The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Feyenoord-Heracles Almelo
Feyenoord mist Tomasson Van onze Telesportredactie

ROTTERDAM - Feyenoord-aanvaller Jon Dahl Tomasson is niet tijdig hersteld voor het competitieduel van de Rotterdammers op eerste paasdag tegen Heracles Almelo. De Deed is herstellende van een hamstringblessure. Bij Feyenoord ontbreken verder door blessures Karim El Ahmadi, Kevin Hofland, Jonathan de Guzman en Ron Vlaar. André Bahia is geschorst.
--
Wie gaat Bahia vervangen waf? Nieveld? Greene? De Cler linksback en Gio centraal? De Cler linksback, Gio naar het middenveld en Landzaat achter?

:-k
Reply
Gio en Lucius centraal :lol:

Dan selecteer ik bij Topcoach twee spitsen van Heracles.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:Gio en Lucius centraal :lol:

Veel betere alternatieven zijn er niet hoor. :p
Reply
Peter Wrote:Feyenoord mist Tomasson Van onze Telesportredactie

ROTTERDAM - Feyenoord-aanvaller Jon Dahl Tomasson is niet tijdig hersteld voor het competitieduel van de Rotterdammers op eerste paasdag tegen Heracles Almelo. De Deed is herstellende van een hamstringblessure. Bij Feyenoord ontbreken verder door blessures Karim El Ahmadi, Kevin Hofland, Jonathan de Guzman en Ron Vlaar. André Bahia is geschorst.
--
Wie gaat Bahia vervangen waf? Nieveld? Greene? De Cler linksback en Gio centraal? De Cler linksback, Gio naar het middenveld en Landzaat achter?

:-k

vorige week koos hij voor landzaat, dus cler zal wel vanaf de bank beginnen.

rechts leerdam, ik denk ook centraal nieveld en lucius. gio achterin kan ook, en dan speel je eigenlijk een soort van met 3 verdedigers...

verder weet ik het ook niet. :wink:
Reply
Hup Fainort!!
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
het wordt trouwens greene.

die had ik al gecontrolaltdelete. Undecided
Reply
en het bericht

Quote:Greene vervangt Bahia in defensie Feyenoord
Geschreven op vrijdag, 10 april om 14:21

Serginho Greene stevent af op zijn eerste basisplaats sinds 2 november. De verdediger van Feyenoord heeft te horen gekregen dat hij zal starten tegen Heracles Almelo, aangezien André Bahia niet beschikbaar is wegens een schorsing. De wedstrijd tegen de Almeloërs wordt voor Greene zijn tweehonderdste competitiewedstrijd in het Nederlandse betaalde voetbal.

De mandekker raakte in november in de wedstrijd tegen Roda JC geblesseerd aan zijn knie en kwam sindsdien niet meer in actie voor het eerste. Greene was al een tijdje fit en heeft nu te horen gekregen dat Leon Vlemmings weer eens een beroep op hem zal doen. Greene zal naast Kevin Hofland in het centrum van de verdediging gaan spelen.

Jon Dahl Tomasson kan nog niet spelen. De aanvaller is niet op tijd hersteld van de hamstringblessure die hij enkele weken geleden opliep in het duel met PSV, waardoor hij ook al ontbrak in de wedstrijd tegen FC Volendam. De Deen hoopt maandag weer aan te sluiten bij de groepstraining om van daaruit toe te werken naar het thuisduel met FC Twente van volgende week zaterdag.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik stel m meteen op. =D>
Reply
6-0
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wie gaat die 6 goals maken dan? Undecided
Het wordt een zwaarbevochte 1-0 door een benutte pingel van Landzaat. [-o<
Reply
De wedstrijd scheelt in ieder geval een saai familiebezoekje :wink:
Reply
afstraffing
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Peter Wrote:Wie gaat die 6 goals maken dan? Undecided

Geen idee. Makaay iig niet. Die komt nog geen melkbus voorbij. Denk dat meerdere personen 't net zullen vinden. Wijnaldum, Fer, Landzaat enz.
Ik noem 6-0 omdat ik vind dat 't een afstraffing moet worden. De heren miljonairs hebben iets goed te maken na de wanvertoning van vorige week. Alle ingredienten zijn aanwezig. Goed weer, uitverkochte Kuip, heerlijke grasmat en 11 hardwerkende tegenstanders met goede bedoeldingen maar vrij weinig kwaliteit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Peter Wrote:Wie gaat die 6 goals maken dan? Undecided

Geen idee. Makaay iig niet. Die komt nog geen melkbus voorbij. Denk dat meerdere personen 't net zullen vinden. Wijnaldum, Fer, Landzaat enz.
Ik noem 6-0 omdat ik vind dat 't een afstraffing moet worden. De heren miljonairs hebben iets goed te maken na de wanvertoning van vorige week. Alle ingredienten zijn aanwezig. Goed weer, uitverkochte Kuip, heerlijke grasmat en 11 hardwerkende tegenstanders met goede bedoeldingen maar vrij weinig kwaliteit.
May The Schwartz Be With You
Reply
Inmiddels 4-1, 3x Makaay, 1x Landzaat
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
gini! Notworthy Notworthy

aardige pot. zowel heracles als feyenoord had een pingel moeten hebben, heracles na 1 minuut al, maar de assistentscheids zag niet dat fer hands maakte (hoe blind kun je zijn).

goeie pot van wijnaldum en makaay. in normale doen moet je dit heracles echter met dubbele cijfers oprollen.
Reply
waf Wrote:in normale doen moet je dit heracles echter met dubbele cijfers oprollen.

In normale doen... wat een dooddoener. Laten we de wedstrijd nemen zoals de wedstrijd was; een terechte maar toch erg geflatteerde overwinning van Feyenoord. Bij een 2-1 stand stonden er geruime tijd 10 (!) Heraclieden op de helft van Feyenoord. In normale doen... had Heracles die periode beter uitgewerkt en hadden we een 2-3 voorsprong gepakt. Tsja. Heracles liet zo nu en dan best acceptabel voetbal zien.
Reply
Het is trouwens ziekelijk spannend onderin. We kunnen 13e worden maar net zo goed 18e.
Programma van de concurrentie zit mij niet lekker. Zelf spelen wij nog thuis tegen nac, psv en utrecht. Uit tegen Vitesse.
Psv en Vitesse-uit streep ik vast door, aankomende vrijdag zullen we minimaal overeind moeten blijven willen we de nacompetitie ontlopen. Verliezen we dan teken ik voor een plekje in de nacompetitie..
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
waf Wrote:in normale doen moet je dit heracles echter met dubbele cijfers oprollen.

In normale doen... wat een dooddoener. Laten we de wedstrijd nemen zoals de wedstrijd was; een terechte maar toch erg geflatteerde overwinning van Feyenoord. Bij een 2-1 stand stonden er geruime tijd 10 (!) Heraclieden op de helft van Feyenoord. In normale doen... had Heracles die periode beter uitgewerkt en hadden we een 2-3 voorsprong gepakt. Tsja. Heracles liet zo nu en dan best acceptabel voetbal zien.

:-#
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:toch erg geflatteerde overwinning van Feyenoord.

Als Feyenoord 5x scoort en Heracles 1x vind ik niks geflatteerd aan die overwinning.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:toch erg geflatteerde overwinning van Feyenoord.

Als Feyenoord 5x scoort en Heracles 1x vind ik niks geflatteerd aan die overwinning.

Wedstrijd gezien? Heracles speelde nogmaals bepaalde periodes best acceptabel voetbal en kreeg ook kansen op 2-2. Dat Feyenoord daarna in mum van tijd de score uitbreid naar 5-1 getuigd van klasse, maar het gaf het spelbeeld op dat moment zeker niet goed weer. De overwinning was natuurlijk wel verdiend, maar ook dat heb ik al getypt. Mischien vonden jullie Heracles slecht spelen, maar geloof me als ik zeg dat we al véél slechtere uitwedstrijden hebben gehad dit seizoen.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:

ik vond het ook geflatteerd en ik vond ook dat heracles best aardig voetbal liet zien, hoewel nauwelijks kansen. die goal was onthutsend zwak verdedigd en niet toevallig net nadat landzaat de organisatie van lucius moest overnemen, maar dan nog moet timmer die bal gewoon hebben, is het niet in eerste, dan wel in tweede instantie. voor de rest heeft heracles weinig kansen gehad en liet feyenoord ze voetballen.

feyenoord speelde niet echt best, als je zo vroeg 1-0 voorkomt met zo'n onzekere keeper moet je gewoon doorpakken. dat bedoel ik met 'in normale doen', want het was nu vaak nog veel te slordig.

behalve gini. hij maakte nog een fantastische actie maar die zat niet eens in de samenvatting. en iedereen weet: als een neus dat zou doen zou het 80x herhaald worden...

voor de liefhebber, vanaf 2 minuut 30.....

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9C57aiGHGgM&eurl=[/youtube]
Reply
Dan zijn we het daar over eens waf. We lieten tenminste drang naar voren zien en dat is al heel wat in onze uitwedstrijden :|

Wijaldum was indrukwekkend inderdaad, fraaie actie ook. Hoor ik bij het verlaten van De Kuip ook nog een Heraclied klagen dat Looms zo verrekte slecht was, zucht.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Dan zijn we het daar over eens waf. We lieten tenminste drang naar voren zien en dat is al heel wat in onze uitwedstrijden :|

Wijaldum was indrukwekkend inderdaad, fraaie actie ook. Hoor ik bij het verlaten van De Kuip ook nog een Heraclied klagen dat Looms zo verrekte slecht was, zucht.

en dan het commentaar bij ss: dit is de eerste actie van ricky vd berg, hij is tot nu toe onzichtbaar.

was echt onjuist, ik vond hem gewoon goed spelen. hij was telkens aanspeelbaar, blijft een fantiek baasje. zouden jullie hem niet gaan missen?
Reply
waf Wrote:en dan het commentaar bij ss: dit is de eerste actie van ricky vd berg, hij is tot nu toe onzichtbaar.

was echt onjuist, ik vond hem gewoon goed spelen. hij was telkens aanspeelbaar, blijft een fantiek baasje. zouden jullie hem niet gaan missen?

De wedstrijd verdraaien zijn ze bij studio sport heel goed in. De 'samenvatting' op nos teletekst geeft soms nog een betere weergave :roll:

Vd Bergh is een publiekslieveling worden. Altijd fanatiek en vaak net over het randje. Daar houden wij Heraclieden van.
Dit seizoen is hij beter dan vorig seizoen. Cziommer gaat zo goed als zeker niet door, te duur. Ik vrees 1 of andere nobody uit het oostblok als vervanger, en dan is het altijd afwachten. Ik vind het persoonlijk erg jammer dat hij vertrekt. Ik zeg niet dat hij onvervangbaar is, maar als je budget niet al te groot is moet je absoluut niet blij zijn dat een speler als Ricky transfervrij vertrekt... en dat naar de concurrent. Ik baal overigens ook dat Smit en De Vries moeten vertrekken. Ras-Heraclieden (zeker Smit, dat als jochie al bij de club kwam) en nooit klagen als ze op de bank moeten beginnen en bij een invalbeurt zich kapot werken. Als ze zelf willen vertrekken omdat ze meer speelminuten willen maken heb ik daar groot begrip voor en gun ik ze een transfer van harte, maar ik vind het onbegrijpelijk dat de club de beslissing neemt om deze 2 iconen te laten gaan. Maar gelukkig weten Smit en De Vries hoe de supporters over hen denken; kampioenen worden nooit vergeten.

Ik vind dat Heracles uitstekend beleid heeft gevoerd de laatste 10 jaar, maar ik zie langzaam dat er IN MIJN OGEN fouten worden gemaakt. De club is een nieuwe weg ingeslagen waarin verjonging centraal staat maar vergeet dat we in degradatiestrijd niks hebben aan de lichtgewichten die elk fysiek duel verliezen.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:net over het randje. Daar houden wij Heraclieden van.

[gay]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Die Wijnaldum is echt een genot om naar te kijken!

Kom maar op met je [Image: gay.gif] maar jullie weten hoe ik het bedoel.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Die Wijnaldum is echt een genot om naar te kijken!

[Image: adu.sized.jpg]

:waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply

Forum Jump: