet. Ik wilde je even op jouw zoveelste waardeloze ontkrachting van mijn verhaal wijzen

welk verhaal van jou heb ik (waardeloos) ontkracht dan?

Zal ik maar even helpen dan?
waf Wrote:zeg mukkus, is je prozac op of zo?
Wat heeft Prozac ermee te maken, dat ik Hoef wijs op een heel oude grap?
Nou?

1. legion zegt dat ik een verhaal van hem ontkracht heb. moet je niet met een verhaal van jezelf aan komen.
2. jij hebt hoef er niet op gewezen dat het een oude grap was. dat je later hebt gezegd dat je dat zo bedoelde maakt dat niet anders.
3. je komt wat opstandig over de laatste tijd, wat geprikkeld, het is gewoon niet des mukkus om zo op andermans 'grapjes' te reageren. vandaar dat ik denk dat je depressief bent. :razz:
Reply
#32
Zo ken ik er nog 1 tree!

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=7p-lF16p0jM">http://nl.youtube.com/watch?v=7p-lF16p0jM</a><!-- m -->
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#33
waf Wrote:
Legion Wrote:
waf Wrote:
Legion Wrote:
waf Wrote:zeg mukkus, is je prozac op of zo?


Mukkus vindt het onzin dat er een woordgrapje over Steppe wordt gemaakt. Dan moet inderdaad zijn Prozac wel op zijn. :|
Prozac, drugs, what's the difference.

aha, daar is de hulp voor mukkus.

even voor jou begrip, het is niet alleen het feit dat mukkus niet kon lachen om deze opmerking van hoef. dus, je conclusie is wat kort door de bocht.

Ik help Mukkus totaal niet. Ik wilde je even op jouw zoveelste waardeloze ontkrachting van mijn verhaal wijzen

welk verhaal van jou heb ik (waardeloos) ontkracht dan?

Het gaat om het feit dat jij met je Prozac verhaaltje aankomt. Als ik met een drugs-opmerking kom tegen jou begin je ineens serieus te doen
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#34
dit vond ik toch ook wel een mooie kiek vandaag. was fabian niet kaal tegenwoordig?

[Image: obama_180711a.jpg]
Reply
#35
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Legion Wrote:
waf Wrote:
Legion Wrote:
waf Wrote:zeg mukkus, is je prozac op of zo?


Mukkus vindt het onzin dat er een woordgrapje over Steppe wordt gemaakt. Dan moet inderdaad zijn Prozac wel op zijn. :|
Prozac, drugs, what's the difference.

aha, daar is de hulp voor mukkus.

even voor jou begrip, het is niet alleen het feit dat mukkus niet kon lachen om deze opmerking van hoef. dus, je conclusie is wat kort door de bocht.

Ik help Mukkus totaal niet. Ik wilde je even op jouw zoveelste waardeloze ontkrachting van mijn verhaal wijzen

welk verhaal van jou heb ik (waardeloos) ontkracht dan?

Zal ik maar even helpen dan?
waf Wrote:zeg mukkus, is je prozac op of zo?
Wat heeft Prozac ermee te maken, dat ik Hoef wijs op een heel oude grap?
Nou?

1. legion zegt dat ik een verhaal van hem ontkracht heb. moet je niet met een verhaal van jezelf aan komen.
Legion Wrote:
waf Wrote:zeg mukkus, is je prozac op of zo?
Mukkus vindt het onzin dat er een woordgrapje over Steppe wordt gemaakt. Dan moet inderdaad zijn Prozac wel op zijn. :|
Prozac, drugs, what's the difference.

Confused

2. jij hebt hoef er niet op gewezen dat het een oude grap was. dat je later hebt gezegd dat je dat zo bedoelde maakt dat niet anders.
Klopt, was een beetje vaag. Ben ook mijn knipoogje vergeten. Maar dan nog verwacht ik van Hoef de vraag: "Huh, hoezo. Wat dan?" ipv een reactie van totaal iemand anders die spontaan weer over Prozac begint.
3. je komt wat opstandig over de laatste tijd, wat geprikkeld, het is gewoon niet des mukkus om zo op andermans 'grapjes' te reageren. vandaar dat ik denk dat je depressief bent. :razz:
Volgens mij is dan het hele forum depressief.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#36
Treesong Wrote:Hè jongens, doe nou es effe gezellig :cry:

[Image: haight-hippie.jpg]


:beerbros:
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#37
waf Wrote:dit vond ik toch ook wel een mooie kiek vandaag. was fabian niet kaal tegenwoordig?

[Image: obama_180711a.jpg]

En als Fabian hier geprikkeld op reageert, is hij dan ook depressief? Moet hij dan ook aan de Prozac?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#38
Treesong Wrote:[Image: haight-hippie.jpg]
Onderschrift: "Waf blij met de Victorie van Feyenoord op Sparta!"
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#39
Legion Wrote:
waf Wrote:
Legion Wrote:
waf Wrote:
Legion Wrote:
waf Wrote:zeg mukkus, is je prozac op of zo?


Mukkus vindt het onzin dat er een woordgrapje over Steppe wordt gemaakt. Dan moet inderdaad zijn Prozac wel op zijn. :|
Prozac, drugs, what's the difference.

aha, daar is de hulp voor mukkus.

even voor jou begrip, het is niet alleen het feit dat mukkus niet kon lachen om deze opmerking van hoef. dus, je conclusie is wat kort door de bocht.

Ik help Mukkus totaal niet. Ik wilde je even op jouw zoveelste waardeloze ontkrachting van mijn verhaal wijzen

welk verhaal van jou heb ik (waardeloos) ontkracht dan?

Het gaat om het feit dat jij met je Prozac verhaaltje aankomt. Als ik met een drugs-opmerking kom tegen jou begin je ineens serieus te doen

ik reageerde niet specifiek op je drugsbericht. die snapte ik eigenlijk niet. ik reageerde op je prozac bericht met smiley. :razz:
Reply
#40
Mukkus Wrote:
waf Wrote:dit vond ik toch ook wel een mooie kiek vandaag. was fabian niet kaal tegenwoordig?

[Image: obama_180711a.jpg]

En als Fabian hier geprikkeld op reageert, is hij dan ook depressief? Moet hij dan ook aan de Prozac?

nee, fabian is te dom om depressief te zijn.
Reply
#41
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:[Image: haight-hippie.jpg]
Onderschrift: "Waf blij met de Victorie van Feyenoord op Sparta!"
proest! standup comedian. woehaaaaaaa. :razz:
Reply
#42
back on topic...
Muk, weet jij meer over de ernst van de blessure van Grindheim.
Ik las ergens dat hij twijfelgeval was
The great old Ludwig von...
Reply
#43
Dat las ik over Pranjic... :roll:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#44
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://heerenveen.headliner.nl/">http://heerenveen.headliner.nl/</a><!-- m -->

is wel een handig linkje

Kan je per eredivisieclub doen trouwens
The great old Ludwig von...
Reply
#45
gittermaster Wrote:back on topic...
Muk, weet jij meer over de ernst van de blessure van Grindheim.
Ik las ergens dat hij twijfelgeval was

Grindheim heeft last van stijve spieren [gay]. Lichtelijke overbelasting, beetje aangepast trainen en dat komt wel weer goed.
Maar daar heb je nu niks meer aan zeker?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#46
Quote:sc Heerenveen start woensdag in het thuisduel met Vitesse mmogelijk met een andere basisformatie. Trond Sollied, die tegen Vitesse op Tarik Elyounoussi na over een fitte selectie kan beschikken, liet vanmiddag doorschemeren dat hij de basiself van sc Heerenveen in vergelijking met het duel tegen Feyenoord op twee posities wijzigt.

Trond Sollied hakt op de wedstrijddag de knoop door. De redactie van de website van sc Heerenveen sprak vanmiddag uitvoerig met de Noorse trainer over onder andere het duel met Feyenoord en de komende thuisduels tegen Vitesse en AZ. Sollied liet onder andere weten niet tevreden te zijn over het vertoonde spel en het aantal behaalde punten. ,,Dat hadden er meer moeten zijn.’’

Het interview met Trond Sollied is morgen te lezen op de website van sc Heerenveen. Dan is er ook een reportage met Michael Dingsdag, die vooruitblikt op het treffen met zijn oude club Vitesse.

Bron: sc-Heerenveen.nl

Quote:Debuut Nicky Kuiper bij Vitesse

ARNHEM - Nicky Kuiper maakt woensdag tegen Heerenveen zijn debuut als linksback in het eerste van Vitesse.

De 19-jarige Arnhemmer kreeg dat dinsdag te horen van trainer Hans Westerhof. "Hij kwam voor de training naar me toe en zei dat ik waarschijnlijk zou beginnen. Ik werd ook in de rust gewisseld bij Jong Vitesse. Daar keek ik even van op, maar het bleek met de wedstrijd tegen Heerenveen te maken te hebben."

Kuiper speelt tegen Roy Beerens. "Een goede speler. Ik vraag wel aan Sansoni hoe ik hem moet bespelen."

:lol:
Reply
#47
Mukkus Wrote:
gittermaster Wrote:back on topic...
Muk, weet jij meer over de ernst van de blessure van Grindheim.
Ik las ergens dat hij twijfelgeval was

Grindheim heeft last van stijve spieren [gay]. Lichtelijke overbelasting, beetje aangepast trainen en dat komt wel weer goed.
Maar daar heb je nu niks meer aan zeker?

heb m laten staan Smile
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: